-
Polski konsument 2009
... "Nieufny lider" to właśnie ty. O tym, jakim jesteś konsumentem dowiesz się z najnowszego badania UOKiK. Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji ... są jako zbyt długie i zbyt głośne, a jej oddziaływanie na dzieci jest – w opinii większości badanych - szkodliwe. Warto w tym miejscu podkreślić, że mniej ...
-
Firmy a rynek telekomunikacyjny 2010
Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport z badania konsumenckiego "Rynek telekomunikacyjny w Polsce w 2010 roku. Klienci instytucjonalni" przeprowadzonego przez CBM INDICATOR Sp. z o.o. oraz PBS DGA Sp. z o.o. Głównym celem badania było poznanie opinii przedsiębiorców w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz ocena ...
-
Przygotowania do Euro 2012 - podsumowanie 2010
... Proces przygotowań Polski do Turnieju w mijającym roku przeszedł z mało widocznej dla opinii publicznej fazy planowania, realizowanej w latach 2007-2008 oraz fazy uruchamiania w 2009 roku, ... twierdzących, że Polska nie zdąży z przygotowaniami do Euro 2012. Wyniki badania, które zostało zrealizowane w grudniu 2010, potwierdzają trwający od blisko 2,5 ...
-
Co proponują serwisy informacyjne TV?
... stawiają na wyjaśnienia uzyskane bezpośrednio od specjalistów z określonych sfer życia. Jak czytamy w raporcie z badania, ciekawa jest obecność dziennikarzy – ekspertów. Każdy program w podobnym stopniu korzysta z opinii dziennikarzy (częściowo ze swojej własnej grupy mediowej), w celu wyjaśniania zdarzeń mających miejsce na informacyjnym ekranie ...
-
Usługi typu "mashop" zyskują na znaczeniu
... na ekranach dotykowych w sklepie porównań produktów i cen oraz opinii innych kupujących. 45% kupujących życzyło sobie w sklepie usługi wirtualnego doradcy wideo wyświetlającej treści internetowe na dużym ekranie lub na ekranie tabletu. Informacje o badaniu Badania zostały przeprowadzone przez działy Cisco IBSG Retail i Research & Economics ...
-
Rola Internetu w zakupach usług telekomunikacyjnych
... telefonów (67%). Znacząca grupa respondentów szuka informacji o usługach operatorów (57%), jak również opinii innych użytkowników na temat konkretnych ofert (49%). Jedna ... wyborze operatora telefonu komórkowego z badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres kwiecień – wrzesień 2010 roku. Grupa ta stanowi 37,4% całej próby badania TGI, co ...
-
Niepopularna bankowość mobilna
... finansów, rośnie - wyjaśnia Mariusz Orczyk, dyrektor zarządzający w instytucie MANDS. Z badania wynika, że z bankowości mobilnej korzystają przede wszystkim osoby młode, ... konta przez telefon - komentuje Mariusz Orczyk. Informacje o badaniu Badanie opinii zostało zrealizowane na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie Polaków (800 wywiadów) 6 ...
-
Ranking salonów samochodowych
... ,6%). Najsłabiej wypadły salony Honda (37,7%). Czas na prywatne opinie klientów Analizując rezultaty niniejszego badania, należy pamiętać o tym, że jest to jedynie zarys sytuacji i aby uzyskać ... SERVICE CHECK, tak i tym razem klienci testowi zostali poproszeni o wyrażenie własnej opinii na temat odwiedzonego punktu. Jak się okazało, aż 83,3% klientów ...
-
Polskie firmy narzekają na wysokie podatki
... firm kryzys gospodarczy nie wpłynął na pogorszenie ich statusu materialnego. „W opinii badanych przedsiębiorców uruchomienie i prowadzenie działalności gospodarczej najbardziej ... brak centralnych negocjacji płacowych określających wskaźnik wzrostu płac. „Z badania wynika także, że mali i średni przedsiębiorcy rozpoczynali swoją działalność mając ...
-
Pokolenie Y stawia na stabilność zatrudnienia
... , po atrakcyjnym wynagrodzeniu, w zestawieniu najważniejszych dla pokolenia Y cech idealnego pracodawcy. Informacje o badaniu: Celem Badania Campus było poznanie oczekiwań i preferencji studentów oraz absolwentów wobec rynku pracy, a także ich opinii na temat wizerunku wybranych pracodawców. Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Pracuj.pl przez ...
-
Zmiany organizacyjne w firmie to konieczność
... o pracownikach i ich opinii. Badanie przeprowadzono wśród prawie 1000 pracowników, którzy wypowiadali się na temat zarządzania zmianą i wdrażania zmian. Z badania wynika, że aż ... ale też wykorzystując nadarzające się okazje biznesowe. Potwierdzeniem tego są wyniki badania, w którym 22% respondentów zauważa, że najczęściej w swej firmie mają do ...
-
Polscy studenci a atrakcyjność branż
... Jakie są najbardziej atrakcyjne branże według polskich studentów - dowiadujemy się z wyników badania Universum Student Survey 2011. Na szklany ekran i do polityki ... piętach depczą mu PwC (5. miejsce) i Deloitte (6. miejsce). Na czele pracodawców z branży FMCG w opinii studentów biznesu znajduje się firma L'Oréal (3. miejsce w rankingu Biznes), wysoko ...
-
Co 4 Polak nie ma czasu na posiłki w pracy
... . Na szczęście zaledwie 9% pracowników decyduje się na spożywanie w pracy niezdrowych fast foodów. Większość przygotowuje posiłek w domu (61%). Z tegorocznych badań Instytutu Badania Opinii Publicznej Homo Homini wynika, że 39,7% pracowników żywi się kanapkami. Zaledwie 5% ankietowanych przez Praca.pl respondentów zamawia do pracy lunch ...
-
Najpopularniejsze w Internecie marki RTV
... Kilen z agencji marketingu interaktywnego Think Kong, współtwórca raportu. Wśród opinii analizowanych w raporcie agencji interaktywnej Think Kong i firmy badawczej Zetema ... marek odległość od średniej nie wynosiła więcej niż 2 punkty procentowe. Autorzy badania sprawdzili też jak internauci oceniają cechy produktów poszczególnych marek. W bezpłatnym ...
-
Firmy turystyczne i gastronomiczne weryfikowane w sieci
... że w ciągu ostatniego roku korzystało z Internetu w celu sprawdzenia danych i opinii na temat przedsiębiorstw z tych sektorów. Polacy w zasobach internetowych szukają również ... ostatnich 12 miesięcy za pośrednictwem Internetu sprawdzało oferty firm transportowych. Według badania, takie informacje interesują głównie osoby między 18 a 34 rokiem życia. ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2011
... i w handlu tradycyjnym. Europejczycy cenią Internet przede wszystkim za możliwości pozyskania opinii innych konsumentów o produktach, ich porównania a także zakupu w dowolnej chwili ... Wielkość zakupów dokonanych online zależy w dużej mierze od rodzaju produktów. Z naszego badania wynika, że 23% Polaków przez Internet zakupi elektronikę, ale tylko 6% ...
-
E-learning a studia tradycyjne
... na temat zdalnego nauczania. W opinii aż 57,7 proc. ankietowanych studia w trybie e-learning mogą w przyszłości zastąpić studia tradycyjne. Wyniki badania pokazują, że polscy ... tym samym być atrakcyjną alternatywą także dla najbardziej ambitnych studentów. Wyniki badania pokazują, że istnieje spory potencjał dla rozwoju tego sposobu kształcenia ...
-
Budowanie lojalności klientów to podstawa
... znaczenie – wskazało go aż 65% badanych. „Jak wynika z analizy wyników badania, przed dyrektorami marketingu stoją obecnie trzy główne wyzwania: dostarczanie wartościowych ... zewnętrznych. Informacje o badaniu IBM CMO Study to pierwsze ogólnoświatowe badanie opinii dyrektorów marketingu. W badaniu wzięło udział 1734 dyrektorów marketingu na świecie ...
-
Polscy internauci a rynek ubezpieczeń
... ubezpieczenia internauci zdobywają przede wszystkim w Internecie (47 proc.) oraz zasięgają opinii u rodziny i znajomych (36 proc.). O ile Internet jest najpopularniejszym wśród ... dokonać zakupu polisy za pośrednictwem Internetu. Podobnie jak w poprzednich edycjach badania, najczęściej wskazywanym powodem, który skłonił badanych do zakupu ...
-
Menedżerowie firm a wzrost gospodarczy
... rynku lokalnego” – podkreśla Olga Grygier – Siddons, prezes PwC w Polsce. W opinii ankietowanych na świecie (59%) rynki wschodzące są ważniejsze ... Północnej, 88 w Europie Środkowej i Wschodniej oraz 53 na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Polską edycję badania przeprowadzono w dniach 21 listopada – 21 grudnia 2011 r. Wzięło w nim udział 76 respondentów ...
-
Polacy a rozliczanie PIT 2011
... badania KPMG, ponad połowa podatników w Polsce nie ma trudności z przygotowaniem formularza PIT. Mimo tych zapewnień, według opinii ankietowanych, w 2012 roku jedynie 37% ... powinien rozliczać się z Urzędem Skarbowym w miejscu, gdzie mieszka na stałe. Z naszego badania wynika, że w ten sposób rozlicza się zdecydowana większość, a 7% podatników rozlicza ...
-
Najbardziej opiniotwórcze social media
... – mówi Magdalena Grabarczyk-Tokaj, kierownik ds. Rozwoju Badań z Instytutu Monitorowania Mediów – Wyniki badania IMM to potwierdzają. Niektórych może zaskoczyć, że informacje pozyskane ... Rosjan nie został zakazany, a honoru Polski musieli bronić kibole, czym w jego opinii zasłużyli sobie na podziw. Prasa lubi Facebooka Interesująco wygląda specyfika ...
-
Kobiety a własny biznes
... , że wbrew stereotypom, macierzyństwo nie przeszkadza im w prowadzeniu działalności gospodarczej. Pokazały to badania „Przedsiębiorczość kobiet” przeprowadzone na zlecenie serwisu księgowości on-line superksiegowa.pl na grupie ... wśród uczestniczek Kongresu Kobiet, w dniach 14-15 września 2012. Jego celem było poznanie opinii Polek na temat ...
-
Rynek kredytowy IV kw. 2012
... wszystkich segmentach - wynika z cokwartalnego badania ankietowego Departamentu Systemu Finansowego NBP. W zakresie kredytów dla przedsiębiorstw w III kwartale 2012 r. ... rodzaju kredytów (procent netto około 15%). Pozostałe czynniki nie miały w opinii ankietowanych banków istotnego wpływu na popyt. W ujęciu netto banki przewidują nieznaczne ...
-
Polscy internauci a konkursy na Facebooku
... (36%) tego nie pamięta, a większość w ogóle nigdy nie bierze udziału w takich konkursach - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). W opinii specjalistów zajmujących się promocją online konkursy są jednym z najbardziej skutecznych działań marketingowych na serwisach ...
-
Japonia a inwestowanie w Polsce
... przedsiębiorców jako istotna przeszkoda dla ich inwestycji. Polska powinna postawić na promocję Z badania KPMG wynika, że Japończycy mieszkający w Polsce uważają nasz kraj za ... Wiśni – podsumowuje André Schuurman, Dyrektor grupy strategii w KPMG w Polsce. Z uzyskanych opinii japońskich inwestorów wynika, że polski rząd mógłby się wykazać większą ...
-
Branża farmaceutyczna - nastroje 2012
... badania nastrojów farmaceutów. Badacze TNS po raz pierwszy wzięli pod lupę aptekarzy rok temu, tuż przed wejściem w życie nowej ustawy refundacyjnej. Wśród respondentów utrzymuje się ocena, że prowadzenie apteki jest z roku na rok coraz trudniejsze – do tej opinii ... tej grupie zawodowej. I edycję badania zrealizowano w listopadzie 2011 roku. „ ...
-
Płatności zbliżeniowe w Polsce rosną dynamicznie
... sieci GSM. Coraz więcej kart, rozwój sieci akceptacji i wzrost liczby transakcji Według badania POLASIK Research jeszcze dwa lata temu w portfelach Polaków było nieco ponad ... poziom 20 mln, a liczba zbliżeniowych terminali płatniczych POS - 170 tysięcy. W opinii banków i agentów rozliczeniowych czynnikami, które będą miały największy wpływ na rozwój ...
-
Pracownicy tymczasowi: co ich motywuje?
... : wyzwania i korzyści” miało na celu poznanie opinii pracowników tymczasowych na temat poziomu ich motywacji i zaangażowania, a także zbadanie, które spośród ... , która nie potrafiła odpowiedzieć na to pytanie (31,1%). Analizując wyniki z dalszej części badania, można przypuszczać, że przyczyn tej sytuacji należy szukać w nie do końca dopasowanym ...
-
Mieszkania używane: najważniejsza cena
... jego lokalizacja - wynika z badania przeprowadzonego wśród doradców ... badania przeprowadzonego wśród doradców Home Broker i Lion’s House. Wyniki te są zbieżne z tym co w największym stopniu wpływa na ocenę oferty na rynku pierwotnym. Ocena ważności każdego z wyodrębnionych elementów wpływających na decyzję o zakupie stanowi średnią z zebranych opinii ...
-
Rozliczenie roczne coraz częściej przez Internet
... poziomem wykształcenia, a oceną trudności przygotowania formularza rocznego zeznania podatkowego. W opinii osób z wykształceniem wyższym czynność ta jest zdecydowanie łatwiejsza ... 3 000 zł netto miesięcznie. Jak wynika z przeprowadzonego przez nas badania, ponad 65% podatników twierdzi, że organizacje pożytku publicznego efektywnie gospodarują ...
-
Najważniejsze wartości Polaków
... w życiu dla zdecydowanej większości Polaków. Tak twierdzi 69 proc. uczestników badania przeprowadzonego przez Skandia Życie. Na kolejnych miejscach w hierarchii znalazły się poczucie bezpieczeństwa ( ... jako główny powód braku produktów tego typu wskazuje słabą sytuację ekonomiczną – w opinii 43 proc. badanych nie stać ich na zakup polisy. Poważną ...
-
Nowe inwestycje: Polacy chcą być informowani
... zaufania do Rządu – władzom krajowym ufa tylko 22% respondentów. Z badania wynika również, że mamy największe zaufanie do mieszkańców miejscowości, w której ... mieszkańców gminy. W tej sytuacji warto wytypować w środowisku lokalnym liderów opinii, którzy będą pełnić rolę pośrednika pomiędzy przedsiębiorcami a społecznością – podsumowuje Edyta ...
-
Polacy a turystyka kulinarna
... kuchnią regionalną i największą liczbą certyfikowanych produktów tradycyjnych, zapytało Polaków o ich „apetyt na region” w ogólnopolskim badaniu opinii publicznej. Celem tego prekursorskiego w Polsce badania zrealizowanego na początku września 2013r. przez Citybell Consulting i ARC Rynek i Opinia było poznanie trendów i kierunków, w których ...
-
Dłuterminowy wynajem samochodów wg przewoźników
... od kilkunastu lat, ich znajomość nie jest zbyt powszechna wśród przedsiębiorców. Z badania zleconego przez EFL wynika, że usługą najmu lub wynajmu długoterminowego ... 44,2 proc. pytanych, a co piąty nie wyrobił sobie opinii na ten temat. Z przeprowadzonego badania wynika również, że obecnie z najmu lub wynajmu długoterminowego korzysta 4,9 ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem