-
Rynek biurowy w regionach II kw. 2023. Deweloperzy i najemcy ostrożni
... dostarczyli łącznie ponad 116 000 mkw. powierzchni w 10 budynkach biurowych, z czego 41% trafiło na rynek w okresie od kwietnia do czerwca. Wśród największych ... około 830 m² w porównaniu z ubiegłorocznym 1000 mkw. - Dorota Mielke, Zastępca Dyrektora, Dział Wynajmu Powierzchni Biurowych w BNP Paribas Real Estate Poland. Najemcy w znacznej części ...
-
6 czynników sukcesu budowania zespołu pracowników - specjalistów IT
... szukają nowej pracy, jest brak możliwości nauki i rozwoju. Wśród pracowników IT aż 41% wskazało brak rozwoju kariery jako powód chęci odejścia z obecnej pracy. ... , a inicjatywa DEI często jest pomijana. Faktycznie, 30% respondentów stwierdza, że ich dział technologiczny nie ma obecnie żadnego udziału w prowadzeniu DEI, a tylko 8% uważa, że ...
-
Mocne dane o zatrudnieniu w USA i atak Hamasu na Izrael umacniają USD
... procent. W miarę upływu czasu skala zwyżki nieco malała i ok. godz. 10:00 wynosiła +2,78 proc. w przypadku WTI na NYMEX-ie oraz +2,41 proc. w przypadku Brent na ICE. Cena kontraktów na złoto na COMEX-ie, która w piątek znalazła się na najniższym poziomie od marca ...
Tematy: komentarz walutowy, kursy walut, złoty, dolar, euro, funt, jen, rynek akcji, rynek surowców, komentarz giełdowy, WIG20, giełdy światowe, bitcoin -
Polskie firmy coraz chętniej wdrażają sztuczną inteligencję
... trzech schematów - wdrożenie w całości przez zewnętrzną firmę (32%), przez wewnętrzny dział przy współpracy z zewnętrznymi dostawcami (29%) oraz wyłącznie w oparciu o zasoby ... inteligencję. W znaczącym stopniu zrobi to 22% ankietowanych firm, a w nieznacznym – 41%. W 23% przypadków wydatki pozostaną na niezmienionym poziomie. Znacząco lub nieznacznie ...
-
Sztuczna inteligencja tajną bronią firm. Co o korzyściach z GenAI mówią CEO?
... stopniu zrobi to 22% ankietowanych firm, a w nieznacznym – 41%. W 23% przypadków wydatki pozostaną na niezmienionym poziomie. O badaniu Badanie CEO Outlook Pulse Survey zostało przeprowadzone na zlecenie EY we wrześniu i październiku 2023 r. przez FT Longitude, specjalistyczny dział badań i marketingu treści Financial Times Group. Wśród ...