-
Na korzyści z inteligentnej automatyzacji należy (i warto) poczekać
... automatyzacji. Co ciekawe, połowa ankietowanych z Polski przyznaje, że połączenie RPA i AI przekroczyło ich oczekiwania dotyczące zwiększenia produktywności, a druga połowa deklaruje, że efekty dotyczące doświadczeń klienta są lepsze niż się spodziewała. Przykładowo, organizacje pilotujące inteligentną automatyzację oczekują, że koszty tej ...
-
Deweloperzy o zmianach w standardzie wyposażenia mieszkania
... bezpieczeństwa i energooszczędność. Karolina Opach, Kierownik Działu Sprzedaży w Quelle Locum Oczekiwania klientów oraz duża konkurencja na rynku zmuszają deweloperów ... budowlane są bardziej precyzyjne, ale wszelkie parametry zmieniają się z korzyścią dla klienta. W naszym osiedlu Enklawa Winogrady stawiamy na podwyższony standard – zarówno części ...
-
Wynajem lub sprzedaż mieszkania. Jak przygotować nieruchomość?
... tych czasach są dużo bardzo świadomi tego, ile co kosztuje, mają o wiele większe oczekiwania i wymagania, więc nie dadzą się na to nabrać. Z ich punktu widzenia taki ... ? Doświadczenie uczy, że nie. Jeśli oferta jest naprawdę ciekawa, to telefon do klienta, o którym wiemy, że szuka właśnie takiej nieruchomości, wystarczy, aby przekonać go do wizyty ...
-
Polskie firmy wierzą we wzrost biznesu
... w perspektywie najbliższych pięciu lat badane firmy uważają, że wpływ na odpowiedzialny rozwój biznesu będą mieć przede wszystkim oczekiwania klientów (45 proc.), konkurencji (37 proc.) i inwestorów (33 proc.). – Należy przy tym dodać, że ... koszty i oferować wyższej jakości produkty i usługi, a także zwiększą przejrzystość i jakość obsługi klienta ...
-
Czym jest innowacyjność i co o niej decyduje?
... obszarach zarządzania, obejmujących: procesy, kapitał ludzki, finansowanie, obsługę klienta, dane i technologie. Opinie te uzupełnione zostały o analizę ... potrzebami. Przedsiębiorstwa powinny koncentrować się na wprowadzaniu innowacji, aby spełniać te oczekiwania. „Dziś innowacyjność i kreatywność są dla firm ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej ...
-
Jak banki mogą skorzystać na open API?
... wielu z nas ciągle kojarzy ją tylko z wprowadzeniem tzw. silnego uwierzytelnienia klienta (strong customer authentication, SCA) podczas logowania do bankowości elektronicznej ... kosztów. Największe wyzwania, z jakimi zmagają się działy IT instytucji finansowych rosnące oczekiwania klientów, którzy chcą mieć dostęp do usług bankowych w trybie 24/7 z ...
-
Długi e-commerce wzrosły o 50%. Pomoże Boże Narodzenie?
... oczekiwania klientów. Wskazując na trzy kluczowe czynniki przy wyborze sklepu internetowego, konsumenci podkreślają znaczenie nie tylko atrakcyjnej ceny, ale także szybkiej i taniej dostawy oraz pozytywnych doświadczeń z danym sklepem – podaje e-Commerce Polska. Promuje to większych graczy, którzy mają odpowiednie doświadczenie w obsłudze klienta ...
-
Mercedes-Benz CLA 220 4MATIC. Było dobre, teraz jest lepsze
... co irytuje estetów. A nie ma wątpliwości, że ten samochód ma spełniać oczekiwania także tej grupy docelowej. Podkreślają to również bardzo dobre materiały wykończeniowe ... Popularność zyskuje także Lease&Drive, który jest swego rodzaju wynajmem ograniczającym obowiązki klienta - wszystko kręci się wokół miesięcznych opłat za użytkowanie. Podsumowanie ...
-
Usługi dla biznesu oferują wynagrodzenia wyższe o nawet 20%
... 90% pensji, szczególnie w branżach takich jak sprzedaż i obsługa klienta. W przypadku pracowników pierwszej linii wsparcia w IT może to nawet być 100% ... się w rozwój pracowników i utożsamianie się z organizacją. Jak podkreśla Drzewiecki wszystkie wskazane oczekiwania nie dotyczą wiedzy merytorycznej lidera, lecz jego postawy jako człowieka, relacji, ...
-
Niskie bezrobocie vs. wysoka gotowość na zmianę pracy
... logistycznej oraz pracownicy administracji (po 71 proc.). Zmianom ulegają dzisiaj nie tylko oczekiwania pracowników, ale też wymagania pracodawców. Z biegiem lat na znaczeniu traci ... r. największej liczby ofert rekrutacyjnych można spodziewać się w branży IT, obsługi klienta, edukacji i szkoleń oraz hotelarstwa i turystyki, w których 94 proc. firm ...
-
Gdzie wakacyjne promocje na mieszkania deweloperskie?
... Klientom atrakcyjne oferty promocyjne w ciągu całego roku, uwzględniając ich potrzeby i oczekiwania. W przypadku niemal każdej inwestycji Dom Development kupujący mogą skorzystać ... płatności oraz bezpłatną pomoc profesjonalnych doradców podatkowych i kredytowych. Każdego klienta traktujemy indywidualnie, a nasza oferta jest elastyczna. To przekłada ...
-
Jakie inwestycje planują najbogatsi ludzie świata?
... wzbudzają najmniejszą satysfakcję z HNWI, dostrzec można trzy etapy podróży klienta jako potencjalne obszary zainteresowania: pozyskiwanie, doradztwo oraz usługi o ... oczekiwaniom Nieprzewidywalność w 2020 r. ma napędzać korekty aktywów, a także zwiększać oczekiwania klientów i kontrolę nad opłatami doradczymi. Akcje stały się najważniejszą klasą ...
-
Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?
... do 9,4 mld USD. Dziś technologia ta znajduje zastosowanie głównie w obsłudze klienta, gdzie znacznie ułatwia prowadzenie handlu elektronicznego. Wielokrotnie przekonała się ... je introwertycy. Zadajemy im pytania i oczekujemy sensownych odpowiedzi. Nasze oczekiwania tymczasem, podsycane filmami science fiction, są zwykłym przejawem ludzkiej ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... raty. Istotnym elementem sprzedaży online stała się darmowa wysyłka i zwroty. Oczekiwania klientów zmierzają w kierunku coraz większej wygody związanej z procesem zakupowym, ... trzecia dorosłych robi zakupy właśnie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Automatyzacja obsługi klienta Gartner przewiduje że na koniec 2020 roku już 85% interakcji z ...
-
Czy SLIM VAT uprości rozliczenia podatkowe z fiskusem?
... z uzyskaniem potwierdzenia otrzymania faktury korygującej. Generowało to niekiedy potrzebę oczekiwania na odpowiedź odbiorcy, co przekładało się na termin modyfikacji podstawy ... będzie mógł odliczyć VAT z faktury przy nabyciu usług noclegowych dla klienta biznesowego, które będą następnie odsprzedawane. Ponadto, podwyższeniu ulegnie limit na prezenty ...
-
Sztuczna inteligencja w sektorze publicznym: niewykorzystany potencjał, jak to zmienić?
... i manualne czynności i w wyraźny sposób poprawiając jakość obsługi klienta. Konsumenci zdążyli się już przyzwyczaić, że serwisy streamingowe podpowiadają im interesujące pozycje, a aplikacje wskazują, kiedy rozpocząć podróż, by uniknąć korków. Nie jest zatem zaskoczeniem, że ich oczekiwania w tym zakresie rosną i obejmują również usługi świadczone ...
-
Faktury korygujące wysyłane z systemu CMR
... VAT. Sama procedura bywa niekiedy bardzo czasochłonna. Wymaga bowiem oczekiwania na odpowiedź nabywcy, a następnie weryfikacji otrzymanej dokumentacji. Stosunkowo często ... na przeszkodzie stoi niepewność, czy dokumentacja online i brak tradycyjnego podpisu klienta wystarczy do pomniejszenia podatku od towarów i usług. Jeżeli zebrana dokumentacja nie ...
-
Panele fotowoltaiczne: liczy się cena i doświadczenie fachowca
... firmy zajmujące się instalacjami mają najwięcej zleceń, a co za tym idzie – czas oczekiwania jest najdłuższy. Fotowoltaika najszybciej rozwijającym się sektorem OZE Rynek fotowoltaiki ... . Dobrze wybrany wykonawca może bardzo sprawnie i bez problemów przeprowadzić klienta przez cały proces inwestycyjny. Metodologia badania To pierwsza edycja „Raportu ...
-
Nie tylko wykończenie pod klucz. Jakie opcje interesują klientów deweloperów?
... pomysł na wymarzone mieszkanie. Właśnie po to, by spełnić indywidualne oczekiwania, dajemy naszym klientom możliwość wprowadzenia zmian aranżacyjnych w nabywanych lokalach. ... . Ta usługa pozwala możliwie precyzyjnie wyliczyć zdolność kredytową naszego klienta, przedstawić najlepsze propozycje finansowania zakupu nieruchomości, czy nawet ...
-
Kiedy spadną ceny mieszkań? Mało optymistyczne wieści dla kupujących
... inwestorów. Nawet w przypadku ewentualnego przestoju możemy pozwolić sobie na czas oczekiwania i nie musimy wprowadzać stałych obniżek cen. Budując nowe inwestycje ... nadpodaż lokalna. Szczególnie tam, gdzie wiele firm jednocześnie postanowiło budować dla klienta inwestycyjnego. Przykładem jest warszawska Wola. Nowe inwestycje mieszkaniowe w ...
-
Co prognozuje dyrektor finansowy? Są nowe wyniki badań CFO
... 36 proc. w krajach strefy euro i z 59 do 48 proc. poza nią. Oczekiwania są nierównomiernie rozłożone, a najbardziej negatywne są w turystyce oraz w motoryzacji. Choć w ... sztucznej inteligencji po to, żeby lepiej odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klienta, a w 2020 roku w szczególności na wyzwania, które postawiła przed nami pandemia. Działamy ...
-
Przyszłość rynku pracy. Cyfryzacja i co jeszcze?
... do działów: administracji, HR, kadr, księgowości, produkcji, prac fizycznych i obsługi klienta. Praca zdalna ważnym ogniwem podczas pandemii Jak wynika z przeprowadzonych ... pracodawców, którzy wzięli udział w badaniu, za sprawą pandemii zmienią się oczekiwania względem kandydatów. Pracodawcy przewidują, że transformacji ulegnie sylwetka idealnego ...
-
Na jaką sprzedaż mieszkań liczą deweloperzy?
... Z uwagi na liczne bariery wynikające z czasu pandemii, a w szczególności wydłużenia czasu oczekiwania na pozwolenie na budowę, nie udało nam się uruchomić kilku nowych ... drugim kwartale transakcja typu PRS(Private Rented Sector) skierowana do klienta instytucjonalnego, dotycząca sprzedaży budynku Puławska 186. Dzięki temu jedną umową zrealizowaliśmy ...
-
Czy COVID-19 spowoduje koniec płatności gotówkowych?
... wizjonerskie organizacje, wpasowujące się w tę nową normalność i spełniające oczekiwania klientów - mówi Daniel Jarzęcki, BSv FPIA Consulting Director w ... do płatności bezgotówkowych, ponieważ konsumenci poszukują szybkości, wygody i lepszej obsługi klienta. Szacuje się, że liczba użytkowników tzw. portfeli cyfrowych wzrośnie z 2,3 miliarda w 2019 ...
-
5 cech dobrego CV
... graficzne albo wręcz zrób je nietypowo, kreatywnie. Jeśli na stanowiska potocznie zwane „biurowymi”, czyli do sprzedaży, obsługi klienta, księgowości itp., to nie szalej z twórczością, ponieważ oczekiwania są trochę inne – CV powinno być przejrzyste, napisane starannie i klarownie. Jeśli czujesz się zagubiony w tym, co ...
-
Od modelu pracy zdalnej do hybrydowej. To przyszłość rynku pracy
... na technologiach cyfrowych (68 proc.), na kolejnych miejscach znajdowała się obsługa klienta (60 proc.) oraz sprzedaż i marketing (59 proc.). Cyfryzacja i wykorzystanie ... , stanowiły najniższy odsetek wśród organizacji, które odnotowały wzrost produktywności. Korzyści i oczekiwania pracodawców Wnioski z badań wskazują na to, że praca zdalna stała się ...
-
Rozmowa kwalifikacyjna - co mówić, by zostać usłyszanym?
... rozwój pracowników w swoich obszarach, dzięki temu byłem na kilku szkoleniach z obsługi klienta i budowania relacji, co mocno podniosło u mnie poziom tych umiejętności”. Nie kłam, ... wiedzieć, kim jesteś, a ty chcesz wiedzieć, co miałbyś robić i jakie są ich oczekiwania. Możesz sobie przygotować listę pytań, które chcesz zadać na kartce, będzie widać ...
-
Nowe inwestycje mieszkaniowe: co zaplanowali deweloperzy na 2021 rok?
... ulicy L. Herbsta. Ofertę budujemy w oparciu o rynkowe trendy oraz preferencje i oczekiwania nabywców. Klientom oferujemy szeroki wybór układów i metraży, aby wśród naszych ... premium. Inwestycja w Świnoujściu, bo to o niej mowa będzie inwestycją dla wymagającego klienta. Otoczenie terenów zielonych oraz bliskość portu jachtowego to tylko niektóre z ...
-
Usługi dla biznesu potrzebują pracowników. Podwyżki planuje 50% firm
... branży najczęściej przewidują rekrutacje na stanowiska związane z finansami i księgowością, IT, obsługą klienta oraz usługami finansowymi. Nie zabraknie też ofert dla specjalistów ... . To z kolei naturalnie pociąga za sobą wzrost wynagrodzeń. OCZEKIWANIA KANDYDATÓW Pracodawcy częściej będą zabiegać o kandydatów pozafinansowymi elementami oferty. ...
-
Automatyzacja: wybawienie pracodawców, zmora pracowników?
... zachodzących na współczesnym rynku pracy. Rozwój automatyzacji produkcji, internet rzeczy, uczenie się maszynowe, automatyzacja obsługi klienta coraz bardziej wpływają na rynek pracy, zmieniając strukturę zawodów i oczekiwania firm dotyczące kompetencji pracowników. OECD szacuje, że w Polsce w ciągu najbliższych 15-20 lat 19,8% miejsc pracy ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... klienci, nowe wymagania Co taki wzrost oznacza dla e-commerce? Sporo zmian i zwiększone oczekiwania konsumentów. Przede wszystkim do grona e-kupujących dołączyło dużo osób z grup, ... doświadczeniem zakupowym i optymalizacją zakupów niezależnie od kanału wybranego przez klienta. Jeśli wszystkie dane dotyczące płatności zostaną wprowadzone do tego ...
-
Logistyka ostatniej mili w e-commerce wymaga działań klimatycznych
... Nie tylko ze względu na zwiększone wolumeny ładunków, ale także większe oczekiwania klientów co do czasu realizacji zamówień. Na znaczeniu zyskiwać będą zwłaszcza ... jak postępująca złożoność i koszt obsługi ostatniej mili, która jest coraz bliżej klienta i przesuwa swój środek ciężkości z dostaw centralnych na realizacje lokalne. Accenture podkreśla, ...
-
Frankowicze nie muszą już obawiać się przedawnienia roszczeń
... Kancelarię Libera i Wspólnicy. Sąd Rejonowy w Olsztynie 1 czerwca 2021 zasądził na rzecz naszego klienta od banku ponad czterdzieści tysięcy zł przesłankowo uznając, że umowa ... tego, jak należy stosować przepisy w niniejszej sprawie i nie ma konieczności oczekiwania na wydanie uchwały pełnego składu Izby Cywilnej, która miała zostać podjęta 11 maja ...
-
Banki: zmiany klimatu większym ryzykiem niż kwestie cyberbezpieczeństwa?
... poniżej 5%. To spore osiągnięcie w post-pandemicznym świecie. Widać też oczekiwania, że wraz z poprawą sytuacji gospodarczej nastąpi poprawa rentowności sektora bankowego ... innych instytucji finansowych. Transformacja technologiczna umożliwia poprawę doświadczenia klienta i hiper-personalizację oferty, poprawę efektywności działania i zwiększenie tak ...
-
Deloitte: czym polskie banki wyróżniają się na tle Europy?
... celu osiągnięcia synergii kosztowych. Drugi powód to chęć stworzenia platform, które spełniają oczekiwania zarówno banków, jak i konsumentów (70 proc.). Poszukiwanie nowych źródeł ... oraz zarządzania kartami i produktami, a najwięcej zaległości mają w zdalnym wsparciu klienta oraz w dostępności dodatkowych usług pozabankowych. Polskie banki zwiększyły ...