-
W T-Mobile przetestujesz internet przez e-SIM bez zmiany operatora
T-Mobile umożliwia darmowe testowanie internetu przez e-SIM bez konieczności zmiany operatora. Dodatkowo operator przygotował także promocyjną ofertę dla nowych klientów, a w niej nielimitowane usługi nawet przez 9 miesięcy za 0 zł. Nie musisz zmieniać operatora, by testować nielimitowany internet od T-Mobile Każdy, bez względu na to, z jakim ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W kwietniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 14,3 mld ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... proc., co stanowi wzrost o 3,6 p.p. rok do roku. Według naszych estymacji, od stycznia do marca 2023 r. wartość budżetów reklamowych przypadająca na mobile wzrosła o 16,3 proc. Meta odnotowała 4 proc. wzrost globalnych przychodów reklamowych, jednak w naszym regionie nadal obserwujemy delikatny spadek o 1,5 proc. Był to ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... , pod uwagę wzięto średnie miesięczne z całego roku. W raporcie zostały przeanalizowane platformy (wersje przeglądarkowe oraz aplikacje) na urządzeniach typu PC oraz Mobile: Facebook, Instagram, Youtube, TikTok*, Twitter, Pinterest, Snapchat, LinkedIn, Twitch. Premiera raportu miała miejsce podczas Forum IAB 2023. * prezentowane w części „Rynek ...
-
E-commerce na szczycie. Zakupy online robią już wszyscy Polacy
... nie istniejesz… Dane pochodzą z badania i raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2023” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute. Badanie przeprowadzone zostało na próbie 1652 internautów. Opinie zebrano metodą CAWI, wykorzystując responsywne ankiety elektroniczne. Dane zostały zebrane w dniach ...
-
Czy smartfony i aplikacje rządzą życiem młodych Polaków?
... funkcję zostaje przez nich porzucona. To świadczy o dynamicznej naturze interakcji młodych z technologią – podsumowuje Jakub Nawrocki z Future Mind. Raport "Młodzi vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej" powstał w oparciu o badanie ilościowe wykonane metodą CAWI na ogólnopolskim panelu on-line. Dobór do ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W maju w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Trade”. Wygenerowała ona ponad 11,4 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade ...
-
Samsung Galaxy Z Flip5 i Galaxy Z Fold5
... , nawet w jasnym słońcu. Zapewniając użytkownikom realistyczne wrażenia podczas gry na największym ekranie dostępnym w smartfonach serii Galaxy, procesor Snapdragon® 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy gwarantuje doskonałe wrażenia graficzne, a polegając na sztucznej inteligencji, zwiększa poziom dynamizmu obrazu oraz oferuje możliwość jednoczesnego ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lipcu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade ...
-
T-Mobile: smartfony T Phone 5G i T Phone Pro 5G
24 sierpnia T-Mobile wprowadzi na rynek ulepszone smartfony T Phone i T Phone Pro. Operator wprowadzi na rynek także swój pierwszy T Tablet. T Phone 5G Nowa generacja podstawowego modelu T Phone daje użytkownikom do dyspozycji więcej miejsca na dane: 4 GB pamięci RAM towarzyszy aż 128 GB pamięci wewnętrznej. Dodatkowo smartfon umożliwia ...
-
Które social media reklamują najlepiej? Nie tylko największe
... , pod uwagę wzięto średnie miesięczne z całego roku. W raporcie zostały przeanalizowane platformy (wersje przeglądarkowe oraz aplikacje) na urządzeniach typu PC oraz Mobile: Facebook, Instagram, Youtube, TikTok*, Twitter, Pinterest, Snapchat, LinkedIn, Twitch. Premiera raportu miała miejsce podczas Forum IAB 2023. * prezentowane w części „Rynek ...
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W sierpniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która wyprzedziła branżę „Trade ...
-
Smartwatche HUAWEI WATCH GT 4
... 4 będzie można nabyć w oficjalnym sklepie huawei.pl, w strefie marki na Allegro oraz u Partnerów Biznesowych firmy – operatorów sieci Plus, Play, Orange i T Mobile oraz w sklepach sieci handlowych: Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, X-kom, Komputronik i Neonet.
-
E-commerce - zakupy online ratują nadwątlony budżet domowy?
... Polaków. Dane pochodzą z drugiej części raportu e-Izby: (E)mergency Commerce Roku 2023 opracowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute na podstawie badania 1573 internautów. Raport jest kontynuacją publikacji zeszłorocznej Raport e-Izby: W Kryzysie do E-commerce sprawdzającą jak w ciągu roku ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ We wrześniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która ponownie wyprzedziła ...
-
T-Mobile uruchamia usługę "Ochrona w sieci" dla MŚP
T-Mobile wprowadza "Ochronę w sieci", autorską usługę, zapewniającą kompleksową ochronę służbowych urządzeń mobilnych w modelu subskrypcji. Urządzenia mobilne często zastępują nam komputery, także w pracy. Wielu pracowników przechowuje na nich służbowe dane, obsługuje pocztę lub uzyskuje dostęp do firmowych systemów i zasobów. „Ochrona w sieci” to ...
-
Studenci i nowe technologie: pracę dyplomową napisze sztuczna inteligencja?
... odpowiedzi wskazało ponad 85 proc. osób. Rzadziej grają w gry, oglądają filmy i seriale czy korzystają z rozwiązań do organizacji pracy. Nauka w stylu mobile Z danych wynika, że 97 proc. studentów do nauki używa urządzeń elektronicznych. Najchętniej korzystają oni z laptopów (94 proc.) i smartfonów (90 proc ...
Tematy: sztuczna inteligencja, AI, nowe technologie, edukacja, kształcenie, studenci, studia, student -
Ataki hakerskie w Polsce co 10 minut
... edukacyjnych w tym zakresie. Tymczasem ponad 25% Polaków nie stosuje hasła zabezpieczającego smartfon (BIK), a prawie 20% nie wie czy jego urządzenie mobile posiada system antywirusowy. Szczególnie niepokojącym jest fakt, że 20% włamań i kradzieży poufnych danych na świecie wynika z przejęcia loginów, a 8 na 10 ...
-
Do czego będą zdolne sieci 6G?
... rozwoju i szerszej adaptacji. Jak dużo? Wstępne obliczenia zapotrzebowania na widmo 6G dla XR i komunikacji holograficznej zostały opracowane przez GSA (Global mobile Supplier Association), przy aktywnym udziale Nokii. Aby zaspokoić potrzeby niektórych przypadków użycia 6G wymagających dużej ilości danych, minimalne wymagane widmo ...
Tematy: sieci 6G, 6G, 2G, 3G, 4G, 5G, technologia 5G, sieć 6g, sieć 5G, sieci bezprzewodowe, sieć mobilna -
Zrównoważony rozwój: czy tego chcą klienci i firmy e-commerce?
... niż rok temu. Dane pochodzą z 2 edycji badania i Raportu e-Izby: „Odpowiedzialny e-commerce” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute. Badanie przeprowadzone zostało na próbie 1709 internautów oraz 53 menedżerów w e-firmach. Opinie zebrano metodą CAWI, wykorzystując responsywne ankiety ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
... , gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W listopadzie w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”, która ponownie wyprzedziła branżę ...
-
Ruszyła wyprzedaż w T-Mobile
W T-Mobile wystartowała wyprzedaż, a w niej smartfony z rabatami do 1000 zł. W ramach promocji kupimy modele Samsung Galaxy S23 FE, a także marki realme, Motorola, OnePlus czy Xiaomi. Dla korzystających z oferty na doładowania operator przygotował w atrakcyjnej cenie smartfon T Phone 5G (2023). Wyprzedaż trwa do końca stycznia lub do wyczerpania ...
-
T-Mobile ukarany przez UOKiK
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny podjął decyzję o nałożeniu ponad 25 mln zł kary na T-Mobile Polska za reklamy wprowadzające konsumentów w błąd. Wątpliwości Prezesa UOKiK wzbudziły reklamy oferty pre‑paid „1200 GB za darmo przez rok”. Pojawiały się m.in. na bilbordach, citylightach na przystankach komunikacji miejskiej, były wyświetlane w bankomatach ...
-
Rzetelność w reklamie a kara dla T-Mobile
Ostatnie decyzje Prezesa Urzędu Konkurencji i Konsumenta w sprawie spółki T-Mobile Polska s.a. i ich konsekwencje w kontekście naruszenia przepisów dotyczących promocji "1200 GB za darmo przez rok" stanowią punkt wyjścia do zrozumienia powagi dezinformacji w reklamie. Organ nałożył bowiem ponad 25 mln złotych kary pieniężnej na giganta ...
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
... e-kierunku. Dane pochodzą z badania i raportu e-Izby: „Cross-border e-Commerce. Marka bez granic” zrealizowanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej przez firmę badawczą Mobile Institute. Raport powstał na podstawie analizy „desk research” materiałów dostępnych w obszarze CBEC oraz badania firm. Badanie przeprowadzone zostało na próbie ...
-
Smartfony Samsung Galaxy S24 Ultra, Galaxy S24+ oraz Galaxy S24
... z serii Galaxy S24 zapewniają niesamowite wrażenia dzięki ulepszeniom w zakresie chipsetu, wyświetlacza i nie tylko. Galaxy S24 Ultra jest wyposażony w Snapdragon® 8 Gen 3 Mobile Platform dla Galaxy. Ten chipset, zoptymalizowany pod kątem użytkowników Galaxy, zapewnia niesamowite ulepszenia NPU gwarantujące niewiarygodnie wydajne przetwarzanie AI ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W grudniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 15,5 mld ...
-
Jak ochronić firmowy smartfon przed cyberatakami?
... samym dane. Kolejnym filarem cyberbezpieczeństwa jest specjalistyczne oprogramowanie dla administratorów IT, którzy dostają szereg możliwości do zarządzania flotą urządzeń (Mobile Device Management). Poza podstawową konfiguracją urządzeń, aplikacji, e-mail i sieci, mogą oni w prosty sposób rozpoznawać próby manipulowania w sprzęcie lub wykonywania ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W styczniu w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 27,9 mld ...
-
Magenta Security on Net od Deutsche Telekom zadebiutuje w 2025 roku
... . Magenta Security on Net zadebiutuje już w 2025 roku. Produkty zapewnią ochronę bezpośrednio z sieci, nie wymagając dodatkowego oprogramowania i konfiguracji. Na targach Mobile World Congress w Barcelonie Deutsche Telekom pokazuje, w jaki sposób jego klienci będą mogli chronić się przed rosnącymi zagrożeniami w cyberprzestrzeni, które dotyczą ...
-
W a2mobile internet bez limitu, tańsze pakiety i bonusowe GB
a2mobile uruchomił nową ofertę, a w niej: możliwość otrzymania dodatkowych pakietów 500 GB do wybranych Pakietów Niewyczerpalne Wszystko, dostęp do Internetu BEZ LIMITU prędkości i GB - również w technologii 5G, a także niższe ceny dwóch pakietów. INTERNET BEZ LIMITU Od 27 lutego 2024 r. a2mobile w ramach promocji „No Limit Wszystko” oferuje w ...
-
Telefon komórkowy Bemi TOK bez dostępu do internetu
... , a także podwójny aparat fotograficzny z funkcją wideo, odtwarzacz multimediów oraz kalkulator, dyktafon oraz budzik. Polskim dystrybutorem urządzeń marki Bemi jest 4cv Mobile. Funkcjonalność dostosowana do potrzeb najmłodszych użytkowników Telefon Bemi TOK nie jest urządzeniem typu smartfon – nie ma połączenia z internetem, co zabezpiecza ...
-
MagentaBIZNES od T-Mobile teraz z internetem 5G
T-mobile wprowadza nową odsłonę oferty MagentaBIZNES dla firm. Odświeżona oferta to nielimitowane rozmowy oraz internet dla całej firmy oparty na internecie światłowodowym bądź na sieci 5G. A to wszystko w abonamencie nawet do 12 miesięcy za 0 zł. W nowej ofercie MagentaBIZNES, operator stawia na swobodę wyboru. W zależności od tego, jakich ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W lutym w telewizji najbardziej aktywna reklamowo była branża „Pharmaceuticals”. Wygenerowała ona ponad 21,3 mld ...