-
Spam w I 2011 r.
... cieszyli się stosunkowo spokojnym okresem – w tym czasie nie prowadzono żadnych głośnych kampanii antyspamowych ani nie miały miejsca procesy sądowe spamerów. Zmniejszenie presji ... wykrywanych szkodliwych programów z pewnością miała związek z kampanią “rekrutacyjną”, której celem było dodanie kolejnych komputerów do rozsyłających spam sieci zombie. ...
-
Usługi ESCO a efektywność energetyczna
... Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych i branżowych. Celem prac zespołu, powinno być wypracowanie sposobów na ... b. mały. DZIAŁANIE 3 - PROMOCJA PROBLEMATYKI ZWIĄZANEJ Z EFEKTYWNOŚCIĄ ENERGETYCZNĄ Działanie 3.1. Podjęcie narodowej kampanii na rzecz efektywności energetycznej. Kampania taka jest konieczna aby ...
-
USA: skrócony tydzień na Wall Street
... . Kolejne dni pokażą, jak na te lakoniczne komunikaty, przypominające hasła z kampanii wyborczej, zareagują giełdy. Konrad Widuliński Polska i Europejskie Rynki Wschodzące Za ... pewno ucieszyła wielu polskich kredytobiorców, ale jeśli osłabienie złotówki stanie się celem spekulantów, to radość może okazać się trochę przedwczesna, bo frank w takiej ...
-
Przewlekłe choroby układu oddechowego w Polsce
... oddechowego. GARD skupia najwybitniejszych na świecie specjalistów w tym zakresie, których wspólnym celem jest opracowanie skutecznych strategii zapobiegania tym chorobom, możliwych do wdrażania ... świata. Polskie Towarzystwo Alergologiczne aktualnie uczestniczy w międzynarodowej kampanii Europejskiej Akademii Alergii i Immunologii Klinicznej (EAACI) ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy II 2012
... którego przez kilka godzin pozostawała online. Przed wyborami prezydenckimi w Rosji ataki DDoS oraz ataki hakerskie były stosowane jako narzędzia w kampanii politycznej. Celem umotywowanych politycznie ataków padły również strony internetowe mediów, grup opozycyjnych oraz agencji rządowych. Co istotne, w tej serii ataków Kaspersky Lab ...
-
Trojan ZeuS atakuje US Airways
Kaspersky Lab informuje o wykryciu kampanii spamowej, której celem są pasażerowie linii lotniczych US Airways. Odbiorcy sfałszowanej wiadomości e-mail, którzy klikną znajdujący się w niej odsyłacz, są przekierowywani na stronę ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... przekazu reklamowego. Na „czyste” targetowanie kontekstowe dla swoich kampanii decyduje się 68% klientów agencyjnych. Zarazem aż 90% z nich samodzielnie ... 43% korzysta z oferty SmartContext. W 2011 roku marketerzy koncentrowali się na kampaniach, którym celem było budowanie zasięgu (80% wskazań). Kampanie wizerunkowe były realizowane przez 70% ...
-
Wirus Wiper naprawdę szkodliwy?
... – szkodniki te trzymały swój główny kod w zaszyfrowanych plikach “.PNF”. Jeżeli celem atakujących było upewnienie się, że Wiper nigdy nie zostanie wykryty, ... o szkodliwym programie Shamoon). Fakt, że incydenty w Wiperem doprowadziły do wykrycia kampanii cyberszpiegowskiej Flame rodzi zasadnicze pytanie. Jeżeli za powstaniem Duqu/Stuxneta/Flame’a ...
-
Spam w X 2012 r.
... na nowego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Przed wyborami, w samym szczycie kampanii wyborczej, spamerzy zachęcali użytkowników, aby podzielili się swoimi prognozami odnośnie zwycięzcy ... W październiku wzrosła liczba szkodliwych i phishingowych wiadomości e-mail, których celem były pieniądze użytkowników. Trend ten prawdopodobnie utrzyma się w ...
-
Polskie media a mocne alkohole
... tych korporacyjnych i dotyczących sytuacji rynkowej czy też relacji z prowadzonych akcji i kampanii. Wśród tych ostatnich również inicjatyw producentów alkoholi ... były publikacje, które ukazały się między 1 stycznia a 30 września 2012 roku. Celem badania było znalezienie odpowiedzi na pytania dotyczące ekspozycji różnorodnych alkoholi w mediach: ...
Tematy: media, prasa, internet, media społecznościowe, monitoring mediów, mocne alkohole, alkohole, whisky, wódka -
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... wysłała w podróż z Nowego Jorku do Los Angeles aktora i komika, Josha Sankeya. Celem była promocja grubo pociętego bekonu (oraz oczywiście zaangażowanie konsumentów w markę), a ... nagrywała ich zaskoczone miny). Rezultaty? 55 433 like’ów w trakcie trwania kampanii (co przekłada się na wydanie 3695 produktów). Koncept śmiało może być wykorzystywany ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... pragmatycznie korzystają z różnych metod targetowania w zależności od celu kampanii w analizowanych sieciach. Oznacza to jednocześnie, że termin “sieć kontekstowa” ... udzielali przedstawiciele agencji i domów mediowych realizujących kampanie w sieciach kontekstowych. Celem badania było oszacowanie rozmiarów rynku reklamy kontekstowej i przybliżenie ...
-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... przez CeBRiS. (CATI,). 7 na 10 ankietowanych deweloperów reklamuje się w Internecie Celem działań marketingowych każdej firmy w każdej branży, a więc deweloperów i agencji SEO/SEM ... ofertę na usługi marketingowe w Internecie, tj. na prowadzenie kampanii linków sponsorowanych, pozycjonowanie organiczne, optymalizację strony, zarządzanie profilem ...
-
Szkodliwe programy 2013
... ” kampanie cyberszpiegowskie: w 2013 r. ich ofiarą padło do 1 800 organizacji Większość kampanii cyberszpiegowskich, które zidentyfikowali analitycy z firmy Kaspersky Lab, miało na celu kradzież ... jedynym motywem osób stojących za incydentami naruszenia bezpieczeństwa. Ich celem może być również podważenie reputacji atakowanej firmy albo protest ...
-
Sklepy internetowe a promocje świąteczne
... gratisowe, np. kup 2, a 3 otrzymasz gratis (10%). Dla niemal połowy e-sklepów głównym celem promocji świątecznej jest po prostu wzrost sprzedaży. Natomiast, budowanie ... Obserwujemy bardzo duże zaangażowanie klientów w okresie świątecznym. Poza prowadzeniem kampanii, przedsiębiorcy wiele uwagi poświęcają wprowadzeniu świątecznych akcentów w wyglądzie ...
-
Boże Narodzenie 2013: uwaga na oszustów na Facebooku
... błędami, wiele osób daje się na nie nabrać i pada ofiarą kampanii oszustów. Pewien konkurs bożonarodzeniowy, w którym do „wygrania” były konsole PlayStation 4, ... osoby korzystające z komputerów PC są bardziej narażeni na infekcję, coraz częstszym celem stają się użytkownicy mobilni, którzy w święta będą intensywnie wysyłać wiadomości. Zważywszy na ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... Sugestie użytkowników są dla nas wskazówką do dalszych działań, a naszym głównym celem jest tworzenie aktywnej społeczności wokół samej marki – mówi Łukasz Kuleta, Marketing ... monitoringu marek w internecie, wsparciu sprzedaży, ochronie reputacji marki, badaniu efektów kampanii reklamowych i promocji w social mediach, ich analizie, a także tworzeniu ...
-
Co drugi Europejczyk nie zna numeru 112
... rozmówcy oraz dostępu osób niepełnosprawnych oraz do przeprowadzania kampanii reklamowych skierowanych do podróżnych. Neelie Kroes powiedziała: „Jestem zaniepokojona faktem ... kraju. Kontekst 11 lutego obchodzimy Europejski Dzień Numeru 112, którego celem jest zwrócenie uwagi na bezpieczeństwo w Europie. W ostatnich latach Komisja Europejska ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... stanie konkurować z dużymi międzynarodowymi bankami, które mogą pozwolić sobie na prowadzenie kampanii marketingowych na szeroką skalę, podmioty te sięgają po narzędzie, ... program wykrywany przez Kaspersky Lab jako Trojan-PSW.Win32.Tepfer.pate. Jego celem jest kradzież poufnych informacji, w szczególności danych umożliwiających zarządzanie kontami ...
-
Strony erotyczne najpopularniejsze w Polsce i na Węgrzech
... erotycznych to mężczyźni. Zdaniem Adama Sobierajskiego, dyrektora strategicznego Polskiej Kampanii Reklamowej, która m.in. oferuje usługi na witrynach sieci erotycznych, ... krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników Internetu oraz sposobu, w ...
-
Jak napisać informację prasową?
... są wymyślone i zupełnie przypadkowe. Tytuł – powinien być krótki, zwięzły i chwytliwy. Jego celem jest przyciągnięcie uwagi oraz wyjaśnienie o czym jest cały tekst. ... prasowej dodajemy zazwyczaj backgrounder, czyli pigułę informacyjną o firmie, projekcie, kampanii etc. Oczywiście wybieramy te informacje, które są odpowiednie dla danego komunikatu. ...
-
Marketing automation czyli prosta droga do klienta
... ) – lead nurturing; w sposób automatyczny raportować wyniki prowadzonych kampanii marketingowych. Remarketing Inaczej nazywany jest również retargetingiem. Pozwala na ... stronę sklepu. Jeszcze bardziej precyzyjny jest tzw. retargeting behawioralny. Jego celem jest wyłuskanie grupy odbiorców poprzez śledzenie ich zachowania w sieci. Identyfikacja ...
-
Identyfikacja wizualna banku nie jest bez znaczenia
... z projektantami. – My projektujemy nie dla banków, ale dla klientów tych instytucji. Naszym celem jest zrozumienie, co my musimy im dać, zaproponować i wyjść do przodu, przed ... to nieodzowny element tych zmian – stwierdza Agnieszka Kwaśniewska. Tłumaczy, że o ile o nieudanej kampanii można zapomnieć, można odwrócić od niej uwagę, a nawet wycofać się z ...
-
Fanpage na Facebooku: jak pisać posty
... przedstawianie w poście suchych faktów. Puste informacje nie wzbudzą w odbiorcach żadnych emocji. Celem prowadzonych działań jest zaangażowanie użytkownika, nie zmuszenie, a zachęcenie go do ... których nam zależy. Wybieramy: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, a nawet zainteresowania. Kwoty kampanii są wyjątkowo niskie, bo zaczynają się już od 10 zł. ...
-
Zatrudnianie cudzoziemców I poł. 2014
... Ukrainy w Polsce stał się jednym z kluczowych motywów rozpoczętej w lipcu kampanii społecznej „Bezpieczna praca w Polsce”, organizowanej przez agencję EWL we współpracy ... pracy EWL we współpracy z Krajowym Punktem Kontaktowym Europejskiej Sieci Migracyjnej. Celem spotkania była ocena bieżącej sytuacji w zakresie bezpieczeństwa zatrudnienia obywateli ...
-
Marketing behawioralny w social media
... poszczególne obszary może się przydać do lepszego przygotowania taktyk marketingowych. Głównym celem jest zaangażowanie części mózgu odpowiedzialnej za zachowanie i podejmowanie decyzji. „ ... to naturalne zaprogramowanie mózgu do stworzenia efektywnych kampanii marketingowych. Uzyskaj efekt dzięki wykorzystaniu zdjęć ludzi W naturalny sposób ...
-
Zakupy przez internet: konsumenci coraz bardziej świadomi
... klienta, czyniące zakupy w Internecie prostszymi i wygodniejszymi. To jednocześnie efekt wielu kampanii reklamowych skupiających się nie tylko na ofercie sklepów ... drugiej edycji akcji edukacyjnej „KUPUJĘ W INTERNECIE” realizowanej przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jej celem jest pokazanie Konsumentom, że zakupy w Internecie są łatwe, szybkie ...
-
Zatrudnienie w górę? Tak obiecują firmy
... objętych badaniem odsetek firm, dla których ekspansja na nowe rynki za granicą jest celem o najwyższej randze, nie był tak duży (średnia dla „CEE8” – 25%). Wyniki ... dla przedsiębiorstw w Polsce powoduje, że reklama polskich produktów i usług w ramach kampanii promocyjnych jest dla nich szczególnie istotna. Informacje o raporcie Wyniki badania „ ...
-
Dr.Web: zagrożenia internetowe w XI 2014 r.
... Apple, aby zainstalować szkodliwą aplikację na urządzeniu, które staje się celem ataku. Aby zakończyć to zadanie, backdoor wykorzystuje funkcje "zasoby przedsiębiorstw", ... miejsce w Korei Południowej. W ubiegłym miesiącu Doctor Web zarejestrował około 100 kampanii spamowych, które polegały na rozprzestrzenianiu złośliwych aplikacji dla Androida. ...
-
Dobry shopping experience buduje lojalność klientów
... zachodnich i rosnąca konkurencja sprawiły, że już dawno minęły czasy, gdy celem przybycia na stację benzynową było wyłącznie zatankowanie do pełna. Dziś ... dodać, że na działania merchandisingowe w oddziałach przeznaczono tylko 5 proc. budżetu całej kampanii promocyjnej. 80 proc. sprzedaży za 5 proc. budżetu! Imponujące. Potrzebne jednak jest do ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... jak definiować rolę mediów mikrowideo w ramach szerzej zakrojonych kampanii medialnych. 5. Reklama cyfrowa XXI wieku: Marketerzy coraz sprawniej posługują ... przypadku młodszych pokoleń. Jeżeli jednak przekaz reklamowy jest bardziej złożony, a jego celem jest wyróżnienie marki wśród innych, zbadanie sytuacji czy pokonanie konkurencji, marketerzy będą ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Emotional branding dla kobiet
... one wielką wagę do relacji interpersonalnych, a bycie samotnym liderem nie jest dla większości pożądanym celem. Oprócz bycia podziwianymi kobiety chcą być lubiane i stanowić część swojej społeczności. Bohaterka kampanii reklamowej była więc przez kobiety odbierania nie jako aspiracyjny model, lecz jako zimna zołza ...
-
Marketing Manager, kierownik ds. marketingu
... firmy w zakresie marketingu. Celem jego pracy jest planowanie i realizacja, w tym wdrażanie, opracowywanie, koordynowanie, kontrolowanie i nadzorowanie działań marketingowych firmy, w której pracuje. Pracownik na tym stanowisku kreuje wizerunek firmy i jej produktów poprzez opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych oraz planowanie i realizację ...
-
Przechytrzyć ataki APT
... instytucje jak CERT.GOV.PL, opisujące jawną, bieżącą aktywność kampanii szpiegowskich o nazwach EnergeticBear, DragonFly, czy SandWorm skierowanych przeciwko instytucjom ... Chiny, Egipt i Niemcy. Stany Zjednoczone, Rosja i Chiny nie były już ulubionym celem cyberprzestępców – komunikacja z serwerami C&C prowadzona była z wielu krajów. W 2014 roku ...
-
5 faktów o SERM, czyli zarządzaniu reputacją marki w Internecie
... które będą pozycjonowane na takie same frazy, jak strony o negatywnym wydźwięku. Celem jest umiejscowienie tych pozytywnych stron wyżej, niż strony negatywne pozycjonowanie ... stworzenie kanału YouTube z informacjami o firmie i pozycjonowanie go wykupienie kampanii AdWords (z wykorzystaniem pozytywnych witryn), która wyprzedzi negatywne wyniki. Fakt ...