Zmiana badania Prawdziwy Profil
2004-03-12 00:03
Przeczytaj także: Gemius będzie badał Internet w Turcji
Ostatnie wyniki badania Prawdziwy Profil w dotychczasowej formie opublikowane zostaną zgodnie z obowiązującą metodologią jeszcze w marcu br. Wyniki kwietniowe, publikowane już pod nazwą gemiusAudience, będą nie tylko w nowy sposób doważane do struktury wszystkich Internautów (dostarczanej przez TNS OBOP), ale też zmieniona zostanie struktura prezentacji danych.Pierwszy moduł badania będzie dostarczać informacje o podstawowych wskaźnikach oglądalności wszystkich witryn internetowych oraz charakterystykę profili społeczno-demograficznych Internautów, którzy te witryny odwiedzają.
Drugi moduł badania będzie wspierał profesjonalne analizy i planowanie kampanii reklamowych. Będzie on dostarczać szczegółowe i bardzo dokładne informacje na temat wszystkich wskaźników oglądalności badanych witryn i serwisów internetowych (praktycznie niezależnie od ich wielkości) oraz będzie pokazywać zależności pomiędzy badanymi podmiotami medialnymi, w tym wskaźniki współoglądalności. Celem tego modułu badawczego jest oszacowanie potencjału reklamowego poszczególnych podmiotów medialnych i dostarczenie reklamodawcom takich informacji, które pozwolą im optymalizować decyzje biznesowe.
Ze względu na otwarty charakter badania gemiusAudience każdy podmiot medialny może przystąpić do uczestnictwa w drugim module badawczym poprzez zaakceptowanie Statutu Badania i podpisanie z firmą Gemius Umowy Partnerskiej.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Gemius SA na Litwie
-
Jak weekend majowy wpłynął na popularność stron WWW?
-
Lidl kontra Biedronka: która strona internetowa popularniejsza?
-
Sklep internetowy Ikea na razie w planach, ale strona WWW bardzo popularna
-
Strony WWW poświęcone karierze odwiedza co trzeci internauta
-
Zagraniczne zakupy online: co kupują Polacy?
-
Media społecznościowe a wiek ich użytkowników
-
iPhone czy iPad – które urządzenie wygrywa?
-
Wyszukiwarka Yahoo: jak zmieniała się jej popularność?