-
Sieci handlowe chcą się rozwijać
... zeszłym roku zajmowała 2 pozycję). 26% badanych sieci handlowych planuje ekspansję w naszym kraju. W ostatnich latach sieci handlowe skupiały swoją uwagę na Niemczech, Wielkiej Brytanii ... — podobny odsetek wykazało ubiegłoroczne badanie. Value & Denim (produkty i odzież dżinsowa w przystępnych cenach) to najbardziej atrakcyjny sektor, w ramach ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... telewizyjnych ekranach kosztowała sieci handlowe 156 mln zł. Wg oficjalnych cenników netto bez uwzględnienia rabatów, marki handlowe najwięcej środków przeznaczały na ... produkty dla dzieci. Sieci z czołówki zestawienia chętnie promowały również swoje oferty produktów związanych ze sportem, zwłaszcza z bieganiem: buty, odzież bądź akcesoria znalazły ...
-
Sprzedaż detaliczna: ile zarobiły największe sieci handlowe?
... Top 250. Co ciekawe, liczba firm sprzedających artykuły sportowe, jak również odzież i akcesoria, jest nieproporcjonalnie wyższa w zestawieniu Fastest 50 niż w całym Top ... w którym rozwija się ta branża – podkreśla Marcin Stark, senior manager, Monitor Deloitte. Sieci handlowe kładą nacisk na zrównoważony rozwój W ciągu ostatnich kilku lat w ...
-
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... Sieci handlowe czekają istotne inwestycje w rozwój systemów sprzedaży online z jednoczesnym utrzymaniem obecnej infrastruktury sklepowej oraz atrakcyjną ofertą cenową dla konsumentów. Ponadto może to doprowadzić do sytuacji, w której dostawcy i sieci handlowe ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... sieci handlowe mają się świetnie. Potwierdzają to dane dotyczące ich kondycji finanowej przygotowane przez wywiadownię gospodarczą Bisnoe Polska. Sieci handlowe ...
-
Nieruchomości handlowe w II kw. 2021
... handlowe rozbudowano: Galeria Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim (o 2 500 mkw.) oraz Park S1 w Kutnie (o 3 800 mkw.). Jednocześnie w II kw. 2021 r. cztery kolejne obiekty Tesco zostały zamknięte w związku z procesem wycofywania się sieci ... (Galeria Mokotów), Yargici – turecka marka oferująca odzież damską, akcesoria i artykuły dekoracyjne dla domu ( ...
-
Gdzie powstają centra handlowe?
... się na poziomie 35-50 EUR/mkw./miesiąc. Jednocześnie mniej popularne centra handlowe, z mniej atrakcyjną ofertą lub gorszą lokalizacją, odczuwają zwiększoną presję na ... często konkurencyjne ceny. Najczęściej kupujemy w sieci sprzęt elektroniczny i artykuły gospodarstwa domowego oraz odzież i obuwie. W przypadku sprzedaży produktów spożywczych ...
-
Centra handlowe zdobywają małe miasta
... handlowe, które obejmują 73% rynku (409 obiektów, 9,83 mln m kw.). Na drugiej pozycji plasują się magazyny handlowe – 18% (255 obiektów, 2,43 mln m kw.), a tuż za nimi parki handlowe ... branżami są: drogerie, RTV AGD, odzież i obuwie niskiej półki ... Other Stories z portfela H&M, MaxiBazar szwajcarskiej sieci sklepów z akcesoriami do wyposażenia domu, ...
-
Ericsson: nadchodzą hybrydowe galerie handlowe
... udostępniane na miejscu, umożliwiając uruchomienie prywatnych sieci z aplikacjami dostosowanymi do potrzeb konsumentów. ... że raport potwierdza przekonanie, zgodnie z którym hybrydowe galerie handlowe mogłyby pozytywnie i trwale wpłynąć na życie lokalnych ... naszych ciał. 03. Krawiec Meta Szykowna odzież szyta na miarę klienta - i jego awatara. ...
-
Centrum Handlowe Brama Mazur w Ełku
... międzynarodowe sieci handlowe jak i rodzimych najemców”- informuje Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i najmu Master Management Group. Oferta handlowa obejmie niemal wszystkie rodzaje artykułów- od spożywczych i usługowych poprzez odzież, akcesoria, wyposażenie wnętrz ,sprzęt RTV/AGD a także artykuły dla dzieci i niemowląt. Centrum Handlowe ...
-
Świtalski & Synowie: centrum handlowe w Kaliszu
... Mini Park rusza w Kaliszu z Biedronką, jedną z najpopularniejszych sieci detalicznych w Polsce i z Pepco, oferującym odzież oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. - Chcieliśmy wyjść naprzeciw ... i obiektów wielofunkcyjnych na terenie całego kraju. Mini Parki to lokalne galerie handlowe z Biedronkami. W tym roku prace nad mini galeriami ...
-
Centra handlowe: odwiedzalność i obroty rosną, ale kupujemy inaczej
... handlowe mogły wrócić do czasów swojej dawnej świetności. Tam, gdzie było to możliwe handel przeniósł się do kanału e-commerce – w dużym stopniu dotyczyło to np. elektroniki i w tej branży niemal od razu odnotowano znaczny wzrost aktywności kupujących w Internecie. Nieco później do sieci przeniosła się sprzedaż na przykład w segmencie odzież ...
-
Centra handlowe po pandemii. Czy restart się udał?
... handlowe typu "convenience". Istotnym trendem w handlu, którego nie osłabiła ani pandemia, ani gospodarcze turbulencje, jest promowanie wśród Polaków zrównoważonego stylu robienia zakupów, obiegu zamkniętego i idei "zero waste – mówi Fabrice Paumelle, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych BNP Paribas Real Estate W tym duchu w sieci ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce VII-IX 2009
... podejście do nowych projektów – pod uwagę brane są topowe centra handlowe w największych miastach. W ramach optymalizacji kosztów część firm zdecydowała się na ... na polskim rynku. Zostały otwarte sklepy holenderskiej marki Dept, oferującej odzież dla kobiet, brytyjskiej sieci TK Maxx, prowadzącej sprzedaż dyskontową odzieży, obuwia i dodatków, a ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2008
... ? Jak wynika z raportu wśród najczęściej kradzionych dóbr sieci handlowe najczęściej wymieniają (bez większych różnic w zależności od regionu geograficznego) przybory do golenia, perfumy, alkohol, świeże mięso, drogie artykuły spożywcze, produkty dla niemowląt, płyty CD i DVD, odzież, gry elektroniczne, telefony komórkowe. Również popularne gadżety ...
-
Poznaliśmy najlepsze projekty na polskim rynku handlowym w 2016 r.
Polska Rada Centrów Handlowych, w ramach 7 edycji konkursu PRCH Retail Awards wyłoniła najlepsze centra i sieci handlowe działające na rynku w 2014/15 roku. Według jury konkursowego najlepszymi sieciami handlowymi w Polsce zostały kawiarnie Costa Coffee i marka odzieżowa 4F. Tytuł ...
Tematy: PRCH Retail Awards, centra handlowe -
Ranking pracodawców z branży handlowej. Kto ma najlepszą reputację?
... dziś bardzo pokaźne grono pracodawców. Sieci handlowe nie są pod tym względem żadnym wyjątkiem. W takich realiach szczególnego znaczenia nabierają marka pracodawcy oraz podejmowane przez firmy działania z zakresu employer branding. Jak wypadają pod tym względem działające na rodzimym rynku sieci handlowe? Które z nich zajmują najwyższe ...
-
Handel detaliczny a kradzież towaru 2010
... skradzionych przez nich towarów to 42,4% łącznych strat poniesionych przez sieci handlowe. Natomiast wartość towarów, które padły łupem nieuczciwych pracowników odpowiada 35,3% ... narażonych na kradzież. Nadal najczęściej kradzionymi produktami są markowa odzież oraz niewielkie przedmioty o stosunkowo dużej wartości, zwłaszcza znanych marek: golarki i ...
-
Nowe stawki VAT - kiedy nowe ceny?
... żywności. Jeśli dodamy do tego wydatki na odzież, utrzymanie domu czy mieszkania, media, transport, ... sieci Intermarche, która ma w Polsce 150 sklepów spożywczych. Politykę utrzymania cen na poziomie z „poprzedniego VAT-u” stosuje też m.in. Tesco, Real, Lidl, Biedronka, Netto. W nieskończoność się nie da Rezygnując częściowo z marży sieci handlowe ...
-
Wyprawka szkolna 2019. Tanio nie będzie
... , bloki, długopisy i ołówki, 86 proc. kupi odzież i obuwie, a 80 proc. podręczniki i książki. Niewiele mniej ... sieci handlowe powinny kierować swoją ofertę. Dotyczy to przede wszystkim ubrań i obuwia, ale też plecaków i tornistrów. Jedyną kategorią, w którą bardziej angażują się mężczyźni są pakiety danych do urządzeń cyfrowych, w tym abonamenty sieci ...
-
Zachowania konsumentów w dobie zakupów omnichannel
... sieci, ponieważ nie ufa internetowi, a 19% preferuje celebrowanie zakupów z bliskimi. Co istotne, konsumenci nie wskazywali często na kwestię wysokich kosztów wysyłki (10%) lub czasu dostawy (7%). Największymi barierami dla konsumentów offline jest chęć osobistej oceny produktu i jego natychmiastowy odbiór. Sieci handlowe ... . Kupujący odzież i ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... sieci handlowe w swoich zasobach muszą mieć obydwie grupy produktów). Dynamiczny rozwój branży e-commerce stawia szereg nowych wyzwań przez operatorami logistycznymi, pracującymi na zlecenie sieci ... magazynowe, generowany przez sprzedaż takich produktów jak odzież i dodatki, artykuły gospodarstwa domowego, kosmetyki, elektronika, multimedia ...
-
Kradzieże w sklepach: straty sięgają 4,4 mld zł rocznie
... Wyborcza". Z badań brytyjskiego Instytutu Centre for Retail Research wynika, że polskie sieci handlowe tracą przez kradzieże 1,34 proc. swoich obrotów. ... sieci, np. błędnego ometkowania towarów. Średnia wartość jednej kradzieży klienta to niecałe 200 euro, pracownika - aż 1,5 tys. euro. Z rodzimych sklepów giną przede wszystkim: alkohol, damska odzież ...
-
Rynek odzieżowy w Polsce wart 15 mld zł
... w Europie. Wiodącą grupą najemców w centrach handlowych są sklepy oferujące modę (odzież, obuwie, bieliznę i dodatki). Sukces odnoszą także outlety i centra handlu hurtowego. Rośnie popularność franszyzy jako sposobu na szybki i bezpieczny wzrost sieci detalicznej. Raport PMR potwierdza, że ubiegły rok stał pod znakiem konsolidacji ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii ... z analogicznego okresu 2022 r. Największy wzrost pod względem wolumenu wydatków odnotowany został w sektorze odzież i dodatki, który przeznaczył na reklamę więcej aż o ponad ...
-
Polacy na zakupach. 9 faktów
... lubimy centra i galerie handlowe, a szczególnie przywiązane są do nich osoby, które zwykły oglądać produkty w realu, aby potem kupić je w sieci. „Powiedz mi, jak ... , a dopiero później kupujemy w sieci. Fakt 6: Kobiety kupują odzież, a mężczyźni sprzęt elektroniczny i… W sklepach internetowych kobiety najczęściej kupują odzież i dodatki (aż 82%). ...
-
15,6 mln mkw. powierzchni handlowej w Polsce na koniec II kw. 2022
... 9 to parki handlowe otwarte w mniejszych miejscowościach: Busku-Zdroju, Giżycku, Jaśle, Krotoszynie, Pszczynie, Puławach, Sławnie, Szczytnie i Łanach pod Wrocławiem. Ponadto, nowy magazyn sieci ... zakupom w kategoriach: odzież, żywność oraz zdrowie i uroda, obroty przekroczyły poziomy odnotowywane w 2019 roku. Należy jednak wziąć pod uwagę, że sieci ...
-
Świątecznie prezenty: poradnik dla spóźnialskich
... najczęściej jesteśmy niezadowoleni z otrzymania rzeczy osobistych takich jak kosmetyki, odzież, bielizna czy obuwie, które w ubiegłym roku były jednocześnie ... wykorzystywany jest przez duże sieci handlowe jako narzędzie promocji. Oferując sprzedaż ratalną często z zerowym oprocentowaniem sieci handlowe nakłaniają klientów do kupna ...
-
Dekada Nowy Targ już otwarta
... handlowe dysponuje również parkingiem na 150 miejsc. Wśród najemców największą powierzchnię zajmuje supermarket spożywczy Tesco. Branżę modową reprezentują marki CCC - lider na polskim rynku sprzedaży detalicznej obuwia, Pepco – dyskont oferujący odzież ...
-
Globalne marki stawiają na handel online
... półki cenowej (43%), następnie marki oferujące odzież luksusową i biznesową (41%) oraz specjalistyczne sklepy ... sieci, które prowadzą już w naszym kraju tradycyjne sklepy (47%). “Sprzedaż internetowa jest obecnie motorem globalizacji handlu detalicznego i z pewnością będzie miała wpływ na kształtowanie się przyszłego popytu na powierzchnie handlowe ...
-
Wyprawka szkolna bez ofert specjalnych
... analizy. Znalazły się wśród nich plecaki, zeszyty, piórniki, odzież i obuwie, ale również sprzęt elektroniczny (smartfony, ... Sieci handlowe mają swoje strategie, oparte na doświadczeniach z poprzednich lat. Jednak biorąc pod uwagę jedynie czynniki cenowe, które analizowaliśmy, w sierpniu nie zaproponowały one takich promocji, które mogłyby do sieci ...
-
Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe
... niektórych sklepach widać, że firmy dbają o zapewnienie klientom wysokiego poziomu doradztwa. Dwie sieci sklepów uzyskały tu stosunkowo wysokie wyniki: Jackpot (95,8%) Hexeline ( ... i ośmiu innych krajach europejskich). Wówczas pod lupę wzięto całościowo centra handlowe wraz ze strefami zakupów, które odnotowały najsłabszy wśród ocenianych aspektów ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... , którzy kupują odzież i obuwie w swoim sąsiedztwie aż 19 razy w roku. Także ta grupa wiekowa najczęściej udaje się na zakupy do centrów miast i na ulice handlowe, ... coraz częściej zastępowanych przez mniejsze sklepy, np. mniejszy format marki Carrefour, sklepy sieci Piotr i Paweł czy Intermarché lub delikatesy typu Alma. Kolejny istotny trend to ...
-
Rynek odzieży i obuwia: będzie lepiej
... poziomu wydatków na odzież i ... handlowe zabiegają teraz o nowych najemców w miejsca zlikwidowanych sklepów. Na kryzysie zyskają również firmy, które oferują tanią odzież czy obuwie, gdyż na ich produkty jest w tej chwili największy popyt ” – komentuje Patrycja Nalepa. Na potrzeby raportu PMR przeprowadził badanie ankietowe wśród operatorów 157 sieci ...
-
E-zakupy przed świętami
... deklaruje 15% e-klientów. W sieci kupimy przede wszystkim kosmetyki, odzież, płyty CD, zabawki, książki i filmy. "Handel internetowy wyraźnie przyhamował. Ta w ostatnich latach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź rynku sprzedaży padła ofiarą zmniejszającego się popytu konsumenckiego, podobnie jak tradycyjne placówki handlowe. Sprzedaż online jest ...