-
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
... . na pokrycie niespodziewanych zobowiązań, podwyżek, błyskawiczne wdrożenie nowej kampanii reklamowej lub rozpoczęcie prac badawczych w odpowiedzi na nowy produkt konkurencji itp. ... finansowe są z kolei dokonywane przez analityków zewnętrznych (nie z firmy), a ich celem jest określenie zdolności firmy do spłaty jego zobowiązań (zarówno bieżących, jak ...
-
Karty Visa: ponad milion nowych w IV kw. 2007r.
... się o 34%, zaś wartość płatności dokonanych tymi kartami wzrosła o 34,6%. Celem organizacji Visa Europe jest rozwój obrotu bezgotówkowego, korzystnego dla konsumentów, detalistów, ... na potrzebę świadomego i rozsądnego korzystania z tego instrumentu. W trwającej obecnie kampanii informacyjno-edukacyjnej zwracana jest m.in. uwaga na to, że karta ...
-
Kobieta-inżynier a oczekiwania finansowe
... . Takie wnioski wynikają z ogólnopolskiego badania PROinżynier, organizowanego przez firmę inżynierską PROCHEM SA we współpracy ze studenckim stowarzyszeniem BEST. Celem ogólnopolskiej kampanii PROinżynier było poznanie planów i oczekiwań zawodowych młodych inżynierów. Jesienią 2007 roku przeprowadzono drugą edycję badania, w którym podobnie jak ...
-
Dyskredytacja - atak na wiarygodność firmy
... okolicznościowy, doraźny — jako element konkretnej, kończącej się kiedyś kampanii politycznej, np. wyborczej, referendalnej, protestacyjnej, rewindykacyjnej, mobilizacyjnej. ... wręcz przeciwnie — im bardziej absurdalne, tym lepiej. Byle były konsekwentne. Ich celem nie jest przecież przekazanie jakiejś informacji, chodzi tylko o zwrócenie uwagi ...
-
Kursy walut rynków wschodzących pod presją
... miałaby pobudzić gospodarkę. Być może jest to kolejny element trwającej kampanii wyborczej. W każdym razie kolejny pakiet stymulujący, gdyby został wprowadzony, będzie ... słabsze dane o sprzedaży detalicznej (czwartek) GBPUSD powinien pozostać pod presją sprzedających. Celem ruchu będzie minimum trendu w pobliżu 1,68. Jutro publikowane będą notatki ...
-
Alior Bank - nowy gracz na rynku
... Banku BPH (2002-2006), już rok temu prowadził zaawansowane rozmowy z inwestorami z całego świata. Celem miała być budowa banku od podstaw. W końcu po miesiącach rozmów na ... zestaw pytań bank oferował 100 zł oraz możliwość wygrania nagród. Chwalono się, że w kampanii udział wzięło 80 tys. osób, które są potencjalnymi klientami banku. Pierwsze wpadki ...
-
Nieuczciwe praktyki rynkowe PZFD ukarane
... Deweloperskiej, który jest częścią przyjętego wcześniej Kodeksu Dobrych Praktyk. Jego celem miało być uregulowanie kwestii związanych z zakupem mieszkania. Związek na swojej stronie ... w błąd dotyczy wszczęte na początku grudnia 2008 r. przez UOKiK postępowanie w sprawie kampanii reklamowej sklepów Żabka. Prezes Urzędu sprawdza, czy użyte w niej ...
-
Wybór OFE: czy warto zdać się na los?
... trzy czwarte osób, do których wysłano przypomnienia, sama zapisała się do OFE. To pozytywny efekt kampanii medialnych jakie w okresach przed losowaniami prowadzą największe fundusze. Oczywiście ich głównym celem nie jest edukacja ekonomiczna społeczeństwa, ale raczej troska o własny biznes. Najwięksi gracze są bowiem ...
-
Perswazja w biznesie
... , a nie kalendarza. Wymyślił przełomową akcję promocyjną, która później była wielokrotnie kopiowana, lecz po dziś dzień nikt jej nie dorównał. Podstawowym celem tej kampanii było to, by doprowadzić do organizacji licznych imprez towarzyskich w Dallas w okresie spadku sprzedaży, co miało zmusić klientów do nabywania ...
-
Model PPP: potrzebne szkolenia
... na zlecenie Kancelarii Prawnej Wojciechowska & Kotarba przeprowadził badanie ilościowe, którego celem była odpowiedź na pytanie, czy samorządowcy zamierzają korzystać z nowego ... PPP jak i przepisy dotyczące koncesji na roboty budowlane lub usługi wymagają kampanii informacyjnej i przybliżenia ich samorządowcom oraz wskazania na korzyści finansowe ...
-
Rozwija się rynek napojów prozdrowotnych
... do zakupu swojego napoju. Nie chcemy rezygnować z dotychczasowych klientów. Naszym celem jest powiększenie tego grona o młodych konsumentów - wyjaśnia Patrycja Giurko, group ... sceptycznie patrzą na nowy projekt Hoop Coli. Niezależnie od bardzo kreatywnej kampanii towarzyszącej wprowadzeniu nowego wizerunku napoju Hoop Cola, dość ryzykowne wydaje ...
-
Czy offshoring usług HR się rozwinie?
... tego zjawiska w nadchodzących latach. Offshoring stał się tematem dyskusji w trakcie prezydenckiej kampanii wyborczej w Stanach Zjednoczonych w 2004 roku, mimo że jego wpływ ... przynosi korzyści, ale także wyzwania” (Department for Trade and Industry 2003a). Podstawowym celem offshoringu jest uzyskanie znacznych oszczędności kosztowych przez dostęp do ...
-
Ergonomia stanowiska pracy 2009
... się na bóle kręgosłupa, a ponad 80% cierpi na dolegliwości związane ze wzrokiem. To wyniki badań przeprowadzonych w ramach czwartej edycji kampanii Ergotest, której celem jest zwrócenie uwagi na zagrożenia płynące z codziennej pracy biurowej. Jak wynika z tegorocznych badań Ergotest 2009, ponad 50 proc. stanowisk ...
-
Długi Polaków: 17 XI wyrównaj rachunki
... refleksji nad stanem naszych finansów osobistych - podał KRUK S.A., inicjator akcji. Na potrzeby kampanii edukacyjnej „Nasze Długi”, której elementem jest dzisiejszy „Dzień bez Długów”, przeprowadzono w dniach 1-17 listopada ankietę, której celem było ustalenie, jaki jest stosunek użytkowników Internetu do problemu spłacania należności. Wyniki ...
-
Rynek przewozów lotniczych a interesy konsumentów
... podróżami lotniczymi, a także mimo przeprowadzonej w ostatnim czasie szerokiej kampanii informacyjnej, polscy konsumenci nadal nie mają wystarczającej wiedzy na ... i informacyjnych może być wzmocniona dzięki współpracy instytucji i organizacji, których celem statutowym jest ochrona konsumentów. Działania takie powinny mieć jak najszerszy wymiar i ...
-
Piractwo akceptowane przez 76 proc. internautów
... internetowych stosuje karę w postaci wydalenia z forum internautów propagujących piractwo. Głównym celem Raportu Antypirackiego jest ukazanie postaw internautów wobec ... 81 odnośnie muzyki, 98 odnośnie filmów oraz 96 dotyczących gier komputerowych. Przekaz kampanii trafił łącznie do 195 różnych serwisów internetowych, w których odnotowano 90 135 ...
-
Cyberprzestępczość 2009 - główne trendy
... , zarówno pod względem liczby, jak i poziomu zaawansowania ataków. „Atakujący zaprzestali przeprowadzania prostych oszustw na rzecz złożonych kampanii szpiegowskich. Ich celem stały się jedne z największych światowych korporacji i organizacji rządowych”, powiedział Stephen Trilling, wiceprezes ds. technologii zabezpieczeń i reagowania ...
-
MIFID odmieni polski rynek finansowy?
... Rozporządzenia z 2006 r.) ustanowiły spójne ramy prawne dla rynku usług inwestycyjnych w państwach UE. Celem tego zbioru regulacji jest zatem m.in. zwiększenie przejrzystości działania ... z określonymi rodzajami produktów finansowych (w tym, z uwzględnieniem kampanii reklamowych i promocyjnych instytucji finansowej). Adresaci regulacji MIFID ...
-
Prawo reklamy: jak działa?
... uciążliwe. Znalezienie kompromisu pomiędzy szukaniem klienta, racjonalizacją kosztów kampanii reklamowej, która z zamierzenia ma budzić emocje - najlepiej skrajne, w praktyce najczęściej bywa bardzo trudne. Współcześnie reklamy subtelne i delikatne przestają być skuteczne, a oczywistym celem przekazu ma być reklama produktu lub usług. Założeniem ...
-
Kryzysowa sytuacja demograficzna
... ludności i perspektywą kurczenia się siły roboczej. Inicjatywa Szanghaju idzie w ślady kampanii zachęcających do rodzenia dzieci w innych chińskich krajach w tym w Hongkongu i Singapurze, ... do hospicjów i rozwój „innych usług”. Podczas toczonej debaty której pierwotnym celem miało być rozszerzenie zakresu ochrony zdrowia stawiane są pytania dotyczące ...
-
Jak promować firmę na social media?
... mocniejsze relacje ze swoimi klientami i tymi, którzy cię obserwują. Od „wielkich kampanii” do „małych akcji” Dzięki odkryciu miejsc takich jak Facebook i Twitter, firmy ... , zobaczymy, że coraz częściej dają one swoim pracownikom możliwość „bycia sobą”. Celem właścicieli przestaje być stworzenie za wszelką cenę pięknego, błyszczącego obrazu firmy, ...
-
Telepraca a macierzyństwo
... Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Instytut Badawczy MillwardBrown SMG/KRC w ramach kampanii „Mama w Pracy”, jednym z przykładów udogodnień dla młodych matek ... Telepraca – nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach" wspiera pracujące mamy, a celem organizowanych szkoleń jest propagowanie pracy zdalnej wśród przedsiębiorców oraz ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... marki będą coraz częściej zmuszane do podejmowania decyzji o tym, czy celem ich obecności w globalnej sieci jest budowanie zaangażowania konsumentów czy sprzedaż” ... . Potencjał marketingu wirusowego staje się coraz ważniejszym elementem w planowaniu kampanii w mediach elektronicznych. Dzięki łatwiejszej dostępności pomiarów tego typu przekazów ...
-
Spam w I 2011 r.
... cieszyli się stosunkowo spokojnym okresem – w tym czasie nie prowadzono żadnych głośnych kampanii antyspamowych ani nie miały miejsca procesy sądowe spamerów. Zmniejszenie presji ... wykrywanych szkodliwych programów z pewnością miała związek z kampanią “rekrutacyjną”, której celem było dodanie kolejnych komputerów do rozsyłających spam sieci zombie. ...
-
Usługi ESCO a efektywność energetyczna
... Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych i branżowych. Celem prac zespołu, powinno być wypracowanie sposobów na ... b. mały. DZIAŁANIE 3 - PROMOCJA PROBLEMATYKI ZWIĄZANEJ Z EFEKTYWNOŚCIĄ ENERGETYCZNĄ Działanie 3.1. Podjęcie narodowej kampanii na rzecz efektywności energetycznej. Kampania taka jest konieczna aby ...
-
USA: skrócony tydzień na Wall Street
... . Kolejne dni pokażą, jak na te lakoniczne komunikaty, przypominające hasła z kampanii wyborczej, zareagują giełdy. Konrad Widuliński Polska i Europejskie Rynki Wschodzące Za ... pewno ucieszyła wielu polskich kredytobiorców, ale jeśli osłabienie złotówki stanie się celem spekulantów, to radość może okazać się trochę przedwczesna, bo frank w takiej ...
-
Przewlekłe choroby układu oddechowego w Polsce
... oddechowego. GARD skupia najwybitniejszych na świecie specjalistów w tym zakresie, których wspólnym celem jest opracowanie skutecznych strategii zapobiegania tym chorobom, możliwych do wdrażania ... świata. Polskie Towarzystwo Alergologiczne aktualnie uczestniczy w międzynarodowej kampanii Europejskiej Akademii Alergii i Immunologii Klinicznej (EAACI) ...
-
Kaspersky Lab: szkodliwe programy II 2012
... którego przez kilka godzin pozostawała online. Przed wyborami prezydenckimi w Rosji ataki DDoS oraz ataki hakerskie były stosowane jako narzędzia w kampanii politycznej. Celem umotywowanych politycznie ataków padły również strony internetowe mediów, grup opozycyjnych oraz agencji rządowych. Co istotne, w tej serii ataków Kaspersky Lab ...
-
Trojan ZeuS atakuje US Airways
Kaspersky Lab informuje o wykryciu kampanii spamowej, której celem są pasażerowie linii lotniczych US Airways. Odbiorcy sfałszowanej wiadomości e-mail, którzy klikną znajdujący się w niej odsyłacz, są przekierowywani na stronę ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... przekazu reklamowego. Na „czyste” targetowanie kontekstowe dla swoich kampanii decyduje się 68% klientów agencyjnych. Zarazem aż 90% z nich samodzielnie ... 43% korzysta z oferty SmartContext. W 2011 roku marketerzy koncentrowali się na kampaniach, którym celem było budowanie zasięgu (80% wskazań). Kampanie wizerunkowe były realizowane przez 70% ...
-
Wirus Wiper naprawdę szkodliwy?
... – szkodniki te trzymały swój główny kod w zaszyfrowanych plikach “.PNF”. Jeżeli celem atakujących było upewnienie się, że Wiper nigdy nie zostanie wykryty, ... o szkodliwym programie Shamoon). Fakt, że incydenty w Wiperem doprowadziły do wykrycia kampanii cyberszpiegowskiej Flame rodzi zasadnicze pytanie. Jeżeli za powstaniem Duqu/Stuxneta/Flame’a ...
-
Spam w X 2012 r.
... na nowego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Przed wyborami, w samym szczycie kampanii wyborczej, spamerzy zachęcali użytkowników, aby podzielili się swoimi prognozami odnośnie zwycięzcy ... W październiku wzrosła liczba szkodliwych i phishingowych wiadomości e-mail, których celem były pieniądze użytkowników. Trend ten prawdopodobnie utrzyma się w ...
-
Polskie media a mocne alkohole
... tych korporacyjnych i dotyczących sytuacji rynkowej czy też relacji z prowadzonych akcji i kampanii. Wśród tych ostatnich również inicjatyw producentów alkoholi ... były publikacje, które ukazały się między 1 stycznia a 30 września 2012 roku. Celem badania było znalezienie odpowiedzi na pytania dotyczące ekspozycji różnorodnych alkoholi w mediach: ...
Tematy: media, prasa, internet, media społecznościowe, monitoring mediów, mocne alkohole, alkohole, whisky, wódka -
Strategia marki: Alternative Brand Currencies
... wysłała w podróż z Nowego Jorku do Los Angeles aktora i komika, Josha Sankeya. Celem była promocja grubo pociętego bekonu (oraz oczywiście zaangażowanie konsumentów w markę), a ... nagrywała ich zaskoczone miny). Rezultaty? 55 433 like’ów w trakcie trwania kampanii (co przekłada się na wydanie 3695 produktów). Koncept śmiało może być wykorzystywany ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... pragmatycznie korzystają z różnych metod targetowania w zależności od celu kampanii w analizowanych sieciach. Oznacza to jednocześnie, że termin “sieć kontekstowa” ... udzielali przedstawiciele agencji i domów mediowych realizujących kampanie w sieciach kontekstowych. Celem badania było oszacowanie rozmiarów rynku reklamy kontekstowej i przybliżenie ...