-
ViewSonic wprowadza nowe produkty, w tym pierwszy monitor 5K
... . SC-U25 jest zoptymalizowany do obsługi wirtualnych desktopów, w tym Microsoft Windows (XP / 7/8), sesji przeglądarki, Chrome, skonfigurowanego fabrycznie Linuksa, a także kiosku i digital signage, stacji podłączonych do wielu monitorów w sieci lokalnej. Dopuszcza do 20 użytkowników na serwer PC i zapewnia ekonomiczne rozwiązanie VDI. ViewSonic ...
-
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
... nie sprawdzi się tam, gdzie nakładają się różne zapachy, np. w sklepach kosmetycznych, perfumeriach czy restauracjach. Digital Signage Trzecim zmysłem, który wykorzystuje marketing sensoryczny jest wzrok. Digital Signage polega na emisji reklamowych materiałów video w najbliższej okolicy promowanego produktu, najczęściej w galeriach handlowych ...
-
Facebook rządzi turystyką?
... turystów (osoby w wieku 16+), publikacja: kwiecień 2015 r. Globalny raport amerykańskiego oddziału Deloitte Digital Channels in Travel pt. “Social? That’s for consumers. For travel companies, social media means business. As digital channels mature in scope and power, the industry needs to catch up ...
-
ŁSSE - podsumowanie 2015
... metr kwadratowy nie był niewykorzystany! Naszymi najemcami są: Duon Services Sp. z o.o., Albea Poland Sp. z o.o., Hugli Food Polska Sp. z o.o., Digital One Consulting Sp. z o.o., Digital One BPO Sp. z o.o. oraz najemca dawnej siedziby ŁSSE S.A. - Fundacją Inkubator. Także powierzchnie konferencyjne (Fabryka Grohmana i Hydrofornia) należące do ŁSSE ...
-
III Kongres Dyrektorów E-commerce - podsumowanie
... się znacznie częściej. Komunikacja czy inspiracja? Niestandardowe podejście do marketingu, to jeden z elementów omnichannel. Jan Namedyński z AVON przyznaje, że strategia digital oparta o wartościowy content marketing pozwoliła na zmianę ugruntowanej już w świadomości klientów opinii o kanale sprzedaży. Sukces w komunikacji sprawił, że marka już ...
-
Banki w Polsce: cyfryzacja albo śmierć?
... jest zintensyfikowania działań związanych z cyfryzacją. Na potrzeby raportu „CE Banking Outlook. Winning in the Digital Arms Race” eksperci Deloitte przyjrzeli się ośmiu głównym rynkom w Europie Środkowej. Analizie poddano banki funkcjonujące w ... klientów w różnych kanałach i punktach kontaktu – dodaje Hubert Anyżewski, Dyrektor w Deloitte Digital ...
-
Fundusze unijne dla edukacji
... kompetencji językowych: poziom podstawowy (A1, A2) poziom samodzielności (B1, B2) poziom biegłości (C1, C2). Ramy kompetencji informatycznych i informacyjnych – Digital Competence Framework, zostały przygotowane na podstawie analizy przeprowadzonej w ramach unijnego projektu DIGCOMP. Ramy te obejmują 5 obszarów – informacja, komunikacja, tworzenie ...
-
Biznes nie boi się dobrej zmiany
... tej kwestii nie poruszał. Od zeszłego roku jestem członkiem zarządu Digital Europe, naszej europejskiej organizacji branżowej. I kiedy spotykam się z kolegami z innych krajów, to ... jedno zjawisko, które stało się widoczne po Brexicie. Mianowicie moi koledzy z Digital Europe, ale również często dziennikarze w Brukseli, zaczęli pytać, czy Polska będzie ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... dóbr luksusowych a zwiększenie zainteresowania dotyczy takich segmentów jak „Odzież i akcesoria” (inwestycje planowane przez 68 proc. respondentów), „Kosmetyki i perfumy” (49 proc.), Digital (21 proc.) oraz „Zegarki i biżuteria” (21 proc.), który cieszy się niesłabnącą popularnością pomimo spowolnienia na rynkach azjatyckich, spadku konsumpcji oraz ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
Z najnowszego raportu agencji mediowej Starcom wynika, że ostatnimi czasy rynek reklamy nieco wyhamował. Okazuje się bowiem, że po I półroczu bieżącego roku jego wartość netto osiągnęła poziom 4 255,5 mln zł. Okazuje się zatem, że po dobrym I kwartale ze wzrostem na poziomie (+2,3%), w II kwartale rynek spowolnił i urósł zaledwie o 0,5%. W skrócie ...
-
Płatności cyfrowe i biometria? Polacy mówią "tak"
... . To niektóre wnioski, jakie nasuwa lektura raportu z ostatniego badania Visa Digital Payments Study 2017. Okazuje się, że konsumenci, którzy zdążyli ... – podsumowuje Maciej Maciejewski, dyrektor Inkubatora Innowacji Visa. Informacje o badaniu Badanie Digital Payments Study zostało zrealizowane na zlecenie Visa przez agencję Populus w okresie ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
Przed nami najnowsze opracowanie agencji mediowej Starcom. Raport przygląda się kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość sięgnęła 8,8 mld zł, co oznacza, że mamy do czynienia ze wzrostem na poziomie +2,3%. To dobry wynik, którego nie zapowiadał nieco senny początek roku. Wiele zmienił ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 16/2018
... usługę autonomicznego parkowania. A to oznacza pożegnanie z uciążliwym poszukiwaniem miejsca – po prostu przyjeżdżasz na lotnisko i wsiadasz do samolotu. Johann Jungwirth, Chief Digital Officer koncernu Volkswagen, mówi: „Chcemy zwrócić” ludziom ich czas i jakość życia zmniejszając, dzięki nowym usługom z zakresu mobilności, marnotrawstwo czasu ...
-
Europa w ogonie cyfrowej rewolucji, a Polska nie jest wyjątkiem
... Europa? Niestety dość blado. Szans na wygraną nie mają na razie nawet europejscy przodownicy digitalizacji, jak charakteryzujące się najwyższym wskaźnikiem Digital Economy and Society Index (DESI) Dania, Szwecja, Finlandia czy Holandia. Konkurencyjność wymaga infrastruktury Eksperci Deutsche Bank Research już dziś są ...
-
Generacja Z w pracy. Jeszcze ludzie czy już roboty?
... niekoniecznie posiada umiejętności innego typu Równocześnie starsi specjaliści obawiają się, że zostaną w tyle, a w przyszłości większość stanowisk kierowniczych obejmą tzw. ‘digital natives’. W poprzednim badaniu zleconym przez Dell Technologies, 87% liderów przedsiębiorstw wyraziło obawę, że nie będzie w stanie zapewnić równych szans pracownikom ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... EURO RTV AGD. Na znaczeniu tracą nośniki standardowe typu backlight i frontlight. Rośnie natomiast podaż nośników citylight i citylight premium oraz nośników digital out-of-home, a także reklamy tranzytowej. Wartość reklamy w magazynach w 2018 r wyniosła 311,3 mln zł i stanowiła zaledwie 43% poziomu z 2010. Roczna dynamika spadku ...
-
Automatyzacja pracy. Czy boimy się redukcji etatów?
... TOP CDR – Digitally Responsible Company. Program jest pierwszą w kraju tego typu inicjatywą, popularyzującą ideę ideę cyfrowej odpowiedzialności biznesu (z ang. Corporate Digital Responsibility – CDR). Firma odpowiedzialna pod względem cyfrowym powinna zapobiegać negatywnym skutkom, które wynikają z przeciążenia informacjami. Tak jak CSR ma realny ...
-
Coraz bieglejsi w candidate experience?
... czy do jakiego działu aplikował - komentuje Marta Pawlak-Dobrzańska, CEO, Great Digital, partner merytoryczny badania. Czy zaaplikuje ponownie? Konsekwencje negatywnych doświadczeń Wyniki raportu ... eRecruiter oraz Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. Partnerem badania jest Great Digital. Badanie składa się z dwóch części. Opinie kandydatów na ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
Jak wynika z najnowszych doniesień Starcom, rynek reklamy wrzucił wyższy bieg. W III kwartale br. dynamika jego wartości sięgnęła 6,3 proc. To spora poprawa względem początku roku, kiedy to ledwo zdołała ona przewyższyć kreskę (0,1 proc.). Najlepszym miesiącem pod względem wydatków na reklamę okazał się sierpień (9,3%). Po trzech kwartałach tego ...
-
Bankowość elektroniczna: COVID-19 stał się przełomem
... obawy ściśle powiązane z kwestiami cyberbezpieczeństwa, zarządzania nieaktualnymi danymi (68 proc.), czy też w wyznaczeniu właściwego partnera w przejściu na platformę digital (73 proc.). Zgodnie z raportem, rekomendowaną ścieżką postępowania jest stopniowe ewoluowanie instytucji, w stronę inteligentnej bankowości. Przeprowadzone badania wykazały ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... COVID-19. Transformacja cyfrowa polega na szybkim przesuwaniu budżetów na reklamę w kanale digital Zenith przewiduje, że globalne wydatki na reklamę cyfrową wzrosną o 1,4% w 2020 roku, ... będą ją kontynuować, przeznaczając jeszcze większą część swojego budżetu na reklamę digital. Zenith przewiduje, że do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... wydatki przekroczyły 5 miliardów złotych. Dane rynkowe pokazują, że cały rynek reklamy skurczył się, a większość formatów zanotowała spadki. Ten trend przełamuje digital, który jest bezapelacyjnym zwycięzcą minionego roku. – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska - Większe nakłady reklamowe przyszły głównie z dwóch obszarów ...
-
Maraton programowania online TurboHack 2021
... z gotowym zespołem - twój team powinien się składać z trzech osób specjalizujących się w branży IT i jednej w biznesie. Głównym partnerem wydarzenia jest Deloitte Digital - firma konsultingowa, w której będziesz mieć także szansę wygrać staż. Ciekawe warsztaty, szkolenia z pitchingu, beer tasting czy speed dating z przedstawicielami Deloitte ...
Tematy: -
Gospodarka Niemiec: co po wyborach?
... się całkowicie wypadać z agendy rządowej, pomimo pandemii uwypuklającej braki Niemiec w zakresie adaptacji do rozwiązań cyfrowych, a także słabości administracji publicznej. Wskaźnik Digital Riser Index Europejskiego Centrum Konkurencyjności Cyfrowej sugeruje obecnie, że niemiecka gospodarka od 2018 r. jeszcze bardziej straciła na znaczeniu (wykres ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... pandemią. Do 2023 roku wydatki reklamowe osiągną 5,6 mld USD. Kampanie wizerunkowe i e-commerce napędzają 10% roczny wzrost wydatków na reklamę digital Reklama w kanale digital stanowiła 55% światowych wydatków na reklamę sprzętu AGD w 2020, w porównaniu z 51% w roku 2019. Miała na to wpływ niekwestionowana skuteczność ...
-
Bankowość elektroniczna korzysta na pandemii. Jak utrzymać efekty?
... rysują się przed bankami? Jak wynika z raportu "Building on the digital banking momentum. How banks could influence customer channel preferences", ... aplikacji mobilnej – mówi Wiesław Kotecki, partner, lider zespołu Experience Design, Deloitte Digital. Jak wynika z badania Deloitte, w przyszłości oddziały banków będą preferowanym miejscem kontaktu w ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 16,2% względem roku poprzedniego i aż o 7% wobec roku 2019. Oznacza to nie ...
-
Cyberbezpieczeństwo MŚP kuleje. Atak kosztuje nawet 1 mln zł
... mediach? Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Uczestnicy badania Digital Security Sentiment, zorganizowanego przez ESET wśród europejskich i ... analogicznego okresu roku ubiegłego. Aż 83 proc. firm ankietowanych w najnowszym raporcie Digital Security Sentiment, ESET ocenia, że „cyberwojna jest bardzo realnym zagrożeniem ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE Rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,1% po trzech kwartałach 2022 r. względem analogicznego okresu roku 2021. Oznacza to poziom budżetów ...
-
Zawody poszukiwane na rynku pracy. To warto studiować
... sieci – marketerzy internetowi Do zawodów przyszłości należą także specjaliści e- commerce, digital marketeterzy czy social media menedżerowie - cały czas jest zapotrzebowanie na ... w branż wynagrodzenie waha się od 4500 - 6500 zł brutto. Natomiast Digital Menedżerowie z większym doświadczeniem zarabiają średnio 10 000 – 20 000 zł brutto, e-commerce ...
-
Ochrona zdrowia w aplikacjach mobilnych - przyszłość pacjenta?
... lekarskie czy kontrola stanu zdrowia za pomocą urządzeń mobilnych. Z raportu zespołu Deloitte Digital "Pacjent XXI wieku szanse, wyzwania i możliwości" wynika, że połowa Polaków ... zdrowotnych może w najbliższym czasie doświadczyć dynamicznego – mówi Jan Michalski, partner, Digital CE Leader, Deloitte. W przypadku polskiego rynku, zależność między ...
-
E-administracja w Polsce na europejskim poziomie
... czynników, które wymagane są do osiągnięcia cyfryzacyjnych celów Unii Europejskiej, czyli Digital Decade. Oto, do jakich wniosków prowadzi. Z tego tekstu dowiesz się m. ... do lokalnych potrzeb. Dodatkowym benefitem wdrażania systemów takich, jak Single Digital Gateway jest możliwość wprowadzania bliźniaczych rozwiązań we wszystkich krajach Europy ...
-
Black Friday i Cyber Monday 2023 w polskim internecie
... miliardów kontaktów reklamowych. Najwięcej kontaktów reklamowych miało miejsce w internecie, natomiast wzrost ich liczby w okresie Black Friday był szczególnie widoczny w TV i Digital. Poniżej prezentujemy także ranking marek z kategorii Trade według ich aktywności reklamowej w dniach 1-28 listopada, mierzonej wskaźnikiem Ad Contacts. Na pierwszym ...
-
Emisja papierów wartościowych przy użyciu technologii blockchain zdobywa uznanie inwestorów
Digital Securities Issuance, czyli proces wprowadzania cyfrowych instrumentów finansowych na rynek, ... . To rozwiązanie samo w sobie staje się systemem transakcyjnym, do którego każdy ma dostęp. Digital Securities Issuance przynosi nową erę w świecie papierów wartościowych, eliminując zbędne procedury biurokratyczne i umożliwiając inwestorom ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... typu display i 7,23 sekundy dla kreacji wideo). Średnia widoczność kreacji digital w grudniu (wskaźnik Viewability Rate liczony zgodnie z definicją IAB) ... (5,65 mld kontaktów reklamowych i SoV – 6,1%). Top reklamodawcy online Najbardziej aktywnym reklamodawcą digital w grudniu 2024 został Media Expert, który wygenerował 5,2 mld kontaktów reklamowych ...


Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?