-
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.
... nie tylko rygorystyczną analizę danych finansowych, wyceny rynkowe, raporty analityczne i profile ryzyka, ale również opinie o poszczególnych markach. Raport badawczy (dostępny w Internecie) zawiera ranking oraz analizę najcenniejszych marek dla kluczowych regionów świata oraz dla 13 sektorów rynkowych, w tym technologii i telekomunikacji. Rankingi ...
-
Cybersquatting - piractwo domenowe
... słowa squate, które oznacza zajmowanie cudzego mieszkania lub budynku bez prawa własności i zgody właściciela. Osoba, która dopuszcza się takich praktyk w Internecie, jest więc „dzikim lokatorem internetowym”, który rejestruje domenę zawierającą nazwę firmy, produktu lub nazwisko znanej osoby celem późniejszej jej odsprzedaży ...
-
Rekrutacja pracowników: czy LinkedIn uśmierci CV?
... do niedawna domeną specjalistów PR pracujących na potrzeby firm i polityków. Wkrótce może się okazać, że bez umiejętnego zarządzenia własnym wizerunkiem w Internecie nie uda się znaleźć pracy. Jacek Zimnicki, Ekspert zarządzania karierą
-
Kaspersky Security for Mobile dla Windows Phone i Samsung SAFE
... możliwościami zarządzania. Kaspersky Security for Mobile działa na urządzeniach z systemem Windows Phone 8 dzięki wykorzystaniu agenta, który oferuje bezpieczne surfowanie po internecie, a także ochronę przed phishingiem oraz innymi zagrożeniami bazującymi na stronach WWW. Kaspersky Security for Mobile obsługuje także polityki Exchange ActiveSync ...
-
LIVECHAT SOFTWARE S.A. na GPW
... ) oraz business-to-business (B2B). Oferowany przez Emitenta produkt LiveChat adresowany jest do wszystkich firm, których wspólną cechą jest potrzeba komunikacji z klientami w Internecie. Na ofertę Emitenta składa się produkt LiveChat, który jest narzędziem służącym do bezpośredniej komunikacji pomiędzy odwiedzającym stronę, a jej właścicielem. Dla ...
-
Jak nazwać pensjonat?
... przez naszych klientów, było zgodne z tym, jak sobie wyobrażamy nasz biznes. Jeśli nie jesteś związany żadną umową franczyzową ani innymi zobowiązaniami, to ... Reklamacje gości, którzy przyjadą w takie miejsce, kierując się nazwą i opisem w Internecie, w którym zapomniano dodać rzecz najważniejszą dotyczącą lokalizacji, będą uzasadnione. Podobnie jak ...
-
E-mail marketing w Polsce 2014
... Firma. Parterem specjalnym raportu jest Fotolia. Badanie po raz kolejny zostało przeprowadzone w ramach modułu ankiet systemu SARE. Ankieta była dostępna w Internecie od 25 września do 7 listopada.
-
Promocja firmy: na co postawić w 2015 r.
... pozycjonuje się w roli lidera runku, a ma nieatrakcyjną stronę www? Takie niespójności są od razu wychwytywane, często na poziomie podświadomości. Pamiętaj, w internecie decydują kliknięcia – jeden ruch i klient może już przejść na stronę konkurencji. – Warto zatroszczyć się też o użytkowników mobilnych, czyli takich, którzy ...
-
Czy reklama behawioralna zepchnie spam do podziemia?
... przeprowadzone przez firmę Barracuda rozwiewają złudzenia: spam stanowi około 89% całego ruchu mailingowego. Bardziej ostrożny jest Symantec, który w raporcie „Bezpieczeństwo w Internecie w 2014 roku. Raport o zagrożeniach” donosi z radością, że całkowita ilość spamu w Sieci spadła do poziomu 66%. Ten optymizm jest trochę przedwczesny ...
-
E-commerce: 5 sposobów na pozyskiwanie leadów sprzedażowych
... kierować dalsze akcje marketingowe, mające w efekcie przełożyć się na większą sprzedaż. Eksperci z Sociomantic Labs radzą jak skutecznie pozyskiwać leady sprzedażowe w internecie. 1. Stwórz produkt unikatowy, limitowany, a więc pożądany Kiedy rośnie popyt na dany produkt czy usługę? Gdy podaż jest ograniczona. Działa tu ...
-
M-commerce: więcej kanałów sprzedaży powiększa sprzedaż?
... się w naszym stacjonarnym sklepie, będą dalej online, a raczej mobile. Oznacza to, że 35% z nich sprawdzi, czy czasem ceny naszych produktów w internecie nie są niższe, 30% sprawdzi opinie o produkcie w sieci i poszuka o nim dodatkowych informacji, ponad 20% zrobi zdjęcia, żeby skonsultować je ze ...
-
Analiza danych podbija rynek
... %). 82% respondentów wskazało, że zaawansowane analizy danych pozwalają lepiej zrozumieć potrzeby i preferencje klientów. Bardzo ważną rolę odgrywa analiza danych pozyskiwanych w internecie – 72% firm stwierdziło, ze wykorzystują portale społecznościowe dla zarządzania swoimi relacjami z klientami. 42% respondentów potwierdziło też, że wykorzystują ...
-
10 trendów w sprzedaży hurtowej
... technologii w roku 2015? Czego możesz oczekiwać, decydując się na wprowadzenie takich innowacji? Typowe nagłówki prasowe skupiają się zazwyczaj na robotyce, Internecie Rzeczy i drukarkach 3D. Z tej trójki technologia druku 3D zdecydowanie przestała być już tylko modną nowinką i istotnie wpływa na funkcjonowanie łańcucha ...
-
4 kroki do znalezienia wymarzonej pracy
... swoje dokumenty aplikacyjne do ogłoszenia i prześlemy je pracodawcy, tym większe będziemy mieli szanse na udział w procesie rekrutacji. Szukając ofert pracy w Internecie warto przeglądać zarówno specjalistyczne portale ogłoszeniowe, np. praca.pl, pracuj.pl czy infopraca.pl, jak i strony agencji zatrudnienia, powiatowych urzędów ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... aż 89 proc. reklamodawców korzysta już z modelu programmatic w e-reklamie. 48 proc. z nich uważa je za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Programmatic to nie tylko reklama desktopowa, ale także mobilna. W 2015 roku w USA wydatki programmatic na sektor mobile wyniosą 8,36 mld ...
-
Jak wygląda informatyzacja sektora MSP?
... z korzystaniem z programów antywirusowych, jednak jak wynika z analiz, większość ze stosowanych przez firmy antywirusów to podstawowe wersje programów, dostępnych bezpłatnie w internecie. Oczywiście nie deprecjonuje to ich skuteczności, jednak firma, która przechowuje w pamięci komputerów wrażliwe dane, jak chociażby dotyczące kont bankowych, czy ...
-
Trendy IT 2016 wg Cisco
... to takie branże jak: media i rozrywka, telekomunikacja, usługi finansowe i handel detaliczny. Według raportu właśnie te branże w największym stopniu polegają na Internecie Wszechrzeczy - sieciach łączących ludzi, przedmioty, dane i procesy, które służą do cyfrowej wymiany wartości. Cyberbezpieczeństwo: zagadnienie coraz bardziej biznesowe Internet ...
-
O czym marzy Roman Kluska?
... przywrócenie to jedyna szansa na kolejny skok gospodarczy naszego kraju. Biznes jest u nas tak uciemiężony przez coraz bardziej rozrastającą się biurokrację, ... rynku podstawowym warszawskiej giełdy, liderem polskiego rynku w trzech branżach: w internecie, produkcji komputerów i kas fiskalnych, miało spółkę joint-venture z amerykańskim gigantem, ...
-
Na czym zarabiają operatorzy komórkowi?
... ). Z kolei wartość mobilnych usług dodanych obejmuje przede wszystkim wpływy z obsługi płatności z wykorzystaniem SMS-ów premium, w tym m.in. za dostęp do treści w internecie, gier i aplikacji oraz tzw. interaktywność w mediach. Uwzględniono również inne, mniejsze segmenty, np. mobilny marketing czy mobilną muzykę. W 2015 r. tempo wzrostu ...
-
Notebooki biznesowe ASUSPRO P8430, P2530 oraz P2430
... Praktyczne rozwiązania Modele P8430 oraz P2430 obsługują funkcję Windows Cortana, czyli osobistej, wirtualnej asystentki, która między innymi pomaga wyszukiwać informacje w Internecie czy komputerze oraz kontroluje ważne daty w kalendarzu. W każdym z trzech modeli znajdziemy duży touchpad, który obsługuje technologię ASUS Smart Gesture. Technologia ...
-
Ochrona danych osobowych - jak nie złamać prawa?
... i dopuszcza się tym samym wielu uchybień w tym zakresie. Zjawisko to jest wręcz powszechne wśród przedsiębiorców, którzy zdecydowali się prowadzić swój biznes w Internecie. Nie bez przyczyny coraz częściej, poza standardowym już regulaminem określającym zasady działania i korzystania z usług takiego internetowego przedsiębiorcy, coraz częściej ...
-
T-Mobile dla firm: nielimitowane rozmowy w roamingu i smartfon Huawei P9
... Jump! proFirma XL za 129,99 zł netto/mies. Nowa oferta dla firm będzie promowana w telewizji 15-sek. spotem produktowym, a także w radiu i Internecie (display, mobile oraz VOD).
-
5 sposobów na sprzedaż przez content marketing
... podkreślają eksperci z Praktycy.com, firma w pierwszej kolejności powinna opracować strategię contentową marki i tworzyć treści związane z najchętniej wyszukiwanymi frazami w internecie, połączone z kategorią sprzedawanych produktów i usług. W ten sposób e-sklep ma szansę dotrzeć do nowych użytkowników i skłonić ich, poprzez interesujący materiał ...
-
Allegro wycofuje się z niemieckiego rynku
... , pod warunkiem, że zapewnią niemieckim klientom atrakcyjne ceny i warunki dostaw. - mówi Grzegorz Brajewski, CEO Szpiegomat.pl, narzędzia do monitorowania cen w internecie, pomagającego w rozwoju e-commerce - Był to łakomy kąsek- w końcu niemiecki konsument zostawia w sieci średnio 5 razy więcej niż Polak. Jak widać, zbudowana ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak finansują działalność?
... grupy w zdecydowanej większości deklarują korzystanie z różnych form i źródeł informacji na temat ofert instytucji finansowych. Wyjątkiem są „reklamy w telewizji, radiu, prasie, internecie i bilbordów”, na które wskazało jedynie 13 proc. osób do 24. roku życia, podczas gdy w grupie osób od 25 do 30 ...
-
Wiarygodność firmy interesuje nas, ale tylko prywatnie
... pieniądze, ich odsetek znacznie wzrósł. Aż 92 proc. ankietowanych w życiu prywatnym weryfikuje dewelopera przed kupnem mieszkania. 76 proc. robiąc zakupy w Internecie ma zwyczaj sprawdzania sprzedawcy. Najczęściej szukają opinii oraz komentarzy dotychczasowych klientów o usługach czy produktach. Dlaczego zatem weryfikując prywatnie, nie robią ...
-
Polska zaściankiem e-commerce?
... transformację, zmienić model i funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. Konieczne jest pozbycie się myślenia typu: jak może działać firma bez hurtowni, samochodów i tylko w Internecie. Odpowiadając na zadane w tytule pytanie. Czy jesteśmy zaściankiem e-commerce? Myślę, że nie jest aż tak źle. Optymizmem napawa to, że ...
-
Domeny internetowe wciąż opłacalne
... posiadanie domeny „dotcomowej” to nie tylko otwarcie wrót do ekspansji na rynkach światowych, pewien prestiż, ale także lepsze pozycjonowanie strony w Internecie. W najbliższych latach na domenach wciąż będzie można zarobić, bo wiele polskich firm albo zaczyna, albo lada moment zacznie działać na ...
-
Małe firmy czekają na pieniądze z własnej winy?
... . Co piąta osoba nie potrafi określić przyczyn. Małe firmy, które podejmują jakiekolwiek środki ostrożności, najczęściej poprzestają na sprawdzeniu podstawowych, ogólnodostępnych w internecie informacji o nowych kontrahentach (32%). 29% przeprowadza wywiad środowiskowy wśród znajomych. 21% analizuje KRS firmy, 19% sprawdza kondycję finansową ...
-
Strach o poufność danych osobowych coraz większy
... roku, wśród 525 pełnoletnich konsumentów ze Stanów Zjednoczonych reprezentujących różne grupy społeczne. Respondenci odpowiadali na pytania dotyczące regulacji prawnych i zachowań w Internecie związanych z ochroną danych osobowych, a także poziomu bezpieczeństwa informacji, którymi dysponują firmy.
-
Opóźnienia płatności, czyli uważaj na odbiorców, których dobrze znasz
... zaległości wpisanych jest ponad 233 tys. firm na łączną kwotę 5,4 mld zł). W opinii badanych przedsiębiorców przydatne jest również sprawdzanie informacji w internecie oraz korzystanie z raportów wywiadowni gospodarczej. Handel nie umie zmobilizować do zapłaty Zażyłe relacje z odbiorcami towarów najbardziej szkodzą firmom handlowym – 60 ...
-
Sieci bezprzewodowe. Niewykorzystany potencjał i obawy o bezpieczeństwo
... to jeden z bazowych elementów kreowania strategii transformacji cyfrowej w biznesie i administracji publicznej. Pozwala ona nie tylko budować rozwiązania oparte na Internecie rzeczy (IoT), ale również wdrażać wielokanałowe modele sprzedaży (omnichannel) i kontaktować się z mieszkańcami. Jest również gwarancją regularnego i nieograniczonego dostępu ...
-
Mikrofirmy usługowe same winne swoim problemom?
... potencjalnych problemów, jest sprawdzanie wiarygodności kontrahentów. Dlatego co trzecia firma usługowa poszukuje opinii o partnerze u znajomych lub w branży, analizuje informacje dostępne w internecie lub sprawdza, czy firma nie widnieje w KRD. Co siódmy właściciel analizuje KRS firmy, sprawdza kondycję finansową w BIK-u lub korzysta z wywiadowni ...
-
7 etapów przyspieszonego postępowania układowego w czasach pandemii
... biurowca) wymagana jest zgoda powołanego przez sąd nadzorcy sądowego. Przyspieszone postępowanie układowe w 7 krokach: Przygotuj dokumenty: wniosek, wstępny plan restrukturyzacyjny (w Internecie jest dużo wniosków i opracowań na ten temat) oraz wykaz majątku z szacunkową wyceną Popracuj nad propozycjami układowymi. Oszacuj, jak daleko możesz ...
-
Narzędzia cyfrowe w HR - jak zoptymalizować rekrutację?
... lub zawiesić działalność. Nawet ci, którzy nie odczuli większego wpływu na swój biznes, musieli całkowicie zmienić procedury działania, chociażby w związku z powszechną pracą zdalną. Czy ... ofert pracy, ale też zamieszczenia wszystkich informacji o firmie, jakich będzie szukał w Internecie kandydat. Dobrze, aby znalazły się wśród nich oceny firmy jak ...