-
Marketing a różnice płci
... wielu szczegółów, mężczyzna tylko tylu, ile musi znać. Firma Consumer Genetics wypuściła niedawno na rynek innowacyjny test ciążowy, który już w 7 tygodniu daje 95 proc. pewności, czy dziecko będzie chłopcem czy dziewczynką. ... różnice między płciami są i jak możemy je efektywnie wykorzystać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Innowacje. Klucz do techno-potęgi
... Izraela dowodzą, że tak. Ale wymaga to czasu, pieniędzy i wyobraźni. Słowo „innowacyjny” powiewa dziś na sztandarach polityków, pojawia się w folderach reklamowych firm, przez ... technologicznych tygrysów. Tyle że na razie to tylko czysty PR i marketing, bo dane statystyczne, a także raporty międzynarodowych organizacji temu przeczą. Z raportów ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2011-2013
... prowadzić do wdrażania innowacji. Niektóre z tych działań same z siebie mają charakter innowacyjny, natomiast inne nie są nowością, lecz są konieczne do wdrażania ... nakłady m.in. na zakup oprogramowania, zakup wiedzy ze źródeł zewnętrznych, szkolenia, marketing. Nakłady na działalność innowacyjną w przedsiębiorstwach przemysłowych oraz w sektorze ...
-
Portale społecznościowe w biznesie
... kryzysowym. Społeczności również dają świetną możliwość nieformalnej dyskusji i kontaktu z klientem. Właściwie wykorzystane, stanowią kopalnię nowych idei dla firmy. Sprzedaż i marketing Zespoły sprzedażowe na całym świecie szukają potencjalnych klientów na portalach takich jak Twitter czy LinkedIn. Dzięki przeszukiwaniu sieci codziennie można ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2014-2016
... , które w analizowanych okresie doprowadziło do wprowadzenia przynajmniej jednej innowacji produktowej lub procesowej lub realizowało w tym czasie minimum jeden projekt innowacyjny, który został przerwany lub zaniechany w trakcie badanego okresu lub nie został do końca tego okresu ukończony. Odsetek przedsiębiorstw przemysłowych aktywnych ...
-
Klastry i parki technologiczne - źródła innowacji
... to: w krótkim okresie: zdobycie niskim kosztem informacji o otoczeniu segmentu, inwentaryzacja możliwości, nowe miejsce spotkań, w średnim okresie: wspólna marka, wspólny marketing (pozyskiwanie nowych klientów, rynków, reklama), wspólne projekty, nowe możliwości biznesowe, zmiana nastawienia władz publicznych - lobbing, tańsze i szybsze dostawy ...
-
III edycja Targów Outsourcingu za nami
... za Innowacyjny Produkt/Usługę Roku. Kapituła w składzie: Michał Pajdak (przewodniczący Kapituły) , Tomasz Lis i Piotr Polak, wyłoniła następujących laureatów w poniższych kategoriach: 1. Sektor Biuro – Iron Mountain Polska 2. Sektor BPO – UCMS Group Poland 3. Sektor HR – IRA NET Sp. z o.o. 4. Sektor IT – WBT-IT Sp.z o.o. 5. Sektor Marketing – Take ...
Tematy: Targi Outsourcingu, targi -
20 nowatorskich projektów w półfinale Huawei Startup Challenge 2
... Województwa Mazowieckiego, patronatem wspierającym Krajowej Izby Klastrów Energii oraz medialnym Rzeczpospolita, WP, InnPoland, ISBNews, eGospodarka.pl, Mam Startup, Brief, Nowy Marketing, Marketing Biznes, Homo Digital i Eco-News.
-
Czemu służy segmentacja rynku?
... oparciu o przeprowadzoną segmentację konsumentów racjonalny przedsiębiorca wybiera strategię marketingową. Najprostszym przypadkiem jest koncentracja jednosegmentowa, gdzie inwestor, stosując marketing skoncentrowany, osiąga silną pozycję rynkową w ściśle sprecyzowanej branży czy nawet kategorii produktu. Zupełnie innym zachowaniem jest stosowanie ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... projektów unijnych – na przykład ilość zarejestrowanych użytkowników. Inną formą reklamową, zyskującą coraz większą popularność w sieci są działania SEM (Search Engine Marketing) na które skąldają się kampanie w Google Adwords oraz pozycjonowanie. Działanie te dla nowych projektów są jednak również mało efektywne, dlatego ...
-
Płatności kartą Visa w Europie 2013
... płatności Visa nowej generacji: portfela elektronicznego V.me by Visa, płatności osobistych Visa, mobilnych płatności zbliżeniowych Visa oraz platformy Targeted Marketing Solutions umożliwiającej kierowanie do użytkowników kart spersonalizowanych, „szytych na miarę” ofert” – powiedziała Małgorzata O’Shaughnessy. Duże znaczenie w sprawnym wdrażaniu ...
-
Światowy rynek płatności w 2013 r.
... dostawców tradycyjnych płatności transformacja związana z ich przetwarzaniem stała się priorytetem w krótkiej perspektywie czasowej,” mówi Jean Lassignardie, Chief Sales and Marketing Officer, Capgemini Financial Services. “Jednakże zarówno konkurencja rynkowa, jak i inicjatywy nowych regulacji wymuszają na dostawcach tworzenie innowacji nowej ...
-
MŚP zainwestują w relacje i sztuczną inteligencję
... przede wszystkim inwestycje w rowiązania i technologie wspierające takie obszary jak sprzedaż, marketing i obsługa klienta. Na przestrzeni trzech lat nakłady na te cele ... sukcesu uznają także gotowość do podejmowania ryzyka (45%), podczas gdy kobiety – innowacyjny sposób myślenia (42%). Wśród czynników hamujących rozwój przedsiębiorstw szefowie MSP ...
-
Jak zmienia się budownictwo ekologiczne w Polsce?
... wdrożone wytyczne Unii Europejskiej dotyczące zrównoważonego budownictwa, do których jesteśmy w pełni przygotowani, co potwierdzają nasze realizacje. Ewa Skibińska, marketing manager Nowa Papiernia, dyrektor marketingu RED Development W ostatnich 10 latach pojawiło się bardzo dużo proekologicznych inwestycji mieszkaniowych. Ekologiczne rozwiązania ...
-
Czy młodzi Polacy muszą iść na studia?
... jeśli chodzi o podpowiadanie najlepszej ścieżki kariery. Dlatego na ogólnodostępnej platformie YEP Academy przygotowano rzetelne testy kompetencji, opisy zawodów, a nawet innowacyjny kalkulator wynagrodzeń. – mówi Ola Legosz, współzałożycielka Fundacji Sukces Pisany Szminką i pomysłodawczyni YEP Academy. Młodzi Polacy nie słuchają doradców ...
-
Znamy zwycięzców 2. edycji konkursu Huawei Startup Challenge
... wspierającym Krajowej Izby Klastrów Energii oraz patronatem medialnym Rzeczpospolita, WP, Puls Biznesu, InnPoland, ISBNews, eGospodarka.pl, Mam Startup, Brief, NowyMarketing, Marketing i Biznes, Homo Digital oraz Eco-News.
-
Social media a B2B
... Marketing: Content Marketing” opublikowane przez serwis eMarketer.com. 82 proc. amerykańskich specjalistów wykorzystuje marketing oparty na różnych treściach. Na drugim miejscu znalazł się marketing ... com), dzięki któremu społeczność internautów może podpowiadać osobom decyzyjnym różne innowacyjny pomysły. Na koniec – możecie powiedzieć, że nie ma ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... i platformy marketing automation do pomiaru efektywności swoich wydatków reklamowych. Nowe technologie tworzą przestrzeń reklamową W ciągu najbliższych kilku lat nowe technologie: smart TV, wearables, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość oraz sztuczna inteligencja (AI) znacznie zwiększą możliwości pozyskiwania klientów w nowy, innowacyjny sposób ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... jest procesem ciągłym, tak jak realizowanie strategii marketingowej. W takim rozumieniu marketing i branding są inwestycją, bo pojawia się bezpośrednia zależność między alokowaniem ... z konkurentów. Wyobraźmy sobie, że jedna z firm wprowadziła na rynek nowoczesny i innowacyjny produkt. Może ona łatwo zawłaszczyć sobie wizerunek lidera rynkowego. ...
-
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
... przeprowadzimy, ale będzie to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Każdy praktyk marketing zetknął się z powiedzeniem, że połowa środków przeznaczanych na promocję jest wyrzucana ... historii głośnego konceptu „Pepsi refresh”. Pomysł ten, jakkolwiek bardzo innowacyjny, dobry dla społeczności i przełamujący cyniczne zachowania marketerów myślących głównie o ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... adaptacji do stale zmieniającego się ekosystemu. Jednak zdaniem ekspertów, którzy wystąpili na konferencji „Digital Marketing Heroes 2015”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, wśród kluczowych czynników decydujących o sukcesie w e-biznesie są: personalizacja, mobile marketing, reklama natywna, innowacyjny CRM, a także strategia omnichannel.
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... może wizerunkowo wręcz zaszkodzić produktowi, jak to miało miejsce w przypadku Volkswagena Phaetona. Samochód innowacyjny, pod względem technologicznym i stylistycznym, otrzymał również całkowicie nową filozofię obsługi i serwisu, plasując się w ... Twórczych, kontakt: a.lelonkiewicz@fdt.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Zarządzanie biznesem: strategiczne nie-planowanie
... konkurencyjnych firm, jeśli nasze zasoby są skrępowane długoterminowymi planami?” (źródło: „Marketing do góry nogami”, A. Ries, J. Trout, Wydawnictwo IFC Press, 1999 ... działaniami. W 1997 roku wykładowca i doradca zarządzania Gareth Morgan zaproponował innowacyjny model zarządzania oparty na metaforze „kopiec termitów”. Kopiec termitów powstaje ...
-
Jak radzą sobie firmy innowacyjne w kryzysie?
PKPP Lewiatan podaje, iż ponad 80% przebadanych Firm Innowacyjnych twierdzi, że ich inwestycje w innowacje procesowe, produktowe, marketingowe i organizacyjne mają pozytywny wpływ na ich dzisiejszą sytuację. Wyraźnie wskazują, że dzięki tym inwestycjom zrealizowanym w latach 2007-2008, ich pozycja konkurencyjna na rynku poprawiła się (61% firm), ...
-
Dobry model biznesowy receptą na sukces
... być dosłownie każdy klocek tej układanki. Przyglądając się firmie American Express w Indiach widzimy wyraźnie, że innowacyjny model biznesowy opiera się na zasobie, jakim jest dobra baza danych. Amex obsługuje wyłącznie segment ... partnerzy. I ostatnie - na czym przede wszystkim chcemy zarabiać. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Monitor PHILIPS 231P4QRYES
Firma MMD zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS zapowiada wprowadzenie na polski rynek kolejnego monitora z innowacyjnym czujnikiem ErgoSensor: 23-calowego modelu PHILIPS 231P4QRYES z matrycą IPS. Monitor należy do serii profesjonalnej i dedykowany jest użytkownikom dbającym o zachowanie właściwej dla zdrowia pozycji ...
-
Przelew przez kod QR: szybko i bezpiecznie
... intersującym uzupełnieniem strategii omnichannel. Wystarczy udostępnić Klientom w sklepie zwyczajny tablet, aby zamienić placówkę w innowacyjny punkt sprzedaży mobilnej, gdzie Klienci nie muszą nawet wyciągać portfela – potrzebny jest ... należałoby działać, aby w pełni wykorzystać potencjał mCommerce i własnego biznesu. Grzegorz Świerniak, Marketing ...