-
Polscy internauci a e-commerce 2010
... serwisy konsumenckie gromadzące opinie, sugestie i rekomendacje internautów mają duży wpływ na wzrost odsetka kupujących on-line w ostatnim roku. Z najpopularniejszych narzędzi wspierających sprzedaż w sieci – porównywarek cen – korzysta 60 proc. kupujących on-line. Równie dobrym sposobem na wyszukiwanie informacji o produkcie są według internautów ...
-
IAB Polska: Dobre Zasady e-Commerce
... . Dobre zasady E-commerce: Dla potrzeb niniejszych Zasad przyjmuje się, że sprzedawcą internetowym jest przedsiębiorca lub osoba fizyczna, prowadząca sprzedaż za pomocą Internetu. Sprzedawca internetowy działa zgodnie z obowiązującymi Sprzedawcę internetowego przepisami. W przypadku zmian obowiązujących przepisów, Sprzedawca Internetowy będzie ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... . Z myślą o karierze międzynarodowej… Przed podjęciem tak ambitnego zadania, jakim jest sprzedaż na rynku globalnym, warto się zastanowić, czy to ma sens. Konieczna ... musi być każdorazowo indywidualnymi potrzebami. Budowa sieci linków dla branży e – commerce o zasięgu międzynarodowym Pomimo wielu modyfikacji algorytmu Google, backlinki wciąż stanowią ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... , że każda unikatowa oferta – czy to promocja z okazji Dnia Kobiet, akcja typu „Dzień darmowej dostawy” lub wakacyjna wyprzedaż, zawsze poprawia sprzedaż produktów. W przypadku niektórych e-sklepów możliwe jest osiągnięcie w tym czasie nawet 10-krotnego współczynnika konwersji. Jeśli dany sklep internetowy obejmuje zasięgiem rynki ...
-
10 najważniejszych dat dla e-commerce
... połowa panów obdarowuje kobiety kwiatami. Dzień Dziecka Na ten dzień z niecierpliwością czekają nie tylko dzieci, ale również właściciele sklepów internetowych. Sprzedaż zabawek z tej okazji wzrasta dwukrotnie już od połowy maja i osiąga największe wyniki tuż przed 1 czerwca. Letnie wyprzedaże Podczas sezonowych wyprzedaży ...
-
Jak uwolnić potencjał m-commerce?
Co dzieje się obecnie w m-commerce? O jakich tendencjach mówi się najczęściej? Odpowiedzi na te i inne pytania dostarcza najnowsze badanie, którego przeprowadzenie PayPal zlecił firmie Ipsos. Z jednej strony żadnym zaskoczeniem nie jest powiększająca się rzesza kupujących przez smartfony i tablety, z drugiej - dziwić może ciągle słabe ...
-
Chatboty, voiceboty, AI dla firm. 5 kluczowych trendów 2020
... kupujemy z wykorzystaniem asystentów głosowych, jednak ten rok to nie czas na zakupowy boom. Zakupy te są bezpośrednio związane z funkcjonalnością voice commerce – czyli kupowaniem za pomocą głosu. Mówimy np. asystentowi Google produkt, jaki chcemy kupić, a poprzez połączenie karty do usługi – zakupy się ...
-
Handel elektroniczny: ogromne wzrosty sprzedaży
... 2021 Q1 Shopping Index pokazuje rzeczywistą historię zakupów poprzez analizę aktywności ponad miliarda kupujących w ponad 40 krajach przy użyciu platformy Commerce Cloud. Następnie stosuje się kilka czynników, aby ekstrapolować prognozy i rzeczywiste dane dla szerszego sektora detalicznego. Aby witryna handlu elektronicznego mogła ...
-
Czy branża FMCG będzie inwestować w reklamę?
... rynku wzrośnie z 46% do 49%. Po pandemii, która stała się impulsem dla wzrostu e- commerce w branży FMCG w 2020 roku, marki będą poszukiwać wsparcia i rozszerzenia swoich ... demonstrowane przedmioty. Rutynowo reklamują się również na platformach e-commerce, aby napędzać sprzedaż na ścieżce zakupowej. Jak podaje Zenith, chińskie marki FMCG wydały 35% ...
-
Pandemia napędza e-commerce. Korzystają m.in. magazyny
... pięciokrotnym wzrostem transakcji w sieci. Część marek zdecydowała się prowadzić sprzedaż poprzez platformy sprzedażowe (tzw. marketplace). W trakcie pierwszej fali największe wzrosty odnotowały kategorie ... , skracanie łańcuchów, coraz szybsze dostawy (tzw. quick commerce) i robotyzacja wymagają sprawnie działającego i dobrze zaplanowanego rynku ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... dostaw w najbliższym czasie? Polski rynek e-commerce podczas pandemii rozwija się w bardzo dynamicznym tempie, wartość obrotów e-commerce B2B w Polsce, obejmującego zarówno sprzedaż przez e-sklep lub platformę (czyli tzw. webową), jak i bezpośrednią wymianę danych w formie elektronicznej (EDI), na koniec zeszłego roku jest oceniana ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... 282 tys. sprzedawców internetowych. To o 102 tys. więcej niż jeszcze rok temu. Także globalny e commerce ma pozytywną prognozę wzrostu na najbliższe lata. Według analiz Insider Intelligence i eMarketer światowa sprzedaż detaliczna przez internet może osiągnąć blisko 7,4 bln dolarów w 2025 r. w porównaniu do niecałych 5 bln ...
-
Zrównoważony rozwój: czy tego chcą klienci i firmy e-commerce?
... firm ochrony interesów za wszelką cenę, optymalizacji kosztów przedstawia się to, co odnosi się do wartości. Od zawsze e-konsument kreuje sprzedaż i handel a ten ideę zrównoważonego rozwoju, traktuje bardzo poważnie. Co ósmy konsument obserwuje działania sklepu i weryfikuje go jako miejsce zakupowe godne ...
-
E-commerce szansą dla rozwoju sektora MŚP?
... e-commerce inaczej postrzegają przeszkody, niż firmy zaangażowane w sprzedaż on-line. Firmy, które prowadzą sprzedaż on-line, częściej niż te, które nie tego ... jednym, lokalnym rynkiem bytu. Jak wynika z badania, korzyści wynikających z rozszerzenia działalności o zagraniczną sprzedaż są również świadomi przedsiębiorcy, który jeszcze nie są obecni ...
-
Sky-Shop.pl: Jak szybko uruchomić sklep internetowy?
... ograniczeniem będą produkty wymagające dodatkowych koncesji np. alkohol, broń. Jako początkujący sprzedawca rozważ 3 drogi: sprzedaż wyrobów własnych; handel popularnymi produktami, wynikającymi z aktualnych trendów np. eko; sprzedaż artykułów sezonowych np. wiatraków latem bądź zabawek przed Bożym Narodzeniem. Przy wyborze asortymentu kieruj się ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... pracowników. Wiele firm oprócz internetu wykorzystuje też inne kanały sprzedaży. Prawie trzy czwarte badanych w 2008 r. prowadziło sprzedaż na aukcjach, a około 40% wśród innych kanałów wymieniło sprzedaż hurtową i sklepy tradycyjne. Już prawie połowa polskich sklepów internetowych obsługuje zamówienia zagraniczne. Wyniki finansowe e-sklepów Z roku ...
-
Masz sklep na Facebooku? Nie łam prawa!
... 21 obowiązków informacyjnych. Social commerce jest elastycznym, angażującym i coraz bardziej atrakcyjnym kanałem sprzedaży dla rodzimych e-sprzedawców. Warunki, na których klient dokonuje zakupów, także przy udziale mediów społecznościowych, powinny być zawsze określone przez regulamin, a sprzedaż zgodna z prawem o e-handlu. Niedostosowanie ...
-
Sprzedajesz na Amazonie: uważaj na problemy z rozliczeniem VAT
... promocji, generowania klientów i zyskania wiarygodności w ich oczach, a także problemy logistyczne związane z wysyłką towarów oraz obsługą klienta i zwrotów. Jak jest opodatkowana sprzedaż na Amazon, a jak być powinna? Na gruncie przepisów podatkowych korzystanie z usług giganta e-commerce, jakim jest Amazon, nie powinno generować żadnych ...
-
Udział e-commerce w handlu rośnie do 8 proc. Rekord dzięki pandemii?
... kanałów sprzedaży, co skutkuje normowaniem się udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej poszczególnych branż. Przykładowo, przyjmując za poziom bazowy sprzedaż internetową w marcu, w przypadku żywności w czerwcu sprzedaż internetowa była niższa o ok. 10%, w kategorii mebli, RTV i AGD spadek wyniósł ok. 20%, zaś w przypadku farmaceutyków ...
-
Branża kosmetyczna: rośnie znaczenie e-commerce B2B
... do innych sektorów. Odsetek firm skupionych na segmencie B2B prowadzących sprzedaż przez Internet w sektorze kosmetycznym wyniósł 65%, a wśród wszystkich uczestników badania ... Mimo niewielkiego udziału kanału online w obrotach, tak duży udział firm prowadzących sprzedaż przez Internet świadczy o dużej otwartości branży na nowe technologie, rozwój i ...
-
Koronawirus: czy e-commerce zyska na pandemii?
... % swoich sklepów i skierował swoich pracowników do pracy zdalnej. Mieli oni aktywnie brać udział w promowaniu sprzedawanych wyrobów w mediach społecznościowych. Dzięki temu sprzedaż firmy osiągnęła poziom 200% sprzedaży w porównaniu do poprzedniego roku, Cosmo Lady, największy producent bielizny, po zamknięciu swoich sklepów stacjonarnych wdrożyła ...
Tematy: e-commerce, handel elektroniczny -
Jak działać na rynku e-commerce w dobie koronawirusa?
... ofertę lub wyeksponować te produkty, które mają szansę na lepszą sprzedaż w obecnych okolicznościach. Przykładowo w branży odzieżowej widać tendencję do promowania tzw. ... a także pomagają uniknąć błędów cenowych i wykorzystać szanse na większy zysk i sprzedaż. 3. Zadbaj o stronę internetową i widoczność w sieci Wiele e-sklepów zauważyło wzmożony ...
-
7 gorących okresów w branży e-commerce
... e-commerce - Święto Dziękczynienia i Czarny Piątek Koniec listopada to jeden z najgorętszych okresów dla branży e-commerce w ciągu roku, szczególnie w USA. W 2014 roku sprzedaż z okazji Święta Dziękczynienia i Czarnego Piątku znacząco wzrosła dzięki urządzeniom mobilnym. Mobilne zakupy stanowiły w tym czasie blisko 28 proc. wydatków dotyczących ...
-
Debiut 71MEDIA SA na NewConnect
... w 2016 roku. Emitent jest spółką działającą na rynku e-commerce, prowadzi sprzedaż e-czytników oraz komplementarnych do nich akcesoriów. Historia i działalność emitenta Emitent ... 71Media.pl S.A. nastąpił 21 czerwca 2016r. Spółka zależna również prowadzi sprzedaż e-czytników oraz komplementarnych do nich akcesoriów. Spółka 71Media.pl S.A. dystrybuuje ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2018
... dóbr luksusowych nieco wyhamował, osiągając zaledwie 1 proc. Dla porównania, rok wcześniej sięgnął 6,8 proc. Mimo to 57 spółek zdołało zwiększyć swoją sprzedaż, a wartość zysku netto marek ujętych w rankingu TOP100 wzrosła o 8,8 proc. Średnia wartość przychodów jednej spółki z zestawienia sięgnęła 2,2 mld dolarów. Aby się ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa
... unormuje. Jakie branże zyskują? Branże, które odnotowują obecnie rekordową sprzedaż, związane są rzecz jasna z produktami potrzebnymi do codziennego funkcjonowania. Mateusz ... , są niezbędne zawsze, niezależnie od sytuacji. Można jednak podejrzewać, że sprzedaż np. elektroniki w pewnym momencie utraci swoją tendencję zwyżkową, ponieważ zakup artykułów ...
-
Rynek e-commerce w czasie koronawirusa: które branże zyskują, a które tracą?
... wydaje się szczególnie dobrym rozwiązaniem na czas pandemii. Wzrosła również sprzedaż produktów sypkich, o długim czasie przydatności do spożycia, oraz żywność pakowana, w ... rosnąca popularność sprzętów do ćwiczeń, fitnessu i yogi. Co ciekawe, wzrosła również sprzedaż m.in. zestawów do ping ponga, które mogą zapewnić sportową rywalizację i rozrywkę ...
-
Handel online stanowi już 15 proc. wszystkich zakupów w regionie CEE
... niemal wszystkich kategorii produktów, ale w ostatnich 5 latach najszybciej urosła sprzedaż żywności i napojów. Jej udział w całym sektorze e-commerce był wcześniej znikomy, ... wysyłek produktów zamówionych online przez klientów indywidualnych. Obecnie na sprzedaż należy patrzeć szeroko. Rozdział e-commerce i tradycyjnego handlu bywa sztuczny. Klienci ...
-
Cross-border z Polski. O czym sprzedawca musi wiedzieć?
... już w 2021 roku nowe rozwiązania w zakresie wewnątrzwspólnotowej: sprzedaż towarów na odległość (WSTO), sprzedaż na odległość towarów importowanych (SOTI), tzw. One Stop Shop ... - wyjaśnia Rafał Malujda. Kolejne nowości Polscy medrchanci, którzy decydują się na sprzedaż transgraniczną powinni na bieżąco śledzić działania rządu, który dąży do ...
Tematy: sprzedaż za granicę, sprzedaż na odległość, cross-border shopping, e-commerce, sprzedaż zagraniczna, podatek VAT, rozliczenie VAT, sprzedaż przez internet, sprzedaż wysyłkowa, miejsce opodatkowania VAT, czynności opodatkowane VAT, platforma marketplace, miejsce opodatkowania, transakcje wewnątrzwspólnotowe, dyrektywa DAC7 -
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... internetowy w nadchodzącym roku. Warto przyjrzeć się tym zmianom już teraz. 10 kluczowych trendów na 2025 rok: 1. Sprzedaż cross-border Jak wskazują dane z raportu „Sezon na sprzedaż” przygotowanego przez Shopera, aż 24% właścicieli sklepów internetowych planuje w nadchodzącym roku ekspansję na rynki zagraniczne, szczególnie w branżach ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Święta 2008 w USA: rosną zakupy online
... końcu zrównać się z tym z 2007 r." Najpopularniejsze kategorie w sprzedaży online od "Cyber Poniedziałku" Najszybciej, w okresie od 1 do 5 grudnia 2008 r. rozwinęła się sprzedaż produktów w kategoriach: Sport i Fitness (wzrost o 35%) oraz Elektronika Użytkowa (wzrost o 24%) a przypływ sprzedaży spowodowany był znacznymi obniżkami cen wielu pozycji ...
-
Branża e-commerce a Gwiazdka 2013
... liczyła ponad 44%, a w 2010 było to odpowiednio 40% ankietowanych. Ponad 36% prowadzących sprzedaż przez internet szacuje, że obroty i wyniki sprzedaży będą na zbliżonym poziomie, jak w ... wskazali przedział 50-69% - 18,6% z nich. Co trzeci badany stwierdził, że sprzedaż w okresie świątecznym nie wzrosła w porównaniu do wcześniejszych miesięcy. - Na ...
-
Firma w Internecie to nie tylko strona www
... z niej rezygnują. Wspomagają funkcjonowanie firmy na dwa sposoby, po pierwsze generując sprzedaż, po drugie umożliwiając działania wizerunkowe mające na celu kreowanie marki i umacnianie ... w jednym miejscu, skuteczne budowanie marki w Internecie, co przekłada się również na sprzedaż tradycyjną oraz możliwość składania zamówień 24 godziny na dobę dla ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... , że warunki umów najmu zaczną do pewnego stopnia uwzględniać także obroty generowane poza sklepem tradycyjnym, ponieważ rozwój e-commerce sprawia, że sprzedaż w sklepie staje się coraz mniej miarodajnym wskaźnikiem jego rentowności. W opinii respondentów umowy najmu nie powinny zawierać postanowień o dodatkowych usługach dotyczących ...
-
Digital goods - rozrywkowa gałąź e-commerce
... prasa papierowa do lamusa Jak wynika z prognoz PwC na lata 2016-2020 sprzedaż materiałów video do użytku domowego będzie rosnąć w najbliższych latach – i mowa tu ... z innego kraju. W tym samym czasie zaledwie 7% małych i średnich przedsiębiorstw prowadziło sprzedaż on-line również zagranicę5, podczas gdy 58% firm nieprowadzących sprzedaży internetowej ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem