-
Jakie cechy ma dobra nazwa marketingowa?
... nazwa marketingowa Sama cecha wyróżniania nie wystarczy jednak do tego, aby zaistnieć i zostać zapamiętanym. Dobra nazwa musi posiadać jeszcze szereg innych cech, które pozwolą jej się rozwinąć i być lepiej sprzedawaną. Przede wszystkim – dobra nazwa ... , dzięki której poczuje się lepiej. Dobra nazwa produktu powinna prezentować, jakość i sugerować ...
-
Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze
... produktów spożywczych nawiązujące do lidera powstają szybko, nie zawsze w sposób rozsądny. Babunia to „nowa” popularna nazwa marketingowa. Sukces popularności i konwencji nazewniczej doprowadził niestety do dewaluacji tej nazwy. Nazwa produktów spożywczych z tej kategorii stała się nie tylko popularna, ale i coraz bardziej pretensjonalna. Kariera ...
-
Czym jest nazwa marketingowa?
... (i każdego innego znaku towarowego -- graficznego, słowno-graficznego lub dźwiękowego) w Urzędzie Patentowym. Wcześniej zawsze warto sprawdzić w kancelarii rzeczników patentowych, czy dana nazwa ma szansę na uzyskanie ochrony. W przeciwnym wypadku nadawcę może czekać bardzo przykra niespodzianka. Wbrew pozorom nie jest łatwo o rozsądną nazwę ...
-
Nazwa produktu a marketing międzynarodowy
... może tylko pozytywnie wpłynąć na ich marketing. Nazwa marketingowa produktów jest najłatwiejszą i najbardziej efektywną formułą komunikowania nowego lub zrewitalizowanego komunikatu marki. Wykorzystanie zmiany nazwy produktów repozycjonowania marki jest dość powszechne. Nowa nazwa produktu może rozszerzać znaczenie, dodawać energii i witalności ...
-
Fuzje i przejęcia firm a renaming
... miejscowości. Renaming nie dotyczy, więc nazw portów. Renaming niewiele zmieni w wizerunku portów. Mało, kto z klientów wiedział, że Heatrow to jedynie nazwa marketingowa portu lotniczego należącego do spółki BAA. Nazewnictwo oparte o nazwy poszczególnych porów będzie bardziej elastyczne i dostosowane do zmieniającego się składu grupy ...
-
Kampania e-mail: co warto wiedzieć?
... marketingowa, która wciąż wiąże się z negatywnymi emocjami. Na szczęście, istnieje wiele firm, które wiedzą ... jest skuteczniejsza. 3) Sprawdź tagi służące do personalizacji wiadomości Używanie dynamicznych tagów w wiadomościach – takich jak imię, nazwa firmy, lokacja itp. – to świetny sposób na sprawienie, aby e-mail stał się bardziej personalny. ...
-
Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe
... Nazwa użytkowa Nazwa prawna firmy, ze względu na ograniczenia, którym podlega, często jest bardzo rozbudowana. Sprawia to, że komunikowanie się z rynkiem za jej pośrednictwem jest niewygodne. Z kolei jedna nazwa marketingowa ...
-
Jak zaprojektować najlepsze logo firmy?
... sztuka, szczególnie, jeśli myślimy w kategoriach efektywnego narzędzia marketingowego. Powinno być ono precyzyjnie zaprogramowane i zaprojektowane. Logo firmy, podobnie jak nazwa marketingowa, to strategiczny element tożsamości przedsiębiorstwa. Logo pełnią funkcje herbów i godeł XXI wieku, służą identyfikacji i rozróżnieniu firm i przedsiębiorstw ...
-
Tworzenie nazw produktów spożywczych
... plan dalszy. Naming produktów. Polskie stereotypy nazewnicze Naming produktów masowych często opiera się stosowaniu uznanych konwencji. Babunia to „nowa” popularna nazwa marketingowa. Sukces popularności i konwencji nazewniczej doprowadził niestety do dewaluacji nazwy. Kariera marki Babunia zaczęła się w 1994 roku, gdy Fabryka Pieczywa ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... . www.firma-sklep.pl, www.e-firma.pl). Taka zapobiegliwość zagwarantuje nam, że nazwa kojarząca się z naszym przedsiębiorstwem nie zostanie wykorzystana przez konkurencję, a użytkownik nie ... oraz literówki domen, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Wartość marketingowa Dobrze dobrana domena powinna pasować do profilu strony WWW oraz ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... dyskusyjna, chociaż zachodzi niewątpliwie zmiana w produkcie w ujęciu marketingowym. Zostaje zmieniona nazwa produktu, jego opakowanie, niektóre cechy. Reszta to już sprawa skutecznej ... , jak i podmioty, które ze sobą konkurują. Jak powstaje strategia marketingowa, czyli o tym dlaczego firmy promują swoje produkty Celem działalności przedsiębiorstwa ...
-
Firmowa strona internetowa
... wcale nie kontrolowane przez świadomość części psychiki, to najbardziej efektywna strategia marketingowa. Firmowa strona internetowa powinna więc komunikować te emocje, z którymi ... dokona zakupu poprzez stronę lub w inny sposób. Właściwy adres Odpowiednia nazwa firmowej strony internetowej jest najlepszym drogowskazem dla klienta krążącego w sieci ...
-
Rynek opakowań: wygląd jest ważny
... Nakłady poniesione na zaprojektowanie nietypowych i niepowtarzalnych opakowań i ich wdrożenie to akcja marketingowa i dość trudno ocenić zwrot z takiej inwestycji w krótkim okresie. - ... poniesione w budowanie marki są znaczne - mówi Beata Kłęk. Z kolei nazwa Żubranko została zastrzeżona w urzędzie patentowym, a każdy z designów jest chroniony prawem ...
-
Kreatywność w marketingu
... ochotę, żeby bawić się w grę intelektualną z twórcami wysublimowanych przekazów. Naturalnie komunikacja marketingowa to tylko element marketingu. Również i w innych jego obszarach – programach ... obok roztrzaskanego samochodu – im nic się nie stało. Pojawia się logo i nazwa marki oraz hasło „Safe happens”, czyli „Bezpieczeństwo się zdarza”. ...
-
Kreowanie marki w polskich realiach
... na markowy produkt to nie tylko jego piękne, funkcjonalne opakowanie, dobra nazwa czy kreatywna kampania reklamowa. Priorytetem w tym względzie jest pozycjonowanie produktu ... , że w oparciu o wiedzę, cierpliwość i pomysł można zbudować coś wartościowego. Wiedza marketingowa to dla większości przedsiębiorców nadal jedynie koszt. Tymczasem ...
-
Marki odzieżowe i ich strategie
... T-shirtów. Muji Bardzo interesującą strategię przyjęła również marka Muji, której nazwa wywodzi się od japońskiego pojęcia „mujirushi ryōhin”, oznaczającego ... niska cena i oszczędny design mogą iść w parze z podwyższoną funkcjonalnością produktu. Strategia marketingowa Muji, którą jej właściciele z pewnością woleliby nazwać filozofią, nie oznacza ...
-
Rejestracja zbiorów danych w GIODO
... ust. 2 UODO. Kolejnym krokiem będzie nazwanie zgłaszanego zbioru np. newsletter, baza marketingowa etc. Następnie wskazujemy administratora danych, a więc firmę, która dokonuje ... , to w kolejnym pytaniu jesteśmy proszeni o to, by wskazać te podmioty (nazwa i siedziba bądź przynajmniej określenie kategorii takiego podmiotu). Ostatnie pytanie z części ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... jednak z założenia, że „nieważne, co o nas mówią, byle mówili głośno”. Jeśli więc nazwa miejscowości pojawia się w mediach często, ale nie przy okazji pozytywnych zdarzeń – to ... komunikacji. By wiedzieć do kogo i co się chce mówiąc potrzebna jest strategia marketingowa, ale też pogłębiona analiza, tego co komunikuje sobą miejscowość. Bez niej możemy ...
-
Konkursy i loterie a dane osobowe
... sobie informacje na temat: firm, którym powierzymy w drodze umowy przetwarzanie danych osobowych (pełna nazwa i siedziba) przesłanki (przesłanek) na której opieramy legalność przetwarzania danych osobowych celu, który realizujemy osób ... osobie reprezentującej firmę i przesłać (albo złożyć osobiście) do GIODO. Od tej chwili nasza baza marketingowa ...
-
Marketing bezpośredni: 10 najczęstszych błędów
... wiadomości według dowolnych danych, takich jak: imię, nazwisko, płeć, stanowisko, nazwa firmy itp. "Kiedyś niemożliwa byłaby wysyłka kilku tysięcy maili, ... innowacyjność w komunikacji danej marki"– dodaje Tomasz Pakulski. Nawet najstaranniej przygotowana akcja marketingowa nie będzie efektywna, jeżeli firmy nie będą analizować swoich działań i ...
-
Poszukiwanie pracy: ogranicz aktywność na Facebooku
... się wokół kreowania wizerunku zawodowego, tym zagadnieniem zajmuje się również strategia marketingowa – personal branding. Pracodawcy nie chcą jednak na tym poprzestawać. Z ciekawością ... czyimi znajomymi są nasi, nawet bliscy znajomi; po drugie - jak sama nazwa wskazuje, portal społecznościowy ma służyć komunikacji z szerokim gronem osób, po co ...
-
E-commerce w Polsce w 2023 r., czyli 3 debiuty i wielkie pożegnanie
... Ukrainie firmy e-commerce – Rozetki. W rodzimym kraju platforma działała od 2005 r. Nazwa, która po ukraińsku oznacza gniazdko elektryczne (ukr. розетка), wzięła ... 13 stycznia 2023 r. Charakterystyczną cechą jej działalności była niezwykle agresywna kampania marketingowa, której celem było bardzo szybkie zbudowanie świadomości marki wśród konsumentów ...