-
Gdzie podąża logistyka miejska w Polsce?
Logistyka miejska rozwija się w dość dynamicznym tempie. Jej motorem napędowym jest zarówno rosnące zainteresowane e-commerce, jak i postępująca urbanizacja. Miejskie magazyny zajmują w naszym kraju około 1,6 mln mkw., a w budowie pozostaje kolejne 1,8 mln mkw., z czego ponad 25% umiejscowiona jest w terytorialnych granicach miast. Na rynku póki ...
-
TOP 10 najlepiej zarabiających freelancerów 2021
Pandemia spowodowała wzrost zainteresowania praca zdalną, a także freelancingiem. Wzrosły również stawki wolnych strzelców i to nie tylko programistów. Na wysokie zarobki mogą liczyć analitycy digital data, e-commerce i sprzedaży czy specjaliści w obszarze marketingu i zarządzania projektami. Platforma Useme.com prezentuje ranking najlepiej ...
-
Po pandemii już tylko zakupy online?
Zakupy online cieszą się w Polsce olbrzymią popularnością, która w czasach pandemii tylko przybrała na sile. W kwietniu 2020 r. udział e-commerce w sprzedaży detalicznej sięgnął rekordowych 11,9%. Znoszenie kolejnych obostrzeń spowodowało, że Polacy ponownie zwrócili się w stronę handlu stacjonarnego. Ciągle jednak największe przywiązanie do ...
-
Branża spożywcza na bakier z e-commerce
Wprawdzie pandemia znacznie przyspieszyła plany przedsiębiorstw w zakresie rozpoczęcia działalności w e-commerce, to jednak okazuje się, że niektóre branże ciągle podchodzą do świata online z dość sporą wstrzemięźliwością. Potwierdzeniem tego są najnowsze doniesienia Santander Consumer Banku, z których wynika, że digitalizacja sprzedaży B2B w ...
-
E-commerce beneficjentem rozwoju otwartej bankowości?
Ponad 80 proc. Polaków w wieku 18-34 lat korzysta z płatności online i bankowości mobilnej, najczęściej za pośrednictwem banków, e-sklepów i platform sprzedażowych - wynika z raportu spółki Easy Check i Krajowego Rejestru Długów. Wniosek? E-commerce może być jednym z większych beneficjentów rozwoju otwartej bankowości. Polacy chętnie korzystają z ...
-
Rynek handlowy 2021 i prognozy na rok 2022
... Allegro, Orlen, AliExpress) czy „dark stores” na potrzeby „q-commerce” (ang. quick commerce – szybki handel). Przykładem sklepów uruchomionych w tej formule są np. Lisek. ... pierwszych profesjonalnych portfeli inwestycyjnych złożonych z pakietów lokali użytkowych na sprzedaż. 3. Mixed-use przyszłością handlu Rosnąć będzie liczba inwestycji „mixed-use”, ...
-
Nadchodzi Dyrektywa Omnibus. Co to oznacza dla sklepów internetowych?
Przedsiębiorców zajmujących się handlem, zwłaszcza tym elektronicznym, wkrótce czekają rewolucyjne zmiany w związku z implementacją tzw. Dyrektywy Omnibus do polskiego porządku prawnego. Dyrektywa, nazywana również Nowym Ładem Konsumenckim, ma dostosować unijne standardy ochrony konsumenta do aktualnej rzeczywistości sprzedaży konsumenckiej, w ...
-
Hakerzy udają firmy kurierskie. Jak poznać oszustwo na dostawę towaru?
... od wielu lat, ale to niedawna pandemia okazała się dla niego istnym katalizatorem. Szacunki wskazują, że na przestrzeni lat 2019-2021 sprzedaż online zanotowała wzrost o 56%. Nie jest zatem zaskoczeniem, że transakcje elektroniczne w jeszcze większym stopniu zaczęły interesować cyberprzestępców. W modzie są m.in ...
-
Jak dyrektywy Omnibus, cyfrowa i towarowa wpłyną na e-commerce?
W polskim prawie pojawia się coraz więcej regulacji, które mają usystematyzować przepisy związane ze sklepami internetowymi i sprzedażą online. Z początkiem 2023 roku w życie wejdą zmiany do ustawy o prawach konsumenta i innych aktów prawnych, które wprowadzają do polskiego porządku prawnego dyrektywy - Omnnibus, cyfrową i towarową. Nowe przepisy ...
-
Rynek TSL w 2023 roku. Spowolnienie we wszystkich sektorach
... Za wyraźnie lepszą kondycję przewozów międzynarodowych ma odpowiadać obsługa zamówień e commerce i rynku detalicznego. Zestawienie prognoz na miniony i bieżący rok ... wszyscy spodziewają się drastycznych spadków. Na dobrym poziomie wciąż utrzymuje się sprzedaż internetowa, a dane opublikowane przed końcem roku wskazują, że w listopadzie udział ...
-
Personalizacja w marketingu kluczem do wzrostu konwersji
Personalizacja treści to podstawa działalności niemal każdego współczesnego biznesu e-commerce. Dzięki niej sklepy online mogą budować lojalność klientów i zwiększać ich satysfakcję, maksymalizując w ten sposób zyski sprzedażowe. Z uwagi na fakt, iż masowy przekaz nie przynosi już pożądanych efektów, na personalizację w marketingu powinien ...
-
Black Friday w cieniu dyrektywy Omnibus
W Polsce pod hasłem Black Friday kryje się wstęp do najgorętszego dla handlu okresu związanego ze Świętami Bożego Narodzenia. Można powiedzieć, że przedświąteczny ruch napędzają nie tylko same Święta, ale i Black Friday. Z punktu widzenia marketingu w większości przypadków pod hasłem Black Friday kryją się klasyczne zabiegi związane z promocją ...
Tematy: Black Friday, Omnibus, zakupy, zakupy świąteczne, promocje, promocje cenowe, akcje promocyjne, ceny, cena, promocja, obniżki cen, rabaty, e-commerce -
Audio marketing w świecie online
W dobie niezwykle szybkiego rozwoju rynku e-commerce i digitalizacji kanałów sprzedaży, kształtowanie wizerunku marki online staje się równie kluczowe, co tradycyjne strategie marketingowe. W tej cyfrowej erze, gdzie klienci są nieustannie bombardowani informacjami, warto zwrócić uwagę na potężne narzędzie - dźwięk. Dźwięk pełni kluczową rolę w ...