-
Nowość w reklamie internetowej
... strona projektu, za które odpowiada Szortal Media Technologies. "Film kodowany jest do Windows Media Video, bazując na dostarczanej kasecie BETA lub dowolnym materiale ... jest technicznie przygotowana na VIDEOstitial" - powiedział Adam Warzyszyński z Szortal Media Technologies. "Innowacyjna na polskim rynku online forma reklamy zaproponowana przez ...
-
Kampania na rzecz dzieci
... do kampanii przygotowała opiekująca się stale projektem Wiosek SOS agencja reklamowa NoS/BBDO. Akcja informacyjna wspierana była również przez media off-line: prasę, radio i telewizję. Wszystkie media uczestniczyły w akcji na zasadach non-profit. Patronat nad programem tworzenia Wiosek Dziecięcych SOS objął Prezydent RP Aleksander Kwaśniewski ...
-
Reklama mobilna przyszłością branży
... są w odwrocie, więc agencje reklamowe szukają bardziej kreatywnych i innowacyjnych sposobów na promowanie marek swoich klientów” – twierdzi Nick Lane z Informa Telecoms & Media – „Telefon komórkowy to bezpośredni kanał prowadzący do konsumenta, przewyższający nawet kanały internetowe, ale osiągnie znaczący sukces tylko wtedy, jeśli zostanie ...
-
Internauci a ACTA, SOPA i PIPA
... przyłączyły się media i korporacje. Na temat protestu przeciwko ustawom SOPA i PIPA pisały również polskie media i polscy internauci, co zbadał Kompas Social Media. ... i PIPA – wynika z badania zrealizowanego w ramach projektu Kompas Social Media. Najczęściej publikowano informacje w serwisach społecznościowych. Najwięcej informacji ukazało się na ...
-
Banki i produkty bankowe w mediach
... się we wrześniu br. Blisko 90 proc. publikowanych jest w internecie i social media. Pod lupę wzięto brandy, które znalazły się w sierpniowym rankingu kredytów ... podobną sytuacją mamy do czynienia w przypadku ING Banku, mBanku i EuroBanku. Publikacje w social media stanowią blisko połowę przekazu na temat BZ WBK, zajmującego trzecią pozycję w tym ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę ... . Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 21% rocznie, częściowo ...
-
Nuda w pracy w mediach społecznościowych
... ponad 200 komentarzy, które stanowiły połowę wszystkich publikacji w social media na ten temat. Skarżymy się przeważnie w poniedziałek lub wtorek. Część ... przełożony. Jak można się domyślać, dyrektor został zwolniony. Nasza aktywność w social media może być skrupulatnie monitorowana przez pracodawców, którym zależy na budowaniu wizerunku pracodawcy ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... zestawienia benchmarkowego. Od stycznia do marca 2016 roku o marce IKEA wszystkie media łącznie informowały prawie 12 tys. razy, co zapewniło sieci ponad 83% udział w ... Odpukać w niemalowane? Skupmy się zatem na potrzebie bieżącej interakcji z odbiorcami w social media. Nie wystarczy, według ludowej zasady odpukać w niemalowane drewno, by nasze ...
-
Technologie w mediach: Facebook angażuje, a Samsung emocjonuje
... skupiają się na informacji, a nie publicystyce. Facebook w blasku fleszy W social media najłatwiej trafić na wzmiankę o portalu Marka Zuckerberga ale to autorzy ... 83% wartościujących tekstów, Google - w 78%, a Microsoftu - w 75%. Angażujący humor Najwięcej interakcji w social media wywołują wpisy i komentarze na temat Facebooka, Apple i Google, choć ...
Tematy: technologie, marki technologiczne, social media, media społecznościowe, Facebook, Apple, IBM, Samsung -
Najbardziej medialne linie lotnicze. O kim było głośno?
... , jak i falę emocjonalnych komentarzy w mediach społecznościowych. Część wypowiedzi w social media odnosiła się do kwestii religijnych. „Laicka Europa Zachodnia, co za schizofrenia: z ... ponad 50%) oraz na forach internetowych (prawie 30%). Dzięki social media podróżnicy mogą szybko skontaktować się z przedstawicielami linii lotniczych. Mogą także ...
-
Sektor finansowy tnie wydatki na reklamę
... w wydatkach były firmy ubezpieczeniowe, których budżety stopniały o niemal połowę. W media miksie tradycyjnie dominowała telewizja. Kategorie Analiza Codemedia pokazuje, ... prym wiodły: Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, AXA Direct i PZU. Media W media miksie wydatków sektora finanse zdecydowanie dominuje telewizja, na ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 28/2017
... Avon, w której przypadku sprawdziło się słynne powiedzenie, że „kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. – Na Facebooku pojawił się post kobiety, która opisała historię ... Rakowi Piersi". Avon nie zdążył szybko zareagować. Na negatywne komentarze w social media i nawołania do bojkotu konsumenckiego marka odpowiadała formułką: „Nie jesteśmy ...
-
Kadra zarządzająca w mediach II 2005
... Mimo poważnych zmian związanych z Zarządem PTC oraz doniesień o działalności Elektrimu, Piotr Nurowski, zwycięzca lutowego rankingu bossów, był najczęściej opisywany przez media w kontekście wyboru na prezesa Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Łącznie o Nurowskim ukazało się 118 publikacji, w tym: 90 neutralnych i 28 pozytywnych. Dotychczasowy lider ...
-
Branża PR w mediach V 2008
... marketingu politycznego jak zachodni politycy, a jego PR-owcy czerpią inspiracje z wizerunku takich polityków jak Nicolas Sarkozy, Angela Merkel czy Bill Clinton. Media są nadal zainteresowane zagadnieniami dotyczącymi ogólnie branży public relations. W maju dużo miejsca poświęciły debiutom na NewConnect agencji PR-owskich. W tym kontekście ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... mediów i rozrywki możemy oczekiwać w 2010 r. a wartość rynku do 2013 r. osiągnie 1,6 biliona USD - to główne wnioski z najnowszego raportu pt. Global Entertainment & Media Outlook 2009-2013 ("Perspektywy dla branży rozrywki i mediów 2009-2013 na świecie"), opracowanego przez PricewaterhouseCoopers. PwC podaje, iż obecny kryzys gospodarczy, który ...
-
Multimedialny Clarion NX700E z GPS
... 30 stacji (18FM, 12AM) Odtwarzacz CD/DVD; MP3/WMA/AAC/DivX; ID3-Tag/CD Text - Oficjalny certyfikat DivX®; odtwarza wszystkie wersje DivX® video według standardu DivX® Media Tylne wejście USB; MP3 / WMA / AAC; ID3-Tag 6-kanałowe 2V wyjście RCA 1 wejście RCA dla kamery CCD 1 wejście RCA Audio / Video ...
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2011
Aż czterech z dziesięciu czołowych przedsiębiorców w Polsce stroni od mediów - dowiadujemy się z raportu "Najbogatsi Polacy" przygotowanego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". O pozostałych w mediach mówi się raczej niewiele. Czy to ich przemyślana strategia? I dlaczego dziennikarze nie interesują się osobami, od decyzji których zależy często ...
-
Polscy internauci a podróż ze zwierzętami domowymi
... to pytania szukał Instytutu Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Instytut Monitorowania Mediów zbadał przekazy internetowe, które pojawiły się między 1 ... na forach internetowych. Podróżowanie ze zwierzęciem nie zawsze jest bezstresowe: w styczniu media informowały o kocie, który opóźnił lot samolotu linii Air Canada do Toronto ...
-
Polska prasa i Internet a gaz łupkowy
... opinie. Przeanalizował to Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Łupki są tematem popularnym w mediach – według analizy Instytutu ... z korupcją przy udzielaniu koncesji na wydobycie gazu łupkowego. Sporo miejsca media poświeciły w tym czasie także sprawie Bułgarii, która zrezygnowała z poparcia dla eksploatacji ...
-
Najbogatsi Polacy w mediach VII 2012
... . przekazu na temat Jan Kulczyka i blisko 93 proc. o Grażynie Kulczyk należało do mediów mainstreamowych. Michałem Sołowowem zdecydowanie częściej interesowały się media biznesowe (74 proc. przekazu), podobnie jak Rodziną Karkosików (blisko 95 proc.). Właściciel Telewizji Polsat w podobnym stopniu był obecny w obu typach ...
-
Polski Internet a premiery filmowe
... - wynika z analizy przeprowadzonej przez Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu Kompas Social Media. Licencja na przyciąganie uwagi i kolejny przebój z wampirami „Skyfall” nie ... stwierdzić można z pewnością, że dyskusja internautów trwa, skutecznie podkręcana przez media. Między 14 a 21 listopada napisano o „Pokłosiu” ponad tysiąc razy, od ...
-
Branża energetyczna a wydatki na reklamę 2012
... dalsze ożywienie kategorii po zmianach ustawowych i uwolnieniu cen energii dla klientów indywidualnych. Z analiz Equinox Polska, przygotowanych na podstawie danych Kantar Media wynika, iż wydatki sektora branży energetycznej rosną systematycznie od kilku lat. Pomimo, iż nie są to duże wzrosty +6 % w 2011r oraz ...
-
Polski Internet a festiwale muzyczne 2013
... , o których informacje zebrał IMM, wspominano w internecie łącznie ponad 35 tysięcy razy. Szczególnie głośno o imprezach było w mediach społecznościowych. Publikacje festiwalowiczów w social media stanowią blisko 60 proc. wszystkich materiałów na temat festiwali w badanym okresie. W internecie król jest jeden. Heineken Open'er Festival - firmowany ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... – dwucyfrowy spadek odnotowały wydatki na display, jego kosztem zyskują natomiast reklama video, traktowana coraz częściej jako przedłużenie kampanii telewizyjnych, social media oraz reklama w wyszukiwarkach. Nie zmieniają się także czerwcowe prognozy ZenithOptimedia dotyczące wartości wydatków na reklamę w prasie, radiu i w kinach. Wpływy z reklam ...
-
Polski Internet: najczęstsze błędy językowe
... też o poprawności słowa? Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media sprawdził, jakie błędy językowe Polacy popełniają w internecie i mediach społecznościowych. Na ... a tym samym są najbardziej widoczne. Aż trzy serwisy z pierwszej piątki to media adresowane do młodych użytkowników sieci: photoblog.pl, ask.fm oraz zapytaj. ...
-
Kamil Stoch - medialny sportowiec roku 2014
... prawie 323 mln złotych. Najczęściej Stoch pojawiał się w TVP Info, Eurosport.pl i PolskieRadio.pl., przy czym 57 proc. informacji dostarczały media ogólnopolskich. Za plecami lidera znaleźli się Robert Lewandowski (46 tys. wzmianek) oraz Justyna Kowalczyk (38 tys. wzmianek). Publikacje na temat ...
-
Polscy blogerzy - TOP 10
... liderką rankingu ponownie została Julia Kuczyńska – Maffashion. Dziennikarze trzy razy częściej używają w materiałach jej pseudonimu niż imienia i nazwiska. W ubiegłym roku media opublikowały o niej 3,2 tys. informacji – dwa razy więcej niż w 2013 r. Tą liczbą Kuczyńska pozostawiła innych blogerów znacząco w tyle. Na drugim miejscu ...
-
Masz sklep na Facebooku? Nie łam prawa!
... ostatnio badania wskazują, że znakomita większość e-sprzedawców (86 proc.) wykorzystuje media społecznościowe do promowania swoich produktów. Czy jest to opłacalne? Zdecydowanie ... z RzetelnyRegulamin.pl. Diabeł tkwi w szczegółach… prawnych Sprzedając w social media zgodnie z literą prawa, należy spełnić określone wymogi prawne dotyczące e-sklepów, w ...
-
Wybory prezydenckie 2015: kandydaci w mediach
Wygrywający w sondażach wyborczych Bronisław Komorowski króluje również w przekazach medialnych. Jak wynika z analizy zrealizowanej przez Instytut Monitorowania Mediów, to właśnie jemu poświęca się najwięcej czasu w Internecie i mediach społecznościowych. Na drugim miejscu Andrzej Duda, na trzecim Janusz Korwin-Mikke. Urzędującemu prezydentowi ...
-
Medialny Paweł Kukiz
... zgromadził 27,9 tys. materiałów (996 doniesień dziennie). Największy udział w tym wyniku miały kanały społecznościowe – 72 proc. W badanym okresie użytkownicy social media wspomnieli o polityku w blisko 20 tys. wpisów i komentarzy. Wyraźny skok miał miejsce 24 czerwca – tego dnia odnotowano ponad 1,4 tys. takich informacji ...
-
Monitoring mediów: gwiazdy "Małych Gigantów" żyłą złota dla TVN
... radziły sobie „Kuchenne rewolucje”. Przeprowadzona analiza domu mediowego Lowe Media sprawdza przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej dochodowych ... . informacji. Za nią uplasował się Robert Janowski z wynikiem 1,3 tys. materiałów. Media ogólnopolskie i regionalne Na największe wsparcie mediów ogólnopolskich mogła liczyć Katarzyna ...
-
Top Marka: motoryzacja najbardziej medialną branżą
Branża motoryzacyjna okazała się najbardziej lubianą przez media – wynika z badania Top Marka, przeprowadzonego przez magazyn „Press” i i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. W prasie i Internecie pod względem liczby publikacji zwyciężył Volkswagen, jednak w ...
Tematy: Top Marka, motoryzacja, branża motoryzacyjna, monitoring mediów, Volkswagen, Mercedes-Benz, Ford, BMW -
Maffashion, Jemerced, Kasia Tusk. To one rządzą modową blogosferą
... . Drugie miejsce zajęła strona Jemerced z wynikiem 15 informacji, a następnie Maffashion – 13. W mediach społecznościowych dominuje Maffashion We wrześniu użytkownicy social media wspomnieli o wybranych blogerkach blisko 4 tys. razy. Ponad połowa przekazu należała do Julii Kuczyńskiej (2 tys. wzmianek). Najczęściej internauci pisali o szafiarkach ...
-
Robert Lewandowski rządzi w mediach
... temat piłkarza – w październiku wyniósł on 115 mln złotych. Publikacje mogły wygenerować dotarcie na poziomie 11 mld kontaktów. Lewandowski wygrywa w social media Fani piłkarza dzielą się jego sukcesami także w mediach społecznościowych. W trakcie analizowanego miesiąca na temat piłkarza pojawiło się aż 415,2 tys ...
-
Politycy i partie w mediach I 2016
... AVE wpływ miała przede wszystkim prasa. Publikacje z tego medium były warte aż 72 mln złotych. Media społecznościowe należą do Petru O liderze Nowoczesnej najgłośniej mówiło się w social media. W nawiązaniu do jego osoby ukazało się 82,8 tys. wzmianek i komentarzy. Pozostali liderzy uzyskali znacznie mniejsze ...