-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... 1/5 część udziałów w rynku. Reszta środków przekazu, czyli radio, kina, gazety i reklamy outdoorowe stanowią zaledwie 7% udziału i zaczynają pełnić marginalną rolę w całościowym ... Drogerie Polskie. Liczba ich placówek zwiększa się o kilkaset w ciągu roku – w Polsce działa już ponad 1800 niezależnych, franczyzowych sklepów drogeryjnych. Główną zaletą ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 32/2014
... ostateczna liczba zostanie podana na koniec miesiąca. Według ekspertów - głównych ekonomistów banków w Polsce sankcje wprowadzone przez Rosję i spowolnienie gospodarcze w Niemczech obniżą wzrost polskiego ... 15 proc. do końca 2017 r. Zgodnie z ustawą do końca lipca obowiązywał też zakaz reklamy OFE, a za złamanie zakazu groziła kara od 1 do 3 mln zł. ...
-
Oryginalny SsangYong Rodius 2.0 e-XDi E-Tronic Sapphire
... . Podsumowanie SsangYongi nie cieszą się w Polsce popularnością. To zastanawiające, wszak nie są gorsze od aut innych koreańskich producentów. Ba, pod wieloma względami, i wcale nie chodzi tu o wielkość, biją je na głowę. No to o co chodzi? O brak reklamy? Małą przebojowość małej marki? Nie ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... Newspoint przeanalizowano aktywność w Internecie 15 czołowych firm leasingowych w Polsce oraz Związku Polskiego Leasingu – organizacji branżowej skupiającej firmy ... sporadycznie komunikują się z potencjalnymi klientami. Częściej wykorzystują social media do reklamy niż nawiązywania dyskusji z aktualnymi i potencjalnymi klientami czy rozwiązywania ...
-
Jak telewizja dzieli internautów
... , którymi udostępniane są treści telewizyjne. W Polsce wzrasta także popularność smart TV, pojawia się telewizja hybrydowa; Apple, Google i Netlifix prześcigają się w udostępnianiu własnych treści za pomocą wszystkich możliwych urządzeń podłączonych do telewizora. Powstają coraz to nowsze formy reklamy w jednym i drugim medium, a spajać je ...
-
Nasza Klasa w rękach Onet
... . UOKiK ustalił, że działalność uczestników koncentracji pokrywa się na krajowych rynkach reklamy internetowej, gier komputerowych oraz VOD (wideo na żądanie). Ich udziały ... w roku poprzedzającym przekroczył 1 mld euro na świecie lub 50 mln euro w Polsce. Decyzje wyrażające zgodę na dokonanie koncentracji wygasają, jeżeli połączenie nie zostanie ...
-
TVN w rękach Scripps Networks Interactive
... gospodarczych TVN24 Biznes i Świat. W 2014 roku TVN zyskał oglądalność na poziomie 22%. TVN Media jest największym domem mediowym w Polsce, posiadającym 33% rynku przychodów z reklamy w kanałach własnych TVN oraz dodatkowo sprzedając czas reklamowy wielu innych polskich nadawców komercyjnych. Ta transakcja jest ważnym krokiem ...
-
Jak osiągnąć sukces w e-commerce?
... , e-pasaże oraz zagraniczni gracze myślący o rynku Europy Centralnej i Wschodniej, w tym Polsce. Całości dopełnia intensywnie rozwijający się handel transgraniczny, którego wartość ... jakiego urządzenia korzystają lub kiedy byli zainteresowani zakupem. Zastosowanie reklamy osobistej – programmatic, umożliwia prowadzenie efektywnych działań w różnych ...
-
Jak polski e-commerce może pozyskać zagranicznych klientów?
... proc.). Czynnikiem, który nie ułatwia pozyskiwania zagranicznych klientów, jest brak promocji i reklamy polskiego e-commerce skierowanych na inne rynki niż krajowy. Zupełnie inne ... kierowanych będzie do klientów zagranicznych. W Europie Środkowo – Wschodniej, w tym w Polsce, zaledwie 30 proc. – mówi Maciej Wyszyński, dyrektor zarządzający w Europie ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 17/2015
... roku wzrosła o 13 proc., względem I kwartału 2014 roku, liczba kliknięć w reklamy wyświetlane za pomocą usług Google'a, ale też o 7 proc. spadł koszt pojedynczego ... porozumieniu. W panelu uczestniczył będzie Tony Housh, prezes Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce (AmCham)... Głównym celem TTIP jest przede wszystkim ograniczenie barier ...
-
Nowelizacja ustawy o NIK podpisana przez Prezydenta
... płatności bezpośrednich w roku 2015. Ustawa dokonuje przesunięcia ostatecznej daty składania w Polsce wniosków o płatności bezpośrednie i płatność niezwiązaną do tytoniu o miesiąc ( ... zmian w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wprowadzono definicję reklamy oraz określeń: tablica reklamowa, urządzenie reklamowe, szyld, krajobraz ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... , że minister spraw zagranicznych Grzegorz Schetyna nada dyrektorowi operacyjnemu grupy Jeronimo Martins w Polsce wyjątkowe odznaczenie - Krzyż Kawalerski Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej. Dyskusja rozgorzała. "Jaka jest szacowana wartość promocyjna reklamy, którą polski rząd robi Biedronce faworyzując ją?" - zapytał na swoim Twitterze ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
... czy w mediach społecznościowych możemy liczyć na fachową pomoc lekarza lub farmaceuty? W Polsce w 2015 roku stwierdzono jak dotąd ponad 3 miliony zachorowań lub podejrzeń ... skorelowana także z ruchem bezpośrednim oraz wejściem na strony np. przez reklamy banerowe – czytamy we wnioskach badania IRCenter. Udział mediów społecznościowych w promocji ...
-
Gwarancja zwrotu pieniędzy - to się liczy w e-commerce
... . Warto rozważyć wprowadzenie gwarancji, zwłaszcza jeśli reklamy skutecznie przekierowują osoby zainteresowane ofertą na stronę sklepu, ale finalnie mały odsetek konsumentów wchodzących na stronę sklepu decyduje się na zakup” – komentuje Anna Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce. Ponadto wyniki badania wskazują, że konsumenci ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... edukacyjnymi internauci docenili również piosenkę, która zagościła w reklamie akcji. „Piosenka z reklamy pzu tej z „kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym” sprawia ze ... Zachodni WBK w najnowszej analizie bankowości mobilnej zajął pierwsze miejsce w Polsce i drugie w Europie. Forrester Research, międzynarodowa firma badawczo-doradcza, opisuje Bank ...
-
5 najważniejszych systemów Big Data na świecie. Kto wie o nas najwięcej?
... Internet ulega personalizacji. Namacalnym efektem działań DMP są np. spersonalizowane reklamy wyświetlane w przeglądarce internetowej, które dzięki wykorzystaniu danych stają się coraz lepiej ... tą platformą już w 2011 roku, jeszcze jako mały startup, gdy w Polsce o Big Data mało kto słyszał i niewielu widziało sens w analityce cyfrowych informacji, ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 05/2016
... . wyższe niż przed rokiem, kiedy za spot trzeba było zapłacić 4,5 mln dol. Reklamy będą też sprzedawane razem do transmisji telewizyjnej i relacji z wydarzenia w internecie. ... Europie dyscyplina dynamicznie się rozwija. Super Bowl jest też transmitowane w stacjach telewizyjnych. – W Polsce od tego sezonu mecze i futbol pokazuje stacja Eleven Sports. ...
-
Banki w mediach: PKO Bank Polski najaktywniejszy w I kw. 2016 r.
... temat banków potwierdzają również wyniki „Raportu na temat wizerunku banków w Polsce” – badania przygotowanego na zlecenie Procontent Communication przez ośrodek badania opinii publicznej ARC ... (8 tys.) niż np. mBank (ponad 17 mln złotych wydanych na reklamy i 22 tys. publikacji). Znaczącą część informacji w mediach na temat banków stanowią ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klientów?
... Decydują się na nią największe serwisy, które bardzo często zamieszczają swoje reklamy w tzw. „prime time”, czyli najdroższym i cieszącym się największą popularnością paśmie ... z portalami informacyjnymi, publikując np. raporty walutowe na łamach największych serwisów w Polsce. W związku z tym bez problemu możemy znaleźć informacje na temat obecnej ...
-
Styl życia: zobacz, czy jesteś "smart"
... życie. Źródłem informacji o technologiach są najczęściej portale internetowe (45 proc.), reklamy (38 proc.) oraz specjalistyczne programy telewizyjne i audycje radiowe (36 ... w najważniejszych obszarach życia (tj. technologie, zakupy, praca, zdrowie i life hacking), w Polsce żyje 22 proc. Smart Polaków, a 5% można uznać za prawdziwych innowatorów. ...
-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... od 11 do 20%. Jakie tendencje zdominowały ubiegłoroczny rynek komunikacji mobilnej w Polsce? Respondenci badania wskazali przede wszystkim na płatności mobilne (przeszło 70 ... klienci. Niegdyś komunikacja marki z klientem przebiegała w jednym kierunku. Przeciętny odbiorca reklamy widział ją w TV, słyszał w radiu, ewentualnie zobaczył w gazecie lub na ...
-
Kaspersky Total Security, Internet Security i Kaspersky Anti-Virus 2017
... informacje na temat swoich funkcji, działa w tle, wyświetla banery i komunikaty (np. reklamy) lub jest rzadko używany. Po otrzymaniu raportu użytkownik może ... ). Ceny i dostępność Nowe produkty bezpieczeństwa Kaspersky Lab z linii 2017 są dostępne w Polsce od 25 października 2016 r. w następujących cenach sugerowanych: Kaspersky Total Security – ...
-
Rejestr dłużników znowu urósł. Winny pośpiech?
... temu w gospodarce nie widać. Od poprzedniego Dnia bez Długów stopa bezrobocia spadła w Polsce z 9,7 proc. do 8,3 proc., z kolei przeciętna płaca w przedsiębiorstwach wzrosła o 159 zł do ... zdarzyło się podjąć decyzję o zadłużeniu wcale nie pod wpływem potrzeb, lecz reklamy pożyczki. Jeszcze więcej, bo 15 proc. ankietowanych zrobiło tak co najmniej ...
-
Sektor MŚP zarzuca inwestycje. 1/3 firm bez planów inwestycyjnych
... najmniejszych podmiotach. Przeciętnie na jedną osobę pracującą w mikroprzedsiębiorstwie przypadają w Polsce środki trwałe o wartości 15-16 tys. euro., w małych firmach jest to ponad 2 razy ... . To pokazuje, że coraz większe znaczenia odgrywa odpowiednia forma reklamy i promocji. Pozostałe kategorie inwestycji, odzwierciedlające wcześniejsze preferencje ...
-
Kolejny rok pod znakiem MdM
... takie kredyty są już normą i stanowią 80% rynku kredytów hipotecznych. Obecnie w Polsce tylko kilka banków podjęło próbę wprowadzenia kredytów ze stałym oprocentowaniem, nie ... i o nadzorze W 2017 roku wejdzie w życie nowa ustawa, która określi m.in. zasady reklamy kredytów hipotecznych oraz wprowadzi zakaz sprzedaży wiązanej - zawarcie umowy ...
-
Jak Prawo telekomunikacyjne uderza w marketing
... końcowym jest bankomat, czy zatem celem tej regulacji byłoby to, aby wyświetlenie reklamy na takim urządzeniu zależało od zgody? Urządzeniem objętym art. 172 ... Kołton, współwłaściciel POL-POŻ. Prawo dotyczące wysyłania informacji handlowych drogą mailową określa w Polsce wiele ustaw: ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o świadczeniu usług ...
-
Jeśli FMCG, to sklepy dyskontowe
... Consumer Goods & Retail. Głównym źródłem informacji o promocjach nadal gazetki i ulotki (50 proc.), a także reklamy w TV (28 proc.) oraz znajomi i sąsiedzi (22 proc.), chociaż widać, że ... oraz 85 proc. miast. Co więcej niemal 45 proc. wszystkich gospodarstw domowych w Polsce mieszka w strefie 15 minut pieszo od sklepu sieci Biedronka. Rozszerzając ...
-
Przekazanie materiałów reklamowych bez podatku VAT?
... nr 1462-IPPP2.4512.993.2016.1.JO. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? Spółka, w celu promocji i reklamy sprzedawanych produktów, co ma się przyczynić do zwiększenia sprzedaży, prowadzi różnego rodzaju ... spełniają jedynie rolę informacyjną dystrybuowanych w Polsce produktów Spółki. Reasumując, przekazanie przedmiotowych kartonowych materiałów ...
-
Za kulisami ataków ransomware
... państw znajdują się również: Włochy, Francja, Niemcy, Australia i Kanada. W Polsce, podobnie jak w Szwajcarii, Danii, Finlandii, Czechach czy na Węgrzech, współczynnik ... zabezpieczeniach i chętnie wykorzystuje m.in. spam e-mail, malvertisement sieciowy (reklamy zainfekowane ransomware) i zainfekowane pliki do pobrania. Najbardziej rozpowszechnioną ...
-
Poznaj sztuczki, jakie może stosować wypożyczalnia samochodów
... sztuczki samochodowych naciągaczy. W 2015 roku do Europejskiego Centrum Konsumenckiego w Polsce wpłynęło 109 skarg, w których Polacy skarżyli się na praktyki, jakie ... Włoski urząd antymonopolowy (AGCM) ukarał wypożyczalnię „Goldcar” za agresywne reklamy dotyczące zakupu usług dodatkowych. AGCM oświadczył: „Goldcar nie informuje konsumentów w ...
-
Wolumenowa rekrutacja pracowników. Jak zachować standardy?
... w mediach regionalnych o nowej inwestycji, skierowane do wybranej grupy docelowej reklamy na portalach społecznościowych, grywalizacja jako etap procesu? Multirekrutacja to ten moment ... pracodawcy o komfort ich pracy. Biorąc pod uwagę obecne kierunki rozwoju biznesu w Polsce, można założyć, że rekrutacja pracowników w trybie multi może okazać ...
-
Jak Polacy dbają o edukację finansową dzieci?
... wydawaniu Jakie jeszcze są popularne formy edukowania dzieci przez rodziców w dziedzinie finansów w Polsce? Blisko 40 proc. rodziców dzieci w wieku szkolnym deklaruje, że daje ... . Łącznie 5 proc. zebrały takie źródła jak internet, prasa czy reklamy. – Pierwsze, te najbardziej podstawowe informacje o finansach przekazują dzieciom najczęściej rodzice ...
-
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
... być np. marketing w wyszukiwarce Google, kampanie display’owe, targetowane reklamy w mediach społecznościowych, mailingi i newslettery, a nawet wciąż popularny telemarketing. ... są popularne wśród konsumentów. Największe serwisy typu lead generation w Polsce to Oferteo.pl, Oferia.pl i Favore.pl. – Ułatwiamy stronom znalezienie kontrahenta. ...
-
Doradca finansowy w cenie?
... od IV kwartału 2015 roku. Ostatni raport „Sektor pośrednictwa finansowego w Polsce” dowiódł, że u schyłku II kwartału br. rzesza doradców finansowych zatrudnianych przez ... się do nowelizacji ustawy o kredycie konsumenckim, w tym do obowiązków dotyczących reklamy kredytu konsumenckiego. I to właśnie te względy regulacyjne sprawiają, że najbliższy rok ...
-
Zarobki w HR, czyli 1700 zł podwyżki
... Antal Sales&Marketing. Z danych firmy Zenith wynika, że w 2017 roku światowy rynek reklamy internetowej urośnie o 13%, a jego wartość na koniec roku wyniesie 205 ... rozchwytywani. Raport Płacowy Antal 2017 prezentuje zarobki w HR, oferowane specjalistom i menedżerom w Polsce, którzy mają minimum 2-letnie doświadczenie oraz pracują w średnich i dużych ...