eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › IAB reklamuje Internet

IAB reklamuje Internet

2004-08-19 00:03

Rozpoczęła się kampania edukacyjna "Internet też medium", prowadzona przez polski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB). Ma ona na celu wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych.

Przeczytaj także: Internet i Mobile 2003

Głównym elementem kampanii jest serwis edukacyjny pod adresem , aktywnie wspierany przez kampanię reklamową. Wartość rate card pierwszego etapu działań reklamowych, zaplanowanych na jeden miesiąc, wyniesie ponad milion złotych.

Serwis "Internet też medium" zawiera kompleksowe informacje na temat Internetu, potrzebne zarówno do planowania kampanii reklamowych (sekcje: zasięg i profil użytkownika), jak również oceny ich skuteczności i efektywności kosztowej (sekcje: koszt dotarcia, mierzalność i efektywność). Ponadto w sekcji poradnikowej można dowiedzieć się o wszystkich formach reklamy w Internecie oraz poznać najczęstsze modele zakupu powierzchni reklamowej.

- "Internet też medium" to pierwsza tego typu akcja w Polskim Internecie, zaplanowana na taką skalę i angażująca zdecydowaną większość podmiotów działających na rynku internetowym. Jednogłośnie mówimy, że Internet jest takim samym medium jak prasa, radio czy telewizja. Jest też jedynym medium, gwarantującym równocześnie niski koszt dotarcia, efektywność przekazu i pełną mierzalność przy wysokim zasięgu i atrakcyjnej, dobrze zdefiniowanej grupie docelowej – mówi Dominik Kaznowski, wiceprezes zarządu IAB, odpowiedzialny za marketing i komunikację.

IAB przewiduje kilka etapów kampanii "Internet też medium", którym towarzyszyć będzie rozbudowa serwisu i udostępnianie kolejnych analiz rynku. Już teraz można pobrać ze strony niemal 100 stronicowy raport "Internet i mobile 2003", poruszający najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem Internetu oraz rozwiązaniami technologii mobilnych, a wkrótce zostanie opublikowany raport na temat systemów zarządzania treścią (CMS). W ramach kampanii "Internet też medium" IAB planuje również cykl szkoleń dla kadry zarządzającej i marketerów.

Kampania "Internet tez medium" jest efektem zaangażowania wszystkich członków IAB, a także firm i osób nie będących oficjalnymi członkami stowarzyszenia. Za opracowanie zawartości serwisu odpowiedzialny był specjalny zespół IAB, w pracach którego udział brali przedstawiciele wszystkich rodzajów podmiotów rynku interaktywnego: portali, sieci reklamowych, brokerów, domów mediowych, agencji interaktywnych oraz firm badawczych.

Za kreacje serwisu i hosting jest odpowiedzialna agencja K2 Internet, Internet Designers wyprodukowała stronę i dostarczyła CMS, agencja IMP wykonała kreacje do kampanii reklamowej. Powierzchnię reklamową na potrzeby kampanii użyczyły portale Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Gazeta.pl oraz internetowe sieci reklamowe, Adnet, ARBOmedia i IDMnet.
Przeczytaj także: Reklama w Internecie 2012 Reklama w Internecie 2012

oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: reklama internetowa, Internet, IAB, rynek reklamy
Mobilna reklama WP

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: