00:35 06.11.2021
O tym, że Polacy "za kołnierz nie wylewają", wiadomo już nie od dziś. Potwierdzeniem słuszności tego powiedzenia są wyniki badania ARC Rynek i Opinia, zrealizowanego równoległe z badaniami innych rynków, które prowadziły agencje badawcze skupione w sieci IRIS. I choć pijemy więcej niż przed pandemią, to jednak wcale nie my, ale Szwajcarzy mają ...
12:22 03.02.2020
Picie alkoholu w Polsce wygląda dziś zupełnie inaczej niż jeszcze przed kilkoma dekadami. Kultura picia w naszym kraju przypomina raczej standardy zachodnio- niż wschodnioeuropejskie. Możemy mieć zatem powody do zadowolenia, ale warto też pamiętać, że odpowiedzialnemu i świadomemu modelowi spożywania wysokoprocentowych trunków może zagrozić między ...
11:52 08.10.2019
Przed nami wyniki trzeciej już edycji rankingu "Równi w Biznesie". Do jakich wniosków prowadzi najświeższe zestawienie? Okazuje się m.in., że najwięksi w naszym kraju producenci alkoholi (piwa, wódki i whisky) oferują nabywcom podobny asortyment, w zbliżonych cenach i we wszystkich kanałach sprzedaży. Jest to szczególnie istotne z perspektywy tych ...
11:29 26.06.2019
... piwo 39%, a na whisky - 28%. Raport Oferteo.pl umożliwia nam również prześledzenie popularności danych alkoholi w poszczególnych województwach. Okazuje się, że wódka dominuje w każdym z nich. Na piwo najczęściej (61%) decydują się mieszkańcy Warmii i Mazur, a zainteresowanie winem wszędzie sięga około 60%. Wyjątkiem jest ...
10:59 11.04.2019
... . Tak postrzegana niewinność spożywania małpek tworzy aurę często złudnej kontroli nad piciem i na ogół towarzyszy jej poczucie kompletnej bezkarności. Mała wódka pozwala bowiem uniknąć wszystkich nieprzyjemnych konsekwencji, które generuje wypicie jednorazowo większej ilości mocnego trunku: zamroczenia, upojenia, zapachu alkoholu czy stygmatyzacji ...
00:56 07.05.2017
... i niezależnie od trunku około 60 proc. tego, co zwykli wypijać panowie. Wódka towarzyszy nam najczęściej podczas imprez towarzyskich (66,4 proc.), winem celebrujemy chwile ... .) oraz z uwagi na to, że dobrze gasi pragnienie (15,3 proc.). Wódka jest natomiast trunkiem o bardziej „imprezowym” wizerunku. W opinii badanych najlepiej sprawdza się w ...
10:43 22.10.2014
Jeśli promocja alkoholu, to wysokoprocentowego. Tak w skrócie można podsumować lekturę gazetek promocyjnych sieci handlowych, którym to przyjrzała się agencja badawcza ABR SESTA. Dlaczego częściej promuje się wódki niż piwa? Odpowiedź jest dość prosta - dzięki takiemu działaniu łatwiej jest walczyć ceną z mniejszymi sklepami. Jak wynika z ...
11:07 02.01.2013
... ekonomiczne. Mocne alkohole mają również w miarę stałe miejsce w segmencie lifestyle, gdzie pojawiają się m.in. fotorelacje z imprez sponsorowanych przez marki. W prasie wódka, w social media… whisky - Na potrzeby badania podzieliliśmy alkohole na cztery kategorie. Jeśli spojrzymy na rozkład ilościowy, to okazuje się, że ...
12:15 20.01.2011
Do 2015 r. sprzedaż alkoholi wysokoprocentowych w Polsce spadnie o około 8 procent, do niemal 275 mln litrów - wynika z raportu firmy badawczej IWSR, do którego dotarła "Rzeczpospolita". International Wine and Spirit Research (IWSR) podkreśla, że w ostatnich 5 latach rynek wódki rósł w tempie niemal 2,5 procent rocznie. W przyszłości taki wynik ...
12:56 27.04.2010
... Sobieski, która należy do Belvedere. Kampania będzie prowadzona głównie w internecie. Kanada to kolejny północnoamerykański kraj, w którym na sklepowe półki trafi wódka Sobieski. Wcześniej firma z sukcesem wprowadziła produkt na rynek USA. Już w 2008 roku po debiucie sprzedała tam 255 tys. dziewięciolitrowych kartonów ...
Jak zbudować system wynagrodzeń w firmie sprzedażowej?
Jak zbudować zespół na talentach Gallupa?
Kupno mieszkania na kredyt czy jednak wynajem?
Już 22 sierpnia mija termin na zmianę formy opodatkowania. Czy warto przejść na skalę podatkową?
GUS o średniej krajowej w VII 2022: wzrost o 15,8% r/r
BTC/USD silnie spada do dolnego ograniczenia kanału 2-miesięcznego trendu wzrostowego
Zamówienia publiczne: zmiana wynagrodzenia umownego z uwagi na nadzwyczajny wzrost cen?