-
System telematyczny we wdrożeniu
... znaczenia, ale… - Warto od czasu do czasu przetestować rozwiązania innych firm – co może dostarczyć informacje o rozwiązaniu. Jednak w mniejszym stopniu ... Krzysztof Pusłowski z Trimble Transport & Logistics. Warto myśleć o zmianach Z Aleksandrą Sarką, Marketing Manager Poland w Poltrack rozmawia Tomasz Czarnecki Jak przygotować zapytanie do ...
-
Call center walczy o dobre imię
... w naszym kraju w dość pokaźnym tempie sięgającym nawet 30 proc. rocznie. 135 firm, którym przyjrzeli się autorzy badania, oferuje przeszło 12 tys. miejsc prac. ... telewizji, jakie ukazały się w 2016 roku. Dodatkowa ocena dotyczyła obecności w mediach poszczególnych firm – dostawców usług call center. Na temat call center opublikowano w roku 2016 ...
-
3 trendy, które kształtować będą ochronę danych
... uzyskanych wyników okazało się, że 80% respondentów nie jest w pełni zadowolonych z aktualnego poziomu zgodności ich firm z regulacjami w sprawie ochrony danych — takimi jak RODO. Co ciekawe, 37% respondentów uważa, że konieczne jest ... budują zaufanie klientów poprzez angażowanie się w ochronę prywatności. Nigel Tozer Director, Solutions Marketing ...
-
Bezpłatny Kaspersky Anti-Ransomware Tool for Business
Jest już dostępna najnowsza generacja opracowanego przez Kaspersky Lab narzędzia, dzięki któremu firmy mogą stanąć do skutecznej walki z plagą dzisiejszych czasów, czyli zagrożeniami ransomware. Darmowy Kaspersky Anti-Ransomware Tool for Business nie tylko wykrywa zagrożenia wyłudzające okup, ale chroni również przed zagrożeniami związanymi z ...
-
Przez cyfrowy bałagan firmowe pliki mają nawet ekspracownicy
... , jakich potrzebują – powiedział Siergiej Marcinkian, szef działu odpowiedzialnego za marketing produktów biznesowych, Kaspersky Lab. Aby cyfrowy bałagan nie przysłonił firmom ... Twojej firmy: Kaspersky Endpoint Security Cloud dla małych i średnich firm lub Kaspersky Small Office Security dla firm posiadających mniej niż 25 pracowników. Produkty te ...
-
Rekrutacja pracowników z pokolenia Y i Z nie jest łatwa
... więcej, sprawdzić, czy dana osoba ma potencjał liderski. To bardzo cenione kompetencje, ważne dla firm, stąd coraz większe zainteresowanie takimi metodami rekrutacyjnymi.” – zauważa Anna Zachariasz – Łobodzińska, Członek Zarządu, Dyrektor Działu Rozwoju ... to one w dużej mierze przyczyniają się do sukcesu rekrutacyjnego. Sylwia Klimek, PR & Marketing ...
-
Coraz bieglejsi w candidate experience?
... że dziś wszyscy jesteśmy kandydatami - komentuje Julia Urbańska, Marketing & Customer Experience Senior Manager, eRecruiter. Zgodnie z odpowiedziami ankietowanych, ... aplikacji. Jak można niwelować różnicę między oczekiwaniami, a rekrutacyjną rzeczywistością? Coraz więcej firm stawia na bardziej otwartą i transparentną komunikację z kandydatami, np. ...
-
Dlaczego upadło biuro podróży Thomas Cook?
... swój model działania, unowocześniać go i testować inne ścieżki działalności. Cyfryzacja staje się koniecznością dla wszystkich firm, niezależnie od branży czy wielkości. W jaki sposób firmy mogą wdrożyć tego typu rozwiązania w swojej organizacji? ... , kiedy nasz biznes nie jest gotowy na następujące dookoła zmiany. Marcin Zmaczyński, Head of Marketing ...
-
Jak przenieść swój biznes do Internetu w czasach kryzysu?
... równie chętnie, co w czasach pandemii - rozwija się trend przenoszenia swoich firm do Internetu. Ilość rejestrowanych sklepów w sieci rośnie wykładniczo, a platformy e-commerce ... naruszenia. Wynika to z prostej zależności: intensywne inwestowanie w markę, jej promocję i marketing wiąże się z tym, że stajemy się coraz bardziej rozpoznawalni, a wraz z ...
-
Wideorozmowy, wirtualny spacer i zdalne umowy. Sprzedaż mieszkań w czasie pandemii
... , prezes zarządu Polnord S.A. Polnord nie był wyjątkiem wśród innych firm, także deweloperskich. W okresie kwarantanny zamknęliśmy stacjonarne biura sprzedaży, przechodząc w ... do nowoczesnych rozwiązań, śmiało powinniśmy je wdrażać. Ewa Skibińska – marketing manager Grupy BY MADE Aby usprawnić kontakt z klientem w czasie epidemii, wprowadziliśmy ...
-
Pracodawcy w oczach kandydatów. Co zmieniła pandemia?
... które obecnie kształtują nową ścieżkę działań employer brandingowych firm. Wyniki badania to również doskonałe studium przypadku, odpowiadające na pytanie o zmianę postrzegania pracodawcy w obliczu kryzysu i transformacji na rynku pracy - podkreśla Iga Pazio, B2B Marketing Communications Manager w Grupie Pracuj i redaktor naczelna raportu. Benefity ...
-
Nowy JPK_VAT: co rozumieć przez usługi niematerialne?
... : 73.11.12 – Marketing bezpośredni i reklama bezpośrednia (czyli rozwijanie i organizacja kampanii reklamowych marketingu bezpośredniego, tj. wysyłanie materiałów reklamowych i promocyjnych bezpośrednio do konsumentów, włączając bezpośrednie przesyłki pocztowe i telemarketing) Usługi firm centralnych 70.1 – Usługi firm centralnych (head offices ...
-
Które produkty spożywcze są polskie?
... – Südzucker Polska S.A. → jest częścią europejskiej Grupy Südzucker (Niemcy) Diamant – Pfeifer & Langen Marketing → spółka macierzysta Pfeifer & Langen GmbH & Co. KG (Niemcy) Sól marka O’sole – ... Delicje Szampańskie, które tak naprawdę nie są już w posiadaniu rodzimych firm. Zostały wykupione przez zagraniczne podmioty. Do najbardziej znanych marek z ...
-
Czy transparentność wynagrodzeń wpływa na reputację firmy?
... , że zbudowanie wizerunku godnego zaufania zmniejszy koszty przeznaczane na marketing i stanie się podstawą reklamy w niedalekiej przyszłości. W końcu zadowoleni ... o 50% efektywniej w porównaniu z organizacjami o niskiej wartości tego wskaźnika. Pracownicy firm z pierwszej kategorii posiadali również więcej energii w pracy, a ich poziom stresu ...
-
Rozwój osobisty albo wypowiedzenie? Pracownicy chcą podnoszenia kwalifikacji zawodowych
... listę umiejętności, które mają pomóc w zdobyciu zatrudnienia. Karina Chowaniak, senior marketing specialist w GoodHabitz Poland jest zdania, że kluczowe dla rozwoju talentów będzie ... są technologie IT. W ubiegłym roku w Kodilla.com mieliśmy ze strony firm rekordową liczbę zapytań o absolwentów oraz takich, które dotyczyły bezpośredniej współpracy ...
-
Agencje marketingowe czekają na 154,2 mln zł od klientów
... biznesowo agencje, które były często weryfikowane przez klientów w KRD, to z rynku ubyło 8 procent najbardziej wiarygodnych podmiotów. Jednocześnie zniknęło tyle samo firm z najgorszą wiarygodnością. Można więc powiedzieć, że w sektorze istnieje względna równowaga, ale ta stabilność jest krucha. Na sytuację finansową agencji kreatywnych ...
-
Zintegrowane CRM: Scala i Ascent razem
... przez Ascent w zakresie CRM oraz innych procesów front-office (np. sprzedaż i marketing), umożliwia poprawienie kontaktów z klientami, dostawcami oraz partnerami", powiedział Björn ... klientów, których wymagania odnośnie CRM są bardzo wysokie. Dla mniejszych firm doskonałą alternatywą pozostaje moduł CRM będący częścią iScali 2.1", powiedział Piotr ...
-
Konsulting e-marketingowy K2 Internet
... nowo utworzony dział konsultingu oraz unikalna Baza Wiedzy agencji. Dział konsultingu pracuje bezpośrednio dla klientów zewnętrznych oraz na rzecz firm obsługiwanych przez . Głównym obszarem jego specjalizacji jest projektowanie strategii marketingowych i sprzedażowych opartych na mediach interaktywnych – zarówno stanowiących samodzielne projekty ...
Tematy: k2 internet -
CRM dla dużych i małych
... , generowanie list, automatyzacja wysyłek, badanie efektywności kampanii). Moduł ten wdrożony został przez 40 proc. firm. Specjaliści od CRM uważają, iż przedsiębiorstwa powinny skłaniać się ku wdrażaniu modułu Compaign Management, ... firmie Direct Communication. e-mail: sylwia@dir.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: -
Nowy serwis IAB
... .iab.pl skierowana jest do środowiska rynku agencji interaktywnych, firm technologicznych oraz agencji reklamowych w Polsce. Jej podstawowym celem jest szeroko ... polskiego, indywidualnego charakteru. Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB, odpowiedzialny za marketing "Serwis będzie dalej rozwijany, zwłaszcza w zakresie publikacji nowych treści ...
-
Konkurs na najlepszą reklamę
... się interaktywnym projektem WWW zrealizowanym po 1 maja 2003. Główny cel przedsięwzięcia to promocja przełomowych osiągnięć w e-marketingu. Konkurs adresowany jest do firm z całego świata specjalizujących się w tak różnych dziedzinach internetowego rzemiosła jak reklama, optymalizacja i pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, projektowanie stron WWW ...
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... już konkurencji. Analiza rynku dostarcza nam pewnych informacji. Prawdopodobnie jednym ze spostrzeżeń będzie podział firm na takie, które wizualnie wyglądają profesjonalnie i nowocześnie, oraz takie, które… nie wyglądają. Powstaje zatem potrzeba ... przykłady wykonanych przez niego projektów odwiedź dział . Piotr Ryszard Michalak - Ententa Marketing ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... przez nią farmaceutyku. Prawdą jest, że wśród serwisów internetowych polskich firm farmaceutycznych ze świecą szukać można realizacji choć po części nawiązujących do ... projektowi zupełnie nowej dynamiki. Możliwości techniczne są. Być może w działach marketingu firm farmaceutycznych po prostu brakuje świadomości na temat korzyści, jakie niesie ze ...
-
Marki rosną nam wszerz
... rynek w Polsce wkracza obecnie w fazę stopniowego nasycania się markami i dojrzałości. Charakteryzuje ją większe zainteresowanie firm rozszerzaniem marek, ich odświeżaniem, repozycjonowaniem itp., niż wprowadzaniem na rynek nowych brandów. Istnieją ... PND Futura. magdalena.kusmierz@pndfutura.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Polska wersja Microsoft Dynamics CRM 4.0
... osobnych systemach CRM. Microsoft Dynamics CRM 4.0 umożliwia gromadzenie, zarządzanie i zmienianie danych dotyczących klientów w jednym miejscu. Dzięki temu pracownicy różnych działów firm posiadają informacje na temat ofert, jakie otrzymali ich klienci. System Microsoft Dynamics CRM 4.0 oferowany jest w trzech wersjach: WorkGroup, Enterprise ...
-
Menedżerowie szukają pracy przez Internet
... proc. menedżerów i specjalistów zwróciłoby się do firmy doradztwa personalnego o pomoc w znalezieniu nowej pracy. Pracownicy dużych firm (o wielkości od 250 do 499 osób) oraz specjaliści i samodzielni pracownicy z wyższym wykształceniem (71 ... specjalizującymi się w następujących sektorach: IT i inżyniera, finanse i bankowość, sprzedaż i marketing ...
-
Holding a tożsamość korporacyjna
... firm tworzących grupę. Z tego powodu wynika także złożoność problematyki tożsamości grup kapitałowych. Budowanie tożsamości grupy polega na zintegrowaniu wizji grupy ze strategią biznesową, strategią marketingową i wynikającym z tego wizerunkiem. Oddziaływanie jest odwrotne, bez dobrego wizerunku nie ma efektywnego marketingu, słaby marketing ...
-
Działania 6.2. - wsparcie przedsiębiorczości i samozatrudnienia
... Programy operacyjne oferują szerokie spektrum finansowania zarówno dla firm, które dopiero raczkują w biznesowym świecie, jak i firm z ugruntowaną pozycją rynkową. Różnorodność funduszy przejawia się ... gospodarczej, obejmującego takie zagadnienia jak np. prowadzenie księgowości, marketing, przepisy BHP, prawo handlowe, prawo cywilne, wdrażanie ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... . Pamiętajmy też, że biznes staje się na świecie coraz bardziej odpowiedzialny – zarządy wielu firm zaczynają się liczyć z konsekwencjami nieudanych planów biznesowych. Ludzie przestają pełnić rolę odtwórczą – zwłaszcza ... jakości oraz konkurencyjności waszego biznesu. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Jak stworzyć dobrą nazwę?
... projektuje się logo. Dlatego ostatnia opcja należy do najskuteczniejszych i najbardziej efektywnych, chociaż również i najdroższych metod. Kreacja czy strategia Wśród zarządów firm a nawet pracowników działów marketingu pokutuje przekonanie, że aby stworzyć nazwę trzeba po prostu usiąść i ją wymyślić. Kreatywne podejście do tworzenia ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... Millward Brown Optimor. „Na początku recesji pojawił się nowy trend – coraz więcej firm zaczęło zdawać sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie, a ... firm mogących pochwalić się największymi sukcesami w skali globalnej. Prezesi i dyrektorzy finansowi na całym świecie powinni zwrócić się do swoich specjalistów odpowiedzialnych za marki i marketing ...
-
Są oferty pracy w telekomunikacji
... przestaje już bowiem przynosić zyski i być źródłem wzrostu tych firm. Prawdopodobnie dlatego wyjątkowo dobrze opłacani są w tym sektorze marketingowcy. ... nawet wyższe niż na Mazowszu. Najniższe pensje otrzymują natomiast pracownicy firm telekomunikacyjnych z Lublina. Branża telekomunikacyjna z pewnością dalej będzie się intensywnie rozwijać, a ...
-
Microsoft Apps w Nokia z Symbian Belle
... do urządzeń Nokia z systemem Symbian pomogą użytkownikom zachować łączność z dokumentami i usługami Microsoft Office w drodze” — mówi Pat Fox, senior director of marketing and planning, Microsoft Office. Począwszy od końca IV kwartału 2011 r. z szeroką dostępnością na początku 2012 r. aplikacje Microsoft Apps będą oferować ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2011
... bieżącej edycji Rankingu Sieci Detalicznych prowadzonego przez firmę badawczą Kondej Marketing większość ocenianych grup poprawiła swoją punktację. Wynika to głównie z zaangażowania większych wysiłków na poprawę jakości sieci, nieraz nawet kosztem ograniczenia ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011
Portal www.targetmarketing.pl we współpracy z Instytutem Inwestycyjno-Przetargowym www.pressinfo.pl przygotował raport podsumowujący rozstrzygnięcia przetargów w branży reklamowej opublikowanych w trzecim kwartale 2011 roku. Przeanalizowano 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje ...