-
Multimedialne badanie szkliwa
... wspólnie zorganizowały akcję społeczno-edukacyjną pt. "Program Pro-mineralizacji Szkliwa". Głównym celem programu jest zwiększenie świadomości jak największej liczby Polaków na temat rozwoju ... w ramach Centrów Pro-mineralizacji Szkliwa jest agencja HYPERmedia. Na potrzeby internetowej kampanii promocyjnej zostały również stworzone kreacje ...
-
IAB o polskiej e-reklamie
... Europe. Spotkania takie odbywają się 2-3 razy w roku, a ich głównym celem jest wymiana informacji oraz wspólne rozwiązywanie problemów, na które narodowe ... ad serwerowych, ograniczenia ilości wyświetleń form reklamy typu "pop up" i "layer", paneuropejskiej kampanii na rzecz internetu jako medium reklamowego). W wyniku rozmów kuluarowych ustalono, ...
-
Rządowa Strategia Polityki Konsumenckiej
... i wsparcie tworzenia sektorowych sądów arbitrażowych. Ad. 4. Długofalowym i strategicznym celem UOKiK jest objęcie polskich konsumentów badaniami, które dostarczą w miarę pełnej ... 2004 i 2005 roku KE we współpracy z UOKiK planuje przeprowadzenie kampanii promującej prawa konsumenckie. Środki realizacji Polityka konsumencka w latach 2004-2006 będzie ...
-
Tlenofon - VoIP w Tlenie
... stref numeracyjnych w Polsce. "Naszym pierwszym celem jest zdobycie kilku tysięcy abonentów do końca br. Profil pierwszych klientów, każe nam zmodyfikować założenia marketingowe i wyjść z promocją szerzej, niż tylko do pierwotnie założonych segmentów rynku. Jeszcze przed rozpoczęciem kampanii informacyjnej, w ciągu pierwszych 24 godzin działania ...
-
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... Istotną częścią tej działalności jest WAI (Web Accessibility Initiative), projekt, którego celem jest promocja dostępności. Zgodność z WAI również w Unii Europejskiej jest obowiązkowym ... tradycyjne kanały reklamy nigdy nie pozwolą na tak wysoką mierzalność wyników kampanii. Dlatego właśnie tak wiele firm, chcąc dotrzeć do specyficznych grup ...
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... " zrealizowanego przez firmę Gemius SA we współpracy w IAB Polska. Celem zrealizowanego w listopadzie 2005 roku badania było określenie zwyczajów związanych z używaniem ... Można spodziewać się, że zapoczątkowany trend włączania internetu do kampanii reklamowych stanie się oczywistym standardem, a internauci z daną reklamą spotykać się będą zarówno ...
-
Rusza platforma Gadzety.biz
... . co do ceny, jakości, terminu wykonania usługi itp.) i indywidualnie skontaktować się z wybranym dostawcą celem dalszych szczegółowych negocjacji. Na stronach platformy Gadzety.biz internauci znajdą również dział "Informacje z branży" - zestaw ... dużych firm, szukających nietypowych, nowatorskich artykułów reklamowych do konkretnych kampanii ...
-
DVD nowej generacji podzieliło branżę
... rynek pierwszego odtwarzacza Blu-Ray 25 czerwca. To posunięcie oznacza początek prowadzonej przez Sony kampanii w wojnie o format DVD nowej generacji przeciwko prowadzonemu przez Toshibę systemowi HD DVD. Wojna, której celem jest pozyskanie konsumentów, rozpoczęła się w marcu 2006 roku, kiedy to Toshiba udostępniła pierwszy ...
-
Marki godne zaufania 2007
... tematyki marketingowej i wskazania przez konsumentów marek godnych zaufania celem badania była również analiza nastrojów społecznych, a także portretu ... innych społeczeństwach, które miały więcej czasu na oswajanie się i sprawdzanie wiarygodności kampanii reklamowych” - komentuje wyniki Janusz Czapiński, psycholog społeczny. Spośród wszystkich ...
-
Dane makro pozytywnie wpływają na rynki wschodzące
... godną uwagi jest fakt, że umocnienie przyszło w okresie rozwiązania sejmu i rozpoczęcia kampanii wyborczej, która może destabilizować finanse państwa w kolejnych okresach. Kluczowy wydaje ... perspektywach gospodarczych i to powinno stale wywierać presję na dolara. Wyraźnym celem wzrostów jest teraz okolica 1.3950 – czyli linia łącząca ostatnie ...
-
CenterNet - piąty niezależny operator komórkowy
... także przygotowania do budowy kanałów obsługi klienta, sprzedaży a także kampanii marketingowej”. Operator będzie działał pod dwiema markami: Extreme Mobile – skierowanej do ludzi młodych i aktywnych, oraz marki popularnej (nazwa nie jest jeszcze znana). „Naszym celem strategicznym jest pozyskanie 2,5 miliona klientów w ciągu pięciu lat ...
-
Ergonomia stanowiska pracy w Polsce 2007
... komputerowego” jest podsumowaniem drugiej edycji projektu „Ergotest” rozpoczętego we wrześniu 2006 roku. Celem badań jest uzyskanie odpowiedzi na pytanie: czy biurowe stanowiska pracy w Polsce ... Medycyny Pracy w Łodzi oraz Polskiego Stowarzyszenia Pracowników Służby BHP. Patronami merytorycznymi kampanii i samych badań są również Centralny Instytut ...
-
Analiza finansowa przedsiębiorstwa
... . na pokrycie niespodziewanych zobowiązań, podwyżek, błyskawiczne wdrożenie nowej kampanii reklamowej lub rozpoczęcie prac badawczych w odpowiedzi na nowy produkt konkurencji itp. ... finansowe są z kolei dokonywane przez analityków zewnętrznych (nie z firmy), a ich celem jest określenie zdolności firmy do spłaty jego zobowiązań (zarówno bieżących, jak ...
-
Karty Visa: ponad milion nowych w IV kw. 2007r.
... się o 34%, zaś wartość płatności dokonanych tymi kartami wzrosła o 34,6%. Celem organizacji Visa Europe jest rozwój obrotu bezgotówkowego, korzystnego dla konsumentów, detalistów, ... na potrzebę świadomego i rozsądnego korzystania z tego instrumentu. W trwającej obecnie kampanii informacyjno-edukacyjnej zwracana jest m.in. uwaga na to, że karta ...
-
Kobieta-inżynier a oczekiwania finansowe
... . Takie wnioski wynikają z ogólnopolskiego badania PROinżynier, organizowanego przez firmę inżynierską PROCHEM SA we współpracy ze studenckim stowarzyszeniem BEST. Celem ogólnopolskiej kampanii PROinżynier było poznanie planów i oczekiwań zawodowych młodych inżynierów. Jesienią 2007 roku przeprowadzono drugą edycję badania, w którym podobnie jak ...
-
Dyskredytacja - atak na wiarygodność firmy
... okolicznościowy, doraźny — jako element konkretnej, kończącej się kiedyś kampanii politycznej, np. wyborczej, referendalnej, protestacyjnej, rewindykacyjnej, mobilizacyjnej. ... wręcz przeciwnie — im bardziej absurdalne, tym lepiej. Byle były konsekwentne. Ich celem nie jest przecież przekazanie jakiejś informacji, chodzi tylko o zwrócenie uwagi ...
-
Kursy walut rynków wschodzących pod presją
... miałaby pobudzić gospodarkę. Być może jest to kolejny element trwającej kampanii wyborczej. W każdym razie kolejny pakiet stymulujący, gdyby został wprowadzony, będzie ... słabsze dane o sprzedaży detalicznej (czwartek) GBPUSD powinien pozostać pod presją sprzedających. Celem ruchu będzie minimum trendu w pobliżu 1,68. Jutro publikowane będą notatki ...
-
Alior Bank - nowy gracz na rynku
... Banku BPH (2002-2006), już rok temu prowadził zaawansowane rozmowy z inwestorami z całego świata. Celem miała być budowa banku od podstaw. W końcu po miesiącach rozmów na ... zestaw pytań bank oferował 100 zł oraz możliwość wygrania nagród. Chwalono się, że w kampanii udział wzięło 80 tys. osób, które są potencjalnymi klientami banku. Pierwsze wpadki ...
-
Nieuczciwe praktyki rynkowe PZFD ukarane
... Deweloperskiej, który jest częścią przyjętego wcześniej Kodeksu Dobrych Praktyk. Jego celem miało być uregulowanie kwestii związanych z zakupem mieszkania. Związek na swojej stronie ... w błąd dotyczy wszczęte na początku grudnia 2008 r. przez UOKiK postępowanie w sprawie kampanii reklamowej sklepów Żabka. Prezes Urzędu sprawdza, czy użyte w niej ...
-
Wybór OFE: czy warto zdać się na los?
... trzy czwarte osób, do których wysłano przypomnienia, sama zapisała się do OFE. To pozytywny efekt kampanii medialnych jakie w okresach przed losowaniami prowadzą największe fundusze. Oczywiście ich głównym celem nie jest edukacja ekonomiczna społeczeństwa, ale raczej troska o własny biznes. Najwięksi gracze są bowiem ...
-
Perswazja w biznesie
... , a nie kalendarza. Wymyślił przełomową akcję promocyjną, która później była wielokrotnie kopiowana, lecz po dziś dzień nikt jej nie dorównał. Podstawowym celem tej kampanii było to, by doprowadzić do organizacji licznych imprez towarzyskich w Dallas w okresie spadku sprzedaży, co miało zmusić klientów do nabywania ...
-
Model PPP: potrzebne szkolenia
... na zlecenie Kancelarii Prawnej Wojciechowska & Kotarba przeprowadził badanie ilościowe, którego celem była odpowiedź na pytanie, czy samorządowcy zamierzają korzystać z nowego ... PPP jak i przepisy dotyczące koncesji na roboty budowlane lub usługi wymagają kampanii informacyjnej i przybliżenia ich samorządowcom oraz wskazania na korzyści finansowe ...
-
Rozwija się rynek napojów prozdrowotnych
... do zakupu swojego napoju. Nie chcemy rezygnować z dotychczasowych klientów. Naszym celem jest powiększenie tego grona o młodych konsumentów - wyjaśnia Patrycja Giurko, group ... sceptycznie patrzą na nowy projekt Hoop Coli. Niezależnie od bardzo kreatywnej kampanii towarzyszącej wprowadzeniu nowego wizerunku napoju Hoop Cola, dość ryzykowne wydaje ...
-
Czy offshoring usług HR się rozwinie?
... tego zjawiska w nadchodzących latach. Offshoring stał się tematem dyskusji w trakcie prezydenckiej kampanii wyborczej w Stanach Zjednoczonych w 2004 roku, mimo że jego wpływ ... przynosi korzyści, ale także wyzwania” (Department for Trade and Industry 2003a). Podstawowym celem offshoringu jest uzyskanie znacznych oszczędności kosztowych przez dostęp do ...
-
Ergonomia stanowiska pracy 2009
... się na bóle kręgosłupa, a ponad 80% cierpi na dolegliwości związane ze wzrokiem. To wyniki badań przeprowadzonych w ramach czwartej edycji kampanii Ergotest, której celem jest zwrócenie uwagi na zagrożenia płynące z codziennej pracy biurowej. Jak wynika z tegorocznych badań Ergotest 2009, ponad 50 proc. stanowisk ...
-
Długi Polaków: 17 XI wyrównaj rachunki
... refleksji nad stanem naszych finansów osobistych - podał KRUK S.A., inicjator akcji. Na potrzeby kampanii edukacyjnej „Nasze Długi”, której elementem jest dzisiejszy „Dzień bez Długów”, przeprowadzono w dniach 1-17 listopada ankietę, której celem było ustalenie, jaki jest stosunek użytkowników Internetu do problemu spłacania należności. Wyniki ...
-
Rynek przewozów lotniczych a interesy konsumentów
... podróżami lotniczymi, a także mimo przeprowadzonej w ostatnim czasie szerokiej kampanii informacyjnej, polscy konsumenci nadal nie mają wystarczającej wiedzy na ... i informacyjnych może być wzmocniona dzięki współpracy instytucji i organizacji, których celem statutowym jest ochrona konsumentów. Działania takie powinny mieć jak najszerszy wymiar i ...
-
Piractwo akceptowane przez 76 proc. internautów
... internetowych stosuje karę w postaci wydalenia z forum internautów propagujących piractwo. Głównym celem Raportu Antypirackiego jest ukazanie postaw internautów wobec ... 81 odnośnie muzyki, 98 odnośnie filmów oraz 96 dotyczących gier komputerowych. Przekaz kampanii trafił łącznie do 195 różnych serwisów internetowych, w których odnotowano 90 135 ...
-
Cyberprzestępczość 2009 - główne trendy
... , zarówno pod względem liczby, jak i poziomu zaawansowania ataków. „Atakujący zaprzestali przeprowadzania prostych oszustw na rzecz złożonych kampanii szpiegowskich. Ich celem stały się jedne z największych światowych korporacji i organizacji rządowych”, powiedział Stephen Trilling, wiceprezes ds. technologii zabezpieczeń i reagowania ...
-
MIFID odmieni polski rynek finansowy?
... Rozporządzenia z 2006 r.) ustanowiły spójne ramy prawne dla rynku usług inwestycyjnych w państwach UE. Celem tego zbioru regulacji jest zatem m.in. zwiększenie przejrzystości działania ... z określonymi rodzajami produktów finansowych (w tym, z uwzględnieniem kampanii reklamowych i promocyjnych instytucji finansowej). Adresaci regulacji MIFID ...
-
Prawo reklamy: jak działa?
... uciążliwe. Znalezienie kompromisu pomiędzy szukaniem klienta, racjonalizacją kosztów kampanii reklamowej, która z zamierzenia ma budzić emocje - najlepiej skrajne, w praktyce najczęściej bywa bardzo trudne. Współcześnie reklamy subtelne i delikatne przestają być skuteczne, a oczywistym celem przekazu ma być reklama produktu lub usług. Założeniem ...
-
Kryzysowa sytuacja demograficzna
... ludności i perspektywą kurczenia się siły roboczej. Inicjatywa Szanghaju idzie w ślady kampanii zachęcających do rodzenia dzieci w innych chińskich krajach w tym w Hongkongu i Singapurze, ... do hospicjów i rozwój „innych usług”. Podczas toczonej debaty której pierwotnym celem miało być rozszerzenie zakresu ochrony zdrowia stawiane są pytania dotyczące ...
-
Jak promować firmę na social media?
... mocniejsze relacje ze swoimi klientami i tymi, którzy cię obserwują. Od „wielkich kampanii” do „małych akcji” Dzięki odkryciu miejsc takich jak Facebook i Twitter, firmy ... , zobaczymy, że coraz częściej dają one swoim pracownikom możliwość „bycia sobą”. Celem właścicieli przestaje być stworzenie za wszelką cenę pięknego, błyszczącego obrazu firmy, ...
-
Telepraca a macierzyństwo
... Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Instytut Badawczy MillwardBrown SMG/KRC w ramach kampanii „Mama w Pracy”, jednym z przykładów udogodnień dla młodych matek ... Telepraca – nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach" wspiera pracujące mamy, a celem organizowanych szkoleń jest propagowanie pracy zdalnej wśród przedsiębiorców oraz ...
-
Media elektroniczne - trendy 2011
... marki będą coraz częściej zmuszane do podejmowania decyzji o tym, czy celem ich obecności w globalnej sieci jest budowanie zaangażowania konsumentów czy sprzedaż” ... . Potencjał marketingu wirusowego staje się coraz ważniejszym elementem w planowaniu kampanii w mediach elektronicznych. Dzięki łatwiejszej dostępności pomiarów tego typu przekazów ...