-
LinkedIn to za mało? To blogi i Snapchat są kluczem do kariery?
... 400 milionów osób, a sieć zawodowych kontaktów buduje dzięki niemu już 1,3 mln specjalistów. Dobrymi statystykami może pochwalić się również rodzimy Goldenline. Profil w serwisie dla pracowników i tworzone nam wirtualne CV to jednak już trochę za mało. Przynajmniej dla tych, którym zależy na wyróżnieniu ...
-
Studia podyplomowe mogą być kosztem podatkowym firmy
... wystarczającej wiedzy, w związku z czym po zakończeniu prac porządkowych często wymagane były poprawki i roboty dodatkowe. Wnioskodawca znalazł studia podyplomowe z rolnictwa, których profil pokrywa się z jego zapotrzebowaniem na wskazaną wyżej wiedzę. Odbywają się bowiem na nich zajęcia chemii rolnej, łąkarstwa czy technologii uprawy ...
-
Przestajemy myśleć o emigracji zarobkowej?
... odsetek badanych, którzy przyznali się, że nie podejmują decyzji o pracy poza krajem, ponieważ uważają, że Polacy są tam źle traktowani. Profil polskiego emigranta Co ciekawe, najchętniej pracować za granicę wyjechaliby już nie najmłodsi, a osoby między 35, a 60 rokiem życia (55%). Wśród ...
-
Jak znaleźć pracę marzeń? Porady rekrutera
... , jak wygląda jego internetowy wizerunek. W takim przypadku dopracowany i spójny z CV profil na portalu LinkedIn może okazać się strzałem w dziesiątkę. Wybierz firmy, ... rekrutacji upewnijmy się, że nasze zawodowe aspiracje i przekonania wpisują się w profil firmy, do której aplikujemy. Pozycja rynkowa potencjalnego pracodawcy pozwoli zorientować się, ...
-
Dzieci w sieci, czyli życie na YouTube, TikToku i Instagramie
... współczesnej młodzieży, także mają swoje konta na Instagramie, nierzadko bardzo popularne. Przykładowo profil Karola Wiśniewskiego (@frizoluszek) obserwowany jest przez 1,6 mln osób. Równie wysoko pod względem ilości obserwatorów plasuje się profil Remigiusza Wierzgonia (@rezigiusz), który śledzi 1,2 mln osób. Internetowe rozgrywki – tu przeważają ...
-
Jak pandemia zmienia bankowość i zwyczaje finansowe Polaków?
... klientów indywidualnych czy możliwość zakładania online konta firmowego wraz z jednoosobową działalnością gospodarczą. Rosnącą popularnością w roku pandemii cieszył się BLIK oraz profil zaufany. Tylko w pierwszym miesiącu od ogłoszenia pandemii, klienci Santander Bank Polska skorzystali z autoryzacji profilem zaufanym ponad pół miliona razy. Od ...
-
6 rad jak chronić tożsamość w mediach społecznościowych
... Niestety, udostępnianie danych jest mieczem obosiecznym - z jednej strony wzbogaca profil, zaś z drugiej, zwiększa ryzyko cyberataku. Bitdefender przygotował sześć wskazówek, ... z nich korzystasz. Dostosuj je w taki sposób, żeby mieć pewność, że Twój profil i udostępniane treści będą oglądane wyłącznie przez znajomych. Uważaj, z kim wchodzisz w ...
-
Internetowy Samochód Roku. Jakie auta używane na celowniku Polaków?
... dotycząca zakazu rejestracji nowych pojazdów z silnikiem spalinowym po 2035 roku. Motoryzacyjny profil kierowców w Polsce Na podstawie danych z platformy i wyborów użytkowników OTOMOTO, raport „Internetowy Samochód Roku 2022” określa profil kierowców w naszym kraju. Między innymi z wysokiego zainteresowania automatyczną skrzynią biegów (78 ...
-
Rynek kredytowy 2023 i prognozy na 2024 rok
... się zarówno bezpośrednio dzięki beneficjentom Programu, jak i pośrednio wśród osób, które nie spełniały kryteriów formalnych, by z niego skorzystać. Profil kredytobiorcy mieszkaniowego, korzystającego z Programu Bezpieczny Kredyt 2 proc. Kredyty mieszkaniowe w 2023 r. zaciągały dwie grupy kredytobiorców: osoby korzystające z preferencyjnego kredytu ...
-
e-Doręczenia obowiązkowe od 1 stycznia 2025. Co trzeba wiedzieć?
... list polecony? W pierwszej kolejności należy zalogować się do skrzynki doręczeń (SD) dla obywateli lub przedsiębiorców – można dokonać tego poprzez np. profil zaufany, e-dowód lub mObywatela. W panelu widać wszystkie skrzynki, do których posiada się dostęp. W zależności od potrzeb może być to skrzynka ...
-
Opinie o pracodawcach to zmora wielu firm - strategia postępowania
... , że zamieszczane są w domenie firmowej. Alternatywą jest wdrożenie rozwiązania zewnętrznego np. profilu pracodawcy. Przykładowe rozwiązanie oferuje Aplikuj.pl pod nazwą Profil Pracodawcy 360, który oferuje rozbudowany moduł opinii, działający w sposób transparentny i angażujący. Składa się on z kilku sekcji, które nie wymagają dodatkowego ...
-
Nowe Isuzu D-Max 1.9 TD - test pick-upa po liftingu: cena, osiągi, opinie
... masywnych błotników i wysoko poprowadzonej linii maski. Centralne miejsce zajmuje przeprojektowany grill o atrakcyjnej fakturze. Sąsiadują z nimi ładne reflektory z ciemnymi wypełnieniem. Profil ujawnia sylwetkę typowej półciężarówki. Kabina wyraźnie odcina się od całej reszty - w tej materii nie da się wymyślić niczego innowacyjnego. Jeżeli ...
-
Test Omoda 5 1.6 TDGT: realna alternatywa dla europejskich SUV-ów?
... i raczej trudno byłoby go pomylić z jakimkolwiek innym modelem. Największe wrażenie robi front, którego dominującym elementem jest ogromny grill w kształcie trapezu. Profil ujawnia zaskakująco dynamiczną linię, jak na tę klasę pojazdu. To zasługa nie tylko opadającej linii dachu, ale też masywnych błotników ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... rynku (IDMnet, Adnet, ARBOmedia, Q-net) opublikowały i rozpoczęły dystrybuowanie wyników "Prawdziwego Profilu". Jest to badanie pozwalające dokładnie zbadać oglądalność witryny, poznać profil jej użytkowników oraz wzmocnić potencjał reklamowy, za zbieranie i analizę danych odpowiadają firmy I-Metria i Gemius. Dzięki badaniu możliwe jest rzetelne ...
Tematy: -
Polscy internauci 2010
... Internetu jako sposobu komunikacji. Trzy czwarte użytkowników Internetu przynajmniej czasami odwiedza portale społecznościowe (1/4 codziennie). Prawie połowa użytkowników Internetu posiada profil, którego używają regularnie na przynajmniej jednym portalu społecznościowym (procent ten spada wraz z wiekiem, od 77% w najmłodszej grupie do 16 ...
-
IAB reklamuje Internet
... złotych. Serwis "Internet też medium" zawiera kompleksowe informacje na temat Internetu, potrzebne zarówno do planowania kampanii reklamowych (sekcje: zasięg i profil użytkownika), jak również oceny ich skuteczności i efektywności kosztowej (sekcje: koszt dotarcia, mierzalność i efektywność). Ponadto w sekcji poradnikowej można dowiedzieć się ...
-
Płatności internetowe Polaków 2006
... .pl i eCard S.A. Firmy Money.pl oraz eCard S.A., podsumowały rynek płatności internetowych w 2006 roku. Szczegółowej analizie poddano zwyczaje zakupowe Polaków, profil użytkowników Internetu oraz klientów sklepów i aukcji internetowych, zbadano najpopularniejsze formy płatności oraz stosunek Polaków do bankowości internetowej. Jak wynika z raportu ...
-
Me.tv - więcej niż YouTube
... najpierw trzeba wykupić domenę .tv. Następnie serwis dostarcza narzędzi do stworzenia strony wideo, na której znaleźć może się też blog, profil czy oceny kanału wystawiane przez innych użytkowników. Jedną z pierwszych osób, które założyły własny kanał na Me.tv był Carson Daly ...
-
Polacy w sieci: zakupy przez Internet coraz popularniejsze
... , że w latach 2000-2006 liczba internautów wzrosła o 307%. Tak imponujący wynik jest przede wszystkim korzystny dla firm generujących zyski z ruchu w sieci. Profil polskiego internauty Po przebrnięciu przez pierwszą barierę, jaką jeszcze parę lat temu były utrudnienia w powszechnym dostępie do Internetu, należy wziąć ...
-
Internet w Polsce I-XII 2008
... 77,1 proc. respondentów. Na kolejnym miejscu znalazł się dostęp bezprzewodowy z 4,8 proc. wskazań, który wyprzedził modem (dial-up) z 2,4 proc. wskazań. Jeśli chodzi o profil internauty w 2008 roku, to podział ze względu na płeć kształtował się równomiernie - 50 proc. stanowiły kobiety, a kolejne 50 proc. mężczyźni ...
-
Użyteczność stron www - ranking witryn
... , totalnie nieużyteczny layout i kreacje reklamowe złączone z toplayerami bez cappingu sprawia, ze najchętniej wylogowałbym sie od razu. Mimo to wchodzę na profil i próbuje dodać opis. Klikam, okienko wpisu pojawia mi się w absurdalnie wybranym miejscu w prawym dolnym rogu (po chwili zauważam dodatkowe, przyklejone ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... dotarcie do specyficznej grupy odbiorców – na przykład dyrektorów finansowych, innymi słowy, jeśli zależy nam na jakości, a nie ilości userów – inwestycja w profil na Facebooku będzie tylko stratą czasu, co więcej może przynieść zgoła odmienny od zamierzonego efekt. O Golden Line czy LinkedIn mówi ...
-
Cyberstalking - prześladowcy w Internecie
... zajmowała się ta organizacja. Po nitce do kłębka... Nawet z pozoru nieistotna informacja może prowadzić do innej, tworząc sieć połączeń i kształtując profil osoby, z którą stalker próbuje nawiązać kontakt. Nie trzeba umieszczać wszystkich danych o sobie w jednym miejscu, by nie stać się ofiarą inwigilacji ...
-
Mapy i lokalizatory internetowe zamiast kompasu
... miejsca są, podobnie jak przed rokiem, serwisy Grupy Google (7,3 mln internautów), Zumi.pl (4,4 mln) i Targeo.pl (1,8 mln). Gemius sprawdził także profil społeczno-demograficzny internautów przeglądających te strony. Okazuje się, że najczęściej są to osoby między 25 a 34 rokiem życia (3 mln internautów) i osoby ...
-
Jakie portale społecznościowe wybierają sprzedawcy?
... cytowanych już badań We Are Social na początku 2014 roku portal Google notował znacznie większą ilość osób posiadających na nim profil – jest to 46% użytkowników internetu w porównaniu do cieszącego się zaledwie 18%-ową popularnością Twittera. W przypadku włoskich i niemieckich sprzedawców udział Twittera ...
-
Polacy leczą się przez Internet
Polscy internauci interesują się zdrowiem – ponad 9 mln z nich odwiedza strony o tematyce zdrowotnej, z czego zdecydowana większość wybiera te, które poświęcone są zdrowemu stylowi życia. Popularnością cieszą się również internetowe apteki, opisy leków, opinie na temat lekarzy i placówek służby zdrowia, a także specjalistyczne strony adresowane do ...
-
Lidl kontra Biedronka: która strona internetowa popularniejsza?
Biedronka i Lidl to najpopularniejsze dyskonty w Polsce. Znajduje to swoje odzwierciedlenie w liczbie internautów odwiedzających strony internetowe obu sieci. Jak się jednak okazuje, strona Lidla cieszy się większym zainteresowaniem. Profile użytkowników korzystających z witryn nie są jednak takie same. Kilka tygodni temu Gemius postanowił ...
-
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mBanku
... są rodzaje funduszy i co je charakteryzuje, jak wybrać fundusz dla siebie. Dział ten wspomagany jest dodatkowo przez narzędzie o nazwie "Twój profil inwestora", który pozwala określić stosunek do ryzyka oraz automatycznie proponuje Klientom pewien modelowy skład portfela inwestycyjnego. W chwili obecnej w serwisie dostępnych ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... spadku sprzedaży, powinna udostępniać zebrane dane użytkownikowi - zarówno do wglądu jak i aktualizacji. Zebranie informacji pozwoli określić typ klienta, stworzyć jego profil, a następnie zastanowić się nad ofertami i rozwiązaniami, które ciągle, od nowa przykuwają jego uwagę. Im bardziej klienci cenią starania czynione, aby ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... internetowa stanowi "żywą" wizytówkę firmy oraz kształtuje jej wizerunek. Jest odzwierciedleniem tego, co firma uzyskuje na tradycyjnym rynku. Kreuje swój profil na podstawie przedstawianych informacji i świadczonych usług. Dlatego też należy szczególnie zadbać, aby strona zawierała zawsze aktualne wiadomości. Nic tak nie ...
-
Turystyka w internecie
... na informacje w językach obcych na temat naszego kraju oraz oferty turystycznej. Oferta językowa jest nieco zaniedbywana wśród wydawców. Jaki jest profil społeczny korzystających z serwisów turystycznych on-line? Informacje zawarte w raporcie wskazują, że wśród użytkowników, którzy w listopadzie 2004 roku odwiedzili przynajmniej jeden serwis ...
-
Nowy broker internetowy
... temu nasi klienci mogą precyzyjnie ocenić skuteczność danej kampanii, a więc na przykład to, ile osób się z nią zetknęło i czy ich profil demograficzny był zgodny z założeniami. Na naszą korzyść działa także fakt, iż nie posiadamy własnej powierzchni reklamowej w internecie. Dla reklamodawców oznacza ...
-
Ubezpieczenia komunikacyjne przez Internet
... możliwość zamówienia rozmowy i uzyskania dodatkowych informacji od konsultanta Link4. Na każdym etapie wypełniania formularza klient może go zapisać, tworząc swój profil użytkownika i zakończyć przygotowanie wniosku w wygodnym dla siebie momencie. Po zaakceptowaniu oferty, polisa wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi jest dostarczana pocztą, pod ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2006
... roku. odsetek osób korzystających codziennie lub prawie codziennie wynosił 59,4 proc., zaś tych, które korzystają kilka razy w tygodniu 19,7 proc. Profil polskiego internauty również rysuje się dość ciekawie. Wśród użytkowników Internetu najwięcej jest mężczyzn (53 proc.), co stanowi wzrost o 1,5 punktu procentowego ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2007
... 2006 roku. Na kolejnym miejscu ze względu na sposób łączenia się z Internetem w domu znajduje się modem (dial-up) z jedynie 3,4 proc. wskazań. Profil polskiego internauty również prezentuje się interesująco. Podział ze względu na płeć jest prawie że wyrównany i wynosi 51 proc. dla mężczyzn ...