-
Jaki samochód można kupić do 30 tys. zł?
... te potwierdzają również dane z autorskiego raportu serwisu Autoplac.pl, podsumowującego preferencje zakupowe polskich kierowców w 2024 roku. Według analizy, 20,5% użytkowników ... trudno szukać w młodszych modelach. Trzeba się spieszyć Ciekawe pojazdy znajdują bardzo szybko klientów, więc warto często odwiedzać takie portale jak Autoplac.pl. Nasz ...
-
Chińskie auta: Od niskiej jakości do globalnego lidera. Co pokazuje raport EFL?
... cenom i bogatemu wyposażeniu. Jakie innowacje wprowadzają chińscy producenci, aby przyciągnąć klientów, np. długie gwarancje czy unikalne funkcje. Jak wygląda sytuacja chińskich ... tys. km przebiegu. Niektóre chińskie auta odpowiadają na specyficzne potrzeby klientów, oferując im np. udogodnienia dla podróżujących z dziećmi, a nawet systemy do ...
-
Internet i Mobile 2003
... tak krótkim czasie poszczycić się tak szybko opracowanymi metodami badawczymi oraz takim stopniem mierzalności. Badania określają m.in. preferencje, poziom satysfakcji i potrzeby klientów, których znajomość jest podstawą przy planowaniu jakichkolwiek działań marketingowych. Raport IAB Polska zawiera także charakterystykę najważniejszych podmiotów ...
-
Tydzień 4/2005 (24-30.01.2005)
... 7,1%. Sejm rozpatrzy projekt ustawy o ZUS podwyższający składki. Będą w niej też preferencje dla nowych przedsiębiorców. Po zaprzestaniu dostaw ropy do ... a oprocentowanie depozytów wzrosło o 0,8%. Rozpiętość między średnim oprocentowaniem osiąganym przez banki od klientów, a płaconym za pozyskane do obrotu środki wyniosła w omawianym okresie 3,25% ( ...
Tematy: -
Kredyty gotówkowe - poradnik
... niż w innych bankach, w których nie masz konta. Najczęstsze preferencje to niższe oprocentowanie, niższa prowizja i znacznie uproszczone badanie zdolności kredytowej (często ... czasu masz konto. Warto też poszukać oferty banku, który premiuje klientów przenoszących kredyt z innej instytucji. 5. Pod hipotekę najtaniej. Jeśli potrzebujesz większej ...
-
Marketerzy nie doceniają pokolenia baby-boomers
... Finansowa niezależność i stałe zatrudnienie, sytuuje baby-boomers wysoko na skali pożądanych klientów. Wymagają oni kreatywnej strategii marketingowej, która wywoła pozytywne zainteresowanie z ... pomogą im w długofalowym planowaniu.” Badanie „B2F” pokazuje także preferencje baby-boomers w zakresie technologii, upodobań korzystania z mediów, poczuciu ...
-
Internauci preferują aparaty cyfrowe
... (18 proc.) nabywca za aparat zapłacił więcej niż 2500 zł. Preferencje badane w czasie Internauci dopiero planujący dokonać zakupu aparatu cyfrowego w przyszłości, ... do tych którzy nabyli już aparat cyfrowy, zauważyć można wzrost zaufania klientów do specjalistycznych sklepów fotograficznych i sklepów internetowych. W styczniu 2007 roku co piąty ...
-
Czym jest nazwa marketingowa?
... strategia marki, nazewnicza konwencja branży, a także adresat marki, jego potrzeby, preferencje i kompetencja komunikacyjna mają swoje znaczenie. Nazwa a marka W dzisiejszej ... z przedmiotem, który odkreślają. Trudno jest także, bez zmiany nazwy, zmienić stosunek klientów do papierosów "Popularne", choćby zawierały najwyższej jakości tytoń. Nawet, ...
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi a strategia firmy
... , firma zdobyła kilku stałych klientów i potrzebuje nowych pracowników o ustalonych kompetencjach, by ich obsłużyć (strategia reaktywna), grupa przyjaciół chce założyć firmę, w związku z tym poszukują najbardziej odpowiedniej dla siebie branży, uwzględniając swoje zdolności, umiejętności i osobiste preferencje (model proaktywny), hipermarket ...
-
Osoby po 50 roku życia - atrakcyjna grupa docelowa
... stan cywilny, stan zdrowia i inne. Ta wewnętrzna polaryzacja – jeśli chodzi o potrzeby, preferencje, styl życia – będzie się jeszcze zwiększać z uwagi na przekraczanie ... ugruntowanie znajomości marki, zdobyte doświadczenie, a przede wszystkim pozyskanie bazowej grupy klientów firmy innowacyjne zyskają stabilny udział w rynku, któremu ich naśladowcy ...
-
Rośnie rynek słodyczy
... szybkich przekąsek. Dla każdego coś słodkiego Badania rynkowe wskazują, że 70 proc. klientów w Polsce nie planuje zakupu słodyczy, lecz nabywa je pod wpływem impulsu ... innowacyjną, albowiem producenci muszą szybko reagować na zmieniające się potrzeby i preferencje odbiorców, aby utrzymać pozycję rynkową. Pomimo to - zdaniem przedstawicieli branży - ...
-
Sezon letni a sprzedaż napojów
... działania marketingowe. Staramy się kierować nasze produkty do konkretnych grup klientów - np. do dzieci, sportowców, ludzi żyjących "w biegu" - podkreśla ... kryzys finansowy, który klienci odczuwają coraz bardziej, może w znaczący sposób odwrócić preferencje zakupowe konsumentów. Może to dotyczyć np. stosunku zakupów alkoholi wysokoprocentowych do ...
-
Kryzys wpływa na zakup samochodu
... respondentów chce kupić nowe auto za gotówkę. Z raportu wynika, że preferencje dotyczące zakupu samochodu z rynku wtórnego pokrywają się z preferencjami badanych, chcących kupić ... zaplanowana obecność w sieci może mieć decydujący wpływ na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży. Dlatego też warto przystosować oficjalne strony producentów, ...
-
Zakup mieszkania: lokalizacja nieistotna?
... Instytut GfK Polonia i Murator EXPO cykliczne pomiary preferencji i kryteriów wyboru klientów warszawskiego rynku mieszkaniowego wskazują na wyraźny spadek wartości lokalizacji, z 53 proc. ... początku tego roku wyniki raportu Polski Rynek Mieszkaniowy - Popyt i preferencje nabywców firmy Nowy Adres S.A. wskazywały, że największa grupa osób (46 proc.) ...
-
Trendy w budowaniu marki
... i rekomendacjom. Takie agencje, projektując logotyp, biorą pod uwagę rozmaite czynniki, jak preferencje grupy celowej, branżę, w jakiej osadzony jest produkt czy usługa, oraz najnowsze ... logotypy, mam jednak nadzieję, że zostanie grupa zarówno projektantów, jak i klientów, dla których nadrzędnym celem będzie wyróżnić się. Pisząc to, oddaję ukłon w ...
-
Optymalizacja strony WWW firmy opłacalna
... najszybciej dotrzeć do konkretnej grupy docelowej i nieustannie pozyskiwać nowych klientów? Adseo.pl podaje, iż zadanie wydaje się niebywale trudne jak na obecne czasy. Rosnąca konkurencja, otwieranie nowych rynków zbytu, zmieniające się preferencje konsumentów to główne przeszkody jakie towarzyszą przedsiębiorcom podczas codziennej pracy ...
-
Kredyty walutowe tylko dla wybranych?
... mogłyby dotknąć obostrzenia KNF? Przede wszystkim osoby potrzebujące wysokich kredytów. Presja klientów na pożyczanie w złotych jest mniejsza, gdy niższa jest kwota kredytu. Gdy ... bo 499 994 zł – wynika z tego samego raportu. Jak rozkładają się preferencje Polaków co do kredytów walutowych i złotowych, najlepiej pokazują też rynkowe statystyki. W ...
-
Powódź a ceny nieruchomości
... mapą terenów zalewowych Już dziś doradcy obserwują wzrost ostrożności klientów i zmianę ich preferencji. Unikają terenów położonych w sąsiedztwie rzek, zdarza ... Kraków nie HomeBroker sprawdził również, jak w ciągu ostatnich dwóch miesięcy zmieniły się preferencje i ceny w zagrożonych dzielnicach Warszawy i Krakowa. Wybraliśmy te dwa miasta, ponieważ ...
-
Skuteczne zarządzanie marką
... elementem wydłużającym cash flow jest długość życia produktów. To ona generuje lojalność klientów opartą na zaufaniu. Dlatego szkoda polskich przedwojennych marek, takich jak HEFRA (sztućce ... o niej złe zdanie lub źle nam się kojarzy. Wątpliwe są w tym wypadku nasze preferencje zakupowe wobec takich marek. To, jak długo marka była lub jest na ...
-
Fundusze sekurytyzacyjne zyskowne
... na kolejne akcje kredytowe. Pieniądz pozyskany w ten sposób nie jest drogi, bank zyskuje preferencje podatkowe, a do tego nie musi zawiązywać ogromnych rezerw na poczet pracujących kredytów. Wielu klientów banków obawia się jednak, że jeśli bank sprzeda jego dług, to nawet przy regularnych ...
-
Skąpiec.pl: telefony komórkowe 2010
... w rankingu Samsunga dzieli Nokię naprawdę niewiele. 35% naszych klientów w 2010 roku zdecydowało się na zakup telefonów marki Nokia, 27% wybrało Samsunga" – mówi Foltyn. Telefon na Androidzie Jeśli chodzi o system operacyjny to preferencje użytkowników Skąpiec.pl są zgodne ze światowymi trendami. Jak ...
-
Polski e-konsument 2010
... nie kończy się w chwili znalezienia potrzebnej informacji, zdecydowana większość klientów poszukuje tej samej informacji w wielu źródłach i porównuje ze sobą. ... kawę Jacobs i Nescafe (blisko 30%) oraz czekoladę firmy Milka (40,9%) i Wedel (38,6%). Preferencje e-konsumentów wobec marek instytucji finansowych Blisko co czwarty e-konsument najczęściej ...
-
Nieatrakcyjne dzielnice Warszawy
... do zakupów, nawet mimo początkowej niechęci. Kolejnymi z dzielnic o najwyższym wskaźniku odrzuceń klientów są Rembertów (59 proc.), Wesoła (58 proc.) i Wawer (55 proc.). ... pokazuje, że pod wpływem różnych czynników (ceny mieszkań, zdolność kredytowa) weryfikujemy preferencje nabywcze. Choć marzy nam się Ursynów czy Żoliborz, kierujemy swoje ...
-
Świąteczne przygotowania Polaków
... ok. 60%. Uzyskane rezultaty badań pozwalają nam poznać zwyczaje konsumenckie oraz preferencje i oczekiwania w stosunku do firm kurierskich. Dzięki temu, z każdym kolejnym rokiem możemy ... – pozwala ograniczyć do minimum możliwość uszkodzenia przesyłki. Specjalnie dla swoich klientów, UPS uruchomił poradnik dostępny na stronie www.ups.com w zakładce ...
-
Ranking centrów handlowych
... . Na przełomie listopada i grudnia Program Jakość Obsługi zbadał świąteczne preferencje zakupowe Polaków. Ankietę wypełniło 6800 konsumentów z całej Polski. Ranking ... Katowicach bezkonkurencyjna okazała się galeria Silesia City Center, którą wybrało aż 91% klientów. W Poznaniu na pierwszym miejscu ex aequo znalazły się Stary Browar i Galeria Malta ...
-
Świąteczne zakupy online aż do stycznia
... się pierwsze dedykowane oferty gwiazdkowe. Bardziej śmiało internetowy handel zaczął walczyć o klientów w ostatnim tygodniu listopada, by po 10 grudnia wkroczyć w najgorętszy ... czy Pearl Jam. Powyższe kategorie handlu niezmiennie wpisują się w świąteczne preferencje Polaków. A za rok może dogadzać im jeszcze więcej internetowych sprzedawców, ...
-
Najpopularniejsze telewizory 2011
Choć Sharp intensywnie walczy o klientów, wprowadzając oficjalny model telewizora na Euro 2012, to Samsung jest najczęściej wybieranym producentem telewizorów. Według przygotowanego przez porównywarkę cen Okazje.info raportu "Preferencje zakupowe w kategorii Telewizory", ponad 30% korzystających z serwisu wybierało produkty właśnie tej marki. Dane ...
-
Rodzina na swoim: jeszcze tylko 4 miesiące
... opłacalna, jednak w tym wypadku dopłaty to 16 proc. wartości kredytu. - Wielu klientów wciąż wstrzymuje się z kupnem nieruchomości, licząc na dalszy spadek cen. Tymczasem ... to, że w ciągu 8 lat, kiedy kredytobiorca będzie płacił niższą ratę, z uwagi na preferencje w ramach programu, może zaoszczędzić w ten sposób ponad 80 tys. złotych – mówi Maciej ...
-
Jaka forma opodatkowania w 2013 roku?
... wpłacania zaliczek na podatek dochodowy. Kartowicz musi jednak na żądanie klientów wydawać rachunki i faktury, które stwierdzają sprzedaż wyrobu, towaru lub wykonanie usługi, ... dwie formy opodatkowania (poza stawkami podatku), to właśnie odliczenia, ulgi i preferencje podatkowe. Otóż przy skali podatkowej podatnik może rozliczać się m.in. wspólnie ...
-
Przedświąteczne zakupy Polaków 2012
... .pl. Serwis Ceneo.pl przeprowadził badanie wśród swoich użytkowników, w którym sprawdzono ich preferencje zakupowe związane ze świątecznymi zakupami. W ankiecie, przeprowadzonej pod koniec listopada tego roku ... Opinie. Jego istotą jest fakt, że opinie zbierane są od rzeczywistych klientów sklepów. Dzięki temu kupujący może mieć pewność, że nie są ...
-
Rynek nieruchomości mieszkaniowych III kw. 2012
... że zamykanie programu tego typu jest związane ze wzrostem zainteresowania klientów, którzy przyspieszają swoje decyzje o uczestnictwie i przykładają mniejszą wagę do ... pomiędzy tymi rynkami (struktura własności, jakość zasobu, lokalizacja zasobu, preferencje nabywców itp.) oraz zróżnicowanym zachowaniem właścicieli mieszkań i deweloperów ...
-
Wolimy darmowe usługi banków
... darmowe. Deutsche Bank PBC zapytał ostatnio Polaków o ich opinie i preferencje związane z użytkowaniem najprostszego produktu finansowego – rachunku bankowego. Badani jednoznacznie ... Szlosek zauważa, że banki muszą starać się przyciągnąć nowych klientów innymi elementami, takimi jak: łatwość i szybkość obsługi, możliwie intuicyjny i niezawodny system ...
-
Cloud computing jeszcze popularniejszy
Eksperci z firmy Barracuda Networks, będącej producentem rozwiązań bezpieczeństwa IT, przeanalizowali preferencje 150.000 swoich klientów. Na podstawie zebranych informacji wysnuli oni twierdzenie, że w bieżącym roku firmy będą częściej sięgać po wirtualizację i gromadzić dane w chmurze. Zabrane ...
-
Rynek pracy potrzebuje starszych
... pozytywny wizerunek, zarówno w oczach klientów, jak i pracowników. Jak twierdzi Maksymilian Bukowian, prezes firmy MAKROPOL - spółki oferującej usługi związane z ochroną mienia: „Przedsiębiorca, zatrudniający osoby 50+ przeciwdziała wykluczeniu z aktywności społeczno - zawodowej wielkiej grupy społecznej. Preferencje dla młodych skazują starszych ...
-
Bezpieczny weekend majowy
... aktywnych Przede wszystkim należy dostosować polisę do ulubionych form rekreacji. Majówkowe preferencje Polaków stale ewoluują w kierunku aktywnego wypoczynku, ale nie tylko one – ... odszkodowania w przypadku ewentualnego uszczerbku na zdrowiu. Wraz z rosnącą świadomością klientów obserwujemy, że coraz więcej osób wybiera wyższe zakresy ochrony” – ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem