-
Mleczarnie inwestują w kampanie reklamowe
... branży, które decydują się na reklamę w mediach. Ograniczenie się jedynie do reklamy w klasycznych mediach przy obecnym szumie medialnym i przepełnieniu bloków reklamowych ... ma zostać odwiedzonych kolejne 36 miast i 108 szkół podstawowych, nakręcone zostaną dwa nowe spoty reklamowe i zostaną wyemitowane 140 razy w TVP1 i TVP2. Ponadto planowana jest ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... faktem, iż dana firma sponsoruje jakieś lokalne przedsięwzięcie itd. Dla lokalnych jakkakolwiek forma reklamy wprost, która jest tylko budowaniem wizerunku, ma zdecydowanie mniejszą siłę oddziaływania ... . Niezależnie od tego, jak bardzo ważny jest dla niego internet i nowe media, robi również w tradycyjny sposób zakupy (mimo że jest przecież Frisko ...
-
Sukces akcji "Internetowa Rewolucja"
... brak informacji i obawa przed ryzykiem często odstraszają przedsiębiorców od sięgania po nowe narzędzia prowadzenia biznesu. Naszą rolą jest wyrównywanie szans zaistnienia na ... stosowaną formą promocji (po “polecaniu przez znajomych”) i wykorzystywanie Internetu do reklamy deklaruje 68% firm, które w ogóle się reklamują. W tym obszarze widoczna ...
-
Wydatki na reklamę jako koszty podatkowe
... reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu, chyba że reklama była prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób. Z dniem 1 stycznia 2007 r. przepis ten uzyskał nowe brzmienie. ... , bądź nawiązania kontaktów. Ponadto warto zaznaczyć, że charakteru reklamy nie stanowią, a tym samym nie mogą stanowić kosztu uzyskania przychodu ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... nowe inwestycje, zwiększa produkcję lub uruchamia zakłady, które były do tej pory zamknięte - mówi Monika Kidyba z firmy Alexandrite Group. Czy piwa niszowe potrzebują reklamy ... wyemitowano spot reklamowy tego produktu. Od tego czasu, telewizyjne reklamy piwa pojawiają się regularnie w telewizji, również ogólnopolskiej. Dodatkowo, kampanię telewizyjną ...
-
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
... z badania Gemiusa dotyczącego działań reklamowych prowadzonych w Europie Środkowo-Wschodniej. Sprawdzono udział reklamy mobilnej w rynku reklamy online w 2012 roku. Okazało się, że w czwartym ... np. Shazam) czy obraz (np. QR-code Reader). – A to otwiera zupełnie nowe możliwości targetowania i dostarczania przekazu reklamowego – uważa Włodarczyk. Jego ...
-
Spam I 2014
... Południowej pojawiły się w grudniu. W styczniu, tak jak spodziewaliśmy się, pojawiły się nowe wiadomości e-mail. Powszechnie wiadomo, że Nelson Mandela był trzykrotnie żonaty i ... Igrzyska Olimpijskie w in Soczi. W styczniu wykryliśmy masowe wysyłki zawierające reklamy podrabianych towarów znanych projektantów oraz akcesoriów z logo Igrzysk. W ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... produkty z serii „Grill&Fun”. Lidl informował, że co tydzień przygotowywane są nowe promocje i produkty z tej serii, na co wydał ponad 6 mln złotych. Im ... danych aplikacji admonit, reklamodawcy najwięcej pieniędzy przeznaczali na promocję w czwartki i piątki. Reklamy dotyczące żywności czy produktów na grilla pojawiały się w reklamach sieci ...
-
3 sposoby na skuteczne kampanie reklamowe przed 1 września
... na stałych klientach, którzy docenią nowe produkty po okazyjnych cenach. Istnieją zaawansowane rozwiązania retargetingowe oferujące niestandardowe opcje segmentacji użytkowników i towarów. Na przykład segmentacja na podstawie wartości produktu może automatycznie zwiększać stawki ofert na zakup reklamy, która wyświetli potencjalnemu nabywcy towar ...
-
Wojny internetowe
... najbardziej atrakcyjną wyszukiwarką dla reklamodawców. Jedyny powód, dla którego Google nie dostaje A+? Uporczywe obawy o jego uzależnienie od reklamy opartej o wyszukiwarkę. Google poszerza swoją ofertę o nowe propozycje, takie jak video sklep online, kalendarz sieciowy i strona z wiadomościami finansowymi i zaczyna wyglądać bardziej jak sieciowe ...
Tematy: Google, Yahoo!, MSN, AOL, wyszukiwarki, rynek wyszukiwania, rynek wyszukiwarek, IAC/InterActive, Microsoft -
Komunikator ICQ a ataki internetowe
... tej kategorii wykazują się dużą wyobraźnią. Wysyłają na przykład łańcuszki, reklamy pasty do zębów, przewidywania arcybiskupów dotyczące faszystowskiej dyktatury w Rosji itd ... oficjalnego dostawcę usług lub przez cyberprzestępcę. W pierwszym przypadku, użytkownik otrzyma nowe hasło lub zawiadomienie o zmianie hasła zostanie wysłane za pośrednictwem ...
-
Spam w IV 2012 r.
... rankingu - w kwietniu z Polski pochodziło 2,1% globalnego spamu. Spam na świeczniku Nowe triki zidentyfikowane w oszukańczym i szkodliwym spamie Spamerzy rozprzestrzeniający ... kraju. Wykryte przez nas wiadomości spamowe nie były liczne. Obejmowały reklamy koszulek z hasłami popierającymi Sarkozy’ego. Inne gorące tematy Tematem wiadomości spamowych ...
-
Jak działa trojan bankowy i jak się przed nim chronić?
... coraz mocniejszych zabezpieczeń bankowych. Stale udoskonalają ataki i dodają nowe funkcje, aby złośliwe oprogramowanie było jeszcze skuteczniejsze. Dzielą się też – ... i komputerów. Przestępcy tworzą reklamy, które zawierają złośliwy kod, lub wstrzykują taki kod do istniejącej, legalnej reklamy. Portale następnie wyświetlają te reklamy, nie wiedząc, ...
-
Wirusy i ataki sieciowe IV-VI 2005
... również zapominać, że przetrwanie Internetu zależy w dużej mierze od dochodów z reklamy, co stwarza oczywisty konflikt interesów. Powrót technologii wirusowych W ... dwa tuziny. Virus.Win32.Gpcode zapoczątkował nowy rozdział w historii cyber-przestępczości. Nowe podejście przypomina sytuację z zakładnikami i okupem. Lawina wiadomości e-mail od ...
-
Media społecznościowe w służbie budowania marki osobistej
... się w branży, być w stałym kontakcie z innymi ekspertami, zdobyć nowe znajomości, zainspirować się i odkryć nowe pomysły, a także sprawdzić pewność siebie – w końcu nie ... określenia będzie również cel kampanii, czas trwania, budżet, częstotliwość wyświetlania reklamy. Przez cały czas trwania promocji będziemy mogli również monitorować jej efekty, ...
-
Kolej na Ad-verto
... przychodów? Na polskim rynku nośników reklamy szykuje się duża zmiana. Powstała nowa jakość w zakresie promocji zewnętrznej, bezpośredniej - okładki Ad-verto na bilety kolejowe. Wykazana w badaniach 80-procentowa postrzegalność reklamy oraz częsty (2-4 krotny) kontakt z kopertą podczas podróży wskazuje, że nowe medium ma szansę na pozyskanie ...
-
USA: zakaz omijania reklam
... Ochrony Własności Intelektualnej mają trafić nowe zapisy, które mają "związać ręce" firmom produkującym sprzęt pozwalający przewijać reklamy. Zgłoszony projekt Family Movie Act pozwala ... worka wrzuci piratów i osoby omijające reklamy na legalnie zakupionych płytach. Jeśli hollywoodzkie lobby po raz kolejny dowiedzie swojej siły, przewinięcie reklamy ...
-
Google zapłaci 90 mln USD grzywny?
... opłaconych za siedzenie przy komputerze i klikanie na reklamy, jak i oprogramowanie, które może automatycznie klikać w reklamy i używać różnych adresów IP, żeby pozorować przypadkowych ... się spełnienia swoich prognoz, gdy w ostatnich dwóch dniach pojawiły się trzy nowe wyzwania wobec jego dominacji na polu wyszukiwań. Akcje Google spadły o więcej ...
-
Ewolucja spamu 2008
... roku znacznie zmienił się rozkład kategorii spamu. W ciągu roku pojawiły się nowe kategorie, zmieniły się również najbardziej dominujące kategorie. Widać to wyraźnie, jeżeli ... programów. Niemal każdy temat zawierał nazwisko Prezydenta Baracka Obamy. Nawet reklamy Viagry zawierały takie nagłówki, jak "Zwycięska mowa Baracka Obamy". Inny spam ...
-
Jak działają metody socjotechniczne hakerów?
... jako jedyny w swoim rodzaju, często w tle słychać dobraną do klimatu reklamy muzykę. Niejednokrotnie reklamowany produkt jest porównywany do gorszego i nieistniejącego np ... elektroniczna, fora i wiele innych możliwości przekazywania informacji, które pozwalają zapoznać nowe osoby i przekonać je do siebie. Zdobycie zaufania to jeden z najważniejszych ...
-
Prawa i obowiązki konsumentów
... podawanych w reklamie, nawet jeśli reklamy nie tworzy i nie upowszechnia sprzedawca. Dlatego dbając o swój interes, powinien zadbać o handlowanie towarami, których reklamy są rzetelne. Reklamacja pani ... są możliwe, bo mleczka do czyszczenia naprawić się nie da, a każde nowe opakowanie będzie miało takie same cechy. W takiej sytuacji konsument ma ...
-
Reklama w Google: znaki towarowe konkurencji możliwe
... innych firm jako swoich własnych słów kluczowych. Jak informuje Google, nowe zasady mają wejść w życie już 14 września. „Dzięki temu nasza europejska polityka ... . „Poza słowem kluczowym istotna jest również treść reklamy”, mówi. Po 14 września pierwszą instancją oceniającą etyczność reklamy stanie się Google. „Poszkodowani przez konkurencję będą ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... Inercja przyzwyczajeń zakupowych starszej osoby, jej niechęć do zaznajomienia i wdrażania się w nowe technologie, jest nieodpartym argumentem na to, że środki inwestowane w ... aktywizacji starszego pokolenia. Ale już kilka lat temu pojawiły się w Polsce reklamy przełamujące stereotyp nieszczęśliwego, skromnego emeryta, który niewiele już oczekuje ...
-
Strategia marketingowo-rynkowa
... to nie fluktuacja pracowników będzie doskwierać przełożonym, a tzw. robocizm. Pojęcie nowe, ale świetnie oddające rutynę i tumiwisizm pracowniczy. Nadszedł czas na zarządzanie ... , uznawane są za konieczność. To łakomy kąsek dla mało twórczych, regionalnych agencji reklamy. Pracownicy takich firm działają ad hoc. Przedsiębiorstwa te nie planują, przez ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... potrzeba poradzenia sobie z podstawowymi barierami w rozwoju (ceny, zasięg, nowe technologie), a obszary, w których bezwzględnie liczy się skuteczność i efektywność ... domów mediowych (planerzy online), agencji interaktywnych, wydawców oraz brokerów reklamy online. Badanie miało postać anonimowego sondażu internetowego, który przeprowadzono na ...
-
Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej podpisana
... w życie z dniem 1 stycznia 2015 r., z wyjątkiem przepisów określających nowe zasady przekazywania danych na potrzeby statystyki publicznej, które będą obowiązywały od ... żywności i żywienia. Nowelizacja będzie regulowała również problematykę zasad sprzedaży, reklamy i promocji środków spożywczych, wymagań w zakresie żywienia dzieci i młodzieży w ...
-
Co kupić na Święta? Przedświąteczna gorączka w social media
... W końcu nie chcemy, żeby nasza twarz wykrzywiona była przez nienaturalny uśmiech, przypominający ten z reklamy sieci brytyjskich luksusowych domów towarowych Harvey Nichols. Z okazji zbliżających się Świąt ... , ale prawdziwe Święta nie będą Świętami bez filmu „Kevin sam w domu”, reklamy Coca-Coli i piosenki „Last Christmas”. Monika Tomsia – PR ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... na barkach CIO. To oczywiście nie pozostaje bez wpływu na poziom i kierunki inwestycji w nowe technologie, które - czego wyraźnie dowodzi raport - są w małych firmach ... marketing. Połowa ankietowanych przyznaje, że korzysta z reklamy w social mediach (51%), email marketingu (37%), czy innych form reklamy online (21%). Co piąta firma korzysta z ...
-
Jak pokolenie Y zarabia na komunikatorach internetowych, YouTube i sieciach społecznościowych
... branży Fintech, cały czas testują nowe kanały marketingowe. Szczególnie ciekawe dla takich klientów są w ostatnim czasie messengery, grupy w sieciach społecznościowych, portale tematyczne i oczywiście blogi, które cechują się wysokim poziomem zaangażowania użytkowników i dotarciem poprzez natywną formę reklamy. Dla przykładu post o nowym produkcie ...
-
Zalewają nas dane: w 2024 skończy się przestrzeń na dyskach?
... tylko na najświeższych informacjach, które odzwierciedlają realne preferencje klientów. Stare dane są nadpisywane przez nowe. To o wiele efektywniejsze rozwiązanie, które nie obciąża tak wirtualnych magazynów danych. W przypadku reklamy online świeżość danych wpływa na skuteczność kampanii. Jeżeli dostawca utrzymuje stare dane, sprzed kilku ...
-
DSA i DMA, czyli przepisy, które zmienią internet
... jest poprzez platformy, które są pośrednikami pomiędzy ich wydawcami, a odbiorcami. Nowe regulacje unijne mają zapewnić uczciwą konkurencję firm działającym w sieci i nie ... e-commerce z 2000 r. Reguluje m.in. rynek reklamy internetowej oparty o profilowanie użytkownika wprowadzając chociażby zakaz reklamy profilowanej skierowanej do osób małoletnich ...
-
Oszuści sprzedają dostęp do kont Steam
... do pobierania i instalowania złośliwego oprogramowania za pośrednictwem reklam. Te same reklamy w sieciach społecznościowych mogą być kierowane do wielu innych typów użytkowników, w tym ... użytkownik był pewien, że nic się nie stanie. W rzeczywistości kupuje nowe gry na koncie oszusta. Niestety, przestępcy czasami tworzą te podejrzane konta, ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... napojach bezalkoholowych oraz wyrobach związanych z rozrywką i rekreacją – tak deklaruje ponad 60 proc. badanych. Statystyczny mieszkaniec Unii na pierwszym miejscu wymienia nowe pojazdy mechaniczne (73 proc.), a następnie urządzenia gospodarstwa domowego (70 proc.) i wyroby związane z rozrywką i rekreacją (67 proc.). Konkurencja na rynku powoduje ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... gigant – Facebook – kupił ją za miliard dolarów. Wraz z rosnącą liczbą korzystających pojawiły się nowe możliwości. Michał Bajorek miał własną firmę, był doradcą finansowym. Wydawało się więc, ... Millionaire Mentor, który ma dwa miliony followersów, a za maksymalnie osiem godzin reklamy liczy sobie 600 dol. Mając kilku klientów dziennie, łatwo można ...
-
Ewolucja spamu 2010
... prawdopodobnie nie utrzyma się do następnego roku. Autorzy wirusów potrafią tworzyć nowe botnety i z pewnością to zrobią. Tyle że tym razem zlokalizują je w krajach, ... stać się znacznie bezpieczniejszym miejscem dla użytkownika. Tymczasem radzimy użytkownikom ignorować reklamy w wiadomościach spamowych oraz pod żadnym pozorem nie klikać zawartych w ...