-
Ile wydamy na prezenty świąteczne?
... w wieku od 25 do 39 lat oraz wyraźnie więcej (ok. 400 złotych) planują średnio wydać osoby z wyższym wykształceniem. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono między 5 a 12 listopada 2009 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej próbie 1009 Polaków w wieku 15 i więcej lat. Statystyczny błąd oszacowań dla tej ...
-
Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium
... zakupu kosmetyków to nowe badanie rynku zlecone przez IAB Polska, a zrealizowane przez PBI i GfK Polonia. Wyniki badania potwierdzają przewidywania IAB dotyczące polskiego Internetu ... 64 miliona osób. Wielkość badanej próby wyniosła 1000 osób, co oznacza iż maksymalny błąd pomiaru wynosi +/-3,1%. Wywiady przeprowadzono w dniach 11 – 15 grudnia ...
-
Najczęściej cytowane media II 2010
... przez Newsweeka, który tym samym spowodował powrót tygodnika do czołówki rankingu. Newsweek cytowano aż 425 razy (5 miejsce w rankingu). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 8054 przekazów prasowych, programów radiowych i telewizyjnych, pojawiających się w okresie od 1 do 28 lutego 2010 r.
-
Najczęściej cytowane media III 2010
... poruszanych tematów marca br. Media najchętniej poruszały zagadnienia ekonomii, rynku i finansów (1015 razy) oraz polityki (986 razy). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 8407 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 marca 2010 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji
... do tradycyjnego klienta będzie wymagało znacznie większej empatii, chęci zrozumienia jego problemu i pełnego zaangażowania obsługi w pozytywne załatwienie sprawy. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono między 4 a 14 lutego 2010 roku na reprezentatywnej losowo-kwotowej próbie 1012 Polaków w wieku 15 i więcej lat. Statystyczny błąd oszacowań dla ...
-
Zakupy w sieci robi co trzeci Polak
... , artykuły gospodarstwa domowego, produkty budowlane, artykuły dla zwierząt, ogrodnicze (w tym kwiaty), biżuterię, przedmioty hobbystyczne, a także dostęp do różnych usług online. Badanie przeprowadzono w dniach 8-19 kwietnia 2010 roku na liczącej 1056 osób reprezentatywnej próbie losowej dorosłych Polaków.
-
Najczęściej cytowane media V 2010
... media zdominowały informacje dotyczące katastrofy pod Smoleńskiem. Był to zdecydowanie najczęściej pojawiający się temat powołań (ponad 28% całości). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5801 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 maja 2010 r. Dziennikarze odnosili się do ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2010
... medialnymi tematami były wybory prezydenckie (18 proc. całości) oraz rankingi i sondaże, w większości związane również z wyścigiem do prezydenckiego fotela. O badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5854 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 30 czerwca 2010 r. Dziennikarze odnosili się do ...
-
Rynek odzieżowy i obuwniczy czeka ożywienie?
... r. to ci, którzy obawiają się drugiej fali kryzysu i utrzymania się jego skutków np. niekorzystnego i niestabilnego kursu walut. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono w czerwcu 2010 r. wśród kadr kierowniczych i właścicieli 160 sieci odzieżowych i obuwniczych w Polsce. Techniką wywiadu telefonicznego CATI zrealizowano 69 pełnowartościowych ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2010
... wybory prezydenckie (18 proc. całości), podczas gdy w lipcu doniesienia w kontekście katastrofy pod Smoleńskiem to aż 21 proc. cytowań. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 6751 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 lipca 2010 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2010
... przewijały się informacje w kontekście sporu o krzyż pod Pałacem Prezydenckim oraz nowe wątki śledztwa w sprawie katastrofy pod Smoleńskiem. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5604 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 sierpnia 2010 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad ...
-
Polacy wolą nowe mieszkania
... trzy segmenty: wielką płytę, mieszkania w budynkach z cegły wzniesionych przed 2000 rokiem oraz mieszkania współczesne w budynkach zbudowanych w bieżącej dekadzie. Badanie przeprowadzono na podstawie danych o transakcjach na pięciu największych rynkach. Znaczne różnice w strukturze zawieranych transakcji widać już nawet porównując ostatni kwartał ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2010
... była polityka polska. Na jej tle przewijały się informacje ekonomiczne oraz nowe wątki śledztwa w sprawie katastrofy pod Smoleńskiem. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5604 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 30 września 2010 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 ...
-
Bezpieczeństwo obrotu gospodarczego III kw. 2010
... BOG. We wrześniu 2009 zmieniono jego nazwę na wskaźnik BIG. Wskaźnik może przyjmować wartość od 100 do 100. Opisane powyżej badanie przeprowadzono w dniach od 22 września do 1 października. Posłużono się metodą wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo CATI. Do pobrania:
-
Firmowe strony www a zakładka "kariera"
... większe zapotrzebowanie na pracowników, tym bardziej istotne jest budowanie wizerunku pracodawcy za pomocą strony www w celu poprawy komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Badanie przeprowadzono na przełomie września i października 2010 roku* (w chwili opracowywania raportu, nie istniała jeszcze strona kariery firmy Empik).
-
Najczęściej cytowane media X 2010
... na ich tle wyodrębniły się wyraźnie kwestie ataku na biuro PiS w Łodzi, inwigilacji dziennikarzy, sprawy K. Olewnika i dopalaczy. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 6102 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 października 2010 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2010
... listopadzie była polityka polska i katastrofa pod Smoleńskiem. Jednocześnie na ich tle wyodrębniła się wyraźnie kwestia zmian osobowych w PiS. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5451 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 30 listopada 2010 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad ...
-
Są chętni na kupno mieszkania z wielkiej płyty
... trzy segmenty: wielką płytę, mieszkania w budynkach z cegły wzniesionych przed 2000 rokiem oraz mieszkania współczesne w budynkach zbudowanych w ostatnich 10 latach. Badanie przeprowadzono na podstawie danych o transakcjach na pięciu największych rynkach. Znaczne różnice w strukturze zawieranych transakcji widać już nawet porównując ostatni kwartał ...
-
Najczęściej cytowane media I 2011
... tematem w mediach pozostaje katastrofa pod Smoleńskiem, a wywiady z politykami poruszającymi tę kwestię były atrakcyjnym tematem dla mediów. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5 410 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 stycznia 2011 r. Analiza obejmuje całą prasę ...
-
Zarządzanie finansami firmy: płeć CFO bez znaczenia
... nie potwierdzają istotnych różnic w wynagradzaniu kobiet i mężczyzn na stanowisku CFO.” – podkreśla Krzysztof Pniewski, Parter w dziale konsultingu Deloitte. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono w lutym 2011 roku na próbie 337 respondentów zajmujących kierownicze stanowiska, głównie w działach finansowych. Patronat nad badaniem objęła PKPP ...
-
Najczęściej cytowane media II 2011
... parlamentarnymi. Wysoko uplasowały się też doniesienia sportowe (wypadek Roberta Kubicy i osiągnięcia polskich reprezentantów w dyscyplinach zimowych). Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5 328 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 28 lutego 2011 r. Analiza obejmuje całą ...
-
Najczęściej cytowane media III 2011
... się też tematy związane z katastrofą pod Smoleńskiem, sprawą Marcina Dubienieckiego oraz publikacją premiera na łamach Gazety Wyborczej. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 7 201 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 marca 2011 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad ...
-
Rosną nakłady na działania BTL
... znanego emitenta kart przedpłaconych, Informacje o badaniu Pomiaru dokonano metodą CATI (wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych) w pracowni badawczej ARC Rynek i Opinia. Badanie przeprowadzono w dniach 19.11-13.12.2010 roku na grupie ponad tysiąca firm. Odpowiedzi na pytania udzielali kierownicy działów marketingu i trade marketingu ...
-
Samochody elektryczne coraz popularniejsze
... . Na pewno wprowadzenie zachęt skierowanych dla nabywców nowych samochodów w Polsce miałoby wpływ na stymulacje popytu” - dodaje Tomasz Pałka. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono metodą online na przełomie stycznia i marca 2011 r. w następujących krajach: Chiny, Belgia, Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania, Turcja oraz Wielka Brytania wśród ...
-
Rynek wtórny mieszkań I kw. 2011
... segmenty: wielką płytę, mieszkania w budynkach z cegły wzniesionych przed 2000 rokiem oraz mieszkania współczesne w budynkach zbudowanych w ostatnich 10 latach. Badanie przeprowadzono na podstawie danych o transakcjach na pięciu największych rynkach. Znaczne różnice w strukturze zawieranych transakcji widać już nawet porównując pierwszy kwartał ...
-
Polski biznes a wirtualny doradca
... przeprowadzono pierwsze badania, których celem było porównanie kosztów i korzyści zastosowania ... wizerunkową firmy” – powiedziała dr Karolina Kuligowska. Informacje o badaniu W badaniach wykorzystano metodę wywiadu ankietowego. Badanie było skierowane do przedsiębiorstw, które zaimplementowały w swoim serwisie internetowym wirtualnego asystenta. ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2011
... komentowanymi tematami w mediach były informacje związane z katastrofą pod Smoleńskiem (rocznica wydarzeń) oraz bieżące sprawy w polskiej polityce. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5464 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 30 kwietnia 2011 r. Analiza obejmuje całą prasę ...
-
Polskie firmy dbają o zaufanie klienta
... , czy odpowiedzialność społeczna. Świadczy to o coraz bardziej świadomym wykorzystywaniu przez polskie firmy wartości korporacyjnych do budowania swojego wizerunku. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na grupie 350 największych polskich firm.
-
Polscy internauci a wybór aparatu cyfrowego
... serwisy: Benchmark.pl, DigFoto.pl, E-biznes.pl, Fotoclub.pl, Media2.pl, Swiatobrazu.pl, Videotesty.pl oraz Opineo.pl. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono w okresie od 1 stycznia do 31 maja 2011 roku. Do pobrania:
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... razem udało się dotrzeć do 521 firm, z czego aż w 150 przedsiębiorstwach przeprowadzono wywiady bezpośrednie. Tematem przewodnim tegorocznej edycji badań było poznanie roli strategii ... interesuje się i nie przejmuje się rynkiem ani opinią swoich klientów. Informacje o badaniu Badanie “Kondycja Marketingu” to projekt, który realizowany jest od 2009 ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2011
... W czerwcu na prowadzeniu Życie Warszawy i Dziennik Polski. W rankingu znalazło się miejsce tylko dla jednej rozgłośni – Radia Wrocław. Infomacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5 502 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 30 czerwca 2011 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad ...
-
Zakupy spożywcze przez Internet powszednieją
... , Bydgoszczy, Szczecina i Białegostoku. Zaproszone do wypełnienia ankiety osoby są już klientami lub mają dostęp do oferty internetowych delikatesów spożywczych A.pl. Badanie przeprowadzono w lipcu 2011 r.
-
Najpopularniejsze wtyczki do przeglądarek
... cieszą się również dodatki: Default Plugin (95,5 proc. z wyłączeniem użytkowników Internet Explorer), a także Java Plug-in (75,8 proc. użytkowników). Badanie przeprowadzono za pomocą ankiet typu pop-up, w których zamieszczono skrypty JavaScript, wykorzystujące informacje wysyłane przez przeglądarki oraz ogólnodostępne tablice Navigator Plugins ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2011
... na trzecim miejscu znalazł się przedstawiciel regionalnych rozgłośni radiowych: poznańskie Radio Merkury. Przed nim Życie Warszawy i Dziennik Polski. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4 499 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 lipca 2011 r. Analiza obejmuje całą prasę ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2011
... stadionie Wisły rozgrywek Ligi Mistrzów. W całym raporcie dotyczącym mediów regionalnych najczęściej powoływano się na informacje z Życia Warszawy. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4 280 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 sierpnia 2011 r. Analiza obejmuje całą prasę ...