-
Logistyka e-commerce rośnie trzy razy szybciej niż rynek kontraktowy
... 11% wzrosła całkowita sprzedaż przez internet w Polsce, a udział e-handlu w całym detalu był o 0,5 pp. wyższy niż rok temu i wyniósł 8,8%. Aż 27,2% wszystkich tekstyliów, odzieży i ... (do 5,145 bln). Tylko w tym roku rynek fizycznych dóbr sprzedawanych online wrośnie o 15,6% i podobnie jak w przypadku prognoz eMarketer, globalna dynamika będzie ...
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
... wartości wspólnotowej branży e-commerce w modelu B2C (sprzedaż klientom indywidulanym przez firmy). Stabilne ... . W takim ujęciu sklep internetowy pełni rolę darmowej wypożyczalni odzieży, obuwia, akcesoriów czy innego towaru. Mechanizm ... zawsze brana pod uwagę przed finalizacją zakupu online, a sama możliwość jego dokonania bez podania przyczyny ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... rynek – z danych GUS wynika, że sprzedaż ogółem w 2014. w branży spożywczej wyniosła 238,1 mld zł. Dla porównania w segmencie odzieży i obuwia obrót plasował się na poziomie ... Problemem pozostaje jednak odpowiednie skrojenie legislacji pod specyfikę dostawców online. Przede wszystkim chodzi o lokalizację biznesu – oferujący swoje dobra wcale nie musi ...
-
Elektroniczna gospodarka w Polsce 2006
... .) i produkcja artykułów spożywczych, napojów i wyrobów tytoniowych, produkcja wyrobów włókienniczych i odzieży, itd. (84 proc.). Badania przeprowadzone w 2006 roku przez GUS pokazały ... Europejskiej (UE 25 - 15 proc.). Popularniejszą formą sprzedaży online jest nadal sprzedaż przez Internet, z której skorzystało w 2005 roku 8 proc. firm mających ...
-
Zakupy w Internecie rób bezpiecznie
... online to niższe ceny i większy wybór, np. sprzętu elektronicznego markowych kosmetyków czy odzieży, w porównaniu do krajowej oferty. Świąteczne e-zakupy za granicą Jak wynika z raportu „Online ... Termin liczony jest od dnia dostarczenia produktu (sprzedaż towarów) lub od daty zawarcia umowy (sprzedaż usług). We wskazanym czasie wystarczy wysłać do ...
-
Udział e-commerce w handlu rośnie do 8 proc. Rekord dzięki pandemii?
... niemal 7 lat. Biorąc pod uwagę wzrost sprzedaży online wyraźnym liderem była kategoria odzieży i obuwia, gdzie porównując stan z kwietnia z tym z początku roku, ... poszczególnych branż. Przykładowo, przyjmując za poziom bazowy sprzedaż internetową w marcu, w przypadku żywności w czerwcu sprzedaż internetowa była niższa o ok. 10%, w kategorii mebli, ...
-
5 kluczowych trendów w e-commerce. Bez nich zginiesz na rynku
... klienta. Nawet najmniejsza przeszkoda podczas tego procesu może zamienić sprzedaż w utratę klienta. Dla wielu z nich kluczowe jest ... odzieży, akcesoriów lub obuwia – wzrost o 10 pp. względem badania z 2022 roku. Ta zmiana w decyzjach zakupowych odzwierciedla rosnący trend, w którym konsumenci coraz częściej biorą pod uwagę wpływ swoich zakupów online ...
-
Boże Narodzenie za 1318 zł. Święta skromniejsze niż rok temu?
... online znanych marek, które prowadzą również sprzedaż stacjonarną, w których kupujemy elektronikę, ubrania i buty, a także dobra luksusowe – dodaje Bartek Bobczyński. Informacje o badaniu: Badanie online ...
-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... offline lub online. Pytania dotyczyły sprzętu AGD, TV, Hi-Fi, mebli i wystroju wnętrz, narzędzi, zaopatrzenia domu i akcesoriów ogrodniczych oraz kosmetyków, odzieży i ... W przypadku tych trzech ostatnich kategorii klienci rzadko też robią rozeznanie w internecie. - Sprzedaż online rośnie z roku na rok i coraz więcej przedsiębiorców rozwija ten ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... non-search osiągnęła 5,3% wzrostu rok do roku. Prawie 92% tego segmentu online stanowi reklama display, której dynamikę oszacowano na poziomie ... magazynach ograniczył szczególnie inwestycje reklamowe w sprzedaż wysyłkową. Największy wzrost wydatków zauważyć można w sektorze odzież i dodatki. Producenci odzieży przeznaczyli na reklamę więcej o 1 mln ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała nieznacznie większy budżet, bo o 0,2%. Telewizja i ... ; oraz Vistula Group i Apart w sektorze odzieży i dodatków, a także Hasco-Lek w sektorze produkty farmaceutyczne, ... skalę kryzysu gospodarczego wywołanego koronawirusem. W kwietniu sprzedaż detaliczna spadła o 22,9%, zaś produkcja przemysłowa ...
-
Umowy najmu w centrach handlowych - klauzula dot. czynszu od obrotu
... online i sklep stacjonarny obsługuje ponad połowę transakcji sprzedaży. Formy weryfikacji czynszu W tym kontekście wynajmujący powinni zastanowić się nad nową formą weryfikacji czynszu od obrotu. Sprawdzanie wydruków z kas fiskalnych wydaje się już niewystarczające. Wskazane jest raportowanie stopnia, w jakim dany lokal był zaangażowany w sprzedaż ...
-
Jak pandemia zmieniła zachowania konsumentów? 3 główne trendy
... sprzedaż żywności przez Internet w Polsce wzrosła o blisko 100% z miesiąca na miesiąc, wciąż oznaczało to zaledwie przekroczenie 1% progu udziału sprzedaży internetowej w sprzedaży detalicznej żywności ogółem. Istotny wzrost zakupów internetowych, można natomiast zauważyć w sektorze odzieży ...
-
E-commerce nie dla części samochodowych?
... , a kwota ta nieustannie rośnie. Zakupy online zyskują coraz większą rzeszę amatorów i wszystko wskazuje ... istotne, możliwość porównania cen. Czym innym jest jednak kupno odzieży, książek, sprzętu gospodarstwa domowego czy elektroniki, ... obojętnie obok dwóch kwestii. Pierwszą z nich jest sprzedaż tych produktów poprzez platformy internetowe spoza UE. W ...
-
Inwestycje w e-commerce i handlowe niedziele. Tego potrzebuje handel?
... nawet na żywności Brak chętnych na zakup odzieży staje się jeszcze mniej zaskakujący, jeśli ... mieszkańców, a także platformy pośredniczące w zakupach spożywczych online. Konsumenci, którzy przekonali się o wygodzie i łatwości ... przypadku infekcji wirusowych. Podczas, gdy w lutym sprzedaż takich produktów była niższa niż średnia ostatnich 5 lat, ...
-
Zachowania konsumentów w sieci. Kto, jak i kiedy kupuje?
... na sprzedaż w internecie. Prowadzą własny sklep internetowy, bądź też sprzedają za pośrednictwem serwisów aukcyjnych lub mediów społecznościowych. Najszerzej reprezentowaną branżą okazują się usługi IT (18 proc.), marketingowe i PR-owe (16 proc.). Po 12 proc. badanych zajmuje się sprzedażą sprzętu elektronicznego i komputerowego, odzieży oraz ...
-
Czego o zachowaniach konsumentów dowiemy się z paragonów?
... się m.in., że wczesnym latem tego roku o 17% zmniejszyła się sprzedaż artykułów kosmetyczno-higienicznych. Ubrań kupowaliśmy nieco więcej niż w analogicznym okresie minionego roku, ... stacjonarnych, które potrzebują większego marketingowego wsparcia, np. poprzez lokalne kampanie online czy outdoor. Dzięki informacjom o tym co, kiedy i gdzie kupujemy ...
-
Coface: więcej niewypłacalności firm, nadchodzi fala upadłości?
... eksportu będzie mieć kluczowe znaczenie. Handel Sprzedaż detaliczna w miesiącach letnich odnotowywała ... segment sprzedaży samochodów (spadek o 17,3%) oraz odzieży i obuwia (spadek o 15,2% względem 8 mcy 2019). ... drobiu. Okazuje się również, że zwiększone zainteresowanie zakupami online miało charakter przejściowy, obecnie e-commerce traci na ...
-
Polski rynek handlowy w III kw. 2022: prym wiodą parki handlowe
... handlowych, które ucierpiały w dobie pandemii i czasach świetności robienia zakupów online. Wyniki badania potwierdzają, że rynek centrów handlowych powoli dźwiga się z ... jak Modivo i e-obuwie, kończąc na ciekawych innowacjach, np. sprzedaż hot dogów przez robota w Żabce Nano. W duchu mody ... „ubraniomaty”, czyli urządzenia do odbioru używanej odzieży ...
-
Polski rynek dóbr luksusowych z rekordem, sztuka zyskuje na znaczeniu
... segment alkoholi pod względem wartości rynku Rynek luksusowej odzieży i akcesoriów w Polsce osiągnął w 2024 roku wartość ... r/r, podczas gdy dzieła malarstwa dawnego zmniejszyły sprzedaż o 33% r/r. Raport zwraca uwagę na rosnące ... transakcji w tej branży będzie odbywać się online, co wymaga od firm znaczących inwestycji w e-commerce i technologie ...
-
Płatności odroczone albo porzucony koszyk w sklepie internetowym
... nie tylko online Płatności odroczone, które od lat dominują w handlu internetowym, zyskują coraz większą popularność także w tradycyjnych punktach sprzedaż. Obecnie 15,7% ... BNPL” wynika, że konsumenci najczęściej wybierają płatności BNPL przy zakupie elektroniki (55,4%), odzieży i obuwia (47,4%) oraz produktów do domu i ogrodu (33,7%). Blisko co ...
1 2


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność