-
Bankowość mobilna przyciąga klientów
... pracownikiem banku, mógłby usprawnić proces zakupu i zmniejszyć prawdopodobieństwo poszukiwania oferty u konkurencji. W ciągu ostatniego roku ponad ¼ klientów banków zdecydowała się na zakup produktu bankowego od banku innego niż własny. Takie działania klientów są jednak często niezauważane, ponieważ banki nie są w stanie zweryfikować tego ...
-
6 rad jak wybrać backup
... producent ma odpowiedzi na wszystkie twoje wątpliwości może to właśnie jego produktu szukasz. 5. Obowiązkowa jazda testowa Jeżeli wytypowałeś już swoje rozwiązanie, kolejnym krokiem ... już rozwiązanie kupisz – czy ktoś pomoże ci ze sprawnym wdrożeniem nowego produktu w twojej sieci? Warto też sprawdzić, czy twoje rozwiązanie jest rozwijane zgodnie ...
-
Doradca klienta
... , jak sama nazwa wskazuje, doradza – pomaga klientom w wyborze najkorzystniejszego produktu, takiego, który najlepiej spełnia ich oczekiwania. Jest również odpowiedzialny ... etyka i poczucie odpowiedzialności – zwłaszcza, jeżeli produkt jest drogi, a jego zakup może wiązać się dla klienta z przykrymi konsekwencjami (w przypadku chociażby kredytów). W ...
Tematy: doradca klienta -
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... lub zgiń) stanie się jeszcze bardziej istotna. Odszukanie „swojego” produktu na półce będzie musiało być możliwe w jak najkrótszym czasie. Opakowanie prezentowane w ... Internecie musi zatem w szybki, jednoznaczny i wyrazisty sposób komunikować markę i najważniejsze cechy produktu. Informacje o badaniach Badanie „Nielsen Global E-commerce and the New ...
-
Niska cena, czyli jak namówić klientów na zakupy w Internecie
... politykę dostaw, są chętniej i częściej odwiedzane przez e-konsumentów – komentuje Karolina Karaś z firmy Gemius. – Niektóre e-sklepy ukrywają koszty dostawy w cenie produktu. Taki zabieg nie przynosi jednak długofalowych korzyści. Wynika to z tego, że ponad połowa internautów odwiedzających sklepy internetowe korzysta także z porównywarek ...
-
Przejrzysty regulamin sklepu internetowego to podstawa
... pomocy różnorodnych instrumentów (tzw. aplikacji), które umożliwiają dokonanie wyboru produktu, jego kupna i ostatecznego sfinalizowania umowy, konieczne stało się zastosowanie ... pendrive. Nie może to nastąpić później niż w chwili dostarczenia produktu lub przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Zwiększone obowiązki informacyjne przejawiają się ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... , 56% zamożnych i bogatych nabywców twierdzi, że oznaczenie „Made in Poland” zachęca ich do zakupów. Jedynie 6% respondentów uważa, że polskie pochodzenie produktu zniechęca do zakupu. Najwięcej polskich marek premium i luksusowych obecnych jest w segmentach odzieży, biżuterii i zegarków oraz alkoholi. Większość zamożnych i bogatych osób ...
-
Polacy i prezenty świąteczne: liczy się cena, ale i reputacja marki
... zakup świątecznych upominków to przyjemność. Nic więc dziwnego, że i w tym roku pod polskimi choinkami znajdzie ... cenowa (39%). Kolejnymi kwestiami, z którymi liczą się kupujący są: reputacja marki (24%), polskie pochodzenie produktu (20%), opinia znajomych (19%), prestiż (14%). W opinii prof. UW Dominiki Maison, eksperta ds. zachowań konsumenckich ...
-
Chcesz kupić program antywirusowy przez internet? Sprawdź, na co zwrócić uwagę
... sprzedawane po promocyjnych cenach ze zniżkami sięgającymi 70-80% standardowej ceny produktu. Przed zakupem warto sprawdzić ceny oferowane u kilku dostawców. Z reguły różnice w cenie ... i nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej. Do każdego zakupionego produktu dołączona jest szczegółowa instrukacja instalacji. Sklepy internetowe często oferują ...
-
Odbiór osobisty czy paczkomaty? Co lepsze?
... , czyli „kliknij i odbierz”. Oznacza to oferowaną konsumentom możliwość zamówienia produktów online i odebrania ich w sklepie. Jest to zdecydowanie najtańsza z form dostawy produktu. Jedynie w czterech ujętych w badaniach idealo sklepów konsumenci zobowiązywani zostali do poniesienia za nią kosztów, wynoszących w tych przypadkach od 8,90 zł ...
-
Prezenty świąteczne na ostatnią chwilę. Na co uważać?
... darmowe, sprzedawcy nie mogą na nich zarabiać. Jeżeli chcemy zweryfikować, czy dany gratis jest rzeczywiście przyjemną niespodzianką, powinniśmy sprawdzić cenę produktu bez gratisu. 6. Sprawdź oferowane metody płatności Jeśli e-sklep oferuje płatność z góry jako jedyną metodę płatności, warto dokładniej sprawdzić sprzedawcę – cofnięcie ...
-
5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać
... do najbardziej pożądanej grupy odbiorców, a więc osób poszukujących właśnie określonego produktu czy usługi. Drugi to opcja zaplanowania zasięgu geograficznego kampanii ... by odnosiła efekty, musi mieć jasno sprecyzowane cele. Pożądaną akcją może być zakup produktu, zapis na newsletter, wypełnienie formularza kontaktowego, ankiety etc. Błędem jest ...
-
Czy e-commerce zastąpi handel tradycyjny?
... bez rozróżnienia, który z nich będzie istotniejszy w osiągnieciu celu, jakim jest sprzedaż produktu. „Część sieci handlowych, jak np. sklepy meblowe, nie wyobrażają sobie rezygnacji z ... w jaki robimy zakupy. Klient przychodząc do sklepu, oprócz możliwości wypróbowania produktu, będzie oczekiwał dodatkowych korzyści, takich jak rabaty czy fachowe ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2017
... obowiązujące oznakowania. Nie zastępuje ich, ale przyspiesza i usprawnia proces podejmowania nieprzypadkowych decyzji zakupowych. Ponadto, dostarcza informacji w odniesieniu do całego produktu i obejmuje artykuły zarówno jedno-, jak i wieloskładnikowe. SENS jest systemem pozytywnym. Nie wyklucza żadnego artykułu spożywczego. Grupuje produkty pod ...
-
Co zmienia nowa ustawa o kredycie hipotecznym?
... na zakup własnego mieszkania. Od lipca 2017 obowiązują nowe zasady udzielania jednego z najpopularniejszych kredytów. Czytelne reklamy, ... w obcej walucie – to tylko część zmian, które wprowadza ustawa. Zasady korzystania z popularnego produktu bankowego – kredytu hipotecznego – zostały zebrane w odrębny akt prawny, którym jest Ustawa o kredycie ...
-
Jak przygotować sklep internetowy na Czarny Piątek?
... internetowego zarówno internetowego, jak i mobilnego z zaawansowanymi funkcjami i opcjami, opracowanymi w sposób nieszablonowy. 2. Uproszczenie zakupów i płatności Jeżeli klienci nie będą mogli kupić produktu za pomocą kilku kliknięć, porzucą swój koszyk. Badania pokazują, że ponad 45 procent wszystkich przypadków porzucenia koszyka ma miejsce na ...
-
Czy możemy zwrócić nietrafione prezenty świąteczne?
... zakupionego towaru. Jednak mimo tych udogodnień pamiętajmy, że oddanie produktu nabytego w sklepie stacjonarnym nie zawsze jest możliwe. – Zwroty w sklepach ... , czy tylko tych pełnowartościowych. – Pamiętajmy, że podstawą do zwrotu zakupionego produktu w sklepach stacjonarnych oraz internetowych jest posiadanie dowodu zakupu. Może być nim paragon ...
-
Dla kogo wolne niedziele są szansą?
... przedsiębiorcy analizują już model tzw. showroomów, które zastępowałyby w niedzielę klasyczne sklepy. Służyłyby one prezentacji produktu i umożliwiały klientowi zapoznanie się z nim. Klient w takim showroomie sam zeskanowałby kod produktu i dokonał jego zakupu – w interencie – za pomocą telefonu, a następnie od ręki odebrał. Jedyną obsługę takiego ...
-
Customer experience pomoże zarobić na zwrocie towaru?
... - mógł on źle zrozumieć opis lub zdjęcie towaru, mieć na temat produktu pewne skojarzenia, oczekiwania, które nie pokrywają się z rzeczywistością. Odpowiedzią na ... naszą główną rolą jest edukacja klienta, jak najdokładniejsze zaprezentowanie właściwości produktu oraz poinformowanie o zasadach zwrotów, które przedstawiamy już w trakcie checkoutu. ...
-
Seniorzy ofiarami wyłudzania pieniędzy. Jak ich chronić?
... które działają w sposób transparentny. Warto również posiłkować się opiniami osób, które już skorzystały z usług danego pożyczkodawcy. Przed podjęciem decyzji o wyborze produktu finansowego warto porównać różne oferty – pomogą w tym porównywarki kredytów czy lokat, dostępne w Internecie. Przede wszystkim trzeba jednak dokładnie przeczytać dokumenty ...
-
Skuteczna strategia w handlu bazuje na CX
... , że ludzie działają przede wszystkim podświadomie. Decyzję o wejściu do danego sklepu lub zakupie jakiegoś produktu podejmujemy często w ułamku sekundy. Jedno krótkie spojrzenie na fasadę sklepu lub opakowanie produktu wystarczy nam, by stwierdzić, że pasują lub nie pasują one do nas, naszych potrzeb ...
-
Analityka danych w retail to już konieczność?
... e-mail nawigujący do oferty sezonowej. Spersonalizowana reklama z akcesoriami jest zaprezentowana na stronie z ofertą sezonową. Klient klika w reklamę i przechodzi do strony produktu. Dodaje produkt do koszyka, ale ponieważ zaraz zaczyna spotkanie, nie finalizuje zakupu. Krok 3 - Zdarzeniowy mobile push Następnego dnia wiadomość mobile ...
-
Fikcyjne sklepy internetowe - jak je rozpoznać?
... czasu i pieniędzy. Jednak widząc wyjątkowo atrakcyjną cenę, nie dodawaj automatycznie produktu do koszyka. Najpierw sprawdź, czy to nie jest fikcyjny sklep internetowy. Podpowiadamy, ... jest on ważny. 9) Skontaktuj się z działem obsługi klienta Masz pytania dotyczące produktu lub jego wysyłki? Przed złożeniem zamówienia sprawdź, jak działa biuro ...
-
Dzień Darmowej Dostawy już jutro
... jest często powodem rezygnacji z zakupów online, ponieważ zwiększa de facto cenę produktu, która nie jest już tak atrakcyjna w porównaniu ze sklepem stacjonarnym. ... realna oszczędność Koszt dostawy bywa relatywnie wysoki w porównaniu z ceną produktu, szczególnie w przypadku drobnych świątecznych zakupów. W Dzień Darmowej Dostawy istnieje mniejsze ...
-
Sprzedaż pieczonych kurczaków wymaga kasy fiskalnej on-line
... przygotowanie marynaty; • marynowanie mięsa; • pieczenie w piecu konwekcyjno-parowym; • przechowywanie gotowego produktu w ladzie grzewczej. Kurczaków nie można konsumować na miejscu ... przechowywane w ladzie grzewczej w celu wydania klientowi gotowego i ciepłego produktu, to stosownie do zapisu art. 145b ust. 1 pkt 2 lit. a) ustawy w zw. z § 1 ust. ...
Tematy: księgi podatkowe, ustawa o VAT, obowiązek podatkowy VAT, podatek VAT, kasy fiskalne, kontrola podatkowa, wpływy z podatków, obowiązek ewidencjonowania obrotów, kasa rejestrująca, paragon, paragony, sankcje VAT, kasy fiskalne on-line, placówki gastronomiczne, branża gastronomiczna, usługi gastronomiczne, rok 2021 -
5 aplikacji wspierających oszczędzanie
... porównywanie cen podczas zakupów online. Zaraz po dodaniu do koszyka danego produktu Wikibuy skanuje sieć w poszukiwaniu tańszego odpowiednika, sklepów oferujących zniżki czy kodów promocyjnych. Cel jest jeden: umożliwić użytkownikowi kupienie wybranego produktu w niższej cenie. Revolut Wielu/e z Was może zdziwić się, widząc tę pozycję na liście. ...
-
Jakie działania ekologiczne podejmują kupujący i sprzedający online?
... wynikających z niemożności zweryfikowania przez konsumenta koloru, rozmiaru, czy innych ważnych cech produktu przy zakupie. Sami konsumenci wskazują na to, że lepsze opisy i ... sieci, wyznaczą dobre praktyki w zakresie odpowiedzialnego, zielonego biznesu. Właściwy opis produktu, w tym szczegółowe przedstawienie realnych korzyści, które daje on ...
-
Ostatni taki Black Friday?
... Black Friday kluczowy jest inny zapis, dotyczący konieczności informowania o zmianach cen danego produktu na przestrzeni miesiąca wstecz. Zgodnie z najnowszymi przepisami, w każdym ogłoszeniu o ... cen tuż przed promocją, tylko po to, aby obniżyć wartość produktu do ceny bazowej z jednoczesnym zastosowaniem komunikatu o obniżce. Do tej pory takie ...
-
Prezenty świąteczne: w tym roku więcej za mniej
... na prezent nie muszą być fabrycznie nowe, a zakup produktu używanego pozwala nieraz na znalezienie prezentu wyjątkowego, jedynego w swoim rodzaju (jak argumentuje niemal 4 na 10 wybierających takie upominki). Co czwarta osoba decydująca się na podarowanie produktu z drugiej ręki postrzega to jako sposób na oszczędności ...
-
Świąteczne zakupy online na ostatnią chwilę. Na co uważać?
... sytuacja zmusza do intensywnych poszukiwań, które mogą nieostrożnego użytkownika zaprowadzić na stronę fałszywego sklepu internetowego. Satysfakcja ze znalezienia potencjalnie niedostępnego produktu może wpłynąć na obniżenie naszej czujności, na co liczą nieuczciwi sprzedawcy oraz internetowi oszuści. Zanim dokonasz zakupu lub podasz swoje ...
-
Polacy o handlu internetowym
... mimo, że nie korzystali z usług danego sklepu lub nie kupili danego produktu. Usuwanie negatywnych opinii Ponad połowa badanych (59%) uważa, że sklepy usuwają negatywne ... bez oznaczenia Ponad połowa respondentów (59%) uważa, że wysokie wyniki danego sklepu lub produktu są wysoko w wyszukiwarce dzięki opłaceniu reklamy, mimo iż nie ma informacji o ...
-
Omnibus, czyli koniec z fake reviews
... mogła z nich skorzystać. Za niewystarczający zatem będzie uznany sam fakt zakupu produktu lub usługi. Wymogów Dyrektywy nie spełni mechanizm przyjęty u konkretnego sprzedawcy, polegający ... , który sam pozbawi się skutecznego narzędzia reklamy. Klienci decydując się na zakup produktu lub usługi kierują się opiniami innych i jeśli opinie te staną się ...
-
Ranking najlepszych e-sklepów 2022 wg Ceneo
... możemy zaobserwować za to w przypadku pasty do zębów i kawy – kolejno o 6% i 5%. Wpływa to na zachowania kupujących. Już 41,1% ankietowanych śledzi cenę produktu przed dokonaniem zakupów, a 28,7% porównuje ją, żeby wybrać najkorzystniejszą ofertę. Dodatkowo, w wyniku sytuacji ekonomicznej w naszym kraju 18,7% użytkowników dokładniej planuje ...
-
Bezpieczne zakupy świąteczne - na co zwrócić uwagę?
... ale poproś o skorzystanie z innych metod płatności, takich jak PayPal czy karta płatnicza, które oferują zwrot pieniędzy kupującym, którzy nie otrzymali produktu, za który zapłacili. Wybierajmy bezpieczne metody płatności. Warto korzystać z płatności kartą płatniczą, która umożliwia skorzystanie z procedury „chargeback” i zwrot środków w przypadku ...
-
To influencerzy i social media kształtują zachowania konsumentów?
... 22% pomoc stanowili influencerzy i influencerki. 16% odbiorców podjęło decyzję o zakupie nowego produktu dzięki social mediom. Dane te są zbieżne z raportem brytyjskiej firmy ... jest ważne dla dzisiejszych konsumentów”, 32% osób z pokolenia Z dokonało zakupu produktu, o którym dowiedzieli się od influencera lub influencerki. 26% Millenialsów twierdzi ...