-
Poszukiwanie pracy w social media nie jest skuteczne
... media społecznościowe, nawet te specjalizujące się w kontaktach biznesowych, jak LinkedIn, czy Goldenline nie jest skuteczne. Pomimo że 58% respondentów badania posiada konto ... w których chcielibyśmy pracować, poprzez media społecznościowe rzadko jest efektywne. Pojawienie się nowoczesnych technologii i rozwój sfery social media sprawiło, że obecnie, ...
-
Apteki kichają na social media
... interakcji z użytkownikami mediów społecznościowych - wynika z najnowszego badania IMM. Od początku roku Polacy w mediach społecznościowych blisko 90 tysięcy razy prosili o ... w IMM od 2014 roku, w szczycie sezonu zachorowań Polacy każdego dnia zamieszczają w social media nawet 2 tysiące skarg na grypę i przeziębienia. Liczba internetowych deklaracji ...
-
Do Google po poradę lekarską, po humor na social media
... ), search (wyszukiwarki), social (media społecznościowe) oraz referral (pozostałe źródła). Dane dostępne są dla stron audytowanych i nieaudytowanych, w podziale na platformy PC, Phones oraz PC + Phones. Dostęp do nowego typu danych mają wszyscy użytkownicy Mediapanelu, niezależnie od posiadanego typu pakietu dostępowego do badania. Źródła ruchu ...
-
Psy znajdują dom dzięki social media
... Chwal się psiakiem! Dużą przysługę psom ze schronisk wyświadczają w social media także te osoby, które zdecydowały się na adopcję. Z monitoringu social media IMM wynika, że od kwietnia do maja ponad tysiąc osób ... obejmował m.in. frazy „pies do adopcji”, „pies szuka domu” i kilkadziesiąt wyrażeń pokrewnych. Autor badania: Łukasz Jadaś, ekspert ...
-
Najbardziej opiniotwórcze social media
... media w Polsce”, gdyby dołączyć do niego cytowania informacji z mediów społecznościowych: – Media społecznościowe stają się pełnoprawnym kanałem informacyjnym – mówi Magdalena Grabarczyk-Tokaj, kierownik ds. Rozwoju Badań z Instytutu Monitorowania Mediów – Wyniki badania ... opiniotwórcze… social media w Polsce” przeprowadzono na podstawie 544 ...
-
Social media: jak banki wykorzystują swoje kanały?
... dalszej analizie postów odpowiedzieliśmy też na pytanie: w jaki sposób banki realizują te cele w social media? Angażowanie Dwie trzecie postów opublikowanych przez banki ma na celu angażowanie (utrzymanie uwagi ... ” zostało zrealizowane w październiku 2013 roku i objęło dane opublikowane w sierpniu i wrześniu 2013 roku. Autorami badania są ...
-
Firmy bez strategii w social media
... ich firmy nie mają strategii związanej z mediami społecznościowymi. Wyniki badania przeprowadzonego na próbie ponad 1100 przedstawicieli kadr zarządzających komunikacją ... Środkowo-Wschodniej i Eurazji wynik sięga jedynie 61,3%. Komentarz Victora Benady, Global Head of Social Media, Grayling: „Przepaść między tymi, którzy mają, a tymi którzy nie mają ...
-
Biura podróży w social media
... badania przeprowadzonego przez Mondial Assistance, w tym roku ponad 12,5 mln osób, zamierza spędzić urlop w Polsce. Ponad 4,5 mln Polaków planuje natomiast wyjazd zagraniczny. To prawie 400 tys. osób mniej niż w 2015 roku. W social media ... z biurem podróży? Oprócz bezpieczeństwa, Polacy w social media pytają także o finanse i wakacyjne wydatki. Z ...
-
Marki w social media
... - odmiennych pod względem sposobu korzystania i zaangażowania w social media. Aktywność w serwisach społecznościowych stała się standardowym elementem planowania kampanii marketingowych. Szeroki zasięg tego medium – ponad 80% użytkowników sieci odwiedza te portale w każdym miesiącu (wg badania Megapanel PBI/Gemius) – sprawia, że marketerzy coraz ...
-
Jak social media wpływają na rynek nieruchomości?
... branżę nieruchomości - wynika z badania przeprowadzonego przez Freedom Nieruchomości i IMM. W jaki sposób nowe media wpłynęły na sposób poszukiwania nieruchomości przez ... wykorzystywany jest w komunikacji i promocji częściej niż Facebook. Jak wykorzystać tę wiedzę? Social media, oprócz tego że przejęły rolę forów dyskusyjnych i służą do rozwiązywania ...
-
Tiulówki na Facebooku, czyli moda w social media
... z badania IMM i modowego butiku Freeshion. W centrum zainteresowania są sukienki, a aż 15% pytań zadawanych w serwisach takich jak Facebook czy Twitter dotyczy polecanych marek odzieżowych, stylizacji, dodatków lub miejsc i sklepów, w których warto kupować. Wśród problemów, które internauci próbują rozwiązać zasięgając języka w social media, moda ...
-
Social media: jak wykorzystują je osoby poszukujące pracy?
Polacy aktywnie korzystają z mediów społecznościowych – jak się okazuje, wykorzystują je również do poszukiwania pracy. Wyniki najnowszej edycji badania Randstad Award pokazują, że social media (głównie Facebook) są źródłem wiedzy na temat firmy, dostępnych ofert pracy czy wydarzeniach branżowych dla 40% potencjalnych pracowników. Przede ...
-
Płatności cyfrowe. O tym mówią social media
... badania Mastercard Digital Payments Study. Opracowanie zrealizowane we współpracy z PRIME Research, wzięło pod lupę 3,3 miliona rozmów, które toczyły się w minionym roku w social mediach, w tym na ... Instagram, Forums, Google+, YouTube, Vkontakte i Weibo, na blisko 190 rynkach całego świata. Efektem badania jest raport, który pokazuje najnowsze trendy ...
-
Cyrk bez zwierząt, a co na to social media?
... o kampaniach na rzecz zwierząt miało szansę zetknąć się nawet 25 mln osób. Monitoring social media wykazał, że skierowane do władz polskich miast petycje w sprawie zakazu ... , że w cyrkowej rewolucji nie sposób przecenić rolę mediów społecznościowych. Metodologia badania Monitoring mediów społecznościowych z dni 01.01 – 31.01.2016. Monitorowano ...
-
Branża budowlana a social media
... social media i ... social commerce. A jakie znaczenie przypisywane jest opiniom wyrażanym w sieci o markach i produktach związanych z branżą budowlaną? Zdaniem ASM są one istotne dla jednej trzeciej internautów związanych z branżą. W tym, pod ich wpływem 5,4% respondentów decyduje się na zakup produktów/usług związanych z branżą budowlaną. Z badania ...
-
Social media rewolucjonizują rynek pracy
... 25 proc i 31,5 proc.). Jednak media społecznościowe błyskawicznie nadrabiają zaległości (15 proc. i niemal 20 proc.). - Media społecznościowe w przeciągu kilku lat przestały być ... Oferty pracy Informacje o badaniu Raport „Work Trends Study” powstał w oparciu o badania, w których wzięło udział 31 793 kandydatów oraz 4 168 rekruterów z całego świata, ...
-
Marki odzieżowe w social media
... . Najskuteczniejsze kampanie potrafią Tymi emocjami kierować. Liczba wzmianek W ramach badania zebrano 22 513 wzmianek i opinii, odnoszących się do wybranych marek ... ewentualnych problemach przy rozpatrywaniu reklamacji. Jakie zadania komunikacji spełniają media społecznościowe? Facebook daje możliwość bezpośredniego i szybkiego rozwiązywania ...
-
Ponad 1/2 Polaków korzysta z social media
... przy jednorazowym zalogowaniu się 28% spośród badanych stwierdziło, że spędza w social media 5-10 minut, 27% pół godziny a 28% godzinę. Dlaczego Polacy korzystają z portali społecznościowych? Jak wykazały badania PMR Research, aż 86% respondentów, którzy korzystają z social media, zagląda do nich, by mieć stały kontakt z przyjaciółmi, tylko ...
-
Czytelnictwo w Polsce według social media
... rozwija wyobraźnię, uczy myślenia oraz konsekwencji. Popularne akcje oraz strony w social media „Nie teraz – właśnie czytam”, „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”, „ ... „Horror”, „Komiks”, „Kryminał”, „Opowiadanie”, „Poezja”, „Popularno-naukowe”, „Poradnik”, „Powieść”, „Przygodowe”, „Reportaż”, Romans”, „Science fiction”. Autor badania: Monika Tomsia ...
-
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
... tym preferencji grupy odbiorców, której pragną służyć. W jaki sposób uwzględnić social media w procesie planowania działań, związanych z marketingiem treści? Wszystko zależy od tego, ... zakupowym. Jako ludzie, lubimy myśleć, że jesteśmy istotami racjonalnymi. Badania z zakresu psychologii i neurobiologii ukazują nam jednak zupełnie inny obraz naszych ...
-
Polscy internauci a firmy w social media
... SA na potrzeby raportu SocialmediaStandard 2010, co trzeci użytkownik serwisów społecznościowych w Polsce skorzystał z opcji zostania fanem marki lub firmy. Celem badania przeprowadzonego przez Gemius SA dla serwisu InternetStandard było poznanie opinii polskich internautów w wieku 15+ na temat obecności firm/marek w serwisach społecznościowych ...
-
Social media a poszukiwanie pracy
... 52%). Z kolei w Czechach takie wytyczne są udostępniane jedynie sporadycznie – dodaje. Wyniki badania Instytutu Badawczego Randstad komentuje Maura Merson, ekspetka Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych oraz redaktorka portalu berzobocie.org.: - Media społeczne dają ogromne możliwości pracodawcom i pracownikom, lecz również niosą za sobą pewne ...
-
Polskie drogi w social media
... portalach społecznościowych. Idzie odwilż. Czy wszyscy są na to gotowi? Na temat dróg polskich w internecie i social media przez ostatni weekend, w dniach od 22.01 do 25.01.2016, pojawiło się ponad 4 tys. ... polskich dróg nie dostarczały Polakom inspiracji do kolejnych memów, a napawały dumą i prędkością (ale ograniczoną!). Autor badania: Karolina ...
-
Spotify i długo długo nic, czyli streaming muzyki w social media
... rodzaju. Wzmianki o Deezerze miały 4,5% udziału, a o Google Play – niespełna 0,5%. Dzięki rozgłosowi w social media tylko w ciągu jednego tygodnia Spotify udało się uzyskać ... mediów społecznościowych. Monitoring przeprowadzono w okresie 1.08.2016 do 8.08.2016. Do badania wybrano najpopularniejsze serwisy do streamowania muzyki oferujące zbliżone ...
Tematy: muzyka online, social media, monitoring mediów, muzyka za darmo, Spotify, Apple Music, Tidal -
Kurorty nadmorskie w social media
... już poza rankingiem znajdują się np. Krynica Morska, Jastarnia czy Ustronie Morskie, których oficjalnych profili nie znajdziecie na Facebooku. - Wyniki badania pokazują, że wciąż wiele gmin nie wykorzystuje w pełni swojego potencjału społecznościowego, zarówno pod kątem nieregularnego publikowania informacji i braku ciągłości w komunikacji ...
-
Niefrasobliwi użytkownicy social media
... jakie czyhają na nich niebezpieczeństwa - ponad 3/4 respondentów badania przeprowadzonego przez Kaspersky Lab wraz z B2B International uważa, że znajduje się poza zainteresowaniem cyberprzestępców. Tymczasem sytuacja wygląda zgoła odmiennie - zainteresowanie hakerów social media absolutnie nie gaśnie. Badanie Kaspersky Lab pokazuje, że komunikacja ...
-
Kim są użytkownicy social media w Polsce?
Kim są użytkownicy mediów społecznościowych? To zależy których. Z najnowszego badania platformy do zarządzania komunikacją w social media NapoleonCat wynika m.in., że z Facebooka i Messengera najaktywniej korzystają użytkownicy w wieku 25-34 lata. Z kolei Instagram szczególną popularnością cieszy się wśród najmłodszych - ...
-
Profile marek w social media zawiodły marketerów?
... nie ma w zwyczaju klikać "Lubię to!" na profilach produktów czy usług - wynika z badania "Marki w serwisach społecznościowych", zrealizowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). ... społecznościowych zaczyna podlegać tym samym prawom co tradycyjne media. O projekcie syndykatowym „Marki w serwisach społecznościowych” Badanie ilościowe ...
-
Polacy a Sylwester w social media
... gronie „facebook’owych przyjaciół”, niekoniecznie jest tym, co chcielibyśmy robić. Mimo, że media społecznościowe pochłaniają wiele naszego czasu, tak ważne kulturowo wydarzenia, jak ... ostatniej nocy w roku wyłącznie ze znajomymi z sieci? Jak wynika z badania przeprowadzonego w drugiej połowie grudnia, 29% Polaków uważa, że Sylwestra lepiej ...
-
Social media a komunikacja marketingowa
... . Ten segment komunikacji może również pomóc firmie w stworzeniu potencjału i pozyskiwaniu nowych kontrahentów. Ważnym obszarem jest także innowacyjność oraz badania i rozwój – poprzez media społecznościowe można efektywnie zachęcać konsumentów do dzielenia się pomysłami i wykorzystać je w pracach nad tworzeniem lub rozwojem produktów i usług ...
-
Najpopularniejsze sporty w social media
... media społecznościowe zdobywają coraz większą popularność, wydawać by się mogło, że sport ... z portalem SportMarketing.pl przygotowało raport o najpopularniejszych sportach na Facebooku, ale nie tylko. Do przeprowadzenia badania użyto narzędzia monitoringu trendów i marek w internecie Brand24.pl. Badane kategorie wybrano na podstawie ich popularności ...
-
Bankowość i finanse w social media
... do marki, ale także uzyskać wiele cennych insightów. Informacje o badaniu Raport skonstruowano w oparciu o badanie NetTrack MillwardBrown SMG/KRC (dane pochodzą z fal badania pomiędzy wrześniem 2010 a sierpniem 2011 r.) badanie data-minning przeprowadzone przez IRCenter na bazie 50 tys. blogów, 6 tys. forów, aktywnych usług mikroblogowych ...
-
Prawa użytkowników social media
Nk.pl i Facebook to dwa najpopularniejsze serwisy społecznościowe w Polsce, a liczba ich użytkowników stale rośnie. Z badania Megapanel PBI/Gemius wynika, że w styczniu nk.pl miał 12,3 miliona, podczas gdy polski Facebook miał niemal 9,9 miliona użytkowników. Niestety wraz z ...
-
Social media i oglądanie telewizji
Wyniki dorocznego badania przeprowadzonego przez dział ConsumerLab firmy Ericsson - przedstawione w publikacji "TV & Video Consumer Trend Report 2012" - pokazują, że telewizja społecznościowa staje się ...
-
Media społecznościowe znacznie efektywniejsze niż call center
... związek właśnie z aktywnością w social mediach. Jak czytamy w komunikacie z badania Salesforce, aż 2/3 firm z grona tych, które wykorzystują w swojej działalności media społecznościowe, uważa, że jest to rozwiązanie skuteczniejsze niż call center. I nie jest to dużym zaskoczeniem, jeżeli wziąć pod uwagę, że social media są w stanie docierać ...