-
Marki godne zaufania 2008
... (Olej jadalny), Biovital (Preparat na witalność), ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A (Fundusz inwestycyjny). "Już po raz ósmy Reader’s Digest przeprowadziło badanie European Trustem Brands. To fascynujące móc obserwować zmiany, które pokazują nam uzyskane wyniki. Cykliczność naszego badania pozwala nam m.in. obserwować jak z roku ...
-
Najlepsi pracodawcy wg studentów 2007
... & Gamble Capgemini PricewaterhouseCoopers Nestlé Polska SA Volkswagen Danone Sp. Z o.o. Deloitte ING Bank Śląski S.A Motorola Telekomunikacja Polska SA Najlepszy pracodawca 2007 ... na stałe. Informacje poszukiwane w Internecie Kolejnym nowym elementem wprowadzonym do badania w III edycji Rankingu było pytanie, które może pomóc pracodawcom w ...
-
Mikroblogi coraz popuplarniejsze
... wysyłając e-mail lub sms. W tym miejscu warto zatem przedstawić z jakich sieci komórkowych korzystają polscy internauci odwiedzający mikroblogi. Jak pokazują wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009, miniaturowe e-pamiętniki cieszą się największym zainteresowaniem wśród internautów posiadających telefon komórkowy w sieci Sami Swoi, POP ...
-
Australia najlepsza na wychowanie dzieci
... z krajem, w którym żyli przed przeprowadzką. Jednocześnie Singapur został uznany za najdroższą lokalizację z punktu widzenia kosztów wychowywania dzieci. Ekspaci biorący udział w badania „Expat Explorer” wskazali, że Wielka Brytania jest krajem, w którym organizacja edukacji dla dzieci przysparza im znacznych trudności. Ponad połowa respondentów ...
-
Przedsiębiorstwa handlowe a outsourcing
... działania jako istotną korzyść zlecania usług na zewnątrz. 80% respondentów badania zadeklarowało, że outsourcing pozwala im na obniżenie kosztów. Z tego 60% ... przeprowadzono w losowo wybranych dużych i średnich przedsiębiorstwach zatrudniających co najmniej 50 osób. Badania zostały oparte o wystandaryzowany kwestionariusz ankietowy składający się z ...
-
E-learning oczami użytkowników
... wnioski płyną z badań przeprowadzonych przez firmę Dom Szkoleń i Doradztwa oraz Instytut Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Przedstawione podczas Konferencji ONLINE EDUCA w Berlinie badania są pierwszym tego typu studium na temat e-learningu w Polsce. Dzięki nim możliwe ma być zaprojektowanie platform e-learningowych lepiej dostosowanych do ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... firmy skorzystały z tego rozwiązania. To będzie główne zadanie Instytutu Outsourcingu na 2011 – mówi Konrad Rochalski, Prezes ArchiDoc i ekspert Instytutu Outsourcingu Badania pokazują, że nadal najważniejszym argumentem dla rodzimych przedsiębiorców okazują się być profity finansowe, a nie wzrost innowacyjności i efektywności. Według badań Ipsos ...
-
Indeks globalizacji gospodarek światowych 2010
... razie) w krajach rozwiniętych Z raportu Ernst & Young wynika również, że większość firm nadal traktuje innowacje w sposób konserwatywny. Tylko 16% respondentów zainwestowało w badania i rozwój w krajach rozwijających się, lecz zaledwie jedną czwartą całości środków. Z tego ponad 30% zainwestowano w Europie Środkowej i Wschodniej. Póki co centra ...
-
Polski e-konsument 2010
... wobec marek instytucji finansowych Blisko co czwarty e-konsument najczęściej korzysta z usług ING Banku Śląskiego w tym więcej mężczyzn oraz konsumentów do 24. ... , niemal tyle samo 25 i więcej lat. Badania ilościowe uzupełniono badaniami jakościowymi (metodą etnografii wirtualnej). Badania jakościowe polegały na pobieraniu treści z wyselekcjonowanych ...
-
Polska gotowa na cloud computing
... taką wymianę usług cyfrowych, jakiej naprawdę potrzebujemy". Kluczowe wnioski z badania odnośnie Polski: W Polsce istnieją przepisy regulujące kwestie ochrony prywatności ... , aby móc zintegrować się z globalnym rynkiem cloud computingu. Najbardziej zaskakującym odkryciem badania jest to, iż niektóre zamożne kraje izolują się za sprawą przepisów prawa ...
-
E-mail marketing w Polsce
... osiągnął wynik o zaledwie trzy punkty procentowe niższy. Ostatnie miejsce na podium zajęły agencje reklamowe i szeroki sektor technologiczny z wynikiem 62%. Wyniki badania wskazują na dużą polaryzację wykorzystywanych elementów i stosowanych praktyk. Można wśród nich wyróżnić narzędzia, które cieszą się dużą popularnością a także elementy ...
-
Marki godne zaufania 2012 - branża finansowa
... , które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała, że Polacy ufają bankom PKO Bank Polski i Alior Bank, kartom płatniczym Visa i Maestro, towarzystwom ubezpieczeniowym PZU i AXA. W kategorii Fundusz inwestycyjny zwycięzcą została marka ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Wydawnictwo Reader’s Digest ...
-
Raport "Learning problems - e-solutions"
... można znaleźć na stronie www.xylearningteam.pl). Publikacja powstała na bazie anonimowego badania z menedżerami HR, realizowanego przy wykorzystaniu techniki, jaką jest indywidualny wywiad pogłębiony. W ramach badania zostało przeprowadzonych kilkadziesiąt wywiadów z osobami odpowiedzialnymi za kreowanie polityki rozwojowej dużych przedsiębiorstw ...
-
Indeks globalizacji gospodarek światowych 2012
... mobilnych jest na rynkach rozwiniętych znacznie większe, co wciąż pozwala im zachować wysoki udział w światowym eksporcie towarów i usług. Ponadto respondenci badania wskazują, że Stany Zjednoczone, dzięki inwestycjom w gaz łupkowy i wynikającej z tego niezależności energetycznej, mogą znów stać się atrakcyjnym miejscem inwestycji zagranicznych ...
-
Streaming dogonił tradycyjną telewizję
... siebie czasie. Niklas Heyman Rönnblom, starszy doradca w Ericsson ConsumerLab: “Nasze badania udowadniają, że 56% użytkowników korzystających z płatnej subskrypcji usług wideo ... im na standardzie Ultra High Definition (UHD). Heyman Rönnblom dodaje: „Wyniki badania nie pozostawiają wątpliwości – spółki medialne muszą przemyśleć od nowa sposób, w ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
... media społecznościowe za kluczową przestrzeń do promocji produktów i usług. W ostatniej edycji badania odsetek ten zwiększył się do 64%! Bez smartfona ani ... współczynnik konwersji. Scott McCorkle, CEO Salesforce Marketing Cloud w podsumowaniu badania stwierdził: „Marketing przyszłości zmierza w stronę budowania przez firmy spójnych map zachowań ...
-
Outsourcing IT okiem MSP
... , zapewniających wsparcie praktycznie 24 godziny na dobę, merytoryczna, ekspercka wiedza, wykorzystanie najnowocześniejszych narzędzi i technologii to stałe elementy solidnej oferty. Wyniki badania jednoznacznie wskazują, że większość firm właśnie za to ceni sobie usługi outsourcingu IT - zauważa Artur Stankiewicz. Orange Polska przygotowuje usługi ...
-
Dziki Zachód w cyberprzestrzeni. Hakerzy rozbijają banki
... Wystarczy wspomnieć chociażby ostatni atak na klientów ING. Czy istnieje sposób na skuteczną obronę przed hakerami? Natężenie skali ataków wycelowanych w instytucje finansowe w skuteczny sposób obniża w społeczeństwie poczucie cyberbezpieczeństwa. Potwierdzeniem tego mogą być chociażby ostatnie badania ESET. Wynika z nich, że Amerykanie, którzy są ...
-
Koszyk Roku 2019. Najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... mówi Krzysztof Blinowski, country manager Twisto Polska, które jest organizatorem badania Koszyk Roku 2019. Specjaliści badali sklepy internetowe z perspektywy kryteriów ... , EDISONDA. Partnerami badania Koszyk Roku 2019 są EDISONDA, imoje ING Bank Śląski, Mastercard, SimilarWeb, SEMSTORM i ShopRank. Metodologia badania Koszyk Roku 2019 Badanie ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... za całkowicie bezpodstawne. Doskonałym sposobem na przekonanie konsumentów, że produkt jest zielony, są wszelkiego rodzaju certyfikaty i nagrody. Przeprowadzone w tym zakresie badania wskazały, że już ogromna różnorodność etykiet i oznaczeń środowiskowych - zidentyfikowano ich w Unii około 230 - sama w sobie podważa zaufanie konsumentów. Jak nie ...
-
Outsourcing IT wciąż rośnie
... przenosi pracę informatyczną z powrotem do firmy - wynika z dorocznego badania Global IT Outsourcing Study, przeprowadzonego przez DiamondCluster International. W podobnym ... na informatykę w wysokości od 5 do 500 milionów dolarów. Firma wykonuje takie badania od 2002 roku, pokazując trendy w outsourcingu na rynku informatycznym. Powody, dla ...
-
Ubezpieczenie na życie u 14% Polaków
... z badania przeprowadzonego na zlecenie największych ubezpieczycieli, w tym ING. Jest to istotna informacja w świetle tego, że rocznie w Polsce notuje się 140 ... koszt ubezpieczenia, wygoda i szybkość. Jestem ubezpieczony – kim jestem? Przeprowadzone badania pozwoliło określić profil demograficzny posiadaczy polis ubezpieczeniowych. Posiadający lub ...
-
Marki godne zaufania 2010
... ), Sony (Sprzęt RTV), ING TFI (Fundusz inwestycyjny), Winiary (Producent żywności), Dr. Oetker (Ciasta/desery), Żywiec Zdrój (Sok/woda mineralna), Naturell (Suplement diety), Blend-A-Med (Produkt do higieny i pielęgnacji jamy ustnej), Pedigree (Karma dla zwierząt) i Tesco (Supermarket). „Jubileuszowa edycja badania pokazała, że nieprzerwanie od ...
-
Firmy paliwowe i energetyczne a outsourcing
... sektora outsourcują także usługi HR, dystrybucję i logistykę. Co czwarta firma paliwowa i energetyczna outsourcuje również finanse, sprzedaż oraz badania i rozwój. Jak pokazują wyniki badania, przemysł paliwowo-energetyczny szeroko korzysta z usług z zakresu zarządzania czystością. Aż 73% ankietowanych outsourcuje usługi czystości, mówi Andrzej ...
-
Cebra 2011: znane osobistości + marki
... przedstawiciele kultury wysokiej postrzegani są na tle bardziej typowych celebrytów. Z badania wynika, że Wisława Szymborska jest na szczycie rankingu pod ... ” celebrytów i marki. Dla przykładu marki „bliskie”: Wisławie Szymborskiej - Tissot, ING, Soraya, Winiary Katarzynie Grocholi – Knorr, Gillette, Winiary, Rexona Krzysztofowi Pendereckiemu ...
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... z drugiej strony obarczone jest najwyższym ryzykiem niepowodzenia. Tylko 1/4 przedsiębiorstw przygotowuje się do oszacowania dalszych wzrostów sprzedaży poprzez badania rynkowe, badania satysfakcji klientów oraz uwzględniając dynamikę zmian na rynku i u najbliższej konkurencji. W 56% firm strategia komunikacji jest zintegrowana z obszarem sprzedaży ...
-
Noworoczne postanowienia finansowe Polaków
... badania przeprowadzonego na zlecenie Grupy ING w 17 krajach m.in. w Polsce, Australii, Niemczech, Indiach i Stanach Zjednoczonych. W badaniu wzięło udział 16 tys. osób. Z badania Grupy ING ... Czy dotrzymujemy postanowień noworocznych? Z kolei z ankiety, przeprowadzonej w tym roku przez ekonomistów ING na stronie internetowej wynika, że zapał do ...
-
Polacy a wyjazd na wakacje 2012
... naszej ankiecie. Przywiązanie Polaków do wakacyjnego urlopu wykazały już wyniki badania „Finansowy Barometr ING”, pokazujące, że rodacy są bardziej skłonni do przeznaczenia ... w dniach 19-29 czerwca br. wśród klientów ING Banku Śląskiego korzystających z systemu bankowości internetowej ING BankOnLine. Na pytanie „Czy planujesz wyjechać na ...
-
Najpopularniejsze banki wśród internautów
... Badania pokazują, że z jego usług korzysta 16 proc. osób w wieku 35-44 lata, 17 proc. osób powyżej 44 roku życia oraz 16 proc. osób z małych miast (do 50 tys. mieszkańców). Z kolei ING ...
-
Polski leasing ciągle na ścieżce wzrostu
... (38 proc.). Struktura rynku nieruchomości jest znacznie mniej zrównoważona niż w dwóch ostatnich latach. Wyniki badania koniunktury branży leasingowej Związek Polskiego Leasingu po raz kolejny opublikował wyniki badania koniunktury branży leasingowej, zrealizowanego wśród osób odpowiedzialnych za sprzedaż w firmach leasingowych. Dane dotyczą oceny ...
-
Fakty, analizy, wiadomości lokalne. Tego szukamy w Internecie
... , które wybiera 88% użytkowników. To niektóre wnioski, jakie płyną z badania, które firma IR Center zrealizowała na zlecenie Ringier Axel Springer Polska ... człowieka – dodaje Piotr Bubak, dyrektor marketingu w Grupie Onet-RASP. Potwierdzają to też badania – większość respondentów (62%) zgadza się z tym, że uznani eksperci komentujący bieżące ...
-
Kobiety na rynku pracy: postaw na kompetencje cyfrowe
... analiz Accenture wynika, że duży wpływ na zmniejszanie różnic mają kompetencje cyfrowe, czyli biegłość w posługiwaniu się nowymi technologiami. Jak wskazują badania - im wyższe umiejętności cyfrowe u kobiet, tym większa równość płci w środowisku pracy. Studentki, absolwentki i specjalistki wykorzystują cyfrowe kompetencje do zdobycia przewagi ...
-
Ustalanie ceny produktu, czyli pricing i jego zalety
... może więc być stworzenie w polskich przedsiębiorstwach dedykowanych zespołów pricingowych, co według badania KPMG ma miejsce już w 63% przedsiębiorstw na rynku brytyjskim ... skorzystanie z niej np. w nocy lub w okresie wzmożonego popytu. 77% respondentów badania KPMG deklaruje, że w ich firmach aktualnie stosowane są narzędzia informatyczne ...
-
Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia
... miałoby znaczenia, jeśli 74 proc. marek zniknęłoby z rynku. Tegoroczna edycja badania pokazała, że 10 najbardziej znaczących marek dla polskich konsumentów to kolejno: Nivea ... proc. z 1500 wiodących, światowych marek dostarcza content spełniający wymagania odbiorców. Z badania Meaningful Brands wynika również, że jest wysoka korelacja między ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... 000 respondentów i obejmującego 1880 marek. Badanie mierzy siłę marki przez pryzmat korzyści oferowanych ludziom przez dany brand. W Polsce nową falę badania przeprowadzono na ponad 9 tys. respondentów i 105 markach w 11 kategoriach produktowych. W tym między innymi: Finanse, Motoryzacja, Handel, Telekomunikacja, Żywność, Internet i Media ...