-
Cyberbezpieczeństwo kuleje. Brakuje szkoleń, nie ma antywirusa
... pracowników (w tej grupie stosowanie go deklaruje zaledwie 42% badanych). Polskie firmy często zaniedbują także kluczową dla cyberbezpieczeństwa kwestię edukacji. Z danych ... wskazał, że w wyniku potencjalnego ataku najbardziej obawia się pogorszenia reputacji marki. Podobny odsetek wskazał na spadek zaufania klientów biznesowych oraz detalicznych (w ...
-
Kosmetyki w mediach
... – 48 proc. Co czwarty prezentowany w publikacjach i reklamach produkt należał do kategorii kosmetyków kolorowych (28 proc.). Zdecydowanie dominują publikacje prezentujące marki międzynarodowe, marki polskie wywalczyły dla siebie jedną czwartą rynku medialnego. Informacje o badaniu Z każdego miesiąca od lipca do grudnia przeanalizowanych zostało 50 ...
-
Ulubione samochody Polaków: Fiat liderem
... fabrycznie nowe (25%). Z kolei Volkswagen i Opel to dwie najpopularniejsze marki wśród samochodów kupionych z drugiej ręki (po 16%). Uplasowanie się tych ... największą popularnością w regionie południowym (województwa śląskie oraz małopolskie), w którym użytkowanie tej marki deklaruje prawie jedna trzecia respondentów (32%). Dla porównania, na zakup ...
-
Soraya przejmuje Dermikę
... na polskim rynku kosmetycznym. Wprawdzie dochodziło tu nieraz do przejęć (ostatnie to sprzedaż marki Kolastyna, którą latem br. kupiła za 9,5 mln zł grecka grupa Sarantis), ale zwykle ... masowym rynku. Trzeba podkreślić, że z powodzeniem - według Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek "Rz" wartość marki Soraya wzrosła w 2009 r. o jedną piątą, do 37,7 ...
-
Volvo V40 D3
... nową „fałkę” od innych aut z Goeteborga, to właśnie przód. Styliści marki wyraźnie zmienili grill oraz kształt świateł. Na tym jednak nie koniec. ... nie zaskoczyła. Samochód z godnym pochwały uporem i dzielnością przedzierał się przez zimowe, polskie drogi. Dzięki zaawansowanej elektronice, ani razu nie postraszył kierowcy zerwaniem przyczepności. ...
-
Tempo życia Polaków wzrasta
... ale przede wszystkim niezawodności. Życie Polaków przyśpiesza wraz z wiekiem i wykształceniem Badanie przeprowadzone przez IIBR na zlecenie marki Bosch, na reprezentatywnej grupie 800 osób metodą CAWI (Omnibus online) dowodzi, że aż 59% z nas ... wieku od 15 do 50 lat w czerwcu 2013 roku, na zlecenie firmy The Addictives działającej dla marki Bosch w ...
-
Samochody sprowadzamy głównie z Niemiec
... to Volkswageny należą do ulubionych marek wśród sprowadzanych samochodów. Za dobrą pozycją tej marki przemawiają na pewno koszty utrzymania samochodów i opinia o ich ... w zestawieniu najczęściej sprowadzanych samochodów, to jednak udział tej marki maleje z roku na rok ( w 2013 r. 9,8% a w 2014 roku 8,9%). Wzrasta natomiast pozycja Forda, którego ...
-
Internet mobilny: Samsung zwycięża, Apple z dużym spadkiem
... na co dzień użytkownicy. Jeżeli nie posiadają całego ekosystemu, czyli na przykład komputera marki Apple i urządzenia mobilnego tej firmy, to wartość dodana z posiadania systemu Apple jest ... są tańsze. Klienci mają do wyboru zdecydowanie więcej modeli urządzeń tej marki, które są wprowadzane na rynek częściej niż raz w roku. Z jednej strony dzięki ...
-
Rolex, Omega i Patek Phillippe: synonimy luksusu
... kojarzą się Polakom przede wszystkim z markami szwajcarskimi – Rolex, Omega i Patek Phillippe. W przypadku luksusowej biżuterii zamożni i bogaci respondenci najczęściej wskazywali natomiast marki polskie – Apart i W. Kruk. Jak wynika z raportu KPMG, odsetek osób już posiadających luksusową biżuterię lub zegarek waha się od 53% (zamożni) do ...
-
Ulice handlowe przeżywają renesans?
Polskie ulice handlowe rosną w siłę. A wszystko za sprawą rosnącego zainteresowania najemców, których ... ulica Chmielna to obszar, gdzie gastronomia obejmuje niemal połowę wszystkich lokali. W sektorze mody i dodatków dominują marki popularne i z wyższej półki. Są to ulice najbardziej atrakcyjne z punktu widzenia turystów. Ulice Marszałkowska oraz ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... Martins). To dwukrotnie więcej niż wynosi miesięczna średnia liczba publikacji dla tej marki. Od stycznia do czerwca o Biedronce w mediach społecznościowych i tradycyjnych ... członków rządu dyskusji wynosi zatem 25% kwartalnego budżetu promocyjnego marki "Biedronka". W sieci o sieci Polacy głośno zareagowali także w social media. W serwisach ...
-
Dacia Sandero TCe 90 Easy-R Stepway Laureate nie została doceniona w Polsce
... należy się za szeroki otwór załadunku. Technologia Pod maskę aut rumuńskiej marki Renault montuje dostępne w całej gamie motory. My do testu otrzymaliśmy auto ... lub wrzucić bieg. Wrażenia z jazdy Auto jest typowym, budżetowym „jeździdłem” na polskie drogi. I w naszych, jeszcze czasem siermiężnych warunkach drogowych spisuje się perfekcyjnie. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2017
... przewoźnicy, restauracje, które same dostarczają swoje produkty. Na ten rynek zamierza też wejść grupa Sfinks, która już zapowiedziała utworzenie własnej marki delivery. Dzięki sprzedaży oferty restauracji w tym kanale, zarząd zakłada wypracowanie istotnego wzrostu przychodów. Największy potencjał dla sprzedaży w dostawie dotyczy konceptu ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 14/2018
... SAMOCHODY ELEKTRYCZNE. SEAT notuje w Polsce rekordowe wyniki sprzedaży. W 2017 roku klienci hiszpańskiej marki zarejestrowali 10,5 tys. aut. To najlepszy wynik od kilkunastu lat. W ... , czyli pierwszy SUV, którego sportowa wersja jeszcze w tym roku wyjedzie na polskie drogi. Wkrótce na rynku pojawi się siedmioosobowy Tarraco, czyli trzeci SUV, po ...
-
Automotive straci na koronawirusie 7 mld USD. Jakie skutki dla Polski?
... zapewniają o ciągłości produkcji Żadnych problemów z produkcją nie przedstawiła na moment publikacji raportu Toyota. Z kolei koncern PSA, do którego należą m.in. marki Peugeot, Citroen oraz Opel, potwierdził ciągłość produkcji w Europie, choć zwrócił uwagę na możliwe problemy w przyszłości będące następstwem wstrzymania pracy w zakładach ...
-
Światowy Tydzień Przedsiębiorczości w Małopolsce: 18-24 XI 2024 r. Weź udział bezpłatnie.
... Sp. z o.o.; tytuł wystąpienia: „Jak sztuczna inteligencja może wspierać rozwój biznesu” Adrian Gamoń – właściciel, adriangamon.com - strateg marki i trener LinkedIn; tytuł wystąpienia: „AI w budowaniu marki osobistej przedsiębiorcy” Szczegóły na stronie: Uczestnictwo w wydarzeniach Aby wziąć udział w wydarzeniu należy wybrać odpowiednie dla siebie ...
Tematy: -
Style życia w Polsce
... o jego zakupie. Zestawienie obecnych wyników z badaniami z ubiegłych lat pokazuje, że polskie produkty mają wśród krajowych konsumentów stała grupę zwolenników, a ich odsetek w ... 35 proc.), niezmiennie stara się wybierać produkty najtańsze. Ich zdaniem poszczególne marki najczęściej różnią się między sobą jedynie ceną, której wysokość nie ...
-
Wymiana handlowa z Wielką Brytanią 2007
... i warte uwagi zjawiska. Po pierwsze, polskie firmy muszą poważnie podejść do kwestii eksportu i bardziej intensywnie promować własne marki, a to wymaga wypracowania zestawu nowych ... Polski i zobaczcie jak bardzo zmieniły się tutejsze realia!” mówi Oxley. Polskie leki, autobusy i mięso podbijają wyspy Brytyjskie statystyki za 2007 rok opublikowane ...
-
Polska drugim rynkiem Visa payWave w Europie
... Wallis. Trwa instalowanie czytników zbliżeniowych w sklepach firmy LPP, właściciela m.in. marki Reserved. Do akceptowania płatności zbliżeniowymi kartami Visa przygotowują się supermarkety ... dzięki programowi rozwoju sieci akceptacji Kartą Visa zapłacisz wszędzie finansowanemu przez polskie banki-wydawców kart Visa, które w ten sposób wspierają ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 1/2013
... (spadek produkcji o ok. 25 proc. licząc r/r). Były to samochody marki Fiat i Fordy (ford ka). Polsko-litewski most energetyczny zostanie zakończony w 2015. ... Tuska, po przyjęciu przez Sejm ustawy o nasiennictwie i wydaniu przez rząd dwóch rozporządzeń polskie rolnictwo jest wolne od upraw roślin modyfikowanych genetycznie (GMO)... Jak wiadomo 9 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 50/2014
... rankingu państw-marek (nation brands), który został opublikowanego przez Brand Finance plc. Wartość marki "Polska" jest szacowana na 602 mld USD (to wzrost o 21 proc ... w przemyśle samochodowym, chemicznym, farmaceutycznym czy w elektronice. Komentarz do wydarzeń gospodarczych POLSKIE MIASTA MAJĄ DO WYKORZYSTANIA MILIARDY ZŁOTYCH NA SIECI TRAMWAJOWE. ...
-
Trendy HR: nowe technologie i pracownik jak klient
... być traktowani z taką samą atencją jak klienci. Polski HR jest nieco w tyle. Wprawdzie polskie firmy zdają sobie sprawę, że pozyskanie talentów to jeden ze współczesnych priorytetów, to ... wynika, że aż 82 proc. przebadanych firm bardziej koncentruje się na budowaniu swojej marki pracodawcy niż dwa lata temu. Na czym polegają te działania? Dla 64 ...
-
Kto uratuje polski rynek pracy? Ukryty potencjał niewidzialnych grup pracowników
... marki, a zróżnicowane zespoły pracują w lepszej atmosferze. Do tego starsi pracownicy, rodzice czy osoby z niepełnosprawnością są bardziej lojalni, co ogranicza rotację i koszty rekrutacji – podkreśla prof. Marcin Kocór z CEiAPP UJ. Demografia nie pozostawia złudzeń. Z roku na rok osób w wieku produkcyjnym będzie ubywać. Albo polskie ...
-
Run na samochody dostawcze
... poziomie 8 407 sztuk, o 21,4 procent większym niż rok wcześniej. Udział marki w rynku zmienił się minimalnie w ciągu roku i wynosi 25,7 proc. (przed ... uplasował się Volkswagen z wynikiem 3.426 aut, o 30,2 procent większym niż ubiegłoroczny. Udział niemieckiej marki w rynku wynosi obecnie 10,5 proc. Na kolejnej pozycji listy najchętniej kupowanych ...
-
Pierwsze urodziny SARE
... polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP obchodzi pierwsze urodziny. Dokładnie rok temu, system ... oraz ProBiz.pl oraz agencja wydawnicza Agape. Wśród Klientów pozyskanych w 2004 roku znajdują się m.in. takie marki jak: Media Markt, Platforma Obywatelska, Siemens, Agros Fortuna, Jobs.pl, Tele Pizza, Grupa Hotelowa Orbis, Lukas Bank ...
-
Lubimy wyroby markowe
... dogłębnego zbadania postrzegania markowości przez Polaków oraz poznania i zweryfikowania stereotypów na temat marki. Z badań wynika, że Polacy, robiąc codzienne zakupy, chętnie sięgają po produkty ... marek. Ponad 80 proc. z nich deklaruje, że ma swoje ulubione marki, które zazwyczaj kupuje, a zakup produktów markowych wiąże się dla nich z przyjemnym ...
-
Najlepsze firmy wg Financial Times
... duńskiej firmy GRAM A/S. Przejęcie gram Domestic oznaczało nabycie praw do popularnej na rynkach skandynawskich marki oraz wejście do nowych kanałów dystrybucji. Na rynkach wschodnich wyroby Amiki S.A. sprzedawane są pod ... Środkowo – Wschodniej ze względu na ich duży potencjał wzrostu. Obecnie planuje zainwestowanie znacznych środków w budowę marki na ...
Tematy: najlepsze firmy, Best of European Business -
Internet a dostarczanie informacji
... lą przewodnią swego wystąpienia – „Raw data now!” („Teraz surowe dane!”– parafrazując polskie hasło patriotyzmu konsumenckiego). Według Tima właśnie surowe dane mają stać się ... ̨dzia poziom ekologicznej troski reprezentowany przez producenta papieru toaletowego. Po rozpoznaniu marki, urządzenie wyświetla na trzymanej w ręku paczce kolorowy ...
-
Zakup kosmetyków: Internet ważnym medium
... i ofert – dzielą się informacjami, opiniami z innymi osobami, odwiedzają strony producentów, kojarzą z reklam (zarówno offline, jak i online) promowane produkty, a także konkretne marki. Informacje o badaniu Wywiady zrealizowano metodą CAWI (web survey). Respondentów rekrutowano spośród panelu badawczego GfK Polonia i były to osoby, które kupują ...
-
Najpopularniejsze auta w Europie
... Europejczyków marki samochodów. Mieszkańcy starego kontynentu najczęściej poszukują sedanów. Jeśli mowa o europejskim samochodzie - to tylko w ... po stepowych bezdrożach - drugim najczęściej wybieranym typem samochodu okazały się tam SUVy. Popularne marki - co kraj to obyczaj Marką, która cieszy się największym zaufaniem w Niemczech, Polsce i Rumunii ...
-
Personal branding: kreowanie wizerunku firmy
... ówczesnej pogoni za sensacją, innowacją i pieniędzmi, niektórzy zapominają o istotności sposobu autoprezentacji. Polskie przedsiębiorstwa niejednokrotnie pomijają ten istotny aspekt, nie zdając sobie sprawy z korzyści jakie może nieść wykreowanie marki. W krajach Europy Zachodniej i Ameryki Północnej rola wizerunku była i jest priorytetem dla ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
Prezes UKE przedstawiła podsumowanie swojej kadencji w zakresie usług telekomunikacyjnych w latach 2006-2011. Czas ostatnich pięciu lat oznaczał dla polskiego rynku telekomunikacyjnego przejście od monopolu do konkurencji, co zaowocowało niespotykanym w żadnym innym sektorze spadkiem cen i zwiększeniem penetracji usługowej. 1. Rynek ...
-
Polski biznes a wirtualny doradca
... klientami. 15 proc. chciało w ten sposób wesprzeć budowanie wizerunku nowoczesnej marki. Natomiast 8 proc. chodziło o uzyskanie większej wiedzy o swoich odbiorcach. „W moim odczuciu ... wirtualnego asystenta. Począwszy od 2008 r. przebadano wszystkie polskie komercyjne implementacje wirtualnych asystentów o minimum rocznym czasie funkcjonowania. W ...
-
Rób regularnie przegląd samochodu
... niezależne badania np. na rynku niemieckim niezmiennie wykazują jako najmniej awaryjne auta marki Toyota. "Polscy konsumenci niezmienną atencją otaczają wyroby ze znaczkiem VW, jak ... auta mają tanie części zamienne? Najtańsze pod względem napraw są najbardziej popularne marki w naszym kraju. Z pewnością są to takie modele jak Opel Astra II i III, ...
-
Product placement a idea placement
... państwa. W odróżnienia od lokowania produktu (z ang. product placement – pokazanie danej usługi, marki lub ich znaku towarowego jako części programu za wynagrodzeniem), ... natomiast rodzina Lubiczów uczyła nasze społeczeństwo, że należy segregować śmieci. Polskie produkcje promowały też działalność charytatywną, pokazując to na przykładzie Polskiej ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem