-
Pliki cookies - czym są i jak je usunąć?
... jest proste – służą do zbierania informacji marketingowych, dzięki którym reklamy mogą być dopasowywane i wyświetlane na podstawie preferencji i zainteresowań użytkownika. W ... odwiedzamy. Nie sposób wypisać tu wszystkich możliwości ich wykorzystania. Przede wszystkim z plików cookies odczytywane są niezbędne informacje, wymagane do prawidłowego ...
-
Niekonwencjonalne formy promocji przyszłością marketingu
... z uwagi na jego bezpośredni i dość wiarygodny charakter. Klienci wobec reklamy telewizyjnej mają coraz bardziej mieszane odczucia. Natomiast jeśli produkt poleca ... Popularną formą niekonwencjonalnych działań, jest marketing partyzancki. Opiera się przede wszystkim na dużej dawce kreatywności i wyczuciu czasu. Polega na promowaniu produktów lub ...
-
5 trendów programmatic, o których ma być głośno w 2019 roku
... dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych, które obowiązują przede wszystkim reklamodawców i wydawców. RODO i bezpieczeństwo danych osobowych było jednym z najczęściej ... roku inwestycje w reklamę wideo osiągną 13,5 miliarda dolarów. Ponieważ reklamy wideo mają wysoki współczynnik klikalności, nie będzie zaskoczeniem, jeśli ich ...
-
Social media trzecim kanałem reklamowym na świecie?
... się z 44% w roku 2018 do 52% w 2021 r. Najszybciej rosnącą globalnie kategorią reklamy internetowej będzie display – rozumiany jako display tradycyjny (bannery), video ... (obniżenie z 6,1% prognozowanych w styczniu tego roku). Spowodowane jest to przede wszystkim wskaźnikami ekonomicznymi, które – na kluczowych rynkach europejskich tj. Niemcy, ...
-
Jak pokolenie Y zarabia na komunikatorach internetowych, YouTube i sieciach społecznościowych
... blogi, które cechują się wysokim poziomem zaangażowania użytkowników i dotarciem poprzez natywną formę reklamy. Dla przykładu post o nowym produkcie bankowym umieszczony na tematycznym ... na swoich witrynach internetowych współpracując z sieciami partnerskimi: przede wszystkim ze względu na różnorodność dostępnych reklamodawców i produktów oraz ...
-
Suplementy diety wymagają nowych regulacji
... powinien on rosnąć o ok. 5 proc. rocznie. Proponowane zalecenia Adam Czerwiński proponuje przede wszystkim wprowadzenie opłaty za rejestrację nowych suplementów w Głównym Inspektoracie ... zapewnia korzyści zdrowotnych, zakazu reklamy implikującej efektywność kliniczną oraz zwiększenie kar za reklamy niezgodne z przepisami. Ponadto zalecamy ...
-
Zakazana działalność? Tak, jeśli zyskami podzielisz się z państwem
... temu również kazano wynosić się organizatorom gier online. Chodziło dokładnie o zagranicznych bukmacherów. Wówczas stracił na tym przede wszystkim sport. Wskutek wprowadzenia 1 stycznia 2010 r. zakazu reklamy firm hazardowych rozliczających się za granicą grube miliony zamiast do polskich klubów popłynęły w całości do zagranicznych, takich ...
-
Tradycyjne a internetowe spółki handlowe
... to nie tylko koszty poniesione na inwestycje, ale także koszty reklamy i zdobycia reputacji. Zasoby strategiczne wynikające z poniesionych kosztów nieodwracalnych są bardzo istotne ... w dowolnym miejscu na ziemi. Koszty zaopatrzenia, które dotyczą przede wszystkim sprzętu komputerowego i oprogramowania, są wysokie. Elementy te są przez wirtualną ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... znajomości poszczególnych podmiotów farmaceutycznych. Jedne firmy są znane przede wszystkim w dużych miastach (np. Bayer, GlaxoSmithKline), a inne w tych o liczbie mieszkańców do 50 ... jest łatwe z uwagi na obecne regulacje prawne dotyczące reklamy i promocji produktów leczniczych. Ponadto, przedłużający się wciąż moment ostatecznego uchwalenia ...
-
Apetyt na nowe technologie rośnie
... akceptacji dla reklamy w Internecie czy telefonach komórkowych. Prawie dwie trzecie konsumentów, czyli o ponad 10 punktów procentowych więcej niż 3 lata temu, wskazuje gotowość do odbioru reklamy w kanale elektronicznym, jeśli w zamian za to otrzyma bezpłatny dostęp do wartościowych treści online. Gdzie w tym wszystkim telewizja? Próbą ...
-
Oddział a przedstawicielstwo przedsiębiorcy zagranicznego
... budowlanych). Kto może utworzyć oddział? Oddziały mogą być tworzone przede wszystkim przez przedsiębiorców z państw członkowskich UE oraz państw należących do Europejskiego ... są obie instytucje. Przedstawicielstwo może obejmować wyłącznie działalność w zakresie reklamy i promocji przedsiębiorcy zagranicznego, podczas gdy oddział jest tworzony ...
-
Prudential House i przedwojenne polisy przetrwały
... Towarzystwa Ubezpieczeniowego Union. Kamienica z 1910 roku znana jest przede wszystkim z najstarszej działającej windy w Polsce. W Katowicach „Przezorność” miała swoja siedzibę w budynku ... swoich reklam na blankietach telegramów. Działało to tak, jak dzisiejsze reklamy przesyłane pocztą elektroniczną. Na uwagę zasługuje jednak to, że „Prudential” ...
-
Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów
... pomocne okazują się nie tylko informacje zawarte w plikach cookies, ale przede wszystkim różne sygnały dostarczane przez platformy typu DSP (Demand Side Platforms). – W ... powoli stają się widoczne. Coraz więcej witryn korzysta z danych personalizując i targetując reklamy pod konkretnych użytkowników, czyli konkretne pliki cookies. – Do tej pory ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... pozostałych instytucji finansowych. Względem analogicznego okresu 2014 roku (Q3 2014) wartość reklamy mediowej banków podskoczyła bowiem zaledwie o 260 tys. zł. W okresie ... zmalał natomiast udział kredytów z poziomu 47% do 29%. Inwestycje te odebrała przede wszystkim reklama grupowa banków (wizerunkowa i dotycząca wielu produktów), która wzrosła z 11 ...
-
Black Friday i Cyber Monday wg prawa. 7 rad dla e-sklepów
... usunięte zostały wszystkie reklamy informujące o promocyjnej ofercie. Po zakończeniu promocji, na stronach sklepu nie powinna widnieć informacja o udzielanym rabacie. Wówczas reklama mogłaby wprowadzać konsumentów w błąd. 7. Nie zapominaj o prawach kupujących online Trzeba również pamiętać, że akcje rabatowe podlegają wszystkim podstawowym regułom ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... miliony dolarów na swoje produkty lub usługi. Serwisy dzielą się przede wszystkim dwa rodzaje: nagrodowe i udziałowe. W tych pierwszych internauta wspiera projekt i w zamian otrzymuje ... kampanii. Z kolei segmentację i grupy potencjalnych klientów, do których skierujemy reklamy, warto przygotować co najmniej dwa miesiące wcześniej. Równie istotny jest ...
-
Pokolenie Z kupuje, czyli najważniejszy kontakt z marką
... starać w szczególny sposób. Przede wszystkim warto pamiętać, że cechuje ją wysokie uodpornienie na klasyczne chwyty marketingowe oraz tradycyjne formy reklamy. "Zetki" nie znają świata ... wyraziste grafiki lub memy uzupełnione krótkim chwytliwym tekstem, ale przede wszystkim możliwość prowadzenia dialogu. Nie wolno pozostawiać ich komentarzy bez ...
-
Promocja strony w sieci
... niestety przykład, pewnie wielu webmasterów, za jakim w ślady nie powinniśmy iść. Przede wszystkim nadzieja. Nadzieja, że będzie lepiej, że będzie większe zainteresowanie. Jak nie ... powinieneś ją zgłosić do różnych konkursów. Niewątpliwie jest to źródło dobrej reklamy. Przykładowo nasz konkurs daje możliwość wyświetlenia bannerów w dużych ilościach w ...
Tematy: -
Siedem Mitów o Biznesie
... fakt. Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa niż jej brak. Z niewystarczającej reklamy poza tym można się stosunkowo łatwo wygrzebać - przereklamowanie zaś może ... musi być wspaniałym oratorem w sądzie przemawiając do jurorów - powinien być przede wszystkim dobrym słuchaczem. Klient w obliczu sprzedawcy, który mówi prawie non-stop będzie ...
Tematy: -
Internet i Mobile 2003
... Internetu obserwuje się bowiem zmiany na rynku - szczególnie na rynku reklamy. Jak czytamy w raporcie, w tej właśnie kwestii Internet i technologie mobilne zyskują ... w tej kwestii, co - przykładem państw europejskich - przyniesie wymierne korzyści wszystkim podmiotom tego rynku. Według autorów szanse na korzyści z szerszego wykorzystania Internetu ...
-
Wrażliwy prestiż marki luksusowej
... powściągliwą wytworność. Do niedawna marka luksusowa definiowana była przede wszystkim jako marka używana do oznaczania wysokojakościowych produktów, tworzonych przy ... i ekscentrycznym stylem pragnie być kojarzona marka Dolce&Gabbana. Za skuteczniejsze od tradycyjnej reklamy marki luksusowej uważa się również wypożyczanie produktów do sesji ...
-
Gorączka świątecznych zakupów
... podejmuje samodzielnie. 16,6 proc. pomysłów pojawia się pod wpływem przeglądania czasopism, 9,3 proc. wywołują reklamy radiowe i telewizyjne a 7,8 proc. reklamy internetowe. Bardziej inspirujące od tych ostatnich jest, jak wynika z badania, przeglądanie ... sen z powiek. Miejmy jednak nadzieję, że mimo wszystko tegoroczne święta będą przede wszystkim ...
-
Wirusy i ataki sieciowe IV-VI 2005
... powinniśmy również zapominać, że przetrwanie Internetu zależy w dużej mierze od dochodów z reklamy, co stwarza oczywisty konflikt interesów. Powrót technologii wirusowych W ciągu ... masową w celu uzyskania korzyści finansowych. Kaspersky Lab zaleca wszystkim, którzy pracują w zagrożonych organizacjach, aby przeprowadzali kontrolę bieżących systemów i ...
-
Konsumenckie ABC
... konsumenckie ABC” jest najnowszym projektem edukacyjnym i informacyjnym skierowanym przede wszystkim do dzieci i młodzieży w wieku od 5 do 18 lat a także ... zaprezentowane zostały wyniki ogólnopolskich badań społecznych: „W krainie konsumpcji: nastolatki wobec marki, reklamy, konsumpcji” przeprowadzonych przez CBOS na zlecenie UOKiK. Celem sondażu ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... rewolucyjnymi rozwiązaniami na katar, kaszel czy ból głowy? A przede wszystkim - w jaki sposób jeszcze mocniej uwiarygodnić swoje produkty i ich skuteczność w oczach ... w świetle wspomnianej już wcześniej ustawy agencji przyda się odrobina doświadczania w tworzeniu reklamy na potrzeby branży farmaceutycznej, by mądrze poradzić sobie z litanią zakazów i ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... , pozwoli nie tylko zdecydowanie bardziej precyzyjnie planować media, ale przede wszystkim jest czynnikiem inspirującym do poszukiwań jeszcze lepszego dopasowania się ... baseny, centra handlowe, komunikacja miejska, toalety w pubach czy klubach, czy reklamy w taksówkach). Młodzi ludzie chętnie uczestniczą we wszelkich eventach, imprezach, koncertach. ...
-
Marka a reklama konkurencji w wyszukiwarkach
... strony serwisu znalazł się na pierwszym miejscu), zwróciłem również uwagę na reklamy zamieszczone w postaci linków sponsorowanych. Oprócz dwóch ofert książek – poradników, ... opracowany przez IAB Polska – Kodeks etyczny SEO, który zaleca wszystkim osobom zajmującym się pozycjonowaniem nie tylko przestrzeganie wytycznych i regulaminów wyszukiwarek, ale ...
-
Wirusy, robaki, phishing VI-XII 2006
... padło też ofiarą złośliwej reklamy bannerowej, uruchomionej w serwisie. Banner wykorzystywał lukę w obsłudze WMF w Windows, wyświetlając niechciane reklamy na komputerach ponad miliona ... mogliby to być nawet wszyscy użytkownicy serwisu... Autorzy raportu zalecają wszystkim użytkownikom, żeby instalowali uaktualnienia w swoich komputerach, natomiast ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... do przeczytania dalszej części listu. To od nagłówka w 80% zależy sukces reklamy. Zanim zaczniecie Państwo przygotowywać treść korespondencji znowu trzeba postawić się w roli odbiorcy ... producenta systemu. Jakie rozwiązanie wybrać w konkretnym przypadku zależy przede wszystkim od wielkości bazy adresowej oraz od specyfiki mailingu (wielkość ...
-
Polacy sami kupują leki
... czynników decydujących o wyborze leków należą: pochodzenie producenta (polski lub zagraniczny), atrakcyjność reklamy leku oraz chęć wypróbowania nowej marki. Czynniki te uzyskały mniej niż ... Polacy wybierając lek dostępny bez recepty kierują się przede wszystkim własnym doświadczeniem z lekiem oraz rekomendacją farmaceuty. W ciągu ostatnich czterech ...
-
Konsument w UE ufa reklamom
... są również informacje na opakowaniu produktu, w tym nazwa i adres producenta, skład czy wartość odżywcza. Odsetek zadowolonych Polaków jest wysoki – przede wszystkim z jakości oznaczeń umieszczanych na urządzeniach gospodarstwa domowego, napojach bezalkoholowych oraz wyrobach związanych z rozrywką i rekreacją – tak deklaruje ponad 60 proc. badanych ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2009
... nie tylko przy użyciu innych szkodliwych programów, ale również poprzez reklamy internetowe. Obecnie spora liczba stron wyświetla banery promujące nowy "cudowny" produkt ... jednej strony, technologie antywirusowe będą rozwijane w taki sposób, aby przede wszystkim uniemożliwić zagrożeniom przeniknięcie do systemu; z drugiej strony, zagrożenia, które ...
-
Prawa autorskie: utwór inspirowany a opracowanie
... zadbać o aspekt prawny inspiracji w reklamie. Przede wszystkim należy pamiętać, że pomysł czy idea nie podlega ochronie prawnoautorskiej. W przypadku reklamy pomysł czy koncepcja ma zasadnicze i ... forma takiej prezentacji, a nie pomysł na jakim została oparta. Twórca reklamy może zainspirować się inną reklamą, jednak musi uważać, by w efekcie ...
-
Marketing a różnice płci
... wciąż odmawiamy jego zaakceptowania? Pozorny podział płciowy Reklamy samochodów najczęściej kierują swój komunikat wprost do mężczyzn, a reklamy proszków do prania – do kobiet. ... częściej robią zakupy. Jak się ich bada? Badania etnograficzne, które zakładają przede wszystkim konieczność dopasowania się do naturalnego kontekstu, zakładają także, że ...
-
Kampanie reklamowe: czego oczekują klienci?
... , że racjonalna postawa konsumentów nie ogrywa w procesie zakupowym najmniejszej roli. Wszystkim rządzą emocje. Zaraz po tym, jak z dumą zaprezentowano owe odkrycie, ... . Klienci mimo, że mają swoje ulubione marki, są odporni na sugestywne reklamy i jeśli tylko nadarzy się wyjątkowa okazja u konkurencji, bez zastanowienia z niej skorzystają. Aranżacja ...