-
Biurowy Kraków króluje w regionach
... . Z danych Walter Herz wynika, że w miastach regionalnych, poza Warszawą centra obsługi biznesu wygenerowały w 2018 roku przeszło połowę całkowitego popytu na powierzchnię ... położonych blisko centrum, gdzie pracownicy mają łatwiejszy dostęp do komunikacji miejskiej i bogatą ofertę usługową. Poza biurowcami w ścisłym centrum miasta, powodzeniem wśród ...
-
Na rynku centrów handlowych wyraźna polaryzacja
... odróżnić dane centrum handlowe od obiektu konkurencyjnego, ważne są też modernizacje w zakresie architektury i wystroju budynku tak, aby samo przebywanie w nim stawało się ciekawym i przyjemnym doświadczeniem. Bardzo istotna jest również wiarygodność, właściwa komunikacja i budowanie głębszej relacji z klientem, a także bardzo wysoki poziom obsługi ...
-
Wiadomości tekstowe SMS. Skąd ich niesłabnąca popularność?
... Z roku na rok, właśnie takie placówki starają się podnieść standardy obsługi, wykorzystując usługi SMS. W najnowszym badaniu ponad 64% respondentów przyznaje, że dostało podobne ... do odwiedzenia zarówno sklepu internetowego, jak i stacjonarnego. - mówi Rafał Piszczek z Centrum Badawczo-Rozwojowego Biostat. Obok wielu alternatyw SMS wciąż na topie. ...
-
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
... wykorzystując geolokalizację np. do wysłania kupującemu wychodzącemu ze sklepu kuponu – są o krok przed konkurencją. Centrum doświadczeń – sklep tradycyjny może być wyjątkowym miejscem, w którym marki mogą dbać o każdy element obsługi klienta i tworzyć z nim osobiste relacje. Zwłaszcza pokolenie Z poszukuje sklepów, które oferują wyjątkowe doznania ...
-
Pracodawcy planują przyszłość. Wynagrodzenia i zatrudnienie raczej bez zmian
... 200 tys. mieszkańców (19%). Redukcji etatów najczęściej spodziewać się mogą mieszkańcy centrum Polski (14%) oraz wsi znajdujących się w obrębie aglomeracji (15%). Jeśli ... oraz w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców (18%). W najlepszej sytuacji są przedsiębiorstwa z branży obsługi nieruchomości i firm. 61% z nich określa swoją kondycję jako dobrą ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... (to wzrost o 4% w stosunku do badania z 2018 r.). Zarządzanie Customer Experience w centrum uwagi firm – 68% z grupy underperformers prowadzi działania marketingowe dla budowania ... marketingu jest budowanie zaufania klientów, które zależy nie tylko od właściwie dostosowanej obsługi. Duży wpływ na nie ma sposób wykorzystywania przez firmę danych ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... w ofertach rok do roku można uznać za przyzwoity wynik. Stacjonarne punkty obsługi klienta i centra kontaktu mierzyły się w pierwszych miesiącach pandemii z dużymi trudnościami. ... aktywność firm z południowej Polski oraz nieco mniejszą – przedsiębiorstw z województw w centrum i na północy kraju. Jak aktywni byli kandydaci w 2020 roku? Nowością w ...
-
Pakiet VAT e-commerce czyli nowe zasady opodatkowania VAT w handlu
... (nr z wykazu UC60) opublikowanego 29 października 2020 r. na stronach Rządowego Centrum Legislacji celem nowelizacji jest zrealizowanie przez Polskę obowiązku zaimplementowania ... świadczone drogą elektroniczną (usługi TBE), funkcjonujące w procedurze małego punktu kompleksowej obsługi MOSS – Mini One Stop Shop, zostaną objęte uproszczoną procedurą ...
Tematy: limit sprzedaży wysyłkowej, sprzedaż wysyłkowa, transakcje wewnątrzwspólnotowe, wewnątrzwspólnotowa dostawa towaru, opodatkowanie VAT, miejsce opodatkowania, czynności opodatkowane VAT, usługi elektroniczne, usługi telekomunikacyjne, rozliczenie świadczenia usług elektronicznych, rozliczenie VAT, VAT od usług elektronicznych, świadczenie usług, import usług -
Czym są inwestycje typu Small Business Units?
... dotarcie do klienta docelowego, wynikający z niewielkiej odległości od centrum miasta, jest jednym z kluczowych aspektów konkurencyjności firm, zwłaszcza w czasach, gdzie znaczna część sprzedaży przeniosła się do Internetu. Obiekt typu SBU sprawdzi się znakomicie do obsługi ciągle rosnącego trendu logistyki „ostatniej mili”, klientów z branży ...
-
COVID-19 a rynek domów jednorodzinnych w aglomeracji warszawskiej
... nie wskazują na wyraźne przyspieszenie tego zjawiska po wybuchu pandemii. Poziom cen Jak wynika z danych Centrum AMRON, w roku 2020 nie zanotowano zwiększonej dynamiki zmian cen domów jednorodzinnych w aglomeracji warszawskiej. We ... sposób zmienić sytuację na tym rynku. Jerzy Ptaszyński Dyrektor Działu Badań i Obsługi Rynku Nieruchomości Centrum ...
-
Co decyduje o atrakcyjności nowego mieszkania?
... np. w osiedlu NOVÉLIA Bemowo w Warszawie. Mariusz Delura, kierownik ds. Sprzedaży i Obsługi klienta firmy Profbud W dobie pandemii zdecydowanie więcej osób zaczęło zwracać uwagę na ... przy badaniu potrzeb naszych klientów jest lokalizacja z dala od zgiełku centrum miasta, ukierunkowanie na ciszę, spokój, zieleń i widok z okna. Nasi klienci coraz ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... to osiągnąć kluczowe jest wykorzystanie rozwiązań technicznych, zdaniem ekspertów Deloitte w centrum tych systemów zawsze stoi człowiek. Dostosowując swoje działania do ... w lepszym zrozumieniu potrzeb klientów jak i dostosowaniu strategii obsługi oraz zautomatyzowaniu komunikacji. Wyzwaniem pozostaje natomiast odpowiednie połączenie technologii z ...
-
Dyrektywa NIS2 obejmie 17 branż. Kary także dla pracowników
... być przyznana także, gdy przekaże on niepełne sprawozdanie końcowe z obsługi incydentu poważnego to jest niezawierające elementów takich jak szczegółowy opis incydentu ... Gospodarstwa Krajowego, Urząd Dozoru Technicznego, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Polskie Centrum Akredytacji, Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Narodowy Fundusz Zdrowia, ...
-
ComputerLand w RABEN
... sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem: Aplikacje ERP, System CRM, system do obsługi zaopatrzenia przez Internet oraz rozwiązania analityczne. Zawarte w zestawie ... ComputerLand SA zajmuje się Centrum kompetencyjne Oracle, które powstało w 2000 r. i obecnie zatrudnia ponad 100 specjalistów. Szacuje się, że w Centrum Kompetencyjnym ComputerLandu ...
Tematy: raben, computerland -
Nowy system w Dominet Banku
... kwietniu b.r. wdrożono także system dedykowany do obsługi działalności inwestycyjnej banku. System umożliwia ewidencję i rozliczanie transakcji na rynku międzybankowym oraz rejestrację, przetwarzanie, generowanie i raportowanie księgowań. Dominet Bank korzysta z zewnętrznego centrum informatycznego w ramach hostingu głównego systemu informatycznego ...
Tematy: dominet bank, def2000 -
Handel w Internecie
... . Firmy mogą również zautomatyzować niektóre usługi w celu zapewnienia wysokiego standardu obsługi np. możliwe jest dostarczanie klientowi codziennych porcji informacji o produktach, którymi ... sieci może nie sprawiać tyle przyjemności co np. zakupy w dużym centrum handlowym. Istnieją jednak sposoby uprzyjemniania zakupów w sieci, np. poprzez dodawanie ...
Tematy: -
Firmy przyjazne klientowi
... o.o. Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A. Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku Inteligo Financial Services S.A. INTERSOURCE Sp. z o.o. JET EVENTS Sp. z o.o. LIDEX Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji MACROSOFT S. A. MASARNIA - JÓZEF ŚCIBOR MEDAR Sp. z o.o. Polifarb Cieszyn - Wrocław S.A. Przedsiębiorstwo Intermag PPUH EKSPORT - IMPORT CAMIS ...
Tematy: firma przyjazna klientowi -
ComputerLand stawia na billingi
... firm zajmujących się dystrybucją gazu, ciepła i wody. Projektantem i wykonawcą systemu multiZBYT jest Centrum Informatyki Energetyki Sp. z o.o. (CIE), spółka zależna ComputerLandu. Jest ona producentem oraz dostawcą kompleksowych systemów obsługi Klienta dla dystrybutorów energii elektrycznej i innych mediów na rynku polskim. "Widzimy coraz większe ...
-
Serwis D-Linka w Polsce
... na wymianę uszkodzonego sprzętu następnego dnia roboczego od zgłoszenia awarii. Centrum serwisowe D-Linka znajduje się w Krakowie i obsługiwane jest przez spółkę FixIT ... czy firmową, przy wykorzystaniu funkcjonalności już działających urządzeń. – „Do sprawnej obsługi klientów D-Linka przygotowywaliśmy się pół roku. Wiemy już, że większość problemów ...
-
Tydzień 32/2005 (08-14.08.2005)
... ABN Amro, że w Warszawie rozpoczęło działalność jej centrum oceny klientów bankowych. Będzie ono sprawdzać obecnych i przyszłych klientów ABN Amro z całej Europy. To ważna, zaawansowana działalność mająca na celu wyeliminowanie ryzyka w podejmowaniu się obsługi klientów nierzetelnych, piorących pieniędze lub zwiazanych z terroryzmem. Nasuwa ...
-
Polski Internet Optyczny w USA
... . W ramach wirtualnego laboratorium dostępne są m.in. spektrometr NMR, radioteleskop i mikroskop elektronowy, a do zdalnej obsługi tych urządzeń wystarczy zwykła przeglądarka internetowa. Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe zaprezentuje też platformę telewizji interaktywnej, umożliwiającej dostęp „na żądanie” do zasobów multimedialnych na ...
-
Kieszonkowy terminal PDA TETRA
... 80% oprogramowania wykorzystywanego w nowych stacjach bazowych jest dziełem polskich inżynierów programistów z Centrum Oprogramowania Motoroli w Krakowie”, zaznacza Marek Kolowca, dyrektor ... bazowych, zaś użytkownikom zapewnia lepszą jakość usług. Przygotowanie do obsługi standardu TETRA 2 (rozszerzenie standardu TETRA o szybką transmisję ...
-
Rynek pracy specjalistów I-III 2006
... do specjalistów od obsługi klienta. Łącznie, to co czwarta oferta. "Tak duża liczba ofert pracy dla specjalistów od pozyskiwania i obsługi klientów świadczy o tym ... ofert pracy z województwa mazowieckiego można tłumaczyć z jednej strony dobrą koniunkturą gospodarczą - centrum biznesowe kraju z pewnością na tym korzysta. Z drugiej paradoksalnie przez ...
-
Dotacje unijne - co dalej?
... innowacyjność oraz kreujące aktywność i przedsiębiorczość, • utworzenie regionalnego centrum transferu technologii i rozbudowę sieciowych systemów informatycznych. 7. RPO woj. ... przedsiębiorstw, • wspieranie działalności eksportowej przedsiębiorstw, • wspieranie systemu obsługi inwestora na poziomie regionalnym, • wsparcie dla tworzenia spójnego ...
-
Uwaga na reklamy wprowadzające w błąd
... . W ten sposób reklamowała się Krajowa Fundacja Oświatowa (prowadząca placówkę oświatową Centrum Kształcenia Zawodowego) w Łodzi oraz Centrum Orion (świadczące w tym mieście nie tylko usługi edukacyjne, lecz również kursy z zakresu samoobrony i obsługi broni). Po przeprowadzeniu postępowań UOKiK uznał, że obie placówki pominęły w ogłoszeniach ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... Polsce. Przykładem może być firma MAN, która niedawno otworzyła w Poznaniu Centrum Usług Księgowych i planuje w ciągu najbliższych kilku lat zatrudnić pół tysiąca ... ponad 7% wszystkich ogłoszeń. Ponownie odnotowano znaczący wzrost liczby ofert w działach handlowych i obsługi klienta oraz call center. Oferty pracy z tych dwu działów stanowiły w ...
-
Świąteczne zakupy w Internecie
... prezentów, o ile tylko kupujący będą trzymać się kilku podstawowych zasad. Europejskie Centrum Konsumenckie radzi: Święta to czas specjalnych ofert, upustów lub promocji. ECK ... poprosić sprzedawcę o wyjaśnienie. Większość sklepów oferuje telefon lub e-mail do dyżurującej obsługi, która na bieżąco odpowiada na pytania. Jeśli kupujemy na aukcji w ...
-
Karty kredytowe tańsze czy droższe?
... wiele stron. Po pierwsze jest to główne źródło dochodów centrum rozliczeniowego, czyli firmy, która dostarcza do sklepu terminal płatniczy. ... obywateli, z rozpowszechnienia elektronicznych sposobów płatności. Dzięki temu można wyeliminować konieczność bardzo kosztownej obsługi banknotów i monet. A przecież koszty te również są ukryte w cenie towaru, ...
-
Trendy w zarządzaniu IT w Polsce
... potwierdziło tę tezę. Andrzej Molski podkreśla, że rozwiązania usprawniające centralizację pozwalają obniżać koszty przy jednoczesnym podniesieniu jakości obsługi (tzw. tworzenie centrum kompetencyjnego). Dzięki wprowadzeniu centralnego modelu zarządzania aż 77% menadżerów IT, posiada całkowite rozeznanie w zasobach IT swojej organizacji ...
-
Lewiatan: sektor małych i średnich przedsiębiorstw 2007
... ale nie jest krajem dla ludzi przedsiębiorczych. Informacje o badaniu Badanie zrealizowane na zlecenie PKPP Lewiatan oraz Europejskiego Funduszu Leasingowego przez Centrum Badania Opinii Społecznej w okresie 19 lipca – 5 września 2007 r., przeprowadzono na ogólnopolskiej losowej próbie 1093 aktywnych przedsiębiorstw prywatnych, czyli firm będących ...
-
System edukacji w Polsce wg Lewiatana
... , wyjaśniania i promowania systemu edukacji, dla uczniów, pracowników i pracodawców: stworzyć centrum informacyjne (na wzór „jednego okienka”) na temat systemu edukacji (contact center ... specjalistyczną i praktyczną wiedzę z danego obszaru lub umiejętność obsługi, np. najnowocześniejszych maszyn, urządzeń, sprzętu informatycznego): wspólnie ...
-
Rośnie popyt na magazyny chłodnicze
... chłodni, ich optymalna lokalizacja i pojemność będzie miała kluczowe znaczenie dla obsługi magazynowej i dystrybucyjnej producentów produktów mrożonych oraz ogólnopolskich sieci handlowych, aż ... obszarze tym panuje dość duża konkurencja - stąd też nasza decyzja o budowie centrum logistycznego. PKM Duda planuje stworzyć największą w kraju sieć 25 ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... zupełnie inna jest grupa docelowa, jej oczekiwania odnośnie informacji i profesjonalnej obsługi - mówi Wojciech Tomczak, rzecznik prasowy Unilevera. Dlatego Unilever, podobnie jak ... to właścicielom restauracji ustalić optymalną cenę dania. W Makro w stworzonym Centrum Ho- ReCa urządzono wzorcową kuchnię, gdzie prowadzone są szkolenia dla kucharzy, ...
-
Symantec Managed Backup Services
... i optymalizacji oraz funkcjami obsługi raportów. Usługi są zarządzane przez lokalnego kierownika, który nadzoruje codzienne operacje i przekazuje użytkownikom comiesięczne raporty. Usługi Managed Backup Services firmy Symantec zapewniają następujące możliwości: Zarządzana eskalacja problemów: dzięki współpracy z centrum usług firmy Symantec ...
-
ZUS: obsługa klientów przez Internet i telefon
... będą mogli również korzystać z nowych usług telefonicznych. Powstanie bowiem specjalne Centrum Informacji Telefonicznej. Za jego pośrednictwem będzie można złożyć ustny wniosek m.in. ... który umożliwią monitorowanie liczby oczekujących i czas obsługi interesantów. Poza przyspieszeniem obsługi klientów, system ten umożliwi zamawianie wizyt w Zakładzie ...


7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem