-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... przewidują, że podobne zjawisko w niedługim czasie będziemy obserwować w innych krajach, także w Polsce. Wobec takiej popularności, żadna firma i marka nie może przejść ... klienta informacji: zapowiedzi nowych produktów oraz filmów pokazujących kulisy powstawania reklamy czy produkcji nowego modelu. Materiały multimedialne to już rzecz obowiązkowa ...
-
Sklepy internetowe: większe obowiązki sprzedawcy
... konsumenta za wadę polegającą na niezgodności towaru z zapewnieniami składanymi w ramach reklamy czy promocji. „Zakres odpowiedzialności nałożonej na sprzedawcę wykracza ... zagranicznych dostawców, więc przepis ten będzie miał znaczenie jedynie w Polsce. Sprawa będzie jeszcze trudniejsza, jeżeli nabyte towary pochodzą spoza Unii Europejskiej” ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... i obsługę klientów, przy nieograniczonych godzinach otwarcia. W początkowych latach, reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością ... określone metody płatności. Pierwszymi krokami przy otwieraniu Zalando w Polsce była rekrutacja specjalistów posiadających wiedzę ta temat polskiego rynku. ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... . sieci franczyzowych zrobiło zamach na polski handel. W mediach pojawiły się reklamy w formie nekrologu obwieszczającego śmierć polskiej franczyzy. Tryb orzekający użyty ... roku już tylko 8 proc. Kulawa legislacja W ujęciu ogólnym rynek handlu detalicznego w Polsce zdominowany jest przez wielkie podmioty, których centrale znajdują się poza granicami ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... patrząc na preferowane usługi komunikacyjne wśród użytkowników smartfonów w Polsce, tradycyjne rozmowy telefoniczne są nadal bardzo popularne. Aż 78 ... najbliższych latach decydować o kierunku, w którym podąża sektor mediów, marketingu czy reklamy powinni szczególnie uważnie obserwować najmłodszych reprezentantów społeczeństwa. Bo chociaż jesteśmy ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2016
... , sporo wykształconej kadry, szczególnie w zakresie IT. Jednak jego zdaniem w Polsce "brakuje jednego czołowego uniwersytetu, który znajdowałby się wysoko w międzynarodowych rankingach ... Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska)wynika, że wartość rynku reklamy online w Polsce wzrosła o 20% r/r do ok. 3,2 mld zł. Narodowe Centrum Badań ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
... się na firmowym blogu. 3. Nie pisz tylko dla siebie „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie ... mediach społecznościowych, z których dziś korzysta 60 proc. użytkowników internetu (badanie „Stan czytelnictwa w Polsce w 2015 roku”). By wypromować blog, sięgaj po narzędzia do monitoringu marki ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... związanych z zakupem sprzętu – tłumaczy Krystian Fydrych z Atmana, lidera rynku data center w Polsce. Rafał Kuśmider z dhosting.pl podpowiada, że w przypadku mniejszych sklepów dobrym ... Big Data marketing to jeden z najdynamiczniej rozwijających się trendów na rynku reklamy online. Według raportu firmy Gartner aż 73 proc. organizacji na świecie w ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 25/2018
... stron internetowych, graficy komputerowi, tłumacze, dziennikarze, księgowi, copywriterzy, czy pracownicy reklamy. Warto rozglądać się w swoim otoczeniu, czy ten ... niezbędny, bo te firmy stanowią 90 proc. prowadzących działalność gospodarczą w Polsce. W oświadczeniu premiera instytucja rzecznika jest jednym z filarów Konstytucji Biznesu i gwarantem ...
-
Nowe technologie w rekrutacji: konieczność nie opcja
... technologicznych, najczęściej wykorzystywane przez kandydatów do poszukiwania ofert pracy są reklamy w mediach społecznościowych – średnia globalna wynosi 31%, a najwyższy wynik ... gdy średnia globalna wynosi 11%. Kandydaci cenią relacje Mimo że kandydaci zarówno w Polsce, jak i na świecie chętnie korzystają z nowych technologii, to wciąż przykładają ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... , że odbiorca jest aktywnym graczem komputerowym, będzie on otrzymywał odpowiednio dopasowane reklamy. Skorzysta na tym zarówno reklamodawca, który dotrze do swojego klienta, jak i ... coś nowego. A tak w dużej mierze się w Polsce dzieje, co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć ...
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... wszystkie wiodące firmy internetowe, udział branży turystycznej (podróże i turystyka, HoReCa) w torcie reklamy cyfrowej utrzymuje się na poziomie 4%, co przy łącznych wydatkach ... ankiety przeprowadzonej przez Opinium Research dla KAYAK w pięciu krajach (w tym w Polsce) pozwalają sformułować kolejny wniosek – Polacy chętnie korzystają ze smartfonów ...
-
Rekrutacja pracowników: gdzie pracodawcy szukają rąk do pracy?
... którego znaczenie w rekrutacjach będzie rosło. Statystyki mówią same za siebie. W Polsce Facebook notuje już ponad 16,3 mln profili, a LinkedIn zyskuje coraz większą ... odbiorców narzędzia, które podnoszą efektywność rekrutacji. Są to chociażby reklamy dynamiczne, których przygotowanie wymaga odpowiednich umiejętności. Wewnętrzne działy HR zazwyczaj ...
-
Zagraniczny podatek od wartości dodanej w podatku dochodowym
... 614.2021.1.BG. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? Spółka podlega w Polsce nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu i tutaj prowadzi swoją działalność gospodarczą. ... lub zużycia przez podatnika towarów lub świadczenia usług na potrzeby reprezentacji i reklamy, obliczony zgodnie z odrębnymi przepisami, - od nieodpłatnie przekazanych towarów ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... przygotować się do nadchodzących zmian? PIERWSZE NA RYNKU BADANIE RESPONDENTÓW W POLSCE Celem badania „Kim jest polski respondent?” było zrozumienie perspektywy respondenta ... w sklepach produkty, które oceniali w ankietach, 51% panelistów lubi widzieć w mediach oceniane reklamy, 45% panelistów uważa, że udział w badaniach zmienia świat na lepsze, 26 ...
-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... zaangażowanie istniejących fanów marki oraz pozyskiwanie nowych w inny sposób. Nowe rodzaje reklamy, nowe pomysły, nowe formy budowania relacji. Zmienia się również sytuacja w ... ze sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym przeżywają w tej tej chwili w Polsce prawdziwe oblężenie. Wiele topowych uczelni chwali się kilkunastoma kandydatami na jedno ...
-
Czy to koniec zbiórek crowdfundingowych na Facebooku i Instagramie?
... online na platformach Meta, w tym m.in. Facebook Donate ads – reklamy, przyciski darowizn w postach i na stronach fundraiserów utworzonych za pośrednictwem Instagrama i ... jako patron organizacji. Z tego rozwiązania korzystają już z powodzeniem setki organizacji w Polsce takich jak Polska Akcja Humanitarna, Fundacja WOŚP, Fundacja Serce dla Maluszka ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2024 roku
... ? Ubiegły rok to czas wielu działań na rzecz ochrony konsumentów i konkurencji w Polsce. Już sama liczba ponad 750 decyzji świadczy, jak intensywny był to ... m.in. przedstawienia ogólnych informacji kredytowych. Wprowadzi także wymogi w zakresie reklamy i marketingu kredytów konsumenckich, w tym katalog informacji, które muszą się znaleźć w reklamie ...
-
Najpopularniejsze wirusy II 2005
... trojanom Zpachast.D, Downloader.LP, Downloader.ALQ, Qhost.gen oraz WmvDownloader.A. W Polsce sytuacja przedstawia się nieco inaczej. Wyraźnie na prowadzenie wysunął się Shinwow ... doprowadzają do paraliżu przekierowując witryny internetowe na różne serwisy, wyświetlając reklamy, wiadomości itd. Najczęściej cel jest prosty – przejęcie poufnych danych ...
-
Rusza Wypoczynek.pl
... zostanie wzbogacony o nowe pozycje – m.in. o przewodnik po ciekawych miejscach w Polsce oraz o narzędzie pozwalające internautom na wprowadzenie własnych opinii ... Kaźmierczak z Działu Marketingu i Reklamy Wakacje.pl Nie bez znaczenia są wysokie kwoty, jakie Polacy i zagraniczni turyści wydają na wypoczynek w Polsce. Kwoty, jakie zostawili zagraniczni ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... zdrowia jest picie mleka. Kampania została przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce. W spotach i reklamach tej kampanii w mediach ogólnopolskich (telewizja, prasa, radio, internet, outdoor) wzięły udział osoby znane w Polsce: Kayah, Bogusław Linda, Jagna Marczułajtis i Krzysztof Hołowczyc. Niewątpliwą korzyść odnieśli ...
-
Sektor MSP: ocena III kw. i prognoza IV kw. 2009
... z pierwszej części roku. Wysokie wskazania przedsiębiorców na obszar marketingu i reklamy wynikają z wydatków związanych m.in. z sektorem handlu hurtowego i detalicznego MŚP, ... informacji o stanie firm, które zatrudniają ok. 2/3 wszystkich pracowników w Polsce. Wśród przedsiębiorstw w Polsce 99 proc. to firmy mikro (zatrudniające do 9 osób) i małe (od ...
-
Praca bankowca krytykowana przez Polaków
... i tak są koszmarnie drogie i obłożone wieloma obwarowaniami, czy też, że reklamy banków stoją w drastycznej rozbieżności z tym, co naprawdę oferują. (...) - mówi prof. Krzemiński ... bo do tego klienci używają internetu - mówi Macierzyński. Jego zdaniem bankowość w Polsce zaczyna się dynamicznie zmieniać. Banki są zmuszone bardziej zabiegać i dbać o ...
-
Social media w różnych branżach
... 2000 osób odwiedza grupę dyskusyjną z Katowic, jednego z najbardziej uprzemysłowionych miast w Polsce. Na Facebooku sytuacja jest dość podobna, lecz trudniej jest ... z branży FMCG – rynekspozywczy.pl. Istnieje również prawie 840 grup dotyczących reklamy, marketingu oraz image’u w sieci społecznościowej Goldenline, a także ponad 370 grup dotyczących ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... wystawione w oknach oferty "last minute" - to szczególnie ważne, ponieważ ta forma reklamy przyciąga w pierwszej kolejności. Szkoda, że tylko co czwarte biuro (25,7%) ... % poparcie zdobyli Słowacy. Trzecie miejsce przypadło Węgrom (76%), a dopiero czwarte Polsce (73,2%). Na ostatnich pozycjach znalazły się Bułgaria z wynikiem 64,8% oraz Rumunia - 56 ...
-
Własny biznes w branży nieruchomości
... z szacunkiem do przedstawicieli takich wolnych zawodów, jak lekarze czy prawnicy. W Polsce pośrednik jest nadal utożsamiany z kombinatorem, który za godzinę pracy pobiera ... przypadku braku doświadczenia i dobrej znajomości lokalnego rynku nieruchomości oraz skutecznych sposobów reklamy, koszty te mogą nie przekładać się od razu na wzrost ...
-
Social media a B2B
... To niejedyne badanie, które dowodzi ogromnego potencjału mediów społecznościowych w Polsce. W większości przypadków, w zależności od metodyki badania, w Europie, a nawet na ... administratorami forów, z wykorzystaniem dostępnych kanałów społecznościowych klienta oraz poprzez reklamy. W ramach działań przeprowadzony został również wideokurs przenoszenia ...
-
Branża turystyczna a Facebook
... inwestuje w Facebooka. - Warto zwrócić uwagę jednak także na to, że w Polsce, w ostatnich czasach branża miała wiele problemów. Rok 2010: wybuch wulkanu paraliżuje ruch ... World Travel Market uważa, że do 2016 r. media społecznościowe będą istotniejsze od reklamy PPC (pay-per-click). Tymczasem nasza branża turystyczna rozwija się na Facebooku dosyć ...
-
Zagrożenia w sieci 2012 wg CERT Polska
... kliknięć, na przykład na reklamy. Jak podkreślają specjaliści, prawie 2 mln botów w polskich sieciach to efekt działalności botnetu Viruta, złośliwego oprogramowania DNSChanger oraz dwóch odmian groźnego trojana bankowego Zeusa. Natomiast 137 zgłoszeń dotyczyło samych zlokalizowanych w Polsce serwerów zarządzających siecią botów. Lokalizacja ...
-
Wywóz śmieci i sprzątanie: przetargi XI 2012 - V 2013
... usług firm śmieciowych dysponujących specjalnymi worami czy kontenerami. Ulotki, plakaty, reklamy outdoorowe – mają przekonać mieszkańców do segregacji śmieci. Butelki PET Jedną ... maju 2013 roku odnotowano ich – 33, co daje 12% wszystkich w tym zakresie w Polsce. Kolejno pod tym względem uplasowały się województwa mazowieckie – 28, oraz podkarpackie ...
-
UOKiK zgadza się na kolejne koncentracje
... nad Cinema City Holding. Przedsiębiorcy prowadzą przede wszystkim działalność kinową oraz reklamy kinowej i dystrybucji filmów. Cineworld Group działa na terenie Wysp Brytyjskich oraz Irlandii, natomiast Cinema City Holding w Europie Środkowo-Wschodniej i Izraelu. W Polsce posiada 31 kin w 19 miastach. Zielone światło otrzymała również Hygienika ...
-
Dr.Web: zagrożenia internetowe w 2015 r.
... zostały odkryte przez laboratorium Doctor Web, był Zeus p2p, działający w Polsce od 2011 roku. Zagrożenia mobilne Niezależnie od wirusów bankowych, które z pewnością będą ... się spodziewać poważniejszych wirusów, np. irytujących aplikacji wyświetlających niechciane reklamy oraz Trojanów blokujących urządzenia mobilne, które mogą zostać odblokowane ...
-
Rynek lotniczy 2014
... jak można tego uniknąć? Odpowiedź na to pytanie jest z każdym rokiem ważniejsza. A w Polsce? Poniżej kilka punktów, które wydają się istotne dla syntetycznego ujęcia przemian ... krótkotrwały, gwałtowny wzrost popytu w wyniku dumpingowych cen i agresywnej reklamy. Szacuje się, że koszty 4-miesięcznej działalności OLT Express przewyższały wpływy ...
-
Ustawa o książce: co zmieni się dla czytelników i wydawców?
... gdy książka, choć zamawiana od podmiotu zagranicznego, jest w rzeczywistości magazynowana w Polsce i stąd wysyłana. Czego jeszcze zabrania ustawa? Art. 13 ustawy o książce ... sprzedaży książek po cenach innych niż dozwolone przepisami oraz stosujący reklamy z naruszeniem ustawy, popełnią czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy o zwalczaniu ...
-
Polki kariera w IT
... w sektorze teleinformatycznym. Hays Poland, Geek Girls Carrots, IAB Polska oraz Biuro Podróży Reklamy uhonorowały ten dzień publikacją raportu „Kobiety w IT” - opracowania pochylającego się nad profesjonalistek pracujących na rynku IT w Polsce. Badanie objęło swoim zasięgiem 1035 kobiet, które odpowiadały na pytania dotyczące doświadczenia ...