-
Rynek mediów: trendy 2013
... marek, ogłosił 12 grudnia br. swoje doroczne przewidywania dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych, w tym 10 głównych trendów, które w ostatnim czasie przybierają ... cechą realizacji i oceny kampanii komunikacyjnych w mediach cyfrowych stanie się „planowanie w czasie rzeczywistym”; Formaty wyświetlania komunikatów w trybie online będą lepiej ...
-
Rynek mediów: trendy 2014
... potrzebowali pogłębionej wiedzy o odbiorcach docelowych, co pozwoli im na planowanie swoich działań. Muszą oni wiedzieć kiedy, gdzie i w jaki sposób poszczególne grupy ... przekazu premierowych materiałów marketingowych poprzez kreatywne wykorzystanie cyfrowych mediów zewnętrznych (digital outdoor) lub nowych możliwości, jakie stwarzają ekrany noszone ...
-
Planowanie budżetu na Nowy Rok
... może pozwolić nam na ich racjonalne planowanie, oszczędności i lepsze rozłożeniem na poszczególne grupy oraz miesiące. Kluczem do sukcesu jest skrupulatne ... sporo kosztują to: kupujemy zbyt dużo jedzenia, które następnie wyrzucamy; nie kontrolujemy zużycia mediów; kupujemy sprzęty, na które nas nie stać; korzystamy z drogich abonamentów na telefony, ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... , tzn. że w mediaplanach coraz częściej będzie pojawiać się kontrolowana synchronizacja emisji reklam na drugim ekranie. Synchronizacja z drugim ekranem oznacza takie planowanie mediów, aby w ciągu paru chwil od emisji reklamy telewizyjnej na ekranie urządzeń przenośnych pojawiła się reklama o komplementarnym charakterze. Cyfrowe mediaplany oparte ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Klient złapany w sieć
... . Skuteczność opierania reklam w sieci o słowa kluczowe i wyszukiwarki pokazuje, że właściwa i przemyślana reakcja na potrzeby klientów, jest podstawą pomyślnych akcji marketingowych. Planowanie mediów w zależności od zachowań to kolejny krok do przodu. To łapanie klientów w sieć, w sieć którą sami chcą być złapani.
-
Czy nowe technologie rzeczywiście podnoszą produktywność?
... obowiązków. Czy nowe technologie rzeczywiście poprawiają efektywność pracy? Czy może skrupulatne planowanie całego dnia to zwykła strata czasu? Przypomnijmy, „produktywność” to ilość dóbr, którą ... , być może warto sprawdzić ile czasu przepadło na Facebooku czy stronach mediów – mówi Michał Gołgowski. Podkreśla jednak, że cyfrowe narzędzia nie zawsze ...
-
Zachowania konsumentów inne niż przed pandemią. Co się zmieniło?
... prasy. Widoczne było odmłodzenie widowni telewizji linearnej. Dwucyfrowo wzrosła liczba subskrypcji mediów płatnych. Zamknięcie w domach wpłynęło również na ogromny wzrost konsumpcji ... informacji na temat zniesienia obostrzeń i dopiero pod koniec maja zaczęli planowanie urlopu. Planując wakacje w sytuacji pandemii bierzemy pod uwagę potrzebę ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... zarówno dla marek chcących oferować proekologiczne produkty i usługi, jak i właścicieli mediów dążących do większej energooszczędności czy agencji, które chcą przyjrzeć się ... szans dla branży mediów. Obserwujemy, że globalny wzrost cen wpływa na wydatki konsumentów i budżety reklamowe. Oznacza to, że można optymalizować planowanie kampanii dzięki ...
-
7 grzechów głównych w PR
... specjalisty PR. Wprawdzie wszystko zawsze może ulec zmianie, ale umiejętne planowanie działań Public Relations może okazać się bardzo skuteczne - choćby w procesie budowania ... niezbędnej wiedzy o produktach, o których piszą, ani też wyrobionych kontaktów z przedstawicielami mediów. Idealna sytuacja ma miejsce wtedy, gdy do zadań PR dedykowany ...
-
Ulubione media internautów
... odbiorcami mediów. Informacji i rozrywki szukają nie tylko w sieci, ale również w telewizji, radiu i prasie. Warto pamiętać o tym, że czynnikiem determinującym sposób korzystania z mediów jest m. in. wiek, płeć, czy też częstotliwość łączenia się z internetem. Wiedza taka powinna być sporym ułatwieniem dla osoby odpowiadającej za planowanie ...
-
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
... ostatecznie doprowadzić do zakupu. 2. Zwiększ zasięg publikowanych treści, przy pomocy mediów społecznościowych Najlepiej zawczasu zdecydować, z jakich kanałów będziesz korzystać, w ... zrozumieć i wykorzystać następujące koncepty marketingowe: segmentacja rynku, planowanie i zarządzanie cyklem sprzedażowym, tworzenie i publikowanie treści w mediach ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... może przyczynić się do zdobycia efektywnych kontaktów i osiągnięcia celu finalnego. Planowanie mediów powinno być optymalne i efektywne, czyli lepiej kupować nie najtańsze, a najlepiej dopasowane powierzchnie reklamowe. Bez dobrej kreacji, nawet najlepszy plan mediów nie spełni swojej funkcji. Podobnie bez bieżącej analizy parametrów kampanii ...
-
Sektor TMT - prognozy 2016
... przetwarzania języka naturalnego albo techniki uczące się, pozwalające na wnioskowanie i planowanie. Jedną z pierwszych firm na świecie, która zaczęła je wykorzystywać był ... Predictions prezentuje perspektywy na najbliższe 12 – 18 miesięcy w dziedzinie sektora technologii, mediów i telekomunikacji na świecie. Raport TMT Predictions opiera się na ...
-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
... nastawiamy się na stricte biznesową grupę docelową. Będziemy działać głównie w obszarze mediów internetowych, jednak komunikację online chcemy uzupełniać docierając do użytkowników ... media, dlatego oferta nowego gracza na rynku ułatwi planowanie kontekstowych kampanii w segmencie biznes. Internet pozwala na „złapanie” przedsiębiorców w ich ...
-
Najczęściej cytowane media V 2008
... z majowego raportu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W maju nastąpiła zamiana na podium: na pierwsze miejsce ... sposobach spędzania wolnego czasu, kolejne kontrowersje powstałe wokół likwidacji WSI, planowanie przez PO sprywatyzowania służby zdrowia, dalsze ustalenia dotyczące udziału ...
-
Skuteczna strategia marketingowa
... Obieg informacji modelujących obraz marki wymyka się marketerom spod kontroli. Planowanie mediów to jedno, a to, co się dzieje z istotą postrzegania marki czy produktu ... interesująca, angażująca, wyjątkowa – a przede wszystkim prawdziwa. Nie ma nic gorszego w czasach mediów masowych, jak sprzedawać i komunikować coś, co nie ma przełożenia na ...
-
Budowa domu: jak rozplanować prace?
... . W tym momencie potrzebne będą badania geologiczne. Następnie zaprojektuje trasy przyłączenia mediów oraz wjazd na działkę. "Na tym etapie architekt może także ... z rejestru gruntów dla działki własnej i sąsiednich oraz warunki techniczne dostawy mediów i decyzja o wyłączeniu gruntów z produkcji rolnej" – wylicza Michal Jalovecký. Mając pozwolenie ...
-
Polski Internet a randki online
... w sieci, na co należy uważać i zwracać uwagę? Instytut Monitorowania Mediów na podstawie publikacji internautów stworzył vademecum internetowego randkowania. Poznaliśmy się ... pożyczka, tym razem większa. Ale również oddana w terminie. Romantyczne wakacje we dwoje. Planowanie wspólnej przyszłości. Prośba o większą pomoc finansową. Powody różne: ...
-
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
Planowanie reklamowej kampanii internetowej jest co najmniej tak samo trudne jak w mediach ... medium, ale wbrew pozorom dość trudnym do zaplanowania – uważa Rafał Szychowski, account manager w domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska sp. z o.o. – Powiedzmy, że mamy zdefiniowaną grupę celową (potencjalnego konsumenta). W trakcie planowania należy ...
-
Kampania wizerunkowa WP
... każdej sieci odzieżowej czy salonów prasowych). Kampania WP realizowana jest także w szkołach. Za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Rafineria, zakup i planowanie mediów powierzono zespołowi komunikacji Wirtualnej Polski.
-
Jakie plany na wakacje 2012?
... teraz może pozwolić sobie na planowanie urlopu. Gdzie zatem wyjechać? Polska czy zagranica? Wypoczynek aktywny czy raczej "łapanie słońca" na ... zmienna pogoda, ani rosnące gwałtownie w okresie turystycznym ceny, ani nawet coroczne doniesienia mediów na temat tragicznych warunków jakie turystom oferuje lokalny rynek hotelowo - gastronomiczny czy ...
-
Polacy planują wakacje online
Planowanie urlopu? W przypadku mieszkańca Europy Środkowo-Wschodniej nie obędzie się bez pośrednictwa sieci. Tak przynajmniej wynika z badania, które GfK przeprowadziło na zlecenie ...
-
Co czeka polski rynek e-commerce?
... klienta w 2017 roku? Media społecznościowe pomagają w sprzedaży Już od dłuższego czasu zarówno w Polsce, jak i na świecie możemy zaobserwować wzrost znaczenia mediów społecznościowych dla branży e-commerce. Coraz więcej sklepów internetowych ma swoje profile w serwisach społecznościowych takich jak Facebook czy Pinterest. Media społecznościowe ...
-
Moc personalizacji w wideo marketingu
... do decyzji o zakupie naszego produktu. Anna Kacprzyk, Digital Team Leader. Z agencją związana od 2015 roku. Odpowiada za dział realizacji kampanii, planowanie mediów oraz utrzymywanie relacji z klientami.
-
Nowoczesne metody rekrutacji. Jak i gdzie szukać pracownika?
... w sposób sprawny, przemyślany, z wykorzystaniem odpowiednich metod rekrutacji, w tym np. mediów społecznościowych. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Gdzie najszybciej i najtaniej ... . Takim ułatwieniem dla specjalistów HR są m.in. aplikacje umożliwiające planowanie rekrutacji pracowników. Pozwalają one dokumentować i usprawniać całe procesy, począwszy ...
-
Nowe technologie w podróży, czyli jak planujemy wakacje
... jest jeszcze wyższy – z pomocy mediów społecznościowych korzysta 48%, a z blogów 32% ankietowanych. Ogółem komputer nadal jest ulubionym urządzeniem do poszukiwania inspiracji wyjazdowych, a tylko 8% ankietowanych wykorzystuje w tym celu smartfony. Internet i nowe technologie pozwoliły Polakom przyspieszyć planowanie podróży – 34% z nich twierdzi ...
-
Synergia działań marketingowych
... lokalni producenci, którzy nie mają znaczących budżetów marketingowych, a ich planowanie komunikacji przybiera raczej formę podjazdowej wojny polsko-ruskiej, ze strategią niemającą wiele ... sposobem myślenia… Jeśli wciąż patrzymy na komunikację przez pryzmat dostępnych mediów i mgliście pojęty „standard”, który można określić „tak jak u innych”, ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... ma szansę na powodzenie, to planowanie strategiczne dotyka kwestii produkcji, dystrubucji, a następnie technik wsparcia sprzedaży. Powyższe aktywności w dużym skrócie przedstawiają modelowanie oferty, która następnie za sprawą strategii komunikacji (właściwe sprecyzowanie punktów styku z grupą docelową, dobór mediów, kreacja reklamy etc.) uwypukla ...
-
Kryzys online
... wiedzieć: Kiedy się o tym dowiedziałeś? Co zrobiłeś w tej sprawie? Planowanie kryzysowe umożliwia podejmowanie właściwych decyzji z szybkością światła. Dlatego w ... tego nie robiłeś rozważ możliwość skorzystania z usług firmy prowadzącej monitoring mediów drukowanych i elektronicznych. Pozwoli to śledzić treść publikacji o Twojej organizacji według ...
Tematy: -
Przyzwyczajenia Polaków a nowinki technologiczne
... stronach www, a 14 proc. respondentów posiada specjalne aplikacje, umożliwiające planowanie podróży czy sprawdzenie dojazdu. Oprócz zdalnego zarządzania kontem e-mail (71 ... Mindreader szczegółowej analizie poddano m.in. opinie dotyczące stylu życia, sposobu konsumpcji mediów, wykorzystania nowych technologii i sympatię do poszczególnych marek. ...
-
GPW: zadebiutowała spółka K2 Internet
... wykorzystanie nowych mediów, które stwarzają nowe możliwości rozwoju relacji pomiędzy markami i organizacjami, a ich klientami. Emitent tworzy różnego rodzaju rozwiązania, których nadrzędnym celem jest realizacja konkretnych celów marketingowych lub sprzedażowych klienta. Emitent oferuje m. in. następujące usługi: planowanie i zakup mediów on-line ...
-
Mechanizm public relations w polityce
... na środowisko zewnętrzne (tzn. w stosunku do potencjalnych wyborców, mediów) wysiłki public relations powinny doprowadzić do stworzenia pozytywnego nastawienia ... program polityczny, ale także dotarcie do wszystkich potencjalnych wyborców. Planowanie dobrych kontaktów ze społeczeństwem i stworzenie korzystnej współpracy z elektoratem jest jednym ...
-
Sytuacja finansowa młodych Polaków cz. 2
... została wzięta struktura wydatków młodych, m.in. koszty jedzenia, czynszu, mediów (prąd, woda, gaz), podróżowania, telefonu, Internetu, nauki oraz rat pożyczek i ... nieprzewidziane wydatki (22% osób ze średnim wykształceniem i 20% z wyższym) i złe planowanie wydatków (12% ze średnim wyksztalceniem i 9% z wyższym). Bliscy ostatnią deską ratunku – ...
-
Multitasking umarł. Poznaj 6 sposobów na produktywność pracy
... jesteś świadomy czasu, jaki przeznaczyłeś na daną „sekcję” i tego, co będziesz robić. Planowanie zaczyna się już w twoim umyśle - wyjaśnia Page - „Przerwa między ... umiejętności.” Profesor wylicza trzy zasady pracy głębokiej – izolacja, wylogowanie z mediów społecznościowych oraz nierozpraszanie się zabierającymi czas pobocznymi zadaniami. Tym, ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
... – Projekt techniczny, Budowa i eksploatacja sieci, Budowa sieci szerokopasmowych – Planowanie i przygotowanie koncepcji, Budowa i eksploatacja teleinformatycznej sieci dostępowej – ... i rynek mediów, a także wprowadzenie jednolitego systemu prawa, a w konsekwencji jednolitego języka regulacyjnego na rynek telekomunikacji i mediów, niezależnego ...