-
Rynek powierzchni handlowych ma się dobrze
... cenowej. - Rokowania rynku powierzchni handlowej w Polsce są dobre a ostatnie dane dotyczące wzrostu PKB czy sprzedaży detalicznej nie potwierdzają obaw związanych z zagrożeniem załamania sprzedaży i recesji w Polsce. Oczywistym jest, iż rynek podlegać będzie zmianom jakościowym i ilościowym. Sieci handlowe oferujące towary z wysokiej półki cenowej ...
-
Żywność ekologiczna będzie popularniejsza?
... znaczkiem Eko wrośnie w Polsce w ciągu najbliższych trzech lat o 100 proc. Na razie jednak nie wiadomo ile dokładnie takiej żywności sprzedaje się w Polsce. Według różnych ... trzeba wszystkie etapy produkcji, już od wytwarzania surowców. Duże sieci handlowe nie widzą na razie w Polsce miejsca na rozwój sprzedaży ekożywności na taką skalę jak np ...
-
CEDC sprzeda dystrybucję na rzecz Eurocash
... na świecie, zawarła 8 kwietnia wiążącą przedwstępną umowę sprzedaży 100 % swojej sieci dystrybucyjnej w Polsce na rzecz Eurocash S.A. za kwotę 400 mln PLN w gotówce (z załączeniem ... kluczowe postanowienia dotyczące minimalnego poziomu zapasów, określa warunki handlowe, w tym dotyczące cen i rabatów, oraz innych programów promocyjnych. Zamknięcie ...
-
Nowy hipermarket Tesco w Warszawie
... 9.00 przy ulicy Fieldorfa 41 w Warszawie zostanie otwarty nowy hipermarket Tesco i Centrum Handlowe Gocław. Nowe Tesco zaoferuje Warszawiakom 43 sklepów, w których będą mogli robić zakupy. W Centrum Handlowym ... umiejętności, aby zapewnić dobry poziom obsługi klienta w sklepie. Centrum Handlowe Gocław w Warszawie będzie 343 sklepem sieci Tesco w Polsce ...
-
Polscy eksporterzy skorzystają na Brexicie?
... tu o bardzo dużej gospodarce, kraju pochodzenia wielu przedsiębiorców inwestujących w Polsce. Łączy nas bardzo szeroka sieć kooperacji. Do tego polscy eksporterzy nie mają ... towarów na Wyspy pomogła rzesza mieszkających tam Polaków. Towary sprowadzane przez sieci handlowe pod ich gust, znalazły też uznanie i popularność u Brytyjczyków. Spora ...
-
Black Friday w cieniu dyrektywy Omnibus
... Polsce pod hasłem Black Friday kryje się wstęp do najgorętszego dla handlu okresu ... dłuższy sezon zakupowy Większość sieci korzysta z szumu medialnego wokół Black Friday oraz faktu, że o specjalnych wyprzedażach z okazji czarnego piątku, wg różnych badań słyszało od 50% do nawet 90% Polaków. W związku z tym sieci handlowe swoimi działaniami ...
Tematy: Black Friday, Omnibus, zakupy, zakupy świąteczne, promocje, promocje cenowe, akcje promocyjne, ceny, cena, promocja, obniżki cen, rabaty, e-commerce -
Silna pozycja branży mięsnej
... Ostatnio również sieci handlowe zwiększają zainteresowanie współpracą z dostawcami produktów regionalnych, tradycyjnych i ekologicznych. W delikatesach takich jak Alma, wędliny tradycyjne stały się obowiązkowym elementem stoiska mięsnego. Wpisują się one w trend zainteresowania konsumentów zdrową żywnością. Tradycja będzie konsumowana W Polsce jest ...
-
Czy Fundusz Niskoemisyjnego Transportu wesprze elektromobilność?
... osobowych, importerzy i producenci pojazdów dostawczych o DMC do 3,5t, importerzy i producenci autobusów, producenci i dystrybutorzy ładowarek do pojazdów elektrycznych, sieci handlowe w Polsce, miasta powyżej 100 tys. mieszkańców, firmy leasingowe i wynajmujące samochody, firmy posiadające floty samochodów, dostawcy komponentów (producenci) dla ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... na działania reklamodawców? Które sieci handlowe wydały na reklamę najwięcej? Jaka była dynamika zmian w poszczególnych klasach mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2022 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 6,8% względem ...
-
Rynek magazynowy blisko granicy 16 mln mkw.
... ) a tuż za nią podążały sieci handlowe (16%) oraz przedstawiciele e-commerce (13%), produkcji (9%) i motoryzacji (5%). Zaskoczeniem nie okazała się lokalizacja. Nie inaczej niż w 2017 roku, najwięcej transakcji zawarto w okolicach Warszawy (762 tys. mkw.), w regionie Górnego Śląska (752 tys. mkw.) oraz w Polsce Centralnej (602 tys. mkw ...
-
Kradzieże w sklepach: straty sięgają 4,4 mld zł rocznie
... złotych - donosi "Gazeta Wyborcza". Z badań brytyjskiego Instytutu Centre for Retail Research wynika, że polskie sieci handlowe tracą przez kradzieże 1,34 proc. swoich obrotów. Rocznie za sprawą sklepowych ... różnych produktów. Sklepy, aby uniknąć kradzieży, wydają coraz więcej na zabezpieczenia - w 2007 roku w Polsce właściciele sklepów wydali na ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... raport „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku private label w Polsce” przygotowany na zlecenie Grupy On Board. Okazuje się jednak, że mamy ... obrotu, muszą spełnić wysokie wymagania jakościowe. Kryteria ewaluacji tych produktów, stosowane przez sieci handlowe, są równie rygorystyczne jak w przypadku innych marek. Niestety nie jest ...
-
Rynek pracy specjalistów I 2015
... optymistycznie patrzeć na perspektywy rynku pracy w Polsce. Jak się okazuje, w badanym okresie liczba ofert sięgnęła niemal 35 tysięcy tysięcy, ... jak i pracowników obsługi klienta. Dodatkowo o specjalistów handlu i sprzedaży upomniały się sieci handlowe, a także firmy związane z inżynierią, techniką i produkcją oraz farmacją i medycyną. Poszukiwano ...
-
Magazyny: popyt bije rekordy
... w Polsce. Największy w tym udział mają firmy z sektora handlowego, logistycznego i motoryzacyjnego, ale to przede wszystkim rozwój handlu internetowego zachęca deweloperów do realizacji bardzo dużych obiektów magazynowych. Przewidujemy, że ten trend się utrzyma, ponieważ sektor e-commerce nadal szybko się rozwija, a tradycyjne sieci handlowe tworzą ...
-
Magazyny odporne na COVID-19. Polska pozostaje liderem CEE
... & Wakefield, na przestrzeni pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku, w Polsce, w Czechach, w Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech sfinalizowano transakcje najmu 3, ... i zapotrzebowanie na nowe powierzchnie zgłaszane pomimo pandemii COVID-19 przez sieci handlowe, firmy z sektora FMCG i operatorów logistycznych 3PL. Słowacja Na Słowacji najbardziej ...
-
Polacy kochają marki własne
... się m.in.: Jakie są wydatki na marki własne w Polsce? Co napędza rozwój marek własnych w Polsce? Kto najchętniej sięga po marki własne? Na przestrzeni ... aspektów ekonomicznych – które historycznie leżały u korzeni zjawiska tworzenia marek przez sieci handlowe. A z drugiej – w przypadku wielu marek własnych – widoczne jest już często prawie równorzędne ...
-
Faktoring - fakty i mity
... usług finansowych. Na Zachodzie jest bardziej popularny od leasingu, w Polsce ciągle bywa mylony z windykacją długów. Co odnośnie faktoringu jest prawdą, a ... - dłuższy termin płatności to atut, który przekonuje wielu dużych kontrahentów, zwłaszcza sieci handlowe. Ponadto, zyskując środki obrotowe, firma może szybciej uregulować zobowiązania wobec ...
-
Zatrudnienie pracowników 2010/2011
... świętami. Zwykle trwają one od końca listopada do połowy stycznia. Pracowników poszukują sieci handlowe, sklepy internetowe, firmy poligraficzne, logistyczne oraz produkcyjne – mówi Fiona Harvey, Szef ds. Rozwoju CIMA w Polsce (Chartered Institute of Management Accountants). Produkcja bardzo optymistyczna Znaczna część polskich producentów ...
-
Jabłka ulubionym owocem Polaków
... polskie (65%), łatwo dostępne (64%) i z dużą zawartością witamin (63%). Jabłka w Polsce spożywane są pod różną postacią. Zdecydowanie najczęściej badani sięgają ... zasadzie jabłka niepełnowartościowe przeznaczane są wyłącznie na produkcję przetworów lub cydru. Sieci handlowe, z którymi współpracujemy, wymagają najwyższej jakości owocu, bo tylko taki ...
-
Nowa hala magazynowa w P3 Mszczonów
... , Country Head P3 w Polsce. Najemca nowego budynku w P3 Mszczonów, FM Logistic to wiodąca firma w dziedzinie międzynarodowej logistyki, świadcząca usługi magazynowania, copackingu, comanufacturingu, transportu i zarządzania łańcuchem dostaw na terenie Europy. Portfel klientów FM Logistic obejmuje sieci handlowe, producentów żywności, kosmetyków ...
-
Powierzchnie magazynowe odporne na światowe zawirowania
... w głównej mierze odpowiada e-commerce, branża logistyczna, produkcja lekka oraz sieci handlowe. Dwie największe transakcje minionego roku to wynajęcie przez Leroy Merlin ... latach 2019 i 2020 prognozujemy utrzymanie wysokiego popytu na powierzchnie magazynowo-produkcyjne w Polsce. Przewidujemy, że w bieżącym roku na rynek trafi ponad 2,5 mln mkw. (ok. ...
-
Debiut Hygienika SA na Catalyst
... pieluchy dla dorosłych. Emitent poprzez nowoczesne sieci handlowe w Polsce i Europie (m.in. w Czechach, Słowacji, Chorwacji, Słowenii, na Litwie i Białorusi) sprzedaje obecnie 12 marek podpasek i wkładek higienicznych oraz ponad 15 marek pieluszek Hygienika (w tym - najdłużej istniejącą w Polsce markę pieluszek dziecięcych BAMBINO). Celem emisji ...
-
Mapa Rynku Pracy - Sierpień 2005
... większość ekonomistów mają być głównym motorem zwiększania liczby miejsc pracy w Polsce. Wprawdzie tu także nie mamy do czynienia ze spektakularnym wzrostem - jest ... 100 więcej niż przed miesiącem. Tutaj tradycyjnie najwięcej pracowników poszukiwały duże sieci handlowe. Wzrosła także liczba ofert w usługach, natomiast pracodawcy z sektora produkcji i ...
-
Finanse gospodarstw domowych w I kw. 2013
... . I kwartał 2013 roku", przygotowane przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. Obecna dynamika zadłużenia gospodarstw domowych z tytułu kredytów wynosi zaledwie 0,1% ... 2008 r. znaczącą pozycję na rynku wywalczyły sobie karty wydawane przez duże sieci handlowe. Oferując zniżki przy dokonywaniu zakupów, dotarły już ze swoją ofertą do ok. ...
-
Nowy rok i kolejne wolne niedziele
... wycofać z ograniczeń. Francja znacznie zliberalizowała swoje przepisy w tym zakresie. Tymczasem w Polsce od 1 stycznia br. przepisy uległy kolejnym obostrzeniom. W tym roku (z ... wybrać się do galerii handlowej w sobotę. Retail Institute podaje, że sieci handlowe odnotowały w zestawieniu z rokiem poprzednim o 2,2 proc. wyższe obroty. Jednak zyski ...
-
Logistyka w firmie: wady i zalety
... . Wszystkie sieci handlowe szukają dobrego rozwiązania - próbują optymalizować dystrybucję i minimalizować koszty. Niestety, życie uczy, że nie ma jednego dobrego rozwiązania dla wszystkich. Kombinacji systemów logistyczno-transportowych stosowanych przez sieci handlowe jest niemal tyle, ilu detalistów. Brytyjskie Tesco wynajmuje w Polsce magazyny ...
-
Handel internetowy na świecie
... sieci korzystających z wielu kanałów dystrybucji istotna jest strategia oparta na prowadzeniu jednocześnie tradycyjnego sklepu i sprzedaży online. Niektóre sieci handlowe poszukują niewielu dużych sklepów, a inne – mniejszych lokali w licznych lokalizacjach. Kwestia odpowiedniej wielkości sklepu czy sieci ... w 2012 r. wyniosła w Polsce 4 mld 864 ...
-
Stacje ładowania elektryków: jest szansa na istotny rozwój infrasktruktury?
... handlowe w całej Polsce, które spełniają warunki ustawy i tylko 20% z nich posiada stacje ładowania aut elektrycznych. Pozostali zaczynają wyścig z czasem – informuje Grigoriy Grigoriev, dyrektor generalny Power Dot w Polsce ... zwiększy się w Polsce nie tylko liczba stacji w ogóle, ale też mocnych ładowarek, bo zadbają o to sieci handlowe, aby trafić ...
-
Nieruchomości komercyjne: intensywny rozwój parków handlowych
... sieci spożywcze z wyższego segmentu, a dzięki przeprowadzanym przebudowom i modernizacjom parki handlowe mogą zaoferować powierzchnię lepszej jakości. Ponadto na ten rynek wchodzą również sieci handlowe ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... Polsce wyniosła 13,01 mln mkw. w ramach takich formatów jak: centra handlowe – 9,28 miliona mkw. (71%), parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe – 3,52 miliona mkw. (27%) oraz centra wyprzedażowe – 0,21 miliona mkw. (2%). Od początku 2015 r. średnie nasycenie powierzchnią w ramach centrów handlowych w Polsce ...
-
Sklepy dyskontowe na fali popularności
... w Colliers w Polsce. Widać również rosnące zainteresowanie sieci dyskontowych lokalizowaniem sklepów w ramach tradycyjnych centrów handlowych. Sieci ... że sklepy dyskontowe w mniejszym stopniu ucierpiały z powodu pandemii niż tradycyjne sieci handlowe. Wynika to w dużej mierze z uwarunkowań technicznych – dostępu do zewnętrznego parkingu i ...
-
Nowe trendy w handlu
... lokalizacyjnych, które narzuca tradycyjna forma handlu i dlatego też sieci handlowe powinny szukać sposobów dotarcia do konsumenta wykraczających poza tradycyjną ... sieci drogeryjnej. Elementem strategii Drogerii Natura na najbliższe lata jest uruchomienie sklepów o większej powierzchni. W tej chwili sklepy sieci mają 100-250 mkw. (jest ich w Polsce ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych III kw. 2015
... budowie w Polsce sięga 708 000 mkw., z czego 675 000 mkw. przypada na centra handlowe”. ... sieci handlowych i gastronomicznych poinformowało w ostatnim czasie o rozpoczęciu działalności w Polsce. Turecka marka modowa Colin’s zadebiutowała w Bonarka City Center, natomiast Origins rozpoczął od Galerii Mokotów. Na rynku pojawiły się trzy znane sieci ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych III kw. 2018
... że stopy kapitalizacji dla wiodących centrów handlowych w Polsce pozostają na poziomie 4,9%, a za najlepsze parki handlowe na poziomie ok. 7,0%. Podaż – najlepsze ... rezultacie, od początku roku łącznie dwanaście nowych zagranicznych sieci zdecydowało się na otwarcie swoich pierwszych sklepów w Polsce. „Nowym trendem w sektorze handlowym są fuzje i ...
-
Grunty inwestycyjne na wagę złota
... panującej w segmencie gruntów pod inwestycje mieszkaniowe, biurowe, handlowe i hotelowe w Polsce. „Korzystna sytuacja makroekonomiczna w 2018 roku sprzyjała optymistycznym ... Stokrotka, przez litewską Maxima Grupe, czy sfinalizowanie przez Grupę Eurocash kupna sieci handlowej Mila S.A. „Przejmowanie obiektów konkurencji i rebranding to alternatywne ...