-
155 mln użytkowników mobile tv w 2012 r.
... z 35,6 mln użytkowników. Datamonitor zwraca uwagę w swoim raporcie, że istnieje kilka przeszkód, które spowalniają rozwój usługi mobile tv. Są to problemy związane z interoperacyjnością używanych standardów, takich jak DAB-IP, DMB, DVB-H oraz MediaFLO, a także dość powoli rozwijający się rynek reklam dla telefonii komórkowej.
-
BenQ MK2443 - monitor i TV w jednym
... rynek nowy modelu - uniwersalnego monitora i odbiornika telewizji cyfrowej w jednym - BenQ MK2443, o przekątnej obrazu ... obrazu, a z drugiej strony, na rosnące zainteresowanie urządzeniami oferującymi jednocześnie wysokiej klasy obraz cyfrowej TV. BenQ MK2443 jest pierwszym monitorem BenQ oferującym wsparcie dla standardu MPEG-4, a także dla kodeków ...
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
... 962 GRP – wynika z analizy Codemedia. Według raportu PMR w 2018 roku, podobnie jak w latach poprzednich, rynek leków OTC i suplementów diety napędzany był przez wysoką zachorowalność na grypę (w pierwszym kwartale ... marketingowych może być efektem spowolnienia konsumpcji prywatnej, a to jednocześnie wpływa na aktywność w mediach, m.in. TV – komentuje ...
-
Rynek reklamy w czasie pandemii. Ofensywa marketerów?
Niespodziewany wybuch pandemii sprawił, że spora rzesza Polaków pozostała w domach. To w oczywisty sposób przełożyło się na konsumpcję mediów. Które z nich dominowały? Czy w czasie przymusowej izolacji spędzamy czas przed telewizorem, czy raczej przed komputerem? Przed nami wyniki analizy opracowanej przez firmę Gemius. Jej podstawą były dane z ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł o 11,2%
... do okresu styczeń - czerwiec 2023 r. (czyli o 2% dłużej). Widzowie oglądali streaming (na wszystkich badanych ekranach: tv, smartfon, tablet, PC) przez 1 godzinę i 4 minuty – o 7 minut dłużej niż przed rokiem, zaś ... . Dotychczasowe sklasyfikowanie wideo online do kategorii Internet stało się nieaktualne w dobie smart TV i CTV, gdzie granice pomiędzy ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE Rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 5,1% po trzech kwartałach 2022 r. względem ... – z 42,9% do 45,5%. W roku ubiegłym po trzech kwartałach internet wyprzedzał TV zaledwie o 0,9 pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... optymalizowanie ich pod aktywizację użytkowników. Od stycznia do września rynek reklamy radiowej odnotował wzrost na poziomie 4,1%, co wartościowo przekłada się na ... Internet (digital search i non-search) w mediamiksie utrzymał udział 30,6%, zaś udział wideo (TV, total streaming vod oraz pozostałe wideo in stream) wzrósł z 52,8% do 53,7%. W przypadku ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w IX 2025
... najbardziej aktywne reklamowo w poszczególnych mediach? Jakie zasięgi i wskaźniki widoczności osiągnęły kampanie digital? Kto przeznaczył najwięcej środków na reklamę w TV i radiu? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ We wrześniu 2025 odnotowaliśmy 87,8 mld emisji kreacji reklamowych w internecie, a średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
... pl z 0,8 mld kontaktów reklamowych. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W czerwcu w ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 3,51% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 3,38%. Trzecie miejsce należało do marki Żabka z udziałem 1,86%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w X 2025
... AGD z 0,7 mld kontaktów reklamowych. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W październiku w ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 3,7% - a na drugim Media Expert, z udziałem na poziomie 2,5%. Trzecie miejsce należało do Rossmann z udziałem 1,95%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XI 2025
... się m.in.: Jak wyglądał rynek reklamy internetowej, telewizyjnej i radiowej w ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 3,7% - a na drugim Rossmann, z udziałem na poziomie 2,6%. Trzecie miejsce należało do marki Lidl z udziałem 2,5%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
... na reklamę w TV? Kto w styczniu wydał najwięcej na reklamę radiową? RYNEK REKLAMY ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Biedronka – jej udział w wydatkach wyniósł 2,17% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,11%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,77%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio II 2024
... na reklamę w TV? Kto w lutym wydał najwięcej na reklamę radiową? RYNEK REKLAMY ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,36% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 1,80%. Trzecie miejsce należało do Media Expert z udziałem 1,76%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w XII 2024
... usłyszeć słuchacze stacji radiowych? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2024 ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 5,65% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,88%. Trzecie miejsce należało do Allegro.pl z udziałem 1,79%. RYNEK ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY TELEWIZYJNEJ W ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 1,7% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 1,69%. Trzecie miejsce należało do banku PKO BP z udziałem 1,6%. RYNEK ...
-
Firmy nie szczędzą pieniędzy na reklamę telewizyjną
... zwiększyła swoje udziały w rynku? Według analizy Publicis Groupe, po dziewięciu miesiącach rynek reklamy TV wzrósł na spotach o 4,9%, zaś w trzecim kwartale wzrost ten wyniósł rok ... , mimo spadku liczby ratingów, stacje zapewniły sobie podnosząc ceny. Rynek telewizyjny był w trzecim kwartale beneficjentem dwucyfrowych wzrostów inwestycji reklamowych ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... reklamowo w radiu, a które w internecie? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W grudniu 2023 ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Media Expert – jej udział w wydatkach wyniósł 5,82% - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,36%. Trzecie miejsce należało do Play z udziałem 1,56%. RYNEK ...
-
Comtica: ekspansja na USA
... wrześniu br. porozumieniem inkubator ten udzieli Comtice wsparcia w opatentowaniu technologii Multiscreen.tv w USA oraz w stworzeniu spółki zależnej działającej na rynkach Ameryki ... Piotr Szostak. "Uważam, że tak ambitny cel jest możliwy do osiągnięcia ponieważ rynek usług mobilnych w USA dopiero raczkuje, a my Europejczycy mamy w tym zakresie ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... reklamy najistotniejszym medium w Polsce pozostaje telewizja - budżety przeznaczone na reklamę TV stanowią ponad połowę całego tortu reklamowego. Największymi reklamodawcami pozostają firmy trudniące się sprzedażą leków bez recepty oraz producenci żywności. Rynek reklamy w nadziei na wzrosty Za przyszłym wzrostem globalnego rynku reklamy kryje ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... pod względem wysokości budżetu reklamowego? RYNEK REKLAMY INTERNETOWEJ W marcu 2024 ... TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na pierwszym miejscu znalazła się marka Lidl – jej udział w wydatkach wyniósł 2,98% - a na drugim Biedronka, z udziałem na poziomie 2,33%. Trzecie miejsce należało do Kinder z udziałem 1,97%. RYNEK ...
-
Reklama telewizyjna: wydatki rosną, a oglądalność spada?
... telewizyjnej wzrósł o 4,3%, podczas gdy w pierwszym kwartale analitycy Publicis Groupe estymowali wzrost rynku na 4,0%. Tym samym w pierwszym półroczu 2023 r. rynek reklamy TV wzrósł o 4,1%. Według analityków Publicis Groupe, przychody z reklamy spotowej w 10 największych stacjach wzrosły w pierwszym półroczu br. o 1,8 proc., zaś w pozostałych ...
-
Aparat cyfrowy BenQ C750
... rynek kolejny aparat z rodziny "Classic" - C750. Nowy model został wyposażony w matrycę CCD o rozdzielczości ... miało dobre parametry pod względem ostrości, jasności oraz jakości kolorów. Tryb P/Av/Tv/M (Program, Av, Tv, Manual) pozwala użytkownikowi ustalać parametry ekspozycji w zależności od preferencji. Tryb Program automatycznie dostraja ...
-
Packard Bell EasyNote z Blu-Ray
... rynek notebook z napędem Blu-Ray: EasyNote SB89- P-027IL. Nowy model został wyposażony m.in. w ekran o przekątnej 17 ... każdy, odtwarzacz Blue-Ray, a także kartę graficzną nVidia GeForce GF8600M GT. Dodatkowo posiada wbudowany tuner TV oraz dołączony w zestawie pilot zdalnego. EasyNote SB89- P-027IL został wyposażony w zestaw opcji komunikacyjnych w ...
-
Aparat cyfrowy BenQ C850
... rynek kolejny aparat cyfrowy z rodziny "Classic" - C850, który zastąpił model C750. Nowy model został ... oglądaniu zarejestrowanego materiału, natomiast gniazdo AV pozwala na bezpośrednie podłączenie aparatu do odbiornika TV. Nowy aparat jest objęty gwarancją na 24 miesiące w systemie door-to-door. Specyfikacja techniczna: Matryca: 8.0 Megapikseli ...
-
Monitor BenQ M2700HD Full HD
... rynek pierwszy 27 calowy monitor M2700HD Full HD 1080p, który łączy w sobie cechy potrzebne w pracy i ... wygodę obsługi monitora i zarządzania źródłami sygnału – wyposażając monitor w pilota zdalnego sterowania, w stylu pilotów dla odbiorników TV. Bez ruszania się z kanapy, łóżka czy fotela, umożliwia on użytkownikowi zmienienie źródeł sygnału wideo, ...
-
Nowy HTC One (M8)
... rynek najnowszy smartfon HTC One (M8). Urządzenie oparto na najświeższym systemie Android™ 4.4 z ... za pośrednictwem zintegrowanych, oficjalnych profilów na Facebooku i Twitterze oraz ze swoich kręgów społecznościowych. HTC Sense™ TV umożliwi również wgląd do sportowych informacji i statystyk, wyświetlanych na żywo dla 10 najpopularniejszych ...
-
Masz inteligentne urządzenia i zabawki? Uważaj na cyberprzestępców
... urządzenia mogą być zagrożeniem? Jak dbać o bezpieczeństwo smart urządzeń? Inteligentne urządzenia – rynek stale rośnie Za urządzenia Internet of Things uznajemy wszelkie takie, które są wyposażone ... internetu. Rynek IoT intensywnie się rozwija. Już teraz według danych CNBC na świecie działa 17 miliardów tego typu urządzeń, przez smart TV, drukarki ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... YouTube (badanie Deloitte, grudzień 2012 r.). Smartfony i tablety zrewolucjonizowały nie tylko rynek telekomunikacyjny, ale także medialny i technologiczny. Coraz większa ich popularność ... hybrydowa jest w początkowej fazie rozwoju. Jak dotąd jedynie TVP i Eska TV udostępniła widzom możliwość korzystania z takiej usługi. Jak wynika z prognoz ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... rewelacyjny pokazujący jak ważny jest to okres dla większości reklamodawców. W efekcie rynek reklamowy w całym roku 2017 r. wzrósł o 2.3 proc., a jego łączna wartość wyniosła ... , które stają się nieodzownym elementem każdej kampanii. Łączny udział TV i internetu w całym torcie reklamowym wynosi już 79.1 proc. Jeśli chodzi o inne media, ...
-
Nieatrakcyjna baza VOD skłania do piractwa
... VOD – Video on Demand) na rynkach amerykańskim i hiszpańskim w latach 2011-2012. Wyraźnie widać, że rynek amerykański jest znacznie dojrzalszy, jego kluczowi gracze mają ciekawą i aktualną ofertę wideo. ... kolejnych graczy, bariery te zostaną pokonane. Nowa generacja SmartTV, odtwarzaczy Blue-Ray czy Apple TV znacznie ułatwia korzystanie z VOD, ...
-
Spółka WIND MOBILE przechodzi z NewConnect na GPW
... r., kiedy to została zawiązana jako spółka z ograniczoną odpowiedzialnością pod firmą Personal TV Sp. z o.o. W sierpniu 2009 r. Emitent został wspólnikiem spółki ... : 477 Debiut w 2015 r.: 15 (7 przejście z NC w 2015 r., historycznie 42) Rynek (podstawowy/równoległy): podstawowy Sektor: informatyka/36 Miejsce siedziby: Kraków Przedmiot działalności ...
-
Przenośny telewizor Pixela
... rynek przenośny odbiornik cyfrowej telewizji naziemnej, który ponadto może pełnić rolę odtwarzacza audio i radia. Kształtem urządzenie przypomina telefon komórkowy, jego wymiary to 136,5 x 55 x 25,5 mm. Urządzenie posiada 5,1-kanałowy rdzeń audio i 2,2-calowy ekran LCD. Niestety producent nie rozszerzył możliwości odbiornika TV ... sygnału TV (np ...
-
Nowa płyta Fujifilm Blu Ray
... rynek płyty wykorzystujące do zapisu danych technologię Blu-Ray. Nowe płyty Fujifilm o pojemności 25GB, ... w systemie High Definition. Od 2005 roku niektóre stacje TV rozpoczęły nadawanie programu telewizyjnego w wysokiej rozdzielczości, tzw. High Definition TV, co spowodowało upowszechnienie się dużych odbiorników telewizyjnych, przystosowanych ...
-
Aparat BenQ C1050 z 3x zoomem optycznym
... rynek kolejny model aparatu z rodziny "Classic" - C1050, następcę modelu C1000. C1050 wyposażono w obiektyw ... z 8-sekundowym czasem otwarcia migawki pozwala użytkownikowi robić bardziej szczegółowe zdjęcia. Tryb PATM (Program, Av, Tv, Manual) pozwala użytkownikowi panować nad ustalaniem parametrów ekspozycji w zależności od preferencji. Tryb Program ...
-
Notebooki ASUS F8 z technologią Infusion
... rynek serię komputerów przenośnych F8 opartych na technologii Infusion. Nowe notebooki posiadają karty graficzne ATI Mobility Radon HD2600 i NVIDIA GetForce8600 GS, pamięć DDR2 oraz wbudowaną kamerę internetową. Model ASUS F8 wyposażono w tuner Hybrid TV ... V1.2/V2.0 +EDR (opcjonalnie) Hybrid TV Tuner, Fingerprint with TPM (opcjonalnie) 5xUSB; DVI-D; ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem