-
Walka o customer experience musi trwać
... automatycznych zamówieni oraz polecania konkretnych produktów w oparciu o osobiste preferencje. Obecnie 47% działów marketingu z branży dóbr konsumpcyjnych już ... tyle – 44% stosuje narzędzia, a 66% planuje ich wykorzystywanie w ciągu 2 lat. Chociaż z perspektywy konsumenta używanie danych osobowych często odbierane jest negatywnie, wśród ...
-
Samochody elektryczne: co hamuje kupujących?
... z 18 krajów z całego świata. Badanie analizuje motywy stojące za kupnem samochodu, tempo i zakres rozwoju rynku samochodów elektrycznych oraz zmieniające się preferencje i potrzeby konsumenta podczas procesu zakupu samochodu.
-
Podświadome zakupy online
... obiektem badań. Eksperci próbują odrzeć go z tajemnicy, analizując jego zwyczaje i preferencje, śledząc jego ścieżki zakupowe, monitorując transakcje, a nawet projektując jego ... się nawet pojęcie konsumenta digitalnego, czyli takiego, który w Internecie rozpoczyna proces zakupowy albo go tam kończy. Wśród cech charakteryzujących konsumenta ...
-
Jak marketing sensoryczny wspiera sprzedaż?
... wywołują u klientów założone wcześniej reakcje i skojarzenia, podnoszą świadomość marki oraz budują przywiązanie konsumenta na głębszym, emocjonalnym poziomie. Człowiek ma trzy zmysły, na ... , rolę jaką zapach ma spełnić w jej realizacji oraz przede wszystkim – preferencje klientów. Nie jest to jednak rozwiązanie, które może być stosowane wszędzie ...
-
Internet Rzeczy - o krok przed rewolucją
... przez klienta przed konkretną półką sklepową w tradycyjnym sklepie np. dzięki beaconom lub innego rodzaju czytnikom lokalizującym konsumenta oraz zbierającym dane o jego zainteresowaniach produktowych. Znając preferencje klienta co do wybranych produktów, znacznie łatwiej będzie zaproponować mu reklamę, która go zainteresuje. Wzrost dostępu ...
-
Marka globalna czy lokalna? Kraj pochodzenia produktu ma znaczenie
... że kraj pochodzenia marki jest tak ważny – lub nawet ważniejszy – dla konsumenta, jak pozostałe kryteria determinujące zakup, takie jak cena czy jakość – mówi Patrick Dodd ... maszynki do golenia, szampony i odżywki, kosmetyki oraz dezodoranty w każdym regionie. Podobne preferencje konsumentów dotyczą past do zębów, mydeł do rąk i ciała oraz balsamów w ...
-
Coraz bieglejsi w customer experience
... zrozumieć, jakie aspekty są szczególnie istotne dla klienta w całym cyklu relacji konsumenta z marką i jej produktami. Cyfryzacja dynamicznie zmienia oczekiwania polskich ... 2017 r. widoczny jest wzrost wartości indeksu Customer Experience Excellence mimo, że preferencje i oczekiwania klientów wobec firm zmieniają się dynamicznie pod wpływem ...
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
... zwiększy i tak szybkie tempo cyfrowych zmian, a pojawienie się nowego typu konsumenta skłania instytucje finansowe do tworzenia oferty produktów i usług odpowiadających na ... w konsekwencji zmian ich zachowań transakcyjnych i dalszego spadku znaczenia gotówki. Preferencje w zakresie dokonywania codziennych transakcji w sposób cyfrowy sięgają aż 85%, ...
-
Reklama pożyczki po nowemu i rejestr zastrzeżeń PESEL, czyli zmiany w sektorze finansowym w 2024 roku
... np. zakaz sugerowania w reklamach, że po zaciągnięciu pożyczki jakość życia konsumenta się polepszy. Czy będzie to oznaczać koniec uśmiechniętych aktorów, którzy w ... wrażliwych danych do tworzenia profilu klienta - chodzi np. o wyznanie czy preferencje polityczne. Debata na temat granic stosowania sztucznej inteligencji przez instytucje finansowe z ...
-
Rynek mediów: treści rozrywkowe przodują
... firmę doradczą Deloitte. Trzecia edycja globalnej ankiety „Stan demokracji w mediach” zbadała preferencje ponad 8,8 tys. konsumentów w wieku od 14 do 75 lat, pochodzących z ... wykazało również, że reklamy telewizyjne najsilniej wpływają na decyzję konsumenta w sprawie zakupu produktów. Reklamy zamieszczane w prasie i Internecie mają drugorzędne ...
-
Rosnące ceny energii zaszkodzą firmom?
... Gospodarki, Ministerstwa Skarbu Państwa, premiera RP, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta oraz Urzędu Regulacji Energetyki. Jak przekonuje, tylko prezes URE ... nigdy nie funkcjonowali w warunkach zagrożenia istnienia swoich firm, co zrodziło preferencje dla myślenia nakierowanego głównie na mechanizm przenoszenia na odbiorców wszystkich kosztów. ...
-
AIR FRANCE KLM: podróżujący Polacy są wymagający
... świata, a od linii lotniczych oczekują produktów i usług skrojonych według ich potrzeb. Preferencje pasażerów z innych krajów europejskich Aż 91 proc. podróżnych z Czech deklaruje, że ... dla podróżnych wizerunek linii lotniczych oraz rekomendacje innych. Obraz polskiego konsumenta Blisko połowa pasażerów z Polski lata w celach służbowych. Prawie 50 ...
-
Zagraniczne sklepy internetowe: mniejsze zaufanie klientów
... kupujących z Hiszpanii, certyfikat oznacza, że dany sklep przestrzega praw konsumenta. Podobne odpowiedzi padały również na dwóch największych rynkach e-commerce w Europie ... z całej Europy. Właściciele sklepów internetowych powinni zwrócić uwagę na preferencje kupujących i zadbać o odpowiednie elementy budujące zaufanie, aby przekonać zagranicznych ...
-
Bankowość online przejmuje stery
... dziś korzysta z niej aktywnie aż 23 mln użytkowników. – Siłą napędową zmian w bankowości są preferencje konsumentów i powszechna dostępność urządzeń mobilnych – mówi Andrzej Wolski, wiceprezes Centrum Prawa Bankowego i Informacji. ... na tworzeniu wysoko wyspecjalizowanych usług i produktów, coraz lepiej dopasowanych do potrzeb współczesnego konsumenta ...
-
Wakacje wg singla
... wypoczynkiem powinni zająć się specjaliści, czyli touroperatorzy. Ten efekt spotęgowała zwiększona znajomość praw konsumenta, a tym samym większe poczucie bezpieczeństwa. Jeśli wyjazd w pojedynkę, to przede wszystkim do Egiptu – takie preferencje mają zarówno samotne turystki jak i turyści. Dla singli ten kraj wciąż jest atrakcyjniejszy ...
-
E-maile z rekomendacjami: czy ich potencjał jest wykorzystywany?
... e-mail nie tylko nie jest w pełni skuteczna, ale może też skłonić konsumenta do uznania mailingu danej firmy za zupełnie bezużyteczny. Dodatkowo, jak ... kolejność kliknięć). Indywidualny profil klienta (wielkość portfela, geolokalizacja, preferencje). Wybierany katalog produktów (kategorie, ceny, dostępność). Przeprowadzane transakcje (dotychczasowe ...
-
W 2020 r. smartfony zastąpią portfele?
... płatniczych będą m.in. osobiste doświadczenia konsumenta z aplikacją płatniczą oraz wsparcie rozwiązań przez organizacje płatnicze. Cieszymy się, że podejmowane przez Visa Europe wspólnie z bankami członkowskimi prace nad rozwiązaniami dla płatności mobilnych wpisują się we wskazane preferencje konsumentów”. Wśród obaw związanych z funkcjonowaniem ...
-
Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze
... , czy wie, jakie produkty wybierają ich klienci u konkurencji. Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku przedsiębiorstwa muszą coraz lepiej rozumieć zachowania, preferencje i trendy konsumenckie. Żeby skutecznie zarządzać marką, rozwijać portfolio produktów i mieć skuteczną strategię cenową firmy z rynku dóbr konsumpcyjnych muszą wykorzystywać ...
-
Gwarancja zwrotu pieniędzy - to się liczy w e-commerce
... , którzy planują otwarcie sklepu internetowego na innym rynku powinni uwzględnić preferencje zakupowe jego mieszkańców. Wyniki sondażu wskazują, że gwarancja zwrotu pieniędzy ... zwrotu pieniędzy, wzmacniające zaufanie do sklepu. To ważne nie tylko dla konsumenta, ale też dla sprzedawcy. Dzięki takiej konfiguracji znaku jakości klienci nie muszą ...
-
Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?
... zadał za mało odpowiednich pytań, by móc dokładnie określić jego oczekiwania i preferencje. „Sama rozmowa ze sprzedawcą była bardzo negatywna. Ogólnie ... w tym w szczególności kwestia powitania (tylko 57 proc. pozytywnych odpowiedzi) i rozpoznawania potrzeb konsumenta (70,1 proc.), jak i aktywność doradców w zakresie oferowania produktów dodatkowych ( ...
-
Zmowa cenowa w ujęciu praktycznym
... to do negatywnych skutków dla odbiorcy końcowego, w tym w szczególności dla konsumenta, ponieważ za zakupiony produkt bądź usługę musi najprawdopodobniej zapłacić cenę wyższą ... względu na ich rodzaj i właściwości, istnienie barier dostępu do rynku, preferencje konsumentów, znaczące różnice cen i koszty transportu, panują zbliżone warunki konkurencji ...
-
Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają konsumenci?
... pozostała praktycznie na niezmienionym poziomie w porównaniu z 2010 rokiem (29%). Dla konsumenta beztroskiego absolutnie najważniejsza jest jakość i wygoda kupowanego produktu, ... (19%). - Badania Shopper Study pozwalają nam lepiej zrozumieć zwyczaje, zachowania i preferencje konsumenckie. Na ich podstawie jesteśmy w stanie lepiej wyznaczyć kierunki ...
-
Polskie firmy rodzinne 2016
... tym przedsiębiorstwa muszą być w procesie stałej zmiany, żeby odpowiedzieć na potrzeby nowego konsumenta, choćby poprzez lepszą identyfikację jego potrzeb. Bez tego bardzo ... oferty produktowej. Z jednej strony wymuszą go stale zmieniające się preferencje klientów, z drugiej umożliwią innowacje. W pięcioletniej perspektywie dla 45% w Polsce (64% ...
-
Czy promocje i wyprzedaże faktycznie działają?
... korzystne warunki handlowe, charakteryzujące się np. bezpłatną dostawą i elastycznymi opcjami zwrotu. Z punktu widzenia konsumenta jest to duża wygoda, gdyż może robić zakupy online bez obaw, że nie ... trwania promocji, czynniki decydujące o wyborze sprzedawcy i zakupie, sposób realizacji zakupu wraz z czynnościami poprzedzającymi zakup, preferencje ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... - zna ich, pamięta co lubią, podziela ich wartości. I w oparciu o te preferencje, oferuje im produkty. Według ekspertów Deloitte Digital, pierwszym krokiem ku personalizacji ... : SMS odświeży relacje z klientem - Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta Inną strategią jest outsourcing wybranych procesów do zewnętrznych agencji, ...
-
Galeria społecznościowa. Jakie będzie centrum handlowe nowej ery?
... tych elementów jest prawdziwą cechą idealnej galerii handlowej w oczach współczesnego konsumenta. Na podstawie badania wyróżniono, że niezbędnymi atrybutami idealnej galerii handlowej jest m.in. ... analizom generowanych przez nich wyników. Czynnikiem ryzyka są również preferencje najemców z sektora rozrywka i gastronomia do rozliczania się w formie ...
-
Zakupy online. Jak kupują Europejczycy?
... takimi jak punkty nadania i odbioru, sklepy i paczkomaty. Lokalne strategie: preferencje w zakresie doręczeń i płatności istotnie różnią się pomiędzy krajami. Aby ... pierwszych zakupów w nowym e-sklepie, co zwiększa szansę na późniejszą lojalność konsumenta – komentuje Jean-Claude Sonet, członek zarządu DPDgroup. Według badań Barometr E-shopper ...
-
Małe sklepy są niezbędne
... Lista ulubionych Jak wynika z raportu „Różnorodność rynkowa w czasach nowego konsumenta”, przygotowanego na podstawie badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych przez platformę ... konsumentom właśnie ze względu na swoją wielkość, odpowiadają na zapotrzebowanie i preferencje zakupowe rzeszy klientów. O raporcie Raport powstał na podstawie ...
-
Internet: kobiety ze smartfonem, mężczyźni z komputerem
... raporcie “Komunikacja marki - Oczekiwania Konsumenta” postanowiła przyjrzeć się m.in. celom, w jakich wykorzystujemy poszczególne urządzenia. 59% respondentów deklaruje, że wiadomości zawierające oferty promocyjne woli przeczytać w telefonie niż prześledzić je na komputerze. Im jednak dalej w las, tym nasze preferencje ulegają zmianie. Okazuje się ...
-
Sztuczna inteligencja i biznes - związek (prawie) doskonały
... produktu, który ostatecznie trafia do konsumenta wpływając na jego poziom satysfakcji i zaufania wobec firmy i marki. Staje się również kluczowym czynnikiem w procesie budowania doświadczeń, które angażują klientów, wykraczając poza ich oczekiwania i zmieniając dotychczasowe preferencje. Scoring i profilowanie behawioralne, oferowanie konsumentom ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... zwłaszcza we współczesnym świecie cyfrowym, w którym nie jest łatwo przyciągnąć uwagę konsumenta. Marki, którym udało się skutecznie wcielić zarządzanie danymi do aktywności ... wzrośnie w ciągu trzech lat z 40 do ponad 80%. Dynamicznie zmieniające się preferencje konsumentów i coraz większa konkurencja na rynku zmuszają sklepy i marki do optymalizacji ...
-
Piwowarstwo jednym z filarów polskiej gospodarki
... i napojów zawiera na opakowaniach kluczowe informacje o składnikach. Jednocześnie bardzo wyraźnie rysują się nowe preferencje konsumenckie, które ewoluują od tradycyjnych dotyczących ceny, walorów smakowych oraz dostępności, w kierunku ... jakością produktu, wpływem społecznym, dbałością o dobrostan naturalny oraz całościowym doświadczeniem konsumenta ...
-
Kredyty i pożyczki. Czym się kierujemy, zaciągając długi?
... i ich produkty na podstawie czynników, które rzeczywiście mogą być dla konsumenta najważniejsze. I wiedzą czego szukać. Jest na pewno lepiej niż kilkanaście, a ... nie pożycza, bo obawia się problemów ze spłatą. Informacje o raporcie: Raport „Preferencje pożyczkowe Polaków” został przygotowany przez Federację Konsumentów i Fundację Rozwoju Rynku ...
-
Koronawirus: kto ma szansę na rozwój firmy w czasie pandemii?
... formę kontaktów z klientem, aby chronić zarówno swoich pracowników, jak i ostatecznego konsumenta. Przegrani W zupełnie odmiennej sytuacji są producenci tzw. produktów trwałych, nie ... czy po uporaniu się z pandemią koronawirusa, trwale nie zmienią się przyzwyczajenia i preferencje konsumentów. Czy równie chętnie jak do tej pory, będziemy wychodzić z ...
-
Subskrypcja VOD: czy Netflix kończy erę tradycyjnej telewizji?
... obserwujemy wzrost liczby usług agregujących, które próbują zmniejszyć złożoność dla konsumenta przez łączenie treści od różnych posiadaczy praw lub ... pojawia się na tym etapie to: personalizacja a identyfikacja użytkownika. Aby dopasować preferencje i dostosować treści do konkretnego widza, wymagane jest posiadanie konta – indywidualnego loginu ...