-
Polacy na zakupach online 2021. Jakie trendy?
... internecie. Obecnie ponad 80 proc. Polaków deklaruje, że kupuje ...
-
Usługi internetowe: jak inflacja zmienia zachowania konsumentów?
... konsumentów, 34 proc. gospodarstw domowych chce skrócić czas spędzony w internecie, a 33 proc. planuje przenieść wydatki z cyfrowej rozrywki i internetu na zakupy związane ... badane osoby w całym procesie niechętnie korzystają ze wsparcia online. Ponad 40 proc. kupuje mobilne usługi internetowe w sklepie stacjonarnym, a 55 proc., w przypadku problemów ...
-
10 zasad bezpiecznych zakupów online nie tylko w Black Friday
... sprzedawcą? Jak pokazują wyniki badania “Omni-commerce kupuję wygodnie 2022” w Internecie kupuje już 87% konsumentów. Polacy nie tylko więcej wydają na e-zakupy, ale także ... korzyści z zakupów przez Internet. Przez kilka lat zorganizowaliśmy kampanię “Kupuję w Internecie”, której elementem była edukacja konsumentów jak bezpiecznie kupować przez ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... w internecie, co z kolei jest dobrą wiadomością dla operatorów logistycznych obsługujących ten rynek. Z wrześniowego badania opublikowanego przez Gemius, PBI oraz IAB Polska wynika, że Polacy przebadani w połowie roku nie ograniczali zakupów internetowych ze względu na wysoką inflację, a 58% respondentów twierdziło, że kupuje online ...
-
Zakupy online: Polacy doceniają zalety i narzekają na wady
... 50%) w Polsce twierdzi, że zapisuje dane swojej karty tylko u sprzedawców, u których kupuje często, podczas gdy dwóch na pięciu kupujących (39%) przyznaje, że ... go swoim klientom – platformom i sklepom prowadzącym działalność w internecie. To szybki, prosty i bezpieczny sposób płacenia w internecie, który pozwala kupującym płacić „jednym kliknięciem ...
-
Badanie Internetu w Polsce II 2006
... Internecie też nie jest jeszcze popularne. Co prawda 23 proc. respondentów deklaruje, że korzysta z portalu aukcyjnego Allegro (1 proc. z eBay), ale to korzystanie nie przekłada się na kupowanie i jest raczej przeglądaniem ofert lub weryfikowaniem cen. Jedynie 4 proc. internautów stwierdziło, że kupuje ...
-
Rynek fuzji i przejęć zaczyna się budzić?
... Pojawiają się jednak pierwsze jaskółki mogące zwiastować odwilż na rynku fuzji i przejęć. Buffett kupuje w dołku Warren Buffett przez wiele lat obecności na rynku ... sieci) – dzięki integracji z Omniture ma szansę zrewolucjonizować rynek analizy danych o ruchu w Internecie, który ma coraz większe znaczenie dla speców od marketingu. Electronic Arts ...
-
Podstawowe prawa konsumentów
... . Jednym z najważniejszych uprawnień konsumentów zawierających umowy na odległość (robiących zakupy w Internecie, ale też zamawiających towary z katalogów wysyłkowych lub przez telefon) jest ... , która buduje reputację firmy w oczach konsumentów. W Polsce 87% konsumentów nie kupuje produktów i usług od firm, którym nie ufa, a 79% nastawia znajomych i ...
-
Strona internetowa w obcym języku może odstraszać
... uważa, że taka informacja jest ważna przy zakupie ubrań w internecie. Gdy konsument rozumie treść, wie dokładnie, co kupuje i ma poczucie, że mniejsze jest prawdopodobieństwo dokonania ... marki. Dlatego warto jest się zastanowić, jaką mamy grupę docelową, kto kupuje od nas najwięcej produktów i czy nie zaoferować naszym konsumentom strony internetowej ...
-
Świąteczne dekoracje made in Poland
... na pochodzenie ozdób – 56% ankietowanych zdeklarowało, że część z nich kupuje w sklepach, a część wykonuje razem z rodziną i bliskimi. Diabeł tkwi w kolorach „ ... których czerpiemy inspiracje. Według raportu Homebook.pl 59% badanych natchnienia szuka w Internecie, 26% samemu wymyśla ciekawe dekoracje, a 10% wyszukuje je w czasopismach. Z raportu ...
-
E-zakupy i płatności zbliżeniowe. W tym jesteśmy najlepsi
... , że Polacy mogą uchodzić za liderów pod względem częstotliwości zakupów w internecie. Aż 9% z nas przyznaje, że e-zakupy robi codziennie lub ładnych kilka razy ... produktów dominują w polskich e-koszykach? Okazuje się, że połowa z nas online kupuje ubrania oraz obuwie, 35% książki, a co trzeci - elektronikę. Zainteresowaniem kupujących z Polski ...
-
Czy warto kupować samochody poleasingowe?
... to przede wszystkim aut mniejszych, niższej klasy. W momencie, gdy tego typu pojazdy kupuje przeciętny Kowalski, zazwyczaj wychodzi z założenia, że mniejsze auto miejskie powinno być po prostu ... której można odnaleźć wygodne dla użytkowników, zebrane w jednym miejscu, odnośniki do zamieszczonych w Internecie ofert sprzedaży samochodów używanych ...
-
Po opony samochodowe na szrot?
... Tadeusz Kuncy z Moto Data. 25% badanych kupuje opony przez internet, gdzie w ostatnich latach powstały nowoczesne serwisy poświęcone tematyce oponiarskiej. Można tam znaleźć także informacje technicznie na temat opony – jest to jeden z warunków bezpiecznych zakupów w internecie. Podczas decyzji o kupnie pamiętajmy, że opony to ...
-
Polacy na zakupach. 9 faktów
... Niemal 2/3 Polaków (65%) przyznaje, że bardziej niż czytanie opinii w internecie interesuje ich kontakt ze sprzedawcą w salonie stacjonarnym. Jest to szczególnie ważne ... (aż 82%). Zamawiają również kosmetyki, multimedia i artykuły dziecięce. Aż 64% mężczyzn kupuje online sprzęt elektroniczny. Co ciekawe, panowie kupują równie często bilety do kina ...
-
Zakupy online. Jak kupują Europejczycy?
... zadeklarowało, że przynajmniej raz w miesiącu kupuje w sieci (2 pkt proc. więcej niż rok temu). Najpopularniejszymi produktami kupowanymi w internecie są – podobnie jak przed rokiem – buty, ... % klientów sklepów internetowych (12% w Polsce) oraz 30% dużych nabywców kupuje świeżą żywność i napoje online. Coraz więcej nabywców w Europie robi zakupy ...
-
Wyprawka szkolna nie musi być droga
... z promocji – śledzenie aktualnych ofert deklaruje ponad połowa badanych, a 12% kupuje produkty do wyprawki szkolnej w tych sklepach, w których otrzymuje dodatkowe korzyści, np. ... (2/3 osób posiadających dzieci). Często rodzice stawiają też na zakupy w Internecie (37%). PAYBACK Opinion Poll To badanie zostało przeprowadzone na uczestnikach Programu ...
-
Boże Narodzenie bez kłopotów finansowych
... do sklepów stacjonarnych, choć wśród osób młodych coraz popularniejsze są zakupy w internecie. Charakterystyczną cechą osób poniżej 35 roku życia jest również kupowanie ... pozwala uniknąć dodatkowych kosztów związanych z zamawianiem cateringu. Dania gotowe kupuje co czwarty badany, przy czym w największych miastach nawet co trzeci. Najczęściej ...
-
Zachowania konsumentów: planujemy głównie zakupy żywności i książek
... zapasów, z którym mieliśmy do czynienia na początku pandemii. Obecnie 38 proc. kupuje więcej niż potrzebuje. To o 6 pp. mniej niż w połowie czerwca. Na ... dzieci w szkolnych ławkach. Książki są kategorią produktów, którą niezmiennie najchętniej kupujemy w Internecie. Taką deklarację składa 55 proc. Polaków. Podobnie z elektroniką oraz odzieżą. Jednak ...
-
Deloitte: polscy konsumenci kupują online, ale zakupy odbierają w sklepie
... największą popularność. Najchętniej zamawiamy w Internecie i odbieramy osobiście jedzenie w restauracjach i ubrania (po 37 proc.), ale też elektronikę (31 proc.) i niezbędne rzeczy do domu (26 proc.). Na świecie trend BOPIS popularniejszy jest w Korei Południowej, gdzie prawie połowa badanych kupuje tą drogą jedzenie, oraz w Chinach ...
-
Black Friday i Cyber Monday. Inne niż rok temu?
... . W trakcie Black Friday najczęściej staramy się łączyć zakupy stacjonarne i online: z obydwu tych sposobów korzysta 55% osób biorących udział w badaniu. Wyłącznie w internecie kupuje co piąty z respondentów (22%). Jeśli robimy zakupy online, najczęściej korzystamy z laptopa (37%), smartfona (33%) i komputera stacjonarnego (28%). Przy tym to ...
-
Polacy martwią się o oszczędności bardziej niż o własne zdrowie
... zakupów produktów spożywczych na świąteczny stół, a tych Polacy nie lubią kupować w Internecie. Teraz, kiedy święta za nami widać nieznaczny spadek liczby osób, które czują ... robienie większych zakupów (37 proc.). Nerwowy początek roku Aż 46 proc. z nas przyznaje, że kupuje więcej niż jest w stanie zużyć na bieżąco. To najwyższy wynik dla Polski w ...
-
Zakupy online w czasie pandemii - jak kupujemy odzież i obuwie?
... . Polacy więc ruszyli na zakupy online. Jak kupowaliśmy odzież i obuwie w Internecie? Respondenci badania ARC Rynek i Opinia najczęściej wskazywali Allegro, jako miejsce ... zakupu obuwia online różnica między najstarszą grupą wiekową a tą, która najczęściej kupuje obuwie online (25-34 lata) jest jeszcze mniejsza i wynosi 6 punktów procentowych ...
-
E-klienci. Wydają, ale wymagają
... zarówno częstość zakupów internetowych, jak i wartość e-koszyków zakupowych. 2 do 5 razy w miesiącu kupuje już 61% e-klientów, a ponad 5 razy w miesiącu - 16%. To o +6p.p. więcej regularnie kupujących w e-commerce. Największe jednorazowe wydatki w Internecie, czyli takie o wartości ponad 500 zł, rok temu były udziałem 2% konsumentów, a obecnie ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... , czy chodzi do kina, czy przesiaduje w internecie, na jakich stronach, czy słucha radia, jakiego, w jakich godzinach? miejsca kontaktu z produktem – gdzie, kiedy i w jakich okolicznościach nasz target doświadcza naszego produktu, kiedy jest najbardziej otwarty na zakup, w jakich okolicznościach kupuje, a w jakich żywa, konsumuje nasz produkt ...
-
Ranking kont osobistych wg Open Finance
... tys. zł miesięcznie netto i tyle wpływa na jego konto. Nie boi się bankowania w Internecie. Wykonuje operacje wyłącznie w sieci, ale niezbyt często. W ciągu miesiąca robi sześć przelewów złotowych ... zł, i ze względu na brak opłat trafia to w całości do jego kieszeni. Jeśli klient kupuje w sieci więcej, ma szansę na zwrot z Synca do 1200 zł rocznie, ...
-
Świąteczne wydatki Europejczyków 2012
... w Internecie, a 23 proc. porównywać ceny w specjalnie do tego stworzonych serwisach internetowych. „Polacy są mistrzami w tzw. ‘cross-channel’, czyli szukaniu ofert w Internecie i sklepach ... upominków na ostatnią chwilę. „Co piąty badany deklaruje, że prezenty kupuje już w listopadzie, a 45 proc. wybiera się na zakupy w pierwszej połowie grudnia. ...
-
Ranking kont osobistych wg Open Finance XI 2012
... 140 zł rocznie. Nasz zainteresowany znalezieniem najatrakcyjniejszego ROR-u wykonuje przelewy wyłącznie w Internecie. W miesiącu robi sześć przelewów złotowych do innych banków, w tym zlecenie stałe oraz dwa ... tu martwić o korzyści, bo bezwarunkowo całość trafi na jego konto. Jeśli kupuje w sieci więcej ma szansę na zwrot z Synca do 1200 zł rocznie, ...
-
PayPal: m-commerce rośnie w siłę
... szybkość realizacji zamówienia. Niską cenę, jako główną motywację do zakupów w Internecie wskazała ponad połowa (53%) użytkowników komputerów, 31% właścicieli smartfonów i tylko ... na urządzenia przenośne - 10% użytkowników smartfonów wskazało, że nie kupuje w ten sposób, z uwagi na niedostępność stron internetowych przystosowanych do przeglądania ...
-
E-commerce: jak kultura i rozrywka sprzedają się w sieci
... ,31 proc. użytkowników. To więcej niż we wrześniu, gdyż na udział w takich wydarzeniach decydowało się wtedy 39,94 proc. kupujących. W internecie kupujemy również bilety na kabarety i to częściej niż do kina. – Możliwość zaprezentowania użytkownikowi wielu ofert z różnymi wydarzeniami kulturalnymi w jednym miejscu ...
-
Karty płatnicze pomocą w smart shoppingu
... ) tropi okazje w Internecie, korzystając głównie z porównywarek cen oraz serwisów aukcyjnych. Co ciekawe, duża grupa ankietowanych (prawie 40 proc.) z zasady unika okazji i kupuje wyłącznie to, ... które pozwalają na dokonywanie szybkich płatności za zakupy w Internecie, dają możliwość ustanowienia dziennych i jednorazowych limitów transakcyjnych. ...
-
Na karmę dla psa i kota wydamy w 2015 roku 2 miliardy zł
... półki. Na przykład polska firma Bowl & Bone Republic sprzedaje swoje produkty w eleganckich salonach piękności dla psów oraz w internecie. Internet na smyczy Według badań w internecie kupuje karmę i akcesoria dla zwierząt ponad 40 proc. właścicieli. Ponadto poszukuje się tam informacji. Statystyki mówią, że 30 proc ...
-
Zakupy online: rzadziej, ale więcej
... sięgnęły 1%, a w Polsce aż 6% (33% vs 27%). Co ciekawe, już ponad połowa ankietowanych deklaruje, że kupuje w sieci raz lub dwa razy w miesiącu. Podobna tendencja występuje również ... W minionym roku taką odpowiedź podawało 22% ankietowanych. „Polacy nieco rzadziej kupują w internecie, ale roczne wydatki na zakupy online rosną. Przy jednej transakcji ...
-
Jak nowe technologie zmieniają zachowania konsumenta?
... ma zarządzanie magazynem dla handlowców. Konsumenci kupują sprytniej i korzystniej: Aż 80% klientów na całym świecie twierdzi, że kupuje korzystniej zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w Internecie. Najważniejsze znaczenie dla handlowców ma lojalność „klienta nowej ery” : Mimo iż mają oni nieskończenie wielki wybór produktów w zasięgu ...
-
Prezenty świąteczne w sieci: 9 zasad, które warto stosować
... około 40 proc. polskich konsumentów. Bez względu na okazję, online kupuje już 55 proc. Polaków, z czego 2/3 przyznaje się do regularnych zakupów ... ważna jest – co zrozumiałe – szczególnie przed Gwiazdką. Jak uniknąć pułapek w czasie zakupów w internecie Aby nie zostać bez pieniędzy i towaru, z produktem niepożądanym lub dostarczonym po terminie, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... Egipt jest od lat największym na świecie importerem pszenicy, a ziarno kupuje na przetargach. W ubiegłym roku Egipt najwięcej ziarna sprowadził z krajów Basenu Morza ... Transmisję obejrzała rekordowa liczba osób, w telewizji ok. 114,5 mln, dodatkowo ponad 1 mln w internecie. – Pod względem plasowania reklam najbardziej widoczne są takie firmy jak ...