-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
Czerwiec 2025 należał do marek z branży „Trade” – to one były najaktywniejsze reklamowo we wszystkich mediach: internecie, telewizji i radiu. Według danych GemiusAdReal, liderami wśród reklamodawców okazali się Media Expert, Lidl i Temu. Reklamy digitalowe dotarły do ponad 87% Polaków, a widoczność spotów wideo przekroczyła 63%. Z kolei reklama TV ...
-
Sklepy convenience na fali, dyskonty w odwrocie? Nowe trendy zakupowe
Czy dyskonty tracą swoją pozycję lidera? Wiele wskazuje na to, że materializuje się właśnie taki scenariusz. Polacy coraz chętniej robią zakupy w sklepach convenience i hipermarketach, zostawiając dotąd dominujące dyskonty nieco w tyle. Co stoi za tą zmianą? Jak zmieniają się nasze nawyki i czego naprawdę oczekujemy od sklepów? Sprawdź, kto dziś ...