-
Contact center a media społecznościowe
Rośnie rola mediów społecznościowych (social media) we wszystkich dziedzinach naszego życia. Potwierdzają to tegoroczne badania firmy Connect Assist. Wynika z nich, że aż 80% Brytyjczyków w wieku 18-24 lat i 73 proc. w wieku 25-34 lat korzysta z social media w celu uzyskania porad dotyczących życia prywatnego, kwestii finansowych i zakupowych. To ...
-
Media społecznościowe: wykorzystanie w PR
... wpisy na forach. Informacje o badaniu Badanie ankietowe „Media społecznościowe: wykorzystanie w PR” zostało zrealizowane w czerwcu 2012 przez Kompas Social Media i Instytut Monitorowania Mediów przy współpracy portalu branżowego PRoto.pl. Ten sam zespół przygotował również pierwszą edycję badania, która odbyła się w kwietniu 2011 r. Próba w 2012 ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
... i pytali o sposoby na poprawę swojego stanu zdrowia. Na co chorują social media? W kontekście rozmów o zdrowiu i chorobach, Polacy w mediach społecznościowych najczęściej skarżą się na ... ; apteki internetowe, jak i tradycyjne. Z najnowszego badania IRCenter wynika, że im więcej rozmawia się w social media o marce apteki, tym większy ruch pojawia się ...
-
Social commerce: jaki potencjał sprzedaży przez media społecznościowe?
... social commerce, czyli handel przez media społecznościowe, zyskuje na znaczeniu i to zarówno wśród sprzedawców, jak i kupujących, mówi się nie od dziś. Kolejnym tego potwierdzeniem jest opracowany przez PayPal "Ecommerce Index 2022". Wynika z niego m.in., że na przestrzeni ostatnich 6 miesięcy zakupów poprzez social media ...
-
Sieci handlowe w social mediach I poł. 2016
... materiałów na temat TOP 10 sieci handlowych w I półroczu 2016 roku opublikowano w social media. Prawie 8,5 mln interakcji świadczy o dużym zaangażowaniu internautów w proces zakupowy, który znacznie wykracza poza przestrzeń sklepu – wynika z najnowszego badania IMM. Biedronka prowadzi liczbą publikacji (110 tys.) oraz udostępnień (2,3 mln), tuż ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
GPS obiera kierunek "media społecznościowe"
... .pl czy Android.com.pl). O NaviExper w mediach tradycyjnych najczęściej wspominali dziennikarze na łamach „Pulsu Biznesu”, a także w telewizji Polsat News. Metodologia badania Monitoring social media, portali internetowych, prasy, radia i telewizji w IMM w okresie 01.01.2015 - 31.05.2016. Badano najczęściej pojawiające się w mediach marki ...
Tematy: GPS, nawigacja, smartwatch, bieganie, media społecznościowe, TomTom, Garmin, monitoring mediów -
Media społecznościowe zagrożeniem dla dzieci
... social mediach? Teoretycznie większość aplikacji społecznościowych przeznaczona jest dla użytkowników powyżej 13. roku życia. W praktyce obejście tego wymogu jest dziecinnie proste. Jak wynika z ubiegłorocznego badania ... również dają im nienajlepszy przykład, przyklejeni do swoich smartfonów. Media społecznościowe są jak nóż, który równie dobrze może ...
-
Spółki giełdowe: nie ma ucieczki przed social mediami
... i wizerunkowe. To zresztą potwierdza część komentarzy respondentów badania. Zapewne na takim wyniku zaważyła popularność medium a nie umieszczane tam treści. Za granicą IR-owską platformą jest Twitter. Dane pochodzące z rynku US i Wielkiej Brytanii wskazują, że w komunikacji IR social media wykorzystuje 60% spółek, w Stanach 71%. To ...
-
Opłata reprograficzna: w social mediach zawrzało
... jest grupa odbiorców. Jak pokazują badania, wielu z nas liczy się ze zdaniem znajomych – i tak fala rośnie. Subiektywna opinia nadawcy, zwłaszcza opiniotwórczego i posiadającego już kapitał zaufania, kształtuje postrzeganie danego problemu, produktu bądź zjawiska wśród odbiorców. Social media są więc potężnym narzędziem marketingowym, które ...
-
Jak zmieniają się polskie media społecznościowe
... komunikację do zmieniającego się zachowania konsumentów” – mówi Marcin Krzosek, Dyrektor Zarządzający IRCenter. Informacje o badaniu Dane pochodzą ze zrealizowanego przez IRCenter badania „Social Media w Polsce. 2014”. Badanie ma charakter cykliczny i ma na celu pomiar trendów konsumpcji mediów cyfrowych w Polsce. Dane ilościowe zostały zebrane ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... społecznościowe, a 29% używa ich do sprzedaży. W ubiegłorocznej edycji badania te liczby wynosiły odpowiednio 27% i 18%. Najpopularniejszym serwisem społecznościowym w social commerce pozostaje Facebook – 79% respondentów deklarujących zarówno kupno, jak i sprzedaż w social media używa właśnie tej platformy. Chętnie kupujemy i sprzedajemy również ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... pracodawców - wynika z badania przeprowadzonego przez HRK S.A. i portal GazetaPraca.pl pt. "Kandydat i firma w sieci". Z przeprowadzonego w lutym badania wynika, ... media, sztuka, rozrywka, finanse, księgowość oraz bankowość). Natomiast aż 34% pracodawców wcale nie rozważa obecności w social media, co świadczy o niskiej świadomości wagi social media ...
-
Media społecznościowe a decyzje finansowe
... social media lub na forach internetowych są najbardziej pomocne przy podejmowaniu decyzji o kupnie artykułów AGD – 74 proc. osób deklaruje, że przekonały je do zakupu, a 29 proc. skłoniły do zrezygnowania z niego. Media ... Śląskiego. Z badania „Finansowy Barometr ING” wynika, że w Polsce, a także w Rumunii i Turcji, media społecznościowe cieszą się ...
-
Politycy w social mediach: posłowie czy już influencerzy?
... intensywnych działań kampanijnych są media społecznościowe. Agencja doradcza PRCN postanowiła ... social mediach takie jak: liczba obserwujących dany profil, liczba obserwowanych przez dany profil, liczba postów na Twitterze i Instagramie. Dodatkowo, wyliczony został także wskaźnik followers ratio (dla obu platform i zbiorczy) oraz w przypadku badania ...
-
Kluby fitness w social mediach. Co mówią internauci?
... przy wyborze sieci klubów fitness. Według badania Deloitte polscy klienci zwracają dużą uwagę na ... na stronie firmy na Facebooku. Tego rodzaju posty w social mediach mogą być także pretekstem do szybkiego nawiązania ... , żeby ich zatrzymać” – twierdzi Robert Kamiński. Fitstagram Media społecznościowe są bardzo ważne dla komunikacji pomiędzy firmą, ...
-
79% Polaków robi zakupy online, social commerce mniej popularny
... Badania Internetu oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, potwierdza, że zakupy online cieszą się wśród Polaków rosnącą popularnością. Przez internet kupuje już blisko 80% badanych. Rośnie również rzesza osób decydujących się na zakupy poprzez social media ... w stosunku do ubiegłorocznej fali badania – nadal są one w dużej mierze ...
-
Polskie media a mocne alkohole
... o alkoholach informują media branżowe, sporo miejsca w kategoriach rynkowych poświęcają im też tytuły ekonomiczne. Mocne alkohole mają również w miarę stałe miejsce w segmencie lifestyle, gdzie pojawiają się m.in. fotorelacje z imprez sponsorowanych przez marki. W prasie wódka, w social media… whisky - Na potrzeby badania podzieliliśmy alkohole na ...
Tematy: media, prasa, internet, media społecznościowe, monitoring mediów, mocne alkohole, alkohole, whisky, wódka -
Najpopularniejsze media na świecie
... w Niemczech, gdzie w porównaniu z poprzednią edycją badania liczba posiadaczy tego typu ... media społecznościowe. Ich użytkownicy z większości państw, w których wykonano badanie, twierdzą, że zamieszczane w nich rekomendacje i rankingi mają większy wpływ na ich decyzje zakupowe niż jakakolwiek inna forma reklamy internetowej. Popularność social media ...
-
O wynikach II tury wyborów współdecydują media społecznościowe
... ). Dane dotyczące kandydatur na prezydentów miast wojewódzkich zaczerpnięto z witryny internetowej Państwowej Komisji Wyborczej. Do przeprowadzenia badania wykorzystano programy automatyzujące przeszukiwanie platform social media, w tym m.in. SocialBlade oraz Twitter APIBlade, wspomagano się również tzw. ręcznym wyszukiwaniem poszczególnych profili ...
-
Media a jednorazowe torby foliowe
... - informuje raport Instytutu Monitorowania Mediów przygotowany w ramach projektu Kompas Social Media. Dlaczego jednorazówka nie jest jednorazówką oraz kto zyskał, a kto ... to temat ważny i modny jednocześnie, ale czy rozumiany? Na temat badania „Świadomość ekologiczna polskiego społeczeństwa w zakresie zagadnień zrównoważonego rozwoju - w 2009 ...
-
Polskie media a gotowanie w domu
... - odpowiedzi na te pytania szukał Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. W lipcu 2012 ruszyła kampania reklamowa Lidla, ciekawie pomyślana jako walka – na ... był w badanym okresie rzadko, co może być efektem przyjętego zakresu czasowego badania – boom na przepisy Makłowicza dla sieci handlowej – jeśli był – był znacznie ...
-
Media społecznościowe w Polsce
... , która wymusi wiele nowych rozwiązań - podaje raport sporządzony przez Interaktywnie.com. W polskiej branży social media karty rozdaje dwójka największych - Facebook i NK.pl, które jako jedyne - według ostatniej, majowej fali badania Megapanel - pochwalić się mogą liczbą realnych użytkowników, przekraczająca 10 milionów. Oznacza to, że ...
-
Zmiany klimatu. Walczymy, ale w social mediach
... mówi Piotr Wierzbicki, Prezes Zarządu Capgemini Polska. Użytkownicy i użytkowniczki social mediów nie chcą greenwashingu Analiza social mediów pokazuje, że ich użytkownicy i użytkowniczki ... dla których produkty lub usługi bardziej ekologiczne mają większą wartość społeczną. Nasze badania pokazują, że firmy znajdują się na pierwszej linii frontu. Ale ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... PR z okazji 10-lecia agencji na podstawie badania na grupie ponad 1000 osób w wieku 15-25 lat. Jak wynika z badania,media społecznościowe to kluczowe źródła informacji dla ... psychologii. Widać przy tym wyraźnie, że młodzi mają problem z weryfikacją informacji, które chłoną w social mediach. Dla wielu z nich wiarygodne są po prostu te źródła, z ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... zaczęły ze sobą współistnieć dwa odrębne światy – badania tradycyjne i badania cyfrowe – z niewielką częścią wspólną. Następnie nadeszła rewolucja ... z treściami oglądanymi w telewizji stają się media społecznościowe. W mijającym roku Twitter TV stał się głównym kanałem telewizji społecznościowej (social TV), obejmując różne cele komunikacji ...
-
Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku
... Czego konsumenci poszukują na Instagramie? Czy Polacy korzystają z rekomendacji influencerów? Czy media społecznościowe mogą nas czymś jeszcze zaskoczyć? Z jaką częstotliwością kupujemy ... pozycji, ale także jasnych zasadach współpracy. Wyniki badania BrandLift udowodniły, że pomimo dużych zmian na rynku social mediów, gracze na podium wciąż pozostają ...
-
Różnice pokoleniowe: dzielą nas zmiany klimatyczne i media społecznościowe?
... bez którego w wielu przypadkach trudno jest wyobrazić sobie przyszłość organizacji. Badania zrealizowane przez Havas Group dostarczają jednak pewnych, niepokojących danych - ... W wielu obszarach, np. moda, media, czas wolny, technika, to młode pokolenie zyskuje pozycje eksperta. Napływ informacji z social mediów zagłusza dialog międzypokoleniowy, ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... dostrzegli w tym temacie duży potencjał komunikacyjny. Metodologia badania Kluczowym wskaźnikiem, według którego powstaje ranking ... to z kolei zamknięcie ponad 20 tytułów wydawanych przez koncern Burda Media Polska. Z rynku zniknęło także „Auto Moto” ... specyfikę prasy, portali internetowych i social mediów. Wartością decydującą o miejscu brandu w ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... wzięli Dorotę Wellman w obronę. Zakupy w niedzielę? 46% Polaków jest przeciwnych wprowadzeniu zakazu handlu w niedzielę, a 39% popiera ten pomysł – wynika z badania TNS zrealizowanego na zlecenie Konfederacji Lewiatan na przełomie września i października 2016. Projekt ustawy przygotowany przez NSZZ „Solidarność” i inne organizacje społeczne ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Media elektroniczne - trendy 2011
... . Są to: double-teaming (kilka formatów połączonych na tej samej stronie), social titbits (bannery dają konsumentowi przedsmak wydarzenia społecznościowego na żywo, na przykład ... zachętą jest dla nich to, że – jak pokazują wyniki naszego ostatniego badania - YouTube, promocje online, za których emisję się płaci, generują dodatkowy „darmowy” ...
-
Facebook czeka na pośredników nieruchomości
... nie prowadzi żadnych kampanii w social mediach. Poza ich zasięgiem pozostaje więc ponad 20 milionów użytkowników facebooka – wynika z badania przeprowadzonego przez Domiportę. Ponad ... pracy pośrednika. Ciężka praca Agentom nie brakuje więc wiary w to, że social media są użytecznym narzędziem pracy, mają jednak problem z ich wykorzystaniem. Posty są ...
-
Netflix w mediach: popularność większa niż myślisz
... jest głównym miejscem "binge watchingu". Z badania IMM wynika natomiast, że wśród polskich odbiorców dominują pozytywne opinie na temat serwisu. Szczytowe okresy popularności i deklarowanego entuzjazmu przypadają na daty premier serialowych i filmowych. Blisko 3/4 komentarzy na temat Netfliksa w social media ma pozytywny wydźwięk. Tak duży ...
-
Marketing społecznościowy 2010
... badania wskazało NK.pl. Informacje o badaniu Badanie, którego wyniki opisuje Raport Social Media ...
-
Internauci pytają "gdzie kupić", a firmy milczą
... dyskusji o marketingu cyfrowym i mediach społecznościowych, potrzeby deklarowane przez użytkowników social media to wciąż w znacznej mierze niezagospodarowane pole dla marek i pracowników odpowiedzialnych za obsługę firmowych kont w mediach społecznościowych - wynika z badania. „Coraz więcej firm decyduje się na monitoring własnej marki w mediach ...