-
Skuteczna segmentacja rynku w e-commerce
... Adobe Shop (Magento), będący liderem wśród platform e-commerce dostępnych na rynku dla marek B2B i B2C. Wdrożenie sklepu na Magento w wersji Commerce z pełnym zakresem funkcjonalności pozwala wykorzystać szereg unikalnych funkcji segmentacji po to, by personalizować doświadczenia klientów i różnicować działania marketingowe względem każdego ...
-
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
Personalizacja treści to podstawa działalności niemal każdego współczesnego biznesu e-commerce. Dzięki niej sklepy online mogą budować lojalność klientów i zwiększać ich satysfakcję, maksymalizując w ten sposób zyski sprzedażowe. Z uwagi na fakt, iż masowy przekaz nie przynosi już pożądanych efektów, na personalizację w marketingu powinien ...
-
Zaległości e-handlu przekroczyły 400 mln zł
Choć rynek e-commerce rośnie od lat, a w czasie pandemii miał miejsce prawdziwy boom w sprzedaży internetowej, to z danych GUS za ten rok wynika, że udział e-handlu w ogólnej sprzedaży detalicznej jest sporo niższy, niż w analogicznym okresie dwóch poprzednich lat. Przeterminowane zadłużenie sklepów internetowych na koniec sierpnia przekroczyło ...
-
Najwyższe wydatki w e-commerce na artykuły spożywcze, najniższe na kulturę
Polscy internauci wydają podczas zakupów w sieci średnio 573 zł miesięcznie. Najwięcej wydajemy na artykuły spożywcze - 405 zł, a najmniej na kulturę - wynika z tegorocznej edycji raportu "E-commerce w Polsce". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile polscy internauci wydają w sieci? Na co wydajemy online najwięcej? Jak płacimy za zakupy internetowe? ...
-
Zakupy online: jak odzyskać porzucone koszyki?
Dbałość o coraz wyższy współczynnik konwersji to niewątpliwie jeden z kluczowych kroków do osiągnięcia sukcesu w e-commerce. Na tym oczywiście nie koniec - warto też zainwestować w dobre opisy produktów, atrakcyjne grafiki czy poprawę nawigacji na stronach. Co jednak, gdy po podjęciu tych wszystkich starań klienci nadal nie finalizują zakupów ...
-
Black Friday w cieniu dyrektywy Omnibus
W Polsce pod hasłem Black Friday kryje się wstęp do najgorętszego dla handlu okresu związanego ze Świętami Bożego Narodzenia. Można powiedzieć, że przedświąteczny ruch napędzają nie tylko same Święta, ale i Black Friday. Z punktu widzenia marketingu w większości przypadków pod hasłem Black Friday kryją się klasyczne zabiegi związane z promocją ...
Tematy: Black Friday, Omnibus, zakupy, zakupy świąteczne, promocje, promocje cenowe, akcje promocyjne, ceny, cena, promocja, obniżki cen, rabaty, e-commerce -
Mobilne aplikacje zakupowe: jakie wady i zalety?
Zakupy online cieszą się ogromną popularnością. Również te, przy których wykorzystujemy aplikacje mobilne sklepów. Opracowany przez Santander Consumer Bank raport "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023" dowodzi, że co 5. Polak korzysta z "apek" kilka razy w tygodniu. Co sprawia, że wybieramy taką właśnie formę dokonywania zakupów w ...
-
Zakupy online: co sądzimy o metaverse, personalizacji i ekologii?
Santander Consumer Bank przedstawił kolejną porcję wyników najnowszego raportu "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023". Ostatnie doniesienia rzucają światło na podejście polskich konsumentów do zakupów online w metaverse oraz ich stosunek do kwestii personalizacji oraz ekologii. Oto, czego się dowiadujemy. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: ...
-
2/3 Polaków ma subskrypcje
35 proc. Polaków nie korzysta z wirtualnych usług subskrypcyjnych - wynika z ostatniej odsłony opracowanego przez Santander Consumer Banku raportu "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023". Po przeciwnej stronie barykady znajdują się aktywni użytkownicy subskrypcji, którzy nie wahają się sięgnąć po portfel, aby zagwarantować sobie stały ...
-
Jak wybrać bramkę płatniczą do sklepu internetowego?
Wybór odpowiedniej bramki płatniczej dla swojego sklepu internetowego to kluczowy krok w budowaniu udanego biznesu e-commerce. W dzisiejszym dynamicznym świecie online, w którym klienci oczekują wygody, bezpieczeństwa i zróżnicowanych opcji płatności, decyzja ta może wpłynąć na doświadczenie zakupowe klientów i efektywność operacyjną inwestycji. ...
-
E-commerce w Polsce w 2023 r., czyli 3 debiuty i wielkie pożegnanie
Mijający rok dla sektora e-commerce rozpoczął się wiadomością o zakończeniu działalności przez platformę Shopee. Dla wielu na informacja okazała się dość zaskakująca, ponieważ rynkowy staż tej platformy był naprawdę skromny. W minionych 12 miesiącach nie zabrakło jednak i debiutów, spośród których wymienić można chociażby trzy duże platformy ...
-
Spowolnienie gospodarcze uderza w Szwecję. Co to oznacza dla polskich eksporterów?
... uda się obniżyć w 2024 r. (3,6 proc. wobec 6,9 proc. w 2023 r.) i wówczas Szwecja powróci też na ścieżkę wzrostu gospodarczego (+0,6 proc.). Swedish-Polish Chamber of Commerce regularnie otrzymuje pytania od polskich podmiotów zainteresowanych wejściem na szwedzki rynek. To nie tylko producenci dobrze już rozpoznawanych w Szwecji produktów ...
-
E-commerce: Polacy pokochali platformy marketplace
Admitad prezentuje wyniki najnowszego badania poświęconego decyzjom zakupowym Polaków korzystających z e-commerce. Okazuje się, że pomimo niełaskawych dla naszych kieszeni zawirowań gospodarczych polscy konsumenci nie tylko nie tracą zainteresowania zakupami w internecie, ale w przypadku niektórych platform wręcz je intensyfikują. Na brak ...
-
Oto najlepsze blogi e-commerce w kategorii "Dom i ogród"
Agencja Elephate opublikowała „Ranking blogów w e-commerce”, w którym przygląda się m.in. blogosferze e-sprzedawców z kategorii „Dom i ogród”. Sklepy internetowe z tej branży mają na swoich blogach 1254 opublikowane artykuły, za sprawą których są w stanie wygenerować około 219 tys. odwiedzin miesięcznie. Kto jest z liderem? Kto zasługuje na ...
-
Sprzedaż e-commerce ruszyła za granicę. Skąd ten pęd?
Cross-border e-commerce, czyli transgraniczny handel elektroniczny to droga, którą wybiera coraz większa rzesza polskich e-sprzedawców. Prowadzenie sprzedaży na rynkach zagranicznych deklaruje już 60%, a co piąty zamierza rozpocząć taką działalność w ciągu nadchodzących trzech lat - wynika z najnowszych doniesień Izby Gospodarki Elektronicznej. Z ...
-
Rynek pracy w transporcie i logistyce 2023. Prognozy na I kw. 2024
... umiejętności wśród kandydatów – mówi Małgorzata Hornig, Dyrektor HR w spółce ID Logistics Polska, świadczącej kompleksowe rozwiązania logistyczne i transportowe, obsługę e commerce oraz zarządzanie łańcuchem dostaw w 18 krajach. Na strategiczne znaczenie zasobów ludzkich uwagę zwraca również platforma Transporeon. W badaniu z kwietnia 2023 ...
-
Jak AI zmieni e-commerce? Trendy 2024
Inteligentne wyszukiwarki, silniki rekomendacji, optymalizacja cen, wirtualni asystenci - to tylko kilka funkcjonalności, które dzięki wykorzystaniu AI będą jeszcze skuteczniej wspierać e-commerce w 2024 roku. Z jakich nowoczesnych rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję będą jeszcze korzystać e-sprzedawcy? Zdradzają eksperci IdoSell. Sztuczna ...
-
Obsługa klienta e-commerce: ciężki kawałek chleba?
Przed nami najświeższa dawka wyników opracowanego przez Grafton Recruitment "Raportu wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach". Tym razem dostajemy porcję danych o pracy w obsłudze klienta e-commerce. Czy jest to miejsce dla osób liczących na dynamiczne podwyżki wynagrodzenia oraz bezstresowe środowisko? Niekoniecznie. Z tego tekstu dowiesz się ...
-
Audio marketing w świecie online
W dobie niezwykle szybkiego rozwoju rynku e-commerce i digitalizacji kanałów sprzedaży, kształtowanie wizerunku marki online staje się równie kluczowe, co tradycyjne strategie marketingowe. W tej cyfrowej erze, gdzie klienci są nieustannie bombardowani informacjami, warto zwrócić uwagę na potężne narzędzie - dźwięk. Dźwięk pełni kluczową rolę w ...
-
Dyrektywa Omnibus wciąż sporym problemem dla e-commerce
Choć już od ponad roku funkcjonuje dyrektywa Omnibus, zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15% e-handlu. Głównie dotyczy to małych i średnich podmiotów, które najmocniej odczuwają presję konkurencji, ale także wydaje im się, że mają najmniej do stracenia. Jednak Polacy to widzą i na potęgę kontrolują. Według ...
-
Akt o usługach cyfrowych. Jak wpłynie na e-commerce?
Pod koniec lutego w życie weszło ostatecznie rozporządzenie Unii Europejskiej, znane powszechnie jako "akt o usługach cyfrowych" (DSA - Digital Services Act). Nowe regulacje mają znaczący wpływ na e-sklepy, platformy internetowe oraz wyszukiwarki. Jakie zmiany dla e-commerce niosą nowe przepisy? Oto opinia eksperta IdoSell. Akt o usługach ...
-
Startuje inwestycja LemonTree w Zabrzu
LemonTree we współpracy z firmą Commercecon rozpoczyna realizację swojej najnowszej inwestycji, BOOSTER Zabrze. Na placu budowy został już wmurowany kamień węgielny. Kompleks usługowo-logistyczny zaoferuje docelowo ponad 100 tys. mkw. powierzchni usługowo-logistycznej i biurowej. Wokół kompleksu zostanie starannie zaaranżowana, ogólnodostępna ...
-
Raport Elephate "Ranking blogów w e-commerce". Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
Agencja Elephate ogłosiła premierę najnowszego raportu dotyczącego świata e-handlu: "Ranking blogów w e-commerce", edycja 2024. Tym razem eksperci poddali analizie aż 524 sklepy internetowe z 32 branż. Głównym celem zestawienia jest wyróżnienie sklepów online, które najskuteczniej wykorzystują strategie SEO i content marketingowe, by skalować swój ...
-
Jak przesłać dane wrażliwe i zadbać o bezpieczeństwo?
Szybki rozwój internetu, nowych technologii, aplikacji i e-commerce sprawiają, że w sieci krąży gigantycznie dużo informacji o naszych zwyczajach, zdrowiu czy finansach. To łakomy kąsek dla różnej maści cyberprzestępców. Jednocześnie jednak trudno jest sobie wyobrazić, że w trosce o bezpieczeństwo powrócimy do analogowych rozwiązań. Istnieją ...
-
Millennium PAY - bramka płatnicza dla e-commerce
Bank Millennium wprowadza dla klientów z branży e-commerce bramkę płatniczą Millennium PAY. Umożliwia ona przyjmowanie w sklepach internetowych płatności w formie elektronicznej. Początkowo będą to szybkie przelewy, płatności kartami i BLIK. W przyszłości usługa ma być rozszerzona o płatności ratalne i odroczone. Nowa usługa Banku Millennium ...