-
Zatrudnianie cudzoziemców wychodzi z niszy?
... od tej, która dziś deklaruje posiadanie w firmie specjalistów z zagranicy. Z badania zrealizowanego przez Work Service S.A. wynika, że obecnie niewiele ponad 7 proc ... - podsumowuje Krzysztof Inglot. Informacje o badaniu: Badanie zostało przeprowadzone na zlecenie agencji Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. w okresie 20-24.07.2015 r. ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
... 319 mln zł względem porównywalnego okresu roku wcześniejszego. Jeśli roczna fala badania potwierdzi, że czwarty kwartał zakończył się dynamiką na poziomie powyżej ... wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu. Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy. Dane zbierano do 2 maja ...
-
Plany polskich pracodawców IX 2016
... to zarząd lub właściciel firmy). Publikacja wyników „Planów Pracodawców” odbywa się w kooperacji z Departamentem Informacji Gospodarczej Państwowej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Wywiady bieżącej, 31. edycji badania, zostały zrealizowane w okresie od 7 lipca do 5 sierpnia 2016 r. Badanie realizowane przez ekspertów TNS metodą CATI ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 6/2017
... jednak świadomość możliwości, jakie daje korzystanie z sieci, stopniowo rośnie. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Digital Virgo, 65% polskich internautów przynajmniej raz ... tej instytucji pracuje Radosław Pyffel. Światowy rynek węgla. Według analityków Międzynarodowej Agencji Energii (MAE) w 2016 roku światowe ceny węgla energetycznego ...
-
Polskie firmy: portfel należności I kw. 2017
... przesądziło o wysokiej wartości INP, była redukcja problemów firm z zatorami płatniczymi. Z najnowszej edycji badania wynika, że blisko co piąta firma nie ma żadnych problemów z terminowym ... tych firm urósł do 67 proc. To dobra wiadomość, ponieważ według Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ten region wypada na samym końcu pod względem ...
-
Chmura publiczna popularna choć niezbyt bezpieczna?
... Application Firewall oraz Barracuda NextGen Firewall w chmurach Amazon Web Services (AWS) i Microsoft Azure”. Informacje o badaniu Barracuda Networks zleciła wykonanie badania agencji Vanson Bourne. W jego ramach ankietowano 550 osób decyzyjnych z działów IT w organizacjach z regionu EMEA wykorzystujących chmurę publiczną w modelu Infrastructure as ...
-
Jakie wynagrodzenie mają, a na jakie liczą milenialsi?
... reprezentujący grupę wiekową 45-60 lat. Ile zarabiają Polacy? Na potrzeby badania jego autorzy przepytali dwie grupy respondentów: reprezentantów pokolenia Y oraz (21-35 lat) ... budżetu, skorzystaj z pomocy ekspertów. Na polskim rynku funkcjonuje wiele agencji i firm konsultingowych, które nie pobierają prowizji za doradztwo finansowe. Analizując ...
-
Tylko 6% Polaków nie reaguje na smog
... . ‒ Badania naukowe i dane epidemiologiczne jednoznacznie wskazują, że przebywanie w środowisku o zwiększonym poziomie zanieczyszczeń powietrza istotnie wpływa na rozwój i dynamikę chorób, m.in. układu oddechowego i sercowo-naczyniowego. W Polsce z tego powodu umiera przedwcześnie ok. 50 tys. osób (według najnowszego raportu Europejskiej Agencji ...
-
Jak płatności cyfrowe wpływają na rozwój miast?
... i inne pytania próbuje udzielić opublikowany przez Visa raport z badań zleconych agencji Roubini ThoughtLab. Niezależna analiza wskazuje na ekonomiczne skutki wzrostu popularności płatności ... dane miasto. Warto podkreślić, że celem, który przyświecał autorom badania, nie było ukazanie sposobów na wyeliminowanie gotówki, ale jedynie zmierzenie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 14/2018
... informacji w polskich firmach nadal są klasyczne papierowe segregatory i arkusze Excel – wynika z badania TomTom Telematics. Klasyczne analogowe narzędzia stosowane są w 40 proc. Jedynie ... znacznie zwiększyć ich konkurencyjność w kraju i za granicą – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Marek Kujawiński, dyrektor sprzedaży TomTom Telematics ...
-
Jacy są polscy gracze?
... wyłącznie najmłodsi i nieposiadający siły nabywczej konsumenci. – Dane z badania, które przeprowadziliśmy we współpracy z Mobile Institute, wyraźnie pokazują, że pewne ... grupą celową dla marketerów i reklamodawców – komentuje Arkadiusz Miegoń, wiceprezes agencji Mexad Games. Prawie połowa kupuje gry zaraz po premierze Z raportu opublikowanego w ...
Tematy: gry komputerowe, gry online, gry internetowe, gry sieciowe, gracze, gry wideo, streaming, e-sport -
BrandZ: najcenniejsze marki odzieżowe 2019
... milionów konsumentów, którzy reprezentują przeszło 50 rynków z całego świata. W tegorocznej edycji badania liderem kategorii odzieżowej okazał się Nike, któremu udało się obronić pozycję i ... ™ Top 100. Ranking łączy w sobie rygorystycznie analizowane dane rynkowe agencji Bloomberg z obszernymi informacjami od ponad 3,7 mln konsumentów z całego świata, ...
-
Cudzoziemcy w Polsce: zadowoleni z pracy, ale ciągle wolą Niemcy
... , poprzez rolę agencji pośrednictwa pracy w budowaniu transparentnych procesów rekrutacyjnych, na pracodawcach kończąc. Wszyscy powinniśmy czuć się odpowiedzialni za polski rynek pracy i jego konkurencyjność na arenie międzynarodowej” – komentuje wyniki badania Andrzej Korkus, Prezes EWL. S.A Druga edycja badania socjologicznego „Pracownik ...
-
Czy łatwo sprzedać i warto kupić odnowiony smartfon?
... ów, po wejściu do Polski we wrześniu 2021 r. zleciła agencji badawczej Kantar sprawdzenie, jaki jest stosunek polskich konsumentów do ... Tymczasem używany telefon z internetowej aukcji oceniany jest przez sprzedawcę tylko powierzchownie. Wynik badania Kantar pokazuje, że obraliśmy właściwy kierunek - zdecydowana większość respondentów podkreślała ...
-
Strefy czystego transportu: Polacy na tak, ale stawiają warunki
... się po kraju - ocenia Maria Majewska, New Mobility Manager z Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych (PSPA). Metodyka badania Badanie zrealizowała w lipcu 2022 r. agencja badawcza Research Collective na zlecenie agencji PR Profeina, w ramach projektu “Rozwój hubu informacyjnego nt. stref czystego transportu w Polsce”, finansowanego przez ...
-
Jak Polacy obchodzą Halloween?
... Z najnowszego badania agencji Havas Media Network - CSA wynika, że coraz więcej Polaków planuje różnego rodzaju aktywności związane z tym ... przez część rodaków, a co więcej – 12% uważa, że święto to współgra z naszą kulturą. Wyniki badania pokazują, że 15% rodaków planuje aktywności związane z obchodami Halloween. Najwięcej respondentów, bo aż 58%, ma ...
-
Polacy piją więcej
... Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (PARPA), w Polsce w ciągu ostatnich trzech lat średnie spożycie alkoholu wzrosło o prawie ... roku liczone dla populacji wszystkich dorosłych Polaków wynosi ok. 9-11 litrów czystego alkoholu. Badania wykazały, że Polacy najczęściej kupują wódkę – tak odpowiedziało 47 proc. respondentów, piwo ...
-
Korupcja na świecie
... od maleńkiej Birmy, a skończywszy na największych krajach świata – Rosji czy Indonezji. Badania prowadzone na Uniwersytecie w Passau wykazały, że w aż 72 na 158 ... jednak tak się nie stało. Rząd powierzył wszystkie prace dotyczące pomocy humanitarnej swojej Agencji do spraw Rehabilitacji i Odbudowy, której dyrektor, Kuntoro Mangkusubroto, jest znany z ...
-
Branża IT oczekuje wzrostu dochodów
... nieco więcej, bo 28 proc. badanych ma plany powiększenia zespołu. - Wyniki badania sugerują, że pomimo spadku optymizmu, sektor informatyczny nie cierpi jeszcze tak ... internetowej na przełomie lat 2000 i 2001 – mówi Rafał Czechowski, partner zarządzający w agencji Imago PR, która jest wyłącznym przedstawicielem Eurocom Worldwide w Polsce. Opinie ...
-
Surfowanie w sieci: jakie są powody?
... odpowiedzi) lub zakupowych (33% wskazań) - takie wnioski płyną z badania Ruder Finn. Autorzy badania sugerują stosowanie nowej klasyfikacji internautów, aby skuteczniej docierać do nich z ... również wartość dodaną, czyli wiedzę – uważa Błażej Miernikiewicz, prezes agencji Artefakt, zajmującej się promocją witryn w wyszukiwarkach. Autorzy raportu radzą ...
-
MSP: reklama w wyszukiwarkach nie doceniana
... firmowy, to jak możemy oczekiwać wiedzy w temacie reklamy wyszukiwarkowej? Badania Google pokazują również z jakich środków reklamowych najchętniej korzystają firmy, które ... milionów potencjalnych klientów nie ma pojęcia o istnieniu 1/3 polskich usługodawców. Dla agencji SEM problem zauważalny jest w codziennych kontaktach z klientami z sektora MŚP. ...
-
Praca w kryzysie: pracowitość w cenie
Co dziesiąta firma odczuwa brak pracowników o określonych umiejętnościach - wynika z badania Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczególnie odczuwają to przedsiębiorstwa średniej wielkości oraz firmy zajmujące się eksportem: od 15 proc. do 20 proc. z nich ...
-
Najlepsi pracodawcy wg menedżerów
... pracodawców, u których chcieliby pracować. „Wyniki przeprowadzonego przez nas badania doskonale pokrywają się z naszymi obserwacjami – zagraniczne koncerny cieszą się ... w firmach świadomych, przyjaznych pracownikom” dodaje Andrew Samu, członek zarządu Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. W obecnej sytuacji rynkowej, kiedy coraz mocniej odczuć można, ...
-
Oszczędzanie na emeryturę a modne gadżety
... , że Polacy niechętnie inwestują w długim terminie. Z jednej strony, jak wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Deutsche Bank PBC, ... widać wyraźnie, jak prestiż jednej marki przepływa do drugiej”, zauważa Jacek Sadowski z agencji Demo Effective Launching, która specjalizuje się w strategii marek. Najważniejszy jest ...
-
MoneyTrack: Polak i finanse 2011
... %!). Informacje o badaniu MoneyTrack 2011 to już 3 edycja cyklicznego badania dotyczącego postaw Polaków wobec pieniędzy oraz instytucji i instrumentów finansowych. Projekt jest wspólnym przedsięwzięciem Centrum im. Adama Smitha, Domu Badawczego Maison oraz Agencji MMT Management. Badanie zostało przeprowadzone w listopadzie 2010 na ogólnopolskiej ...
-
Zarobki w branży PR 2010
... portal PRoto.pl i korporację badawczą Pretendent. Niezależnie od wielkości firmy pracownicy agencji PR są w większości niezadowoleni ze swojej płacy. Tegoroczne ... z 2009 rokiem, grupa ta okazała się najliczniejsza w tegorocznym badaniu. Jak wynika z badania, w przypadku zarobków specjalistów i starszych specjalistów nie zaszły znaczące zmiany. ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - produkty luksusowe
... , co pozwoliło wielu markom wręcz na podniesienie cen. Inne ważne wyniki badania dotyczące rankingu marek luksusowych Technologie wpływają na zmiany w zakresie komunikacji z konsumentami ... badaniach na temat finansowych i ogólnobiznesowych wyników każdej ze spółek (dane z agencji Bloomberg i Datamonitor). Umożliwia to pokazanie wymiernej roli marek w ...
-
Rynek pracy cudzoziemców 2011
... kadrowe na polskim rynku pracy za istotny problem, wpływający na decyzję o zatrudnieniu pracowników z zagranicy. W raporcie agencji EastWestLink "Rynek pracy cudzoziemców 2011" przedstawione zostały wyniki badania rynku pracy, przeprowadzonego przez analityków EWL na grupie polskich pracodawców zatrudniających obcokrajowców, jak i na zatrudnionych ...
-
Specjaliści i menedżerowie a zmiana pracy
... Artur Skiba, dyrektor zarządzający Antal International i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. W podziale na branże, szczególnie stabilne nieposzukujące pracy ... czy logistyką pracują osoby o specjalizacjach głównie technicznych. Jak wskazują wyniki Badania Wynagrodzeń Antal International inżynierowie są jedną z lepiej opłacanych grup ...
-
Polacy boją się o wysokość emerytury
... 67. roku życia, w Polsce nie będzie pracy dla seniorów - tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini dla On Board Public Relations. Z badania przeprowadzonego przez Instytut Homo Homini na zlecenie agencji On Board PR wynika, że głównymi emocjami, które towarzyszą Polakom na myśl ...
-
Polskie marki nie dbają o fanów?
... fanów. Według badania, firmy kierujące się tzw. standardem Socially Devoted mają ogromną szansę na zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) w mediach społecznościowych. Nowe badanie dotyczące obsługi fanów w mediach społecznościowych przeprowadzone przez Socialbakers, czołowego dostawcę analiz social media i partnera agencji faceADDICTED w Polsce ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno charakter gotówkowy, jak i barterowy.
-
Polska: wydarzenia tygodnia 46/2013
... – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Zbigniew Kamieński, zastępca dyrektora Departamentu Innowacji i Przemysłu w Ministerstwie Gospodarki. Głównym celem resortu jest zwiększenie stopnia komercjalizacji wyników badań. Oznacza to skuteczniejsze wprowadzanie ich w życie, a także większy wpływ przedsiębiorców na prowadzone badania. Kamieński ...
-
Mercedes-Benz zwycięzcą Randstad Award 2014
... gospodarczej. Jak pokazują wyniki najnowszej, polskiej edycji największego na świecie badania, dotyczącego wizerunku pracodawców, podkreślana na przestrzeni ubiegłych dwóch ... dopiero na piątym miejscu. Jak komentuje Kajetan Słonina, Dyrektor Zarządzający agencji doradztwa personalnego i pracy tymczasowej Randstad: „W okresie dekoniunktury pracodawcy ...