-
Handel detaliczny zabetonowany
... . sieci franczyzowych zrobiło zamach na polski handel. W mediach pojawiły się reklamy w formie nekrologu obwieszczającego śmierć polskiej franczyzy. Tryb orzekający użyty w ... jednak odpowiednie skrojenie legislacji pod specyfikę dostawców online. Przede wszystkim chodzi o lokalizację biznesu – oferujący swoje dobra wcale nie musi rejestrować firmy w ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... „Rynek nowych technologii zmienia się bardzo dynamicznie i jest dziś przede wszystkim rynkiem młodych odbiorców, do których wymagań i oczekiwań dostosowują się ... latach decydować o kierunku, w którym podąża sektor mediów, marketingu czy reklamy powinni szczególnie uważnie obserwować najmłodszych reprezentantów społeczeństwa. Bo chociaż jesteśmy ...
-
E-commerce - niewykorzystana kopalnia pomysłów dla bankowości
... grupy odbiorców nie tylko zagwarantuje, że mailing zostanie zauważony, ale przede wszystkim może przyczynić się do podjęcia decyzji o wyborze produktów i usług banku. ... banku przebywał dany użytkownik można, korzystając z plików cookies, „wysłać” za nim reklamy na innych serwisach internetowych, które będą prezentować mu najlepszą ofertę produktów, ...
-
Polki kariera w IT
... teleinformatycznym. Hays Poland, Geek Girls Carrots, IAB Polska oraz Biuro Podróży Reklamy uhonorowały ten dzień publikacją raportu „Kobiety w IT” - opracowania pochylającego się ... że nie ma znaczących różnic. Firmy zatrudniające specjalistów w obszarze IT płacą przede wszystkim za kompetencje, a te nie mają płci. DOJRZAŁY WYBÓR KARIERY Z raportu ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2016
... zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska)wynika, że wartość rynku reklamy online w Polsce wzrosła o 20% r/r do ok. 3,2 mld zł. Narodowe Centrum Badań i ... Polski ma swoje wady, wśród których należy wymienić przede wszystkim spadek oprocentowania produktów oszczędnościowych. Jeszcze trzy lata temu średnie oprocentowanie kwartalnej ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... zintegrowanie działań ze wszystkich kanałów dotarcia do klienta oraz kierowanej do niego komunikacji. Dział reklamy, agencja PR czy zespół ds. social media pracujący dla danej firmy, nie mogą prowadzić ... pamiętali o tym, jak będą one odbierane przez użytkowników mobilnych. Wysyłane treści powinny być przede wszystkim: konkretne, podane w przystępny ...
-
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży online
... remarketing. Jeśli kiedykolwiek przeglądałeś ofertę jakiegoś sklepu, podczas gdy na stronie wyświetlały się dodatkowe reklamy – doświadczyłeś remarketingu. Różne rodzaje remarketingu mogą wesprzeć twój biznes na różne sposoby. Przede wszystkim, jest to dobry sposób na zyskanie uwagi kupujących, którzy wyrazili wstępne zainteresowanie twoją ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
... dziś z internetu korzysta 2/3 Polaków. 24 proc. z nich odwiedza blogi, w tym przede wszystkim hobbystyczne oraz te poświęcone zdrowiu, urodzie i sportowi. O ogromnym wpływie blogosfery mówi ... się na firmowym blogu. 3. Nie pisz tylko dla siebie „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie ...
-
Rejestr dłużników znowu urósł. Winny pośpiech?
... się podjąć decyzję o zadłużeniu wcale nie pod wpływem potrzeb, lecz reklamy pożyczki. Jeszcze więcej, bo 15 proc. ankietowanych zrobiło tak co ... nikim nie omawia tej kwestii i podejmuje decyzję samodzielnie. Reszta rozmawia przede wszystkim z rodziną i partnerem – 76 proc., ewentualnie z doradcą finansowym – 19 proc., sporadycznie z ze znajomymi ...
-
Marketerze! Na Boże Narodzenie zadbaj o kanał mobile
... momencie z odpowiednim przekazem? Eksperci z Sociomantic Labs wskazują przede wszystkim na istotną rolę analizy zachowań konsumentów i efektywne korzystanie z Big ... prowadzonych w aplikacjach kampanii reklamowych. Jak przekonują eksperci z Sociomantic Labs, reklamy w aplikacjach dostarczają o 70 proc. wyższy współczynnik konwersji oraz o 50 ...
-
Sektor MŚP zarzuca inwestycje. 1/3 firm bez planów inwestycyjnych
... zaszła na szczycie rankingu. Co piąty przedsiębiorca planuje postawić przede wszystkim na komunikację i marketing – w porównaniu do 9,5% wskazań w pytaniu retrospektywnym. To pokazuje, że coraz większe znaczenia odgrywa odpowiednia forma reklamy i promocji. Pozostałe kategorie inwestycji, odzwierciedlające wcześniejsze preferencje, pokazują, że MŚP ...
-
Jak zwiększyć lojalność klienta w 2017 roku?
... badań zrealizowanych przez firmę Rare wynika, że lojalni wobec marki pozostają przede wszystkim ci klienci, którzy uważają ją za atrakcyjną (86 proc.) i godną zaufania (83 ... tych klientów, na których najbardziej im zależy, dostosowując pod nich indywidualnie reklamy na stronach www, w social media czy w kanale mobilnym. Po drugie, rabaty i promocje, ...
-
Podatek od nagrody: rywalizacja wyklucza zwolnienie
... osoby, innego podmiotu. W prawie podatkowym brak jest również definicji promocji i reklamy. Wskazać jednak należy, że na potrzeby prawa podatkowego pod pojęciem promocji ... 200 zł. Przesądza o tym fakt, że nagroda nie jest wydawana wszystkim uczestnikom przedsięwzięcia organizowanego przez Spółkę, a jej uzyskanie uzależnione jest od wzięcia udziału w ...
-
Czy dbamy o prywatność w sieci?
... sieci to fikcja? Istotny odsetek użytkowników sieci woli dopasowane treści i reklamy. Zdecydowana większość ma świadomość zasad funkcjonowania środowiska cyfrowego i – choć ... regulatorów. SZCZEGÓŁOWE WYNIKI BADANIA Prywatność w sieci Internet to przede wszystkim przestrzeń publiczna W pierwszej edycji badania z roku 2013 zapytano internautów ...
Tematy: prywatność w sieci, bezpieczeństwo w sieci -
Fortinet: cyberprzestępcy budują "armię rzeczy"
... jednak, że ruch SSL często nie jest kontrolowany, co wynika przede wszystkim z wysokich kosztów generowanych przez jego odszyfrowanie, kontrolę i ponowne zaszyfrowanie. ... „click fraud” (nieuczciwe bądź fałszywe kliknięcia w link sponsorowany lub inną formę reklamy w celach zarobkowych) oraz do wykopywania bitcoinów. Prób ataków z wykorzystaniem tych ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... i 8 proc. badanych. Badanie wskazuje, że wybór placówki handlowej podyktowany jest przede wszystkim atrakcyjną ceną produktów (50 proc. wskazań) i poszczególnych artykułów (32 proc ... Goods & Retail. Głównym źródłem informacji o promocjach nadal gazetki i ulotki (50 proc.), a także reklamy w TV (28 proc.) oraz znajomi i sąsiedzi (22 proc.), chociaż ...
-
Bezpieczne pożyczanie pieniędzy. Czyli jakie?
... w rozsądnym pożyczaniu pieniędzy oczekuje od banków. 64 proc. badanych jest przekonanych, że reklamy i promocje bankowe zachęcają do bezrefleksyjnego zadłużania się, dlatego też tak ... znajomych jest zawarcie umowy pożyczki. Należy zwrócić tu uwagę przede wszystkim na czas zwrotu pieniędzy. Z badań przeprowadzonych przez ICAN Research na zlecenie ...
Tematy: pożyczanie pieniędzy, pożyczki -
Jak bloger płaci podatek dochodowy z prowadzenia bloga?
... zmienił zdanie w tym zakresie. Zaczął się on odnosić do tego, co faktycznie przynosi pieniądze blogerom. A są to przede wszystkim zamieszczane na blogu reklamy czy uczestnictwo w programach partnerskich i innych akcjach marketingowych. Przychodu takiego nie generuje natomiast dzielenie się na blogu własnymi spostrzeżeniami, opiniami ...
-
Sprawdź, czy sztuczna inteligencja wygryzie cię z rynku pracy
... danych oraz maszynowego uczenia ma obecnie kluczowe znaczenie na przykład dla reklamy internetowej. Dzięki analityce Big Data możemy identyfikować potencjalnych klientów ... za jakiś czas etat będzie postrzegany, jako anomalia. Firmy będą rekrutować przede wszystkim do poszczególnych projektów, a te nie trwają przecież wiecznie. Wszystkich ...
-
Kredyt hipoteczny: jak rozszyfrować formularz informacyjny?
... będzie także o obiektywną ocenę oferty kredytowej. – Znikną reklamy, w których małym drukiem informowano o najważniejszych parametrach kredytu, np. o RRSO ... niej zasad już wcześniej, jednak obecnie zostały one zagwarantowane prawnie wszystkim klientom. [1] W formularzu informacyjnym, który zostanie przygotowany dla klienta przed podjęciem decyzji o ...
-
Najpopularniejsze festiwale muzyczne. O czym mówili internauci?
... w kontekście letnich koncertów to także technologie: Spotify krytykowane za zbyt nachalne reklamy Open’era, VSCO używana do korekty festiwalowych zdjęć, Google (Play – aplikacje ... radiowe stanowiły 42% wśród najpopularniejszych brandów. Było to jednak związane przede wszystkim z polityczną dyskusją, jaka toczyła się wokół Woodstocku. Każdy festiwal ...
-
Edukacja finansowa w polu, ale uczyć się nie chcemy
... finansowych, np. banków lub towarzystw ubezpieczeniowych, a także kursy i szkolenia (76 proc.). Jako najmniej przydatne sposoby zdobywania wiedzy, badani wskazywali przede wszystkim reklamy i ulotki, a także audycje radiowe oraz artykuły w prasie. – Użycie odpowiednich metod to klucz do zachęcenia ludzi do nauki. Niezwykle skutecznym narzędziem ...
-
10 najbardziej przełomowych technologii 2018 r.
... potencjał. Największymi przeciwnościami okazały się brak mocy obliczeniowej oraz przede wszystkim zbyt mała ilość danych. Coraz powszechniejsze korzystanie z chmury obliczeniowej może ... Informacje tego typu wykorzystywane są m.in. do precyzyjnego targetowania reklamy internetowej. Warto wspomnieć, że szeroka dostępność funkcjonalności sztucznej ...
-
Sieci handlowe znów promują zdrowe produkty
... o mieszkańcach niektórych regionów, w których działa. W przypadku żywności zmiany składu dotyczyły przede wszystkim redukcji ilości soli i cukru. Zadeklarowało je odpowiednio 75 i 68 proc. ... stronach internetowych czy przedstawienie raportów dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu. Reklamy tak, ale nie skierowane do dzieci Zrzeszone w The ...
-
Firmy technologiczne: zmienność, która nie boli
... na nastroje inwestorów miało także ryzyko eskalacji konfliktów handlowych, przede wszystkim z Chinami. Problemy z ochroną danych: trup w (elektronicznej) szafie Podczas ... usługach i danych. Przedsiębiorstwa mające platformy technologiczne dobrze sobie radzą na polu reklamy i przenoszą bliskie relacje biznesowe z klientami (a także zgromadzone dane) na ...
-
Upadłości firm I kw. 2018
... się w tym gronie niewypłacalne firmy z sektora obsługi nieruchomości i inwestycji, reklamy, usług finansowych, placówki lecznicze (np. w samym marcu – 7 takich placówek), IT i ... kosztami, w większej części niż ma to miejsce obecnie. A może nawet przede wszystkim zdecydowanie szybciej, niż przebiega to obecnie… Ponownie kwestią otwartą jest ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 25/2018
... pozycjonerzy stron internetowych, graficy komputerowi, tłumacze, dziennikarze, księgowi, copywriterzy, czy pracownicy reklamy. Warto rozglądać się w swoim otoczeniu, czy ten sposób ... Autentyczność wina najczęściej sprawdzają importerzy. – W doborze dostawców wina bierzemy przede wszystkim pod uwagę ich renomę na rynku światowym i europejskim, ale ...
-
8 rzeczy, o których warto pamiętać przed założeniem firmy
... firmy z dołka finansowego. Podczas zakładania własnego biznesu trzeba przede wszystkim uzbroić się w cierpliwość i rezolutnie operować dostępnymi środkami. Nie powinno ... usług promocyjnych – bezpłatnych (np. prowadzenie fanpage’a) i płatnych (np. posty sponsorowane, reklamy). Z doświadczenia wiem, że po zebraniu odpowiednich środków, warto też ...
-
Wyprawka szkolna nie musi być droga
... element wyposażenia ucznia, uplasowały się na drugim miejscu (28%). Przede wszystkim dobrej jakości Większość rodziców kupuje wyprawkę zgodnie z listą przygotowaną przez szkołę (36%), nieco mniej kieruje się doświadczeniem (34%). Tylko nieliczni (3%) śledzą reklamy i kupują zgodnie z aktualnymi trendami. Co w takim razie wpływa na ...
-
Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć
... Skuteczny e-mail marketing, grupy branżowe w serwisie Facebook oraz LinkedIn, precyzyjne reklamy targetowe, Google AdWords, chatbox w e-commerce czy w końcu video wizytówki, ... narzędzi internetowych. Kluczową rolę ogrywają również kompetencje miękkie, a przede wszystkim kreatywność i nowatorskie podejście do kampanii w świecie digital. Specjaliści ...
-
Jak to będzie z leasingiem samochodu w PIT i CIT w 2019 r.?
... zasypywani przez firmy leasingowe. Czy faktycznie ten, kto teraz nie weźmie auta w leasing, dużo straci? Po części tak. Niemniej reklamy mają przede wszystkim przyciągać potencjalnych klientów, a nie mówić całą prawdę. Wtedy byłyby bowiem mniej krzykliwe i przyciągające. A przecież nie o to w nich chodzi. Jak ...
-
Marketing bazuje na emocjach
... wartości i wywoływanie emocji u konsumentów. Doskonałym przykładem tego marketingu są reklamy produktów, w których tak naprawdę nie widać produktu, lecz emocje ... do siebie produktów. - Marketing bazujący na emocjach podkreśla przede wszystkim wartości produktu związane z wewnętrznymi pragnieniami, wspomnieniami i aspiracjami potencjalnych klientów. ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... odbiorca jest aktywnym graczem komputerowym, będzie on otrzymywał odpowiednio dopasowane reklamy. Skorzysta na tym zarówno reklamodawca, który dotrze do swojego klienta, ... Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć nad nim maksymalną kontrolę ...
-
DMP, czyli zrób użytek z danych
... domu mediowym, czy u wydawcy stron www. Dzięki temu źródłu zwiększymy zasięg reklamy o nowych odbiorców. DMP pozwala łączyć dane offline z online. Mogą to być informacje ... Jakie korzyści przynosi im analiza użytkowników i segmentacja w DMP? Przede wszystkim podniesienie wskaźnika konwersji na stronie, czyli efektywniejsze zrealizowanie jakiegoś celu. ...
-
Odpowiedzialność podmiotów zbiorowych - jakie zmiany w prawie?
... w art. 9 ustawy, utrudniających funkcjonowanie takiemu podmiotowi, jak np. zakaz promocji lub reklamy, zakaz dostępu do wsparcia ze środków publicznych, zakaz korzystania z pomocy organizacji ... przewidują, że odpowiedzialność podmiotów zbiorowych zależna będzie przede wszystkim od: wykazania faktu popełnienia czynu zabronionego, wystąpienia winy w ...