-
Co czeka social media w 2014 r.?
... dobrą i lojalną społeczność – podsumowuje Anna Robotycka z agencji FaceAddicted. Lepszy content i sprzedaż – Przy coraz większych barierach dotarcia (zmiany w edgeranku) content ... ”, ale również sprzedażowego. Dlatego coraz mocniej wierzę również w Social Commerce. Bo co ma wpływ na decyzje zakupowe? Opinia rodziny i znajomych, czyli social – ...
-
VIII Targi eHandlu
... włączone do agendy. Swoje głosy można oddawać na stronie: “Wiemy, że sprzedaż w internecie jest bardzo wymagająca, dlatego chcemy zaoferować wsparcie dla internetowych sprzedawców ... będą to takie marki jak m. in.: DHL Parcel, Adexon, testuj.pl, EIMAG Commerce, FATPAK.pl, EmailLabs, OptiSale, sendFAST.pl, Clicktrans.pl, Selly Shop, Remintrex.com i ...
Tematy: Targi eHandlu, e-commerce -
5 rad jak sprzedawać w m-commerce
... konsumencką, ale kierunkiem, w którym powinny podążać sklepy stawiające na rozwój. mGenerator.pl przygotował 5 wskazówek dla tych, którzy chcieliby powiększyć swoją sprzedaż w kanale mobile. 1. Strona mobilna czy aplikacja? Według badań, największą popularnością w Polsce cieszą się strony mobilne, na które decyduje się co ...
-
e-Commerce Polska awards 2015
... roku zakres kategorii konkursu został poszerzony o dwie nowe kategorie, bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju polskiej branży handlu elektronicznego: kategorię mobile i sprzedaż wielokanałowa. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 września 2015. Jak co roku sklepy będą podzielone według wielkości – na małe oraz średnie ...
Tematy: e-Commerce Polska awards -
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
Pośród modowego e-commerce, Zalando charakteryzuje się bardzo wysoką dynamiką sprzedaży i wyników finansowych. Czemu zawdzięcza swój sukces? "Oczekiwania użytkowników dotyczące sposobów zapłaty czy dostawy towarów zamówionych na Zalando różnią się pomiędzy krajami. Staramy się lokalnie dostosowywać naszą strategię marketingową tak, by jak ...
-
Jak założyć firmę we Francji?
... mieszkalnych 2,1 proc. – stawka szczególna, obejmuje: lekarstwa refundowane przez państwo, sprzedaż żywych zwierząt rzeźnych, jak również na niektóre przedstawienia, publikacje ... www.institut.pologne.net Polska Izba Przemysłowo-Handlowa we Francji (CCIPF – Chambre de Commerce et d'Industrie Polonaise en France); adres: 25, rue Taitbout, 75009 PARIS, ...
-
Domeny internetowe. Koniec z .com?
... błędnie stosowane rozszerzenie, w zamyśle twórców przeznaczone dla organizacji handlowych (commerce), które wraz z rozwojem technologii i internetu przeżyły rewolucję. Sieć pozwoliła ... to duży sukces dla tak młodego produktu na konkurencyjnym rynku. Sprzedaż witryn stosujących adresy z nowymi domenami dowodzi ich potencjałowi. Przykładowo strona ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
Zakupy w Internecie zdobywają coraz większy udział w sprzedaży detalicznej ogółem. Ponad połowa internautów w Polsce robi zakupy online, a wartość rodzimego rynku e-commerce ma do końca tego roku wynieść nawet 36 mld złotych. Firmy poszukują więc sposobu na dotarcie do klienta oraz efektywną komunikację i coraz częściej sięgają po narzędzia ...
-
Sklepy internetowe w długach. Boże Narodzenie nie pomoże?
Polacy pokochali e-zakupy. Doceniają je szczególnie ci, którzy w okresie przedświątecznym starają się unikać jak ognia zatłoczonych centrów handlowych. Wydawać by się mogło, że sklepy internetowe tylko zacierają ręce, patrząc na rosnące słupki sprzedażowe. Tymczasem okazuje się, że branża e-commerce ma spore kłopoty finansowe. Z danych KRD wynika, ...
-
Przedświąteczne zachowania konsumentów, czyli jak kupujemy w grudniu?
... 34 lata). Wreszcie: rozwijanie kompetencji i narzędzi do zarządzania informacją o ofercie we wszystkich kanałach sprzedaży, tak aby sprzedaż była efektywna niezależnie od modelu decyzyjnego poszczególnych grup klientów – jak wiadomo, klientów dzielimy m.in ... konsumentów na świecie, w oparciu o dane pochodzące z transakcji na Salesforce Commerce ...
-
E-commerce rośnie w siłę
Wartość rynku e-commerce w Polsce rośnie w tempie kilkunastu procent na rok. Zwiększa się także ilość sklepów internetowych. Wiąże się to z coraz większą popularnością zakupów w sieci zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dlatego warto poszerzyć kanały sprzedaży i otworzyć e-biznes. Sytuację na rynku analizuję specjaliści z ...
-
Klauzule niedozwolone w e-commerce 2016 roku
W zeszłym roku w rejestrze klauzul niedozwolonych pojawiło się aż 395 nowych wpisów odnośnie e-commerce i sprzedaży konsumenckiej. Równocześnie prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał 69 decyzji dotyczących ochrony zbiorowych interesów konsumentów. Jakie błędy najczęściej popełniają e-sprzedawcy? Oto podsumowanie autorstwa Trusted ...
-
Czy e-commerce „zabije” handel tradycyjny?
... fittest” („Przetrwają najsilniejsi”) wynika, że póki co jest to mało prawdopodobny scenariusz. Prognozy krótko i średnioterminowe dla regionu CEE-6 wskazują, że sprzedaż internetowa i kanał tradycyjny ciągle mają miejsce do udanej koegzystencji. Przewidywany wzrost sprzedaży tradycyjnej rzędu 71,5 mld euro do końca 2022 ...
Tematy: e-commerce, handel tradycyjny -
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
W strukturze sprzedaży produktów spożywczych coraz silniej zaznacza się rosnąca rola kanału e-commerce. W Stanach Zjednoczonych za pośrednictwem sieci kupuje już 48% klientów, a w nadchodzącym roku odsetek ten ma podskoczyć do 59%. Za tak pokaźnym wzrostem kryje się zarówno szybki rozwój i upowszechnienie technologii cyfrowych, jak i rozbudowa ...
-
Twardy brexit a polskie sklepy internetowe
Wielka Brytania to największy rynek e-commerce w Europie. 86 proc. Brytyjczyków, mających dostęp do internetu, robi zakupy w sieci, według danych Eurostatu. Na wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej z niepokojem patrzą polscy e-sprzedawcy. Co oznacza brexit dla dalszego rozwoju sprzedaży transgranicznej w Polsce? Polskie firmy działające na ...
-
Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce. Jak to ugryźć?
... omijając rzecz jasna e-commerce. To właśnie dzięki nim kupujący w internecie mogą z niemal fotograficzną dokładnością zapoznać się z nabywanym produktem. Jak zwiększyć sprzedaż, łącząc realia z wirtualnym światem e-sklepu? Odpowiedzią jest rozszerzona rzeczywistość. W “Powrocie do przyszłości”, kinowym hicie z lat 80-tych, Marty McFly został ...
-
Jak chronić sklep internetowy i jego klientów?
Sklep internetowy to łakomy kąsek dla cyberprzestępców, a ataki na e-sklepy i ich klientów to pełna gama e-przestępstw. Od „odmowy usługi” (DoS), która zamyka możliwość generowania przychodu, do kampanii typu ransomware, poprzez które wyłudzane są dane i środki finansowe. Sezonowe szaleństwo sprzedażowe w e-commerce, które zaczyna się w czarny ...
-
Długi e-commerce wzrosły o 50%. Pomoże Boże Narodzenie?
E-zakupy nie mogą narzekać na brak popularności. W szczególności doceniają je ci z nas, którzy jak ognia starają się unikać tłoku i przepychanek w centrach handlowych. Wiele wskazywałoby zatem na to, że przedstawiciele e-commerce nie robią nic innego, niż zacierają ręce, obserwując pnące się w górę słupki sprzedaży. Tymczasem okazuje się, że ...
-
Plusy pandemii i izolacji: zdrowe nawyki żywieniowe
O wybuchu pandemii mówi się najczęściej w kontekście jego negatywnych następstw. Tymczasem koronawirus niesie za sobą również pozytywy. I nie chodzi tu wyłącznie o rozwój e-commerce, czy lawinowy wzrost sprzedaży, jakie notują producenci środków dezynfekujących. Z badania zrealizowanego przez firmę Upfield wynika, że w czasie izolacji społecznej ...
-
Czy Amazon zatrzęsie polskim e-commerce?
Popularność zakupów online rośnie już od lat, a wybuch pandemii jedynie przyczynił się do intensyfikacji tego zjawiska. W Polsce szczególnym zainteresowaniem kupujących cieszą się platformy sprzedażowe jak Allegro czy OLX. Pytanie jednak, czy w związku z planowaną w naszym kraju ekspansją Amazona, ich znaczenie na polskim rynku e-commerce nie ...
-
E-commerce: zagranicznym klientom zaoferuj ich lokalne metody płatności
Pandemia nie ustępuje, a to oznacza, że sprzedaż, która już w dużej mierze przeniosła się do świata online, pozostanie tam na dłużej. To dobre wiadomości dla rodzimego e-commerce. Jego ...
-
Stan wdrożenia sieci 5G w Polsce. Wyniki testów Orange, T-Mobile, Plus i Play
Sieć 5G staje się rzeczywistością. Jej pojawienie się ma zaowocować m.in. jeszcze większym przyspieszeniem e-commerce i redefinicją procesów sprzedaży. Płynące z niej korzyści odczuwalne mają być zresztą w znacznie szerszym zakresie. Jak prezentuje się stan wdrożenia technologii 5G w naszym kraju? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza raport z ...
-
Zakupy online: jakie trendy na kolejne lata wyznacza pandemia?
... online w Polsce 2020” przeprowadzonego przez ExpertSender, platformę pomagającą zwiększyć sprzedaż dzięki zautomatyzowanym kampaniom internetowym, wynika, że Polacy niechętnie kupują online ... prezentuje się w ich mieszkaniu. Bardzo ciekawym pomysłem jest też tzw. voice commerce, który pozwala np. powiedzieć Asystentowi Google, co ma kupić, i głosowo ...
-
Gdzie podąża logistyka miejska w Polsce?
Logistyka miejska rozwija się w dość dynamicznym tempie. Jej motorem napędowym jest zarówno rosnące zainteresowane e-commerce, jak i postępująca urbanizacja. Miejskie magazyny zajmują w naszym kraju około 1,6 mln mkw., a w budowie pozostaje kolejne 1,8 mln mkw., z czego ponad 25% umiejscowiona jest w terytorialnych granicach miast. Na rynku póki ...
-
TOP 10 najlepiej zarabiających freelancerów 2021
Pandemia spowodowała wzrost zainteresowania praca zdalną, a także freelancingiem. Wzrosły również stawki wolnych strzelców i to nie tylko programistów. Na wysokie zarobki mogą liczyć analitycy digital data, e-commerce i sprzedaży czy specjaliści w obszarze marketingu i zarządzania projektami. Platforma Useme.com prezentuje ranking najlepiej ...
-
Po pandemii już tylko zakupy online?
Zakupy online cieszą się w Polsce olbrzymią popularnością, która w czasach pandemii tylko przybrała na sile. W kwietniu 2020 r. udział e-commerce w sprzedaży detalicznej sięgnął rekordowych 11,9%. Znoszenie kolejnych obostrzeń spowodowało, że Polacy ponownie zwrócili się w stronę handlu stacjonarnego. Ciągle jednak największe przywiązanie do ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
Wprawdzie pandemia znacznie przyspieszyła plany przedsiębiorstw w zakresie rozpoczęcia działalności w e-commerce, to jednak okazuje się, że niektóre branże ciągle podchodzą do świata online z dość sporą wstrzemięźliwością. Potwierdzeniem tego są najnowsze doniesienia Santander Consumer Banku, z których wynika, że digitalizacja sprzedaży B2B w ...
-
E-commerce beneficjentem rozwoju otwartej bankowości?
Ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-34 lat korzysta z płatności online i bankowości mobilnej, najczęściej za pośrednictwem banków, e-sklepów i platform sprzedażowych - wynika z raportu spółki Easy Check i Krajowego Rejestru Długów. Wniosek? E-commerce może być jednym z większych beneficjentów rozwoju otwartej bankowości. Polacy chętnie korzystają z ...
-
Rynek handlowy 2021 i prognozy na rok 2022
... Allegro, Orlen, AliExpress) czy „dark stores” na potrzeby „q-commerce” (ang. quick commerce – szybki handel). Przykładem sklepów uruchomionych w tej formule są np. Lisek. ... pierwszych profesjonalnych portfeli inwestycyjnych złożonych z pakietów lokali użytkowych na sprzedaż. 3. Mixed-use przyszłością handlu Rosnąć będzie liczba inwestycji „mixed-use”, ...
-
Nadchodzi Dyrektywa Omnibus. Co to oznacza dla sklepów internetowych?
Przedsiębiorców zajmujących się handlem, zwłaszcza tym elektronicznym, wkrótce czekają rewolucyjne zmiany w związku z implementacją tzw. Dyrektywy Omnibus do polskiego porządku prawnego. Dyrektywa, nazywana również Nowym Ładem Konsumenckim, ma dostosować unijne standardy ochrony konsumenta do aktualnej rzeczywistości sprzedaży konsumenckiej, w ...
-
Hakerzy udają firmy kurierskie. Jak poznać oszustwo na dostawę towaru?
... od wielu lat, ale to niedawna pandemia okazała się dla niego istnym katalizatorem. Szacunki wskazują, że na przestrzeni lat 2019-2021 sprzedaż online zanotowała wzrost o 56%. Nie jest zatem zaskoczeniem, że transakcje elektroniczne w jeszcze większym stopniu zaczęły interesować cyberprzestępców. W modzie są m.in ...
-
Jak dyrektywy Omnibus, cyfrowa i towarowa wpłyną na e-commerce?
W polskim prawie pojawia się coraz więcej regulacji, które mają usystematyzować przepisy związane ze sklepami internetowymi i sprzedażą online. Z początkiem 2023 roku w życie wejdą zmiany do ustawy o prawach konsumenta i innych aktów prawnych, które wprowadzają do polskiego porządku prawnego dyrektywy - Omnnibus, cyfrową i towarową. Nowe przepisy ...
-
Rynek TSL w 2023 roku. Spowolnienie we wszystkich sektorach
... Za wyraźnie lepszą kondycję przewozów międzynarodowych ma odpowiadać obsługa zamówień e commerce i rynku detalicznego. Zestawienie prognoz na miniony i bieżący rok ... wszyscy spodziewają się drastycznych spadków. Na dobrym poziomie wciąż utrzymuje się sprzedaż internetowa, a dane opublikowane przed końcem roku wskazują, że w listopadzie udział ...
-
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
Personalizacja treści to podstawa działalności niemal każdego współczesnego biznesu e-commerce. Dzięki niej sklepy online mogą budować lojalność klientów i zwiększać ich satysfakcję, maksymalizując w ten sposób zyski sprzedażowe. Z uwagi na fakt, iż masowy przekaz nie przynosi już pożądanych efektów, na personalizację w marketingu powinien ...
-
Black Friday w cieniu dyrektywy Omnibus
W Polsce pod hasłem Black Friday kryje się wstęp do najgorętszego dla handlu okresu związanego ze Świętami Bożego Narodzenia. Można powiedzieć, że przedświąteczny ruch napędzają nie tylko same Święta, ale i Black Friday. Z punktu widzenia marketingu w większości przypadków pod hasłem Black Friday kryją się klasyczne zabiegi związane z promocją ...
Tematy: Black Friday, Omnibus, zakupy, zakupy świąteczne, promocje, promocje cenowe, akcje promocyjne, ceny, cena, promocja, obniżki cen, rabaty, e-commerce


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem