-
Etnografia organizacji: co to takiego?
... firmy. Badacze i stratedzy, którzy dokonują analizy – to jak zespół Dr. House’a – łączą fakty z wiedzą i doświadczeniem po to, żeby przygotować strategiczne rekomendacje dla firmy ...
-
Opinie klientów ważne dla firm
... swoich klientów Mimo zwiększenia inwestycji w projekty dotyczące analizy „opinii klientów” specjaliści przyznają, że firmy mają przed sobą długą drogę. Choć 70% ... za ich lojalność może przynieść prawdziwe korzyści. Firmy muszą zunifikować swoje działania w ramach zintegrowanej strategii analizy „opinii klientów” obejmującej dane z contact center, ...
-
Jak wybrać auto flotowe?
... of Ownership) dla wybranych marek i modeli pojazdów, rozszerzone o szczegółowe analizy parametrów ocenianych w czasie testów. Cały proces „przygotowania przetargu” był bardzo praco ... skupiajmy się na nim, kiedy mamy zamiar korzystać z usług podmiotu/ów CFM. Firmy wynajmujące długoterminowo samochody (szczególnie te zarządzające największymi flotami) ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
... . - Tego typu rozwiązania standaryzują i upraszczają procesy biznesowe firmy, pomagają w dokonywaniu analizy danych i śledzenia przypływu informacji, zwiększają efektywność operacyjną organizacji, a przede wszystkim pomagają w optymalizacji kosztów. Korzystając z systemów ERP, firmy mogą osiągnąć oszczędności nawet do kilkudziesięciu procent. Co ...
-
Promocja sklepu internetowego: najczęstsze błędy
... , takie narzędzia wykorzystuje już 20 proc. firm działających w Polsce. – Poprzez brak analizy własnych danych sklepy tracą szansę na zgromadzenie istotnych informacji sprzedażowych dotyczących ... grup odbiorców nie przynoszą więc już takich efektów, jak kiedyś. Dlatego firmy na całym świecie coraz częściej skłaniają się ku ich personalizacji, czyli ...
-
Serwisy bukmacherskie nie dbają o bezpieczeństwo nieletnich
... To właśnie te alarmujące dane zdecydowały o przystąpieniu Fundacji Dzieci Niczyje do gruntownej analizy internetowej obejmującej ofertę gier hazardowych. Do badania wybrano ... swoją działalność w oparciu o zezwolenie wydane przez Ministra Finansów. Przykładowo, legalne firmy oferujące zakłady online mają prawny obowiązek skutecznej weryfikacji wieku ...
-
Bezpieczeństwo firm w sieci I poł. 2014
... się skutkom ataków w każdej ich fazie (przed, w trakcie i po), firmy muszą korzystać z rozwiązań działających w każdym miejscu systemu, gdzie zagrożenie może się ujawnić.” Informacje o raporcie Raport Cisco 2014 Midyear Security Report prezentuje wyniki analizy trendów dotyczących bezpieczeństwa i jego zagrożeń obserwowane w pierwszej połowie 2014 ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... Codemedia działającej w segmencie wspierania sprzedaży przy pomocy kanałów mediowych. Firmy farmaceutyczne najczęściej promują środki przeciw przeziębieniu witaminy, środki pobudzające i odpornościowe oraz przeciwbólowe – wynika z analizy Codemedia. Firmy farmaceutyczne największą część swoich budżetów przeznaczają na zakup czasu antenowego ...
-
Orange, Bogdanka, Energa oraz Tauron z najlepszymi raportami społecznymi
... różnorodności i łańcucha dostaw oraz włączenie do raportu analizy SROI. Tauron Polska Energia S.A., Jury wyróżniło raport za odważne wykorzystanie internetu. Wszystkie zgłoszne raporty dostępne są w na stronie konkursu. - Publikowanie danych dotyczących społecznego i środowiskowego zaangażowania firmy to informacje, które pozwalają lepiej ocenić na ...
-
Ubezpieczenia w mediach społecznościowych
... poprzez media społecznościowe. To bardzo dobry pomysł, jednak okazuje się, że firmy ubezpieczeniowe raczej nie wspierają tego typu działań. To niektóre z wniosków, jakie nasuwa lektura raportu z najnowszego badania IRCenter. Punktem wyjścia analizy były dwa modele sprzedaży ubezpieczeń w mediach społecznościowych: agenci ubezpieczeniowi wchodzą ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
... . Firmy lokowały największe budżety w czołowych stacjach: TVN, Polsacie, TVP1 i TVP2. Z kanałów tematycznych najczęściej wybierany był Discovery Channel. Ponad 8 milionów (8%) firmy z tej kategorii przeznaczyły na promocję w Internecie. W porównaniu z 2014 rokiem znaczenie tego kanału wzrosło, a firmy wydały więcej o ok. 17% – wynika z analizy domu ...
-
Patriotyzm gospodarczy w social media, czyli burza wokół Poli
... Poli”, w których padły słowa nacechowane emocjonalnie, miało wydźwięk pozytywny – wynika z analizy IMM. Dyskusja Polaków w mediach społecznościowych na temat aplikacji tylko ... . Polacy chętnie deklarują, że kupują krajowe produkty, i często polecają rodzime firmy. W mediach – zarówno w tradycyjnych i społecznościowych – coraz częściej trafić można ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... również reklama cyfrowa. Jakich trendów należy wypatrywać na tym rynku? Odpowiedzi na to pytanie poszukiwała firma Salesforce. Z jej analizy wynika m.in., że firmy skupiają się obecnie na personalizacji przekazu reklamowego, wykorzystywaniu wielu źródeł danych o klientach oraz poszukiwaniu jak najbardziej skutecznych wskaźników, którymi ...
-
Customer experience podnosi przychody
... CX zdają sobie sprawę, że tradycyjne metody badawcze, takie jak analizy rynku, danych demograficznych czy zachowań klientów w przeszłości, nie ... stworzonej przez KPMG metodyki Sześciu Filarów Customer Experience ankietowani wybrali firmy, które najlepiej zarządzają doświadczeniami klientów. Konsumenci pochodzili z 14 różnych krajów: Australii, Chin ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 50/2018
... próby sprzedaży sprzętu do Iranu. Jak wiadomo Amerykanie ogłosili sankcje na firmy i kraje, które naruszą zakaz współpracy gospodarczej z Iranem oraz z irańskimi firmami. ... planet jest dla tego przedsięwzięcia bardzo sprzyjający. Komentarz do wydarzeń gospodarczych Analizy wskazują, że rynek jest dziś bardziej przegrzany niż przed kryzysem w ...
-
Upadłości firm II 2019 r.
... mówiąc wprost – stopniowy i prawie gremialny spadek rentowności sprzedaży w tej grupie skłania do analizy, czy wpływ na to miał spadający zysk, czy raczej zmieniająca ... produkcyjnych (8 z 18) stanowili dostawcy dla budownictwa oraz producenci maszyn i urządzeń oraz firmy je instalujące, serwisujące etc. „Pomimo odpowiednio ponad 20% wzrostu w 2018 ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... sprostamy oczekiwaniom? Czy jesteśmy przygotowani na ewentualną krytykę? Po wyciągnięciu wniosków z analizy konkurencji należy rozważyć wprowadzenie rozwiązań, których oczekują nasi potencjalni odbiorcy, a ... . Zazwyczaj nie ma ona możliwości skorzystania ze wsparcia renomy firmy. Co więcej, taka firma dysponuje zazwyczaj ograniczonymi możliwościami ...
-
Obieg należności po I połowie 2019 roku
... , lubuskim oraz także zachodnio-pomorskim, gdzie firmy nie tylko szybciej płaciły, ale i sprawniej „ściągały” swoje należności. Z analizy przeprowadzonej w pierwszym półroczu 2019 roku przez Euler Hermes, wiodącego globalnego ubezpieczyciela należności handlowych wynika, że działające w Polsce firmy generalnie oczekują zbliżonych, jeśli nie takich ...
-
Zarządzanie ryzykiem złamania sankcji gospodarczych w praktyce
... analizy kontrahentów w szerokiej gamie firm. Ma ona sens ... firmy powinny ignorować sankcje ukraińskie, ale każdorazowo warto mieć świadomość dlaczego dana firma trafiła na listę sankcyjną i jakie konsekwencje formalne i reputacyjne mogą grozić za ich nieprzestrzeganie. Każdy przypadek wymaga indywidualnego przyjrzenia się sytuacji i dokonania analizy ...
-
Rynek pracy: rośnie znaczenie kobiet w biznesie
... i powyżej 70 lat. Blisko co trzecie kluczowe stanowisko w firmach zajmuje kobieta Z najnowszej analizy KRS wynika, że w firmach zarejestrowanych w Polsce 30,3 proc. kluczowych stanowisk ... w usługach Po raz kolejny z analizy KRS wynika, że kobiety dominują w sektorze usług. Prowadzone przez nie biznesy to firmy związane z tekstyliami i modą, salony ...
-
Jak marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u?
Jak największe marki kosmetyczne radzą sobie w Google’u? Sprawdzili to eksperci z firmy Semcore, a wyniki analizy opublikowali w ramach raportu "Raport SXO & E-commerce dla branży kosmetycznej w Polsce". "Raport SXO & E-commerce dla branży kosmetycznej w Polsce" bada, jak największe ...
-
Jak sfinansować zakup samochodu na firmę w małym biznesie?
... ma swoje plusy i minusy i z pewnością nie jest narzędziem uniwersalnym dla każdej firmy. Dlatego też sposób finansowania samochodu firmowego warto poprzedzić gruntowną analizą potrzeb ... samochodów ma swoje wady i zalety. Dlatego dopiero po dokonaniu analizy potrzeb przedsiębiorstwa, właściciel będzie mógł podjąć najkorzystniejszą decyzję. Jak wynika ...
-
SEO i Google w branży turystycznej. Kto radzi sobie najlepiej w internecie?
... poszukiwali eksperci z firmy Semcore. Oto wyniki przeprowadzonej przez nich analizy ... firmy już szykują ofertę zimową. Przeanalizowaliśmy kilka wyróżniających się, rodzimych serwisów internetowych z branży turystycznej, w tym czołowych touroperatorów. Zderzyliśmy także polskie marki z globalnymi brandami. Kluczem przy selekcji stron www do analizy ...
-
Sprzedaż pożyczek w grudniu 2023 podobna do listopadowej
... przyznały 330 tys. pożyczek na łączną kwotę 1,139 mld zł – wynika z analizy Fundacji Rozwoju Rynku Finansowego na podstawie danych CRIF. Ostatnie ... pożyczkowe nadzorem KNF. Fakt ten wpłynie na krajobraz branży, gdyż mniejsze firmy mogą nie sprostać kosztom związanych z prowadzeniem działalności regulowanej i mogą w najbliższym czasie zniknąć z rynku ...
-
Tydzień 47/2006 (20-26.11.2006)
... w najbliższych latach jesteśmy skazani w tych dwóch grupach surowców na import i zależność od dostawców. 2. Ciekawe są analizy wyników osiągniętych przez polskie firmy (niefinansowe) w ciągu trzech kwartałów tego roku (analizowano firmy powyżej 50 osób). W tym okresie ich przychody wzrosły o 13,9%, a koszty 0 13,3%. Rentowności obrotu netto ...
-
Sprawozdania finansowe a ocena ryzyka
... lub zmniejszyć wartość podmiotu gospodarczego. Firmy prowadzące działalność narażone są na różnorodne ryzyka, o których informacje mają szczególne znaczenie dla analizy każdego podmiotu i mogą wpłynąć na ważne dla niego decyzje gospodarcze. Podstawą do ich podejmowania jest sprawozdanie finansowe firmy, którego użytkownikami są zarówno inwestorzy ...
-
Handlowcy wciąż rozchwytywani
... chcą na nim pracować, oprócz umiejętności charakterystycznych dla handlowców powinny wykazać się odpowiednią wiedzą techniczną. Liczy się doświadczenie Z analizy wynika, że firmy poszukujące handlowców najczęściej rekrutowały na stanowiska specjalisty, co dziesiąty pracodawca chciał zatrudnić pracownika na stanowisko kierownicze, natomiast oferty ...
-
Polska liderem handlu detalicznego
... i chłonność, a konsumenci są chętni do robienia zakupów i próbowania nowinek - wynika z analizy przeprowadzonej przez Instytut Outsourcingu, Pracodawców RP i firmę Target BPO. ... się na naszym kontynencie swoim dużym potencjałem – tłumaczy Łukasz Gajewski, Prezes firmy Target BPO, będącej liderem outsourcingu sprzedaży w Polsce. – Z 38 milionami ...
-
Jak zaprojektować nazwę produktu?
... przygotowanie. Audyt nazwy produktu gwarantuje bezpieczeństwo stosowania na rynku, a odpowiednio dobrane analizy odpowiadają na pytania o potencjale i sile nowej nazwy. Testy perswazyjności określą stopień użyteczności nazwy dla realizacji celów firmy. Testy lingwistyczne mówią o potencjale perswazyjnym, jaki niesie nazwa produktu. Nazwa produktu ...
-
Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm
Największe polskie firmy wykazują większą otwartość na komunikację z klientem niż zagraniczni giganci - tak wynika z analizy badań czołowych rodzimych i amerykańskich przedsiębiorstw. Tegoroczne analizy Holicon, potwierdzają, że już około 65 proc. spośród pierwszej setki największych polskich przedsiębiorstw (wg. rankingu „Polityki”) udostępnia na ...
-
Zakupy impulsowe przez Internet
... sprzętu elektronicznego. Potwierdzają to wyniki przeprowadzonej przez nasz portal analizy zachowań klientów sklepów internetowych – komentuje Kamil Brożek, Polish Market Manager w KodyRabatowe ... przychód w wysokości 3 milionów dolarów. Co ciekawe, przedstawiciel firmy nazywa sprzedaż w kanale mobilnym najważniejszym czynnikiem wzrostu całego biznesu ...
-
Rynek nieruchomości w Polsce XII 2013
... – wynika z najnowszego raportu przygotowanego przez ekspertów portalu nieruchomości Domy.pl i firmy doradztwa finansowego Open Finance. W porównaniu z październikiem br. średnie ceny ofertowe mieszkań w największym polskich miastach zmieniły się nieznacznie. Z analizy portalu Domy.pl wynika, że z wyjątkiem Olsztyna i Łodzi, w których stawki ...
-
KPF: pośrednictwo kredytowe 2012 - 2013
Firmy zrzeszone w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych są odpowiedzialne za sprzedaż ... liczbę umów (w porównaniu z siedmioma wcześniejszymi kwartałami) – 5.534 sztuk. Wnioski płynące z analizy ilości sprzedanych kredytów wspierają te, płynące z analizy zmian w saldach sprzedanych kredytów. Nie tylko w każdym kolejnym kwartale poszczególnych lat ...
-
10 argumentów za wynajmem długoterminowym
... go oddać i w to miejsce wynająć kolejny. Prawo odliczenia VAT od rat leasingowych i serwisowych. Samochód jest własnością firmy leasingowej – jest poza bilansem korzystającego z usługi najmu. Brak analizy zdolności do obsługi długu. Możliwość uzyskania finansowania w tej formie już od pierwszego dnia funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dodatkowe ...
-
Finansowanie działalności z własnej kieszeni, czyli stąpanie po kruchym lodzie
... i wiąże się też z dodatkowym kosztem np. na przygotowanie biznesplanu. Problemy firmy mogą zepsuć historię kredytową właściciela jako osoby prywatnej Wzajemne przenikanie ... jakość obsługi kredytów zaciąganych przez klientów indywidualnych potwierdzają analizy Biura Informacji Kredytowej. Szczególnie widać to w przypadku zobowiązań na wysokie ...