-
BLIX AWARDS 2022: najbardziej prospołeczne sieci handlowe w Polsce
... oraz Polskiej Akcji Humanitarnej przekazaliśmy 500 tys. euro oraz produkty pierwszej potrzeby na działania związane z kryzysem uchodźczym. Ponadto uruchomiliśmy infolinię ... edukacyjnych skierowanych do najmłodszych, m.in akcję „Rozrabiaki Literaki” czy cykl warsztatów „EKO od dziecka – nie marnuję!”. W centrum naszych działań są ludzie, dlatego tym ...
-
Zakupy z głową, czyli jak wydawać mniej?
... . I będziemy bardziej „eko” – komentuje Katarzyna Sieczko, ekspert Intrum. Krok 3: Rób świadomie zakupy Kompletny must have, to robienie zakupów z listą. Nie powinniśmy przekraczać progu supermarketu bez spisania tego, co potrzebujemy kupić. Bez takiej listy z pewnością włożymy do koszyka „niepotrzebne” produkty i wydamy niepotrzebnie pieniądze ...
-
Zakupy AGD w Internecie
... wymienionych przez Użytkowników serwisu zalet znalazły się miedzy innymi: efektywny program eko, wydajny program suszenia oraz niewielkie gabaryty. Podobnie jak w przypadku innych ... sztuki kulinarnej stawiali w pierwszych miesiącach 2011 roku na miksery o dużej mocy – produkty z przedziału od 400W były wybierane ponad dwa razy częściej niż z innych ...
-
Branża chemiczna, materiałowa i spożywcza: trendy 2012
... , takie jak bio-tworzywa sztuczne (lub organiczne tworzywa sztuczne), wysokie zapotrzebowanie na innowacyjne materiały i produkty chemiczne oraz konsolidacja przemysłu zdominują branżę chemiczną i materiałową w Europie. Natomiast promocja zdrowej diety przeciwdziałającej otyłości i chorobom serca będzie jednym z głównych ...
-
Jak otworzyć sklep spożywczy?
... że są nieco droższe, można w nich znaleźć zarówno produkty codziennego użytku jak i te „ekologiczne” oraz z wyższej półki. Często na taką formę działalności decydują się cudzoziemcy, którzy w ten sposób sprzedają i promują swoje rodzime produkty i przysmaki. Praktyka pokazuje, że niejednokrotnie sukces pierwszego sklepu czy punktu szybko ...
-
E-grocery w Polsce. Jak robimy zakupy spożywcze online?
... internauta. W wirtualnych koszykach najczęściej lądują napoje, pieczywo, owoce i warzywa. Eko i duży wybór napędzają e-grocery Dlaczego Polacy coraz ... 25 proc.). E-kupujący chętnie również sięgają po produkty ekologiczne. Konsumenci podkreślają również, że w sklepach internetowych łatwiej jest o produkty dietetyczne, specjalistyczne i związane z ...
-
Kreatywna kreacja, czyli budowanie marki
... nowej aplikacji – jej funkcjonalność, intuicyjność i gwarancja bezpieczeństwa w sieci. W przypadku eko, może to być katalizator, który ograniczy emisję dwutlenku węgla. ... on zaspokajać… został już wynaleziony, a potrzeba jest zaspokajana przez inne, konkurencyjne produkty lub technologie. To nie oznacza, że mamy rezygnować z pomysłu. Jednak należy ...
-
Jak czytać etykiety produktów?
... Kolejny ważny symbol, na który warto zwrócić uwagę, to Znak Ekologiczny EKO, przedstawiający kształt mapy Polski znajdujący się w zielonym okręgu. Jest on ... opisane w Karcie COSMEBIO oraz zawierają min. 95% naturalnych składników. Odpowiedzialnie wybierając produkty na pewno należy unikać pośpiechu – warto poświęcić chwilę na przeczytanie etykiety ...
-
Co czeka e-commerce w 2022 roku?
... szukają sklepów, które są eko. Znakomitym przykładem takiego e-sklepu jest Pan Pablo, gdzie w osobnej zakładce „sustainable”, są produkty less i zero waste, carbon ... chatboty mogą odpowiadać na najczęściej zadawane pytania, rozwiązywać problemy klientów i oferować produkty, które są dostosowane do potrzeb konsumenta. Rozszerzona i wirtualna ...
-
Second hand w internecie: dlaczego kupujemy rzeczy używane?
... dodatkowych śmieci. Dodatkowo według badanych, na rynku resale dostępne są produkty unikalne - często znaleźć można kolekcjonerskie perełki, które są niedostępne gdziekolwiek indziej. ... - kupowanie jakościowych rzeczy w niskiej cenie, szukanie unikatowych przedmiotów, chęć bycia eko - to należy się spodziewać, że jest to sektor, który będzie ...
-
ComArch na CeBIT 2003
... ComArch AURUM LoyaltyCare służący do tworzenia programów lojalnościowych, ComArch PROTECTOR IMS, system do zarządzania bezpieczeństwem. Prezentowane będą także flagowe produkty ComArch dla telekomunikacji i finansów i bankowości. Tegoroczna oferta dla telekomunikacji została wzbogacona o rozwiązania billingowe dla sieci bezprzewodowych WLAN, sieci ...
-
Targ żywności ekologicznej w Warszawie
... Warszawie rusza niebawem BioBazar. Pierwszy w pełni ekologiczny targ, na którym sprzedawane będą tylko produkty organiczne z certyfikatem Rolnictwa Ekologicznego. - Pomysł zrodził się, kiedy oglądaliśmy film "Co z tą żywnością organiczną?" Shelley Rogers. - mówi Katarzyna Wieczorek, marketing ...
-
Skuteczna telekonferencja – poznaj jej zasady
Popularność telekonferencji wynika z dążenia firm do zwiększenia wydajności pracy przez rezygnację ze strat czasu (i pieniędzy!) na podróże służbowe. Idea słuszna, ale jeśli nie podejmiemy odpowiednich kroków przed i w czasie telekonferencji, wzrost produktywności i oszczędności może być złudny. Efektywna telekonferencja, tak jak bezpośrednie ...
-
Kto kupuje mieszkania? Dominują 4 typy klientów
... dodaje Karolina Guzik. Eko świadomi Aż 83 % Milenialsów jest w stanie zapłacić więcej za produkty i usługi, które uznają za lepsze. – Ponad rok temu wprowadzaliśmy do sprzedaży pierwsze osiedle mieszkaniowe w Polsce certyfikowane środowiskowo w BREEAM, które okazało się naszym sprzedażowym bestsellerem. Wtedy też eko ...
-
Czas na roboty przemysłowe, ale robotyzacja potrzebuje strategii
Polski Instytut Ekonomiczny zaprezentował opracowanie poświęcone robotyzacji w Polsce. Eksperci przekonują, że jej rozwój to nie tylko wsparcie dla produktywności, ale również sposób łagodzenia toczących nasz kraj problemów demograficznych. Niestety okazuje się, że pod względem liczby robotów przemysłowych odstajemy nie tylko od zachodu Europy, ...
-
Linspire zamiast Lindows
... wyrokach sądów europejskich, została zobowiązana do zmiany nazwy. W środę zostało ujawnione nowe brzmienie marki - "Linspire" - pod którą będą obecne teraz produkty firmy. Przypomnijmy, zmiana marki dotyczyć będzie produktów sprzedawanych poza obszarem Stanów Zjednoczonych. W USA Lindows.com może nadal używać swojej dotychczasowej ...
-
Product placement w grach
... oglądają telewizję – to coraz powszechniejszy, szczególnie w USA, trend. Dlatego reklamodawcy, próbując dotrzeć do tej grupy wiekowej, chętnie umieszczają swoje produkty w grach wideo – medium, z którym styczność ma większość kilkunasto- i dwudziestokilkulatków. Teraz Activision (wydawca gier) oraz Nielsen Entertainment (firma analityczna) zbadają ...
Tematy: skuteczność reklamy, gry wideo, reklama, gry komputerowe, product placement, Tony Hawk, THUG2, Jeep -
Najpopularniejsze auta używane V 2006
... tylko ranking najbardziej popularnych aut używanych serwisu GEpard, ale również widok naszych dróg i ulic, na których najczęściej spotykane są właśnie produkty naszych zachodnich sąsiadów. Do Volkswagena Passata na pierwszej pozycji rankingu można już się powoli przyzwyczaić. Renoma i prestiż tego modelu, zdobyta ...
-
USA: wzrost produktywności i płac
Dolarowi oraz giełdzie pomogły kolejne dobre dane makroekonomiczne. Na uwagę zasługuje lepsze wskazanie indeksu ISM z sektora nie-wytwórczego oraz dane na temat produktywności i płac. Wzrost produktywności przy jednoczesnym spadku presji inflacyjnej wynikającej ze stabilizacji kosztów pracy jest bardzo dobrą informacją dla rynków akcji, choć nieco ...
-
Polskie TFI inwestują poza Polską
... , łaskawszym okiem spoglądają na naszą część Europy. Jest to obecnie tym łatwiejsze, że fundusze inwestycyjne jak na zawołanie tworzą nowe produkty. Bankier.pl analizuje, czy zatem nadchodzi teraz czas na Europę Środkową i Wschodnią? Kwitnąca gospodarka Polski przekłada się na sytuację finansową ...
-
Rynek nieruchomości pokazuje oznaki ożywienia
... poziomu 1.040 pkt. Na rynek akcji napływały same dobre informacje. Rósł kurs Apple z powodu konferencji prasowej, podczas której omawiano nowe produkty (po konferencji zaczął tanieć). Oczywiście doskonale zachowywał się sektor producentów ropy. Duży wpływ miała też rekomendacja Goldman Sachs, który zalecił ...
-
Trendy w budowaniu marki
... w takiej formie oddałoby właściwie cechy produktu? Albo czy matki niemowlaków kupiłyby produkty tej firmy swoim dzieciom? Na oba pytania odpowiedź jest jedna. ... czyli pewną frywolnością. Granat to klasa, powaga i brak poczucia humoru. Kolor zielony jest eko i kojarzy się z życiem. Kolory nasycone to zdecydowanie. Kolory pastelowe to pewne ...
-
ARSS: sieci sklepów spożywczych w 2009r.
... która z kolei wchodzi w skład Grupy Bomi. Rabat Detal to sieć franczyzowa Eko Holdingu. Za Żabką stoi międzynarodowy fundusz inwestycyjny Penta Investments. Jedynie ... tradycyjna oferowana m.in. przez Benedyktynów z Tyńca w sklepach franczyzowych pod marką Produkty Benedyktyńskie, a także przez spółkę Bacówka z Grupy Sobiesław Zasada – pod marką ...
-
Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna
71,1% polskich internautów twierdzi, że w mediach jest za dużo reklam, a kupując produkty kieruje się przede wszystkim opinią znajomego. Znajomi oraz rodzina mają największy wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Ponad 50% z badanych unika ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy I 2011
... raport dotyczący aktywności szkodliwego oprogramowania na komputerach użytkowników oraz w Internecie. Poziom szkodliwej aktywności w Internecie nie spada. W styczniu 2011 roku produkty firmy Kaspersky Lab zablokowały prawie 214 milionów ataków sieciowych, zapobiegły niemal 69 milionom prób zainfekowania komputerów za pośrednictwem Sieci, wykryły ...
-
Walentynki 2011: uwaga na spam
... znaczą. Zazwyczaj oznacza to zakupienie bukietu kwiatów, pudełka czekoladek i wymownej kartki - nawet po zawyżonej cenie. Wielu sprzedawców oferuje nam te produkty w Sieci, gdzie są one tańsze i ich wybór jest większy. Niestety, aktywnością taką wykazują się również spamerzy i cyberprzestępcy. Kaspersky Lab zwraca ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy II 2011
... aktywności szkodliwego oprogramowania na komputerach użytkowników oraz w Internecie. Poziom szkodliwej aktywności w Internecie po raz kolejny zwiększył się. W lutym 2011 roku produkty firmy Kaspersky Lab zablokowały prawie 230 milionów ataków sieciowych, zapobiegły ponad 70 milionom prób zainfekowania komputerów za pośrednictwem Sieci, a także ...
-
Elastyczna praca w ponad 80% firm
Jak wynika z nowego raportu firmy Regus, ponad 80 proc. przedsiębiorstw w Polsce daje swoim pracownikom możliwość elastycznej pracy. Ponadto większość z nich przekonała się, że elastyczne warunki pracy oferowane pracownikom zapewniają im znaczne korzyści, takie jak zwiększenie produktywności, zmniejszenie kosztów ogólnych oraz personel mogący ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy III 2011
Kaspersky Lab przedstawia marcowy raport dotyczący aktywności szkodliwego oprogramowania na komputerach użytkowników oraz w Internecie. W marcu 2011 roku produkty firmy Kaspersky Lab zablokowały prawie 241 milionów ataków sieciowych, zapobiegły prawie 86 milionom prób zainfekowania komputerów za pośrednictwem Sieci, a także ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy IV 2011
Kaspersky Lab przedstawia kwietniowy raport dotyczący aktywności szkodliwego oprogramowania na komputerach użytkowników oraz w Internecie. W kwietniu 2011 roku produkty firmy Kaspersky Lab zablokowały 221 milionów ataków sieciowych, zapobiegły 73 milionom prób zainfekowania komputerów za pośrednictwem Sieci, a także wykryły i zneutralizowały ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy V 2011
Kaspersky Lab przedstawił majowy raport dotyczący aktywności szkodliwego oprogramowania na komputerach użytkowników oraz w Internecie. W maju 2011 roku produkty firmy Kaspersky Lab zablokowały 242 miliony ataków sieciowych, zapobiegły 71 milionom prób zainfekowania komputerów za pośrednictwem Sieci, a także wykryły i zneutralizowały ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy VI 2011
Kaspersky Lab przedstawia czerwcowy raport dotyczący aktywności szkodliwego oprogramowania na komputerach użytkowników oraz w Internecie. W czerwcu 2011 roku produkty firmy Kaspersky Lab zablokowały 249 milionów ataków sieciowych, zapobiegły niemal 69 milionom prób zainfekowania komputerów za pośrednictwem Sieci, a także wykryły i ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy VII 2011
Kaspersky Lab przedstawia lipcowy raport dotyczący aktywności szkodliwego oprogramowania na komputerach użytkowników oraz w Internecie. W lipcu 2011 roku produkty firmy Kaspersky Lab zablokowały 182 miliony ataków sieciowych, zapobiegły ponad 75 milionom prób zainfekowania komputerów za pośrednictwem Sieci, a także wykryły i ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy VIII 2011
Kaspersky Lab przedstawia sierpniowy raport dotyczący aktywności szkodliwego oprogramowania na komputerach użytkowników oraz w Internecie. W sierpniu 2011 roku produkty firmy Kaspersky Lab zablokowały niemal 194 miliony ataków sieciowych, zapobiegły ponad 64 milionom prób zainfekowania komputerów za pośrednictwem Sieci, a także ...
-
Zaległe płatności w branży spożywczej
Branża spożywcza, mimo stosunkowo wysokiego popytu na jej produkty, napotyka problemy z płynnością - producenci żywności nie otrzymali w ubiegłym miesiącu na czas 22 proc. wartości należności. Przyczyną jest m.in. zmiana dystrybucji, ...