-
Jak e-commerce zmienia powierzchnie magazynowe?
... w dużej mierze inicjowany przez zapotrzebowanie firm z sektora sprzedaży internetowej. Wyraźnym trendem w handlu elektronicznym jest tzw. cross-border, ... w Głuchowie k. Łodzi, Ameryce k. Olsztynka oraz Gardnie k. Szczecina. Aktywne pozostają także firmy działające w kanale detalicznym, które rozwijają strategię omnichannel (np.: Smyk, Vistula Retail ...
-
4 sposoby na skuteczny profil zawodowy w LinkedIn
... o firmach. Zakładając profil zawodowy można liczyć również na nawiązanie kontaktów biznesowych, zaprezentowanie działalności firmy, czy też znalezienie pracy lub pracownika. Aby jednak konto ... , krótki i unikatowy slogan w opisie oraz adres witryny, czyli strony internetowej firmy. Równie ważne jest umieszczenie tzw. Call To Action, czyli przycisku z ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... marketerów inwestowało w content marketing. Dzieje się tak, ponieważ treści na stronie internetowej funkcjonują obecnie jako coś więcej niż suchy opis oferty. ... sezonowości oraz potrzeb użytkowników – mówi Sebastian Kopiej z agencji Commplace, która wspiera firmy w obszarze tworzenia strategii marketingowej. – Niezbędna staje się tu ścisła współpraca ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
... firm spożywczych, które zamierzają wejść do kanału online? Co może zachęcić firmy spożywcze do rozwoju w e-commerce? Spożywczy e-commerce ciągle do zagospodarowania Wśród ... korzyści jakie w ubiegłym roku przynosił ten kanał sprzedaży. Rozwój sprzedaży internetowej może więc być kluczem dla stabilności i rozwoju całego sektora, przykładowo blisko ...
-
Jawność wynagrodzeń. Jak przygotować firmę?
... informacji na temat zarobków osób przeciwnej płci na jego stanowisku. Firmy zatrudniające ponad 500 pracowników są zobowiązane do corocznego sporządzania raportów dotyczących ... będzie zobowiązany publicznie podawać powyższe informacje (np. na swojej stronie internetowej) w ujęciu rocznym oraz przedstawiać je podmiotowi monitorującemu (ustalonemu ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... sprzedaż zagraniczną online deklaruje aż 71% podmiotów, dla których głównym odbiorcą oferty internetowej są klienci biznesowi, ale dla 60% z nich udział e-eksportu w przychodach ... kosmetycznej Przedstawiciele sektora biorący udział w badaniu deklarują, że te firmy, które wdrożyły e-commerce, w przeważającej większości zamierzają go dalej rozwijać. ...
-
Sprzedaż przez Internet skutecznym lekiem na kryzys?
... sprzedaż przez Internet - w sumie blisko 4 tys. firm tylko w 2021 r. W branży kurierskiej w dobrej sytuacji finansowej są tylko duże i znane firmy Dynamiczny rozwój dostaw i sprzedaży internetowej przełożył się na rozwój branży kurierskiej. Według Dun & Bradstreet liczba firm kurierskich, która w ciągu ostatniej dekady i tak zwiększyła ...
-
E-commerce w Czechach w rozkwicie. To szansa dla polskich firm
... czeskiej korony. Ostatnie statystki Eurostatu pokazujące pięcioprocentowy udział e-handlu w internetowej sprzedaży towarów za granicę lokują Polskę dopiero w drugiej połowie ... sobie na stosunkowo niewielkim rynku. Biznesowa pewność siebie sprawia, że czasami firmy nie doceniają konkurencji i trudności, które mogą napotkać, chcąc rozwinąć sprzedaż w ...
-
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne: Francja na czele, Polska nieco dalej
... to członkowie NATO i Unii Europejskiej, powinny odzyskać zaufanie inwestorów, m.in. dlatego, że firmy wycofujące się z Rosji i mniej stabilnych politycznie krajów będą szukać alternatywnych lokalizacji ... zostało przeprowadzone w okresie luty-kwiecień 2022 r. przez agencję Euromoney w formie ankiety internetowej przeprowadzonej wśród reprezentatywnego ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... ulepszeniu już istniejącej. A może rebranding? Audyt powinien także obejmować przegląd identyfikacji wizualnej: strony internetowej, logo i materiałów promocyjnych. W jakiej sytuacji warto pomyśleć o rebrandingu? Zmiana strategicznych celów firmy może być impulsem do rebrandingu. Jeśli brand kieruje się nowymi wartościami, zasięgiem działalności ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Cyberataki to norma w polskim biznesie. Jak atakują cyberprzestępcy?
... finansowe, jak i wizerunkowe. Jakiego rodzaju ataki na co dzień dotykają firmy w Polsce? Które z nich niosą ze sobą największe ryzyka? Czego powinniśmy ... całkowitego uniemożliwienia dostępu do usług. Celem jest zazwyczaj unieruchomienie strony internetowej, aplikacji lub infrastruktury sieciowej poprzez zablokowanie jej normalnego działania. Takie ...
-
Przedsiębiorczość kobiet: co napędza, a co hamuje własny biznes?
... Polki, które chciałyby założyć swoją firmę, najczęściej myślą o biznesie w sprzedaży internetowej, w branży edukacyjnej (np. udzielanie korepetycji), kosmetycznej lub usługach biznesowych. ... wsparłyby kobiety w pokonaniu barier i większej pewności siebie przy zakładaniu firmy, 29% Polek wskazało szerszy dostęp do dotacji, 27% liczy na szkolenia ...
-
Smartfony i płatności mobilne to łakomy kąsek dla hakerów - rośnie liczba cyberataków
... etap rozwoju ery Personal Cyber Security – mówi Wojciech Głażewski, dyrektor firmy Check Point Software Technologies w Polsce. Polska – cyfrowy lider i zarazem główny cel ... , czy błyskawiczne przelewy na numer telefonu. W 2024 roku z usług bankowości internetowej korzystało w Polsce 22,6 mln osób, a aplikacji mobilnych do płatności – 22,4 mln. Coraz ...
-
Skuteczna reklama w interncie
... BMW użył gry do promocji modelu X3). Umieszczenie gry na stronie internetowej wydłuża czas kontaktu konsumenta z przekazem reklamowym. Gra może dać to, co niemożliwe ... , istniejących już gier, które tylko branduje się na potrzeby konkretnej firmy. Firmy o zasobniejszym portfelu mogą zdecydować się na przygotowanie gry według scenariusza odnoszącego ...
-
eBay chce pokrzyżować plany Google
... jako firma "venture capital", inwestująca w serię projektów online i działająca w wielu obszarach. Wejście firmy w ubiegłym roku w komunikację głosową online - wprowadzenie na rynek Google Talk, rzuciło wezwanie Skype, liderowi rynku telefonii internetowej, który został kupiony przez eBay za prawie 4,1 miliarda dolarów. Google także ogromnie ...
-
I kwartał na GPW udany dla inwestorów
... a wzrost zainteresowania spółkami budowlanymi, które można by nazwać „neodeweloperami”. Chodzi o firmy, które zmieniły profil działalności na deweloperski właśnie. Niebezpieczne mody i dobra konsumenckie Sytuacja bardzo przypomina czasy hossy internetowej, kiedy niektóre firmy także zmieniały profil działalności, aby znaleźć się w modnej pod koniec ...
-
Zarządzanie zapasami: typy i optymalizacja kosztów
... oraz koszty. Więcej informacji na temat zarządzania innymi aspektami finansów firmy znajdziesz w książce „Finanse firmy. Jak zarządzać kapitałem” pod redakcją Wiesława Szczęsnego (C.H. Beck, 2007). Wszelkie skróty i uzupełnienia za zgodą Wydawcy. Książkę znajdziesz w księgarni internetowej , wpisując w pole wyszukiwarki zwrot „finanse firmy”.
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2008
... miejsca. Jednym z powodów może być zamknięcie RBN (Russian Business Network), firmy hostingowej wykorzystywanej przez cyberprzestępców. Po tym, jak rozgorzały dyskusje o tym, ... Z drugiej strony konkurencja między phisherami wzrasta. Wykorzystanie fałszywej strony internetowej banku już nie wystarczy, aby oszukać użytkowników. Dlatego ataki staną się ...
-
Jak i gdzie skutecznie szukać pracy?
... pracodawcy a także wyróżnienia się spośród wielu ofert napływających do firmy. Dobre CV powinno być przejrzyste i interesujące. Oprócz informacji o miejscu ... merytorycznej. Zebranie jak największej ilości informacji o firmie i odwiedzenie strony internetowej może być niezwykle pomocne przy odpowiedziach na pytania pracodawcy. Najlepiej ...
-
Polscy PR-owcy a social media
... publikacji na temat swojej marki bądź firmy (99%). Wychwycenie negatywnych wypowiedzi na temat firmy lub marki jest dla specjalistów od komunikacji ważniejsze, ... z aktywnością czysto marketingową. Najmniej znanymi i lubianymi przez PR-owców narzędziami komunikacji internetowej są firmowe blogi, kanały RSS oraz pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach. ...
-
Employer branding a rekrutacja pracowników
... employer brandingu. Employer branding ma na celu budowanie wizerunku firmy jako „pracodawcy z wyboru”. Dobrze zaplanowane, skutkują pozyskaniem oraz zatrzymaniem ... w Internecie, nie istniejesz”, warto więc poświęcić trochę uwagi naszej stronie internetowej, a w szczególności zakładce „Kariera”, jak również innym typom obecności w mediach. ...
-
Nowe rachunki firmowe w Deutsche Bank PBC
... sektora MSP prowadzących pełną księgowość. dbNET Biznes to rachunek z dostępem do bankowości internetowej db easyNET, który można otworzyć zdalnie, bez konieczności wizyty w Oddziale ... pomocą serwisu Paczkomaty.pl, rozwiązania z którego coraz częściej korzystają firmy prowadzące sprzedaż produktów i usług przez Internet. Kolejnym elementem Pakietu są ...
-
Sektor MSP a finansowanie innowacji
... technologiczne dzięki zdobytym funduszom z zewnętrznych źródeł. Wśród planowanych przez firmy w najbliższym czasie wydatków, innowacje zajmują wysokie, drugie miejsce – 39 ... 2 grudnia 2012 r. Zastosowano metodę CAWI – komputerowo wspomagany wywiad za pomocą ankiety internetowej. Próba badawcza składała się z 507 właścicieli i menedżerów z mikro, ...
-
Rachunek firmowy powinien być tani
... otrzymania zniżki na bilety lotnicze, a niemal jedna czwarta system księgowości internetowej, za pomocą której przedsiębiorca może wystawiać faktury w formie elektronicznej czy ... z korzyściami, jakie przynosi dostęp do usług przekładających się bezpośrednio na funkcjonowanie firmy, takich jak możliwość tańszej promocji w Internecie, dostęp do porad ...
-
Microsoft Dynamics NAV 2013
... . Dzięki temu mogą oni wyświetlać i edytować dane z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej i różnych urządzeń mobilnych. Udoskonalone analizy i raportowanie. W nowej wersji ... budżetowanych i rzeczywistych kosztów działów, produktów i projektów do analizy rentowności firmy. Dzięki temu firma może analizować koszty i ich pochodzenie, a także ...
-
Gwiazdy Internetu: czego Polacy szukają w sieci?
... „opinii o firmie”! Dodatkowo 9 proc. z nich przyznała, że ocenia wygląd strony internetowej, a jeden procent, że sprawdza też certyfikaty i polecenia zamieszczone na www. – ... albo opinie sfabrykowane przez zajmujące się tym profesjonalnie firmy – mówi Dawid Urbańczyk. Jego zdaniem firmy powinny zachęcać swoich klientów do pozostawiania opinii na ...
-
Rejestracja domen 2013
... to pierwsze skojarzenie polskiego internauty przy wpisywaniu adresu do przeglądarki internetowej. W Polsce 70 proc. stron korzysta właśnie z tej domeny. ... przedsiębiorcy traktują Internet jako naturalny kanał ekspansji i komunikacji z klientem. - Duże firmy, korporacje o ugruntowanej pozycji traktują sieć jako jeden z wielu kanałów promocji marki. ...
-
Start-up: 25 lat wolności
... firmy zakładane przez młodych i pomysłowych. Rewolucja internetowa, której potencjał zrozumieli, sprawiła, że aby założyć biznes, wystarczyło mieć adres www i numer telefonu. Często rezydując w garażu, bez fizycznego adresu, zyskały niepochlebną nazwę "dotcom" - od typowego zakończenia adresu strony internetowej ".com". Były to w większości firmy ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 48/2014
... do 43,3 proc. z 42,7 proc. we wrześniu. Eurodeputowani chcą, by firmy branży internetowej oddzielały swoje usługi wyszukiwania online od innych usług komercyjnych oferowanych ... w Nadrenii Północnej-Westfalii, podkreśla, że skorzystać na tym mogą firmy innowacyjne, raczej małe i średnie, zorientowane na ekspansję międzynarodową. Mamy nadzieję ...
-
Polska gospodarka 2015 okiem Lewiatana
... 2014 r. wzrostu rynku wewnętrznego, ciągle będą zainteresowane eksportem – eksporterzy jego wzrostem, a firmy jeszcze nie eksportujące znalezieniem dla siebie nowych rynków poza ... zmian modelu biznesowego – odchodzenia od tradycyjnych placówek do bankowości internetowej. Należy się zatem spodziewać spadku zatrudnienia w instytucjach finansowych. Na ...
-
Facebook rządzi turystyką?
... na stronach i forach z opiniami innych internautów (42 proc.), stronie internetowej biura podróży (31 proc.) oraz serwisach biur i agencji podróży, działających ... efektywność prowadzenia biznesu” – podsumowuje Jakub Wróbel. Jak dodają autorzy opracowań - firmy, które zdecydują się skorzystać z technologii cyfrowych do komunikacji z klientem, będą ...
-
Własna firma - studenci są na tak. Jak założyć i rozwinąć biznes?
... wierzytelności dlugi.info. Warto sprawdzić, czy potencjalny partner posiada np. Certyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo. Jeśli dana firma może pochwalić się takim wyróżnieniem, istnieje ... produktu oraz możliwości finansowe. Coraz popularniejszym narzędziem promocji internetowej jest Real-Time-Bidding (RTB), czyli aukcje, których przedmiotem są ...
-
"Chmura dla Firm" od Orange teraz z antywirusami ESET
... firmy danych. Z aplikacji mogą korzystać zarówno małe firmy, jak i korporacje. Teraz do „Chmury dla Firm” Orange wprowadziła programy antywirusowe firmy ESET, cenione w Polsce przez miliony użytkowników domowych i instytucjonalnych. Wśród rozwiązań firmy ... e-mail. Program posiada opcję ochrony bankowości internetowej, która zabezpiecza dane podczas ...
-
Odzyskiwanie danych w dobie ransomware
... z myślą o redundancji i osiągalności. Kopie przechowywane w chmurze zwykle przywraca się za pomocą przeglądarki internetowej, nie potrzeba do tego specjalnego sprzętu. Złe wieści Dwa rezultaty sondażu budzą pewne obawy wśród specjalistów firmy Barracuda zajmujących się ochroną danych. Po pierwsze, 81,2 proc. respondentów nie testuje ...
-
Cisco: bezpieczeństwo w Internecie I poł. 2017
... potencjalnie będzie mogła zablokować działanie całej globalnej sieci internetowej. W obliczu tego zagrożenia, krytycznego znaczenia nabiera możliwość pomiarów efektywności ... zagrożeń. Wśród partnerów, którzy mieli wkład w powstanie raportu znalazły się takie firmy jak Anomali, Flashpoint, Lumeta, Qualys, Radware, Rapid7, RSA, SAINT Corporation, ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem