-
2015: Internet stacjonarny coraz tańszy
... firmy płacą więcej. Najmniejsza różnica między ofertą biznesową a indywidualną wystąpiła w najniższym przedziale przepływności i wyniosła 2,88 zł. Najbardziej różniły się ceny usług z największą szybkością. Klienci ... 100 Mb/s firmowi klienci kablówek musieli płacić średnio 165,72 zł, czyli aż o 89,88 zł więcej niż klienci pozostałych operatorów. ...
-
Jak bez dużych pieniędzy skutecznie reklamować sklep internetowy?
... użytkownicy, utworzyć osobne zestawienie, na które zapisywani będą tylko ci klienci, którzy dokonali zakup. Promocję można wtedy skierować np. do różnicy tych list, ... a równocześnie tańsza. Najważniejsze zalety: Wzrost świadomości marki Wzrost wiarygodności firmy Powrót klienta, który zamierzał dokonać zakupu wcześniej i ostateczna finalizacja ...
-
Wakacje 2015: sprawdź to przed wyjazdem za granicę
... biuro nie jest zagrożone upadłością i nie zalega z płatnościami względem innych; Jak wynika z danych BIG InfoMonitor, w 2014 roku klienci prawie 4 tys. razy pytali o firmy turystyczne. Kolejnym ważnym krokiem jest sprawdzenie, czy wybrany touroperator jest zarejestrowany w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... . SEO oraz działania w kanałach social media. 3. Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta Klienci chcą bezproblemowych zakupów i interakcji z firmą. Odwiedzając witrynę liczą na ... w jednym kanale, uzyskują ok. 5-10 proc. mniejsze zyski niż firmy korzystające z wielu kanałów sprzedaży. 5. Magia promocji i okazji Promocje i wyprzedaże w handlu to ...
-
Kupno mieszkania: czy płacąc z góry, otrzymamy rabat?
... przecenionym mieszkaniem rabat jest minimalny, jeżeli natomiast chce kupić na przykład 3 mieszkania, może liczyć na większy upust. Katarzyna Żarska z firmy Marvipol Klienci, którzy nabywają lokale za gotówkę, chcąc bezpiecznie ulokować oszczędności w celu osiągnięcia zysku, mogą obecnie skorzystać z 15-procentowego rabatu w ramach promocji ...
-
Najpopularniejsze telewizory: Samsung bez konkurencji
... rokiem, z listy wypadł Philips oraz LG. Analizowane dane sprzedażowe firmy Agito pokazują również, że klienci zaczęli kupować większe calarze. Średnia wielkość kupowanych ekranów ... pl. Oba modele telewizorów wyposażone są w funkcje 3D oraz Smart TV. Klienci doceniają zarówno ciekawy design produktów Panasonic, jak też innowacyjne rozwiązania ...
-
BLS przypadła kierowcom do gustu
... firmy ubezpieczeniowej, na którą się zdecydowali wybierając polisę OC, zostały spełnione w ramach rozwiązania, jakim jest Bezpośrednia Likwidacja Szkód. A w szczególności w modelu, jaki funkcjonuje w Gothaer TU S.A. Dzięki połączeniu dwóch propozycji – działającego w ramach porozumienia PIU oraz modelu cesji, z BLS mogą korzystać wszyscy klienci ...
-
10 kroków do bezpiecznych zakupów mobilnych
... 1. Korzystanie z systemów płatności mobilnych Płacąc za zakupy dokonywane przez Internet, klienci mogą posługiwać się zarówno kartą kredytową, jak również kartą debetową ... złośliwym oprogramowaniem. 6. Korzystanie z aplikacji zakupowych dostarczonych przez zaufane firmy Aplikacje mobilne gwarantują nie tylko bezpieczeństwo zakupów online, lecz także ...
-
Halo! Assistance? Jak zgłosić zdarzenie drogowe?
... przygotować się do zgłoszenia zdarzenia. Dowód rejestracyjny zawsze pod ręką Dzwoniąc do firmy assistance i prosząc o pomoc należy się spodziewać kilku pytań mających na celu weryfikację ... pojawia się również w chwili, gdy na miejscu awarii pojazdu pojawia się pomoc. Klienci często zapominają, iż na pomoc należy zawsze czekać przy aucie, a w ...
-
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
... w sieci. Procesy zakupowe klientów można porównać do podróży. W jej trakcie klienci doświadczają indywidualnych wrażeń, odbierając rozmaite informacje, bodźce i sygnały – jeszcze zanim pojawią się w ... Pokolenie Y to dziś już aktywni na rynku pracy, dorośli ludzie. Wg firmy Accenture, konsumenci w wieku od 18 do 34 lat w skali globu dysponują siłą ...
-
Nowe mieszkania: co deweloperzy mówią o cenach?
... poziomie. Nasi klienci mogli wielokrotnie liczyć na atrakcyjne oferty specjalne, które przynosiły znaczne oszczędności. Czytaj także: - Planujesz kupno mieszkania? Zobacz, co deweloperzy mają w zanadrzu - Nowe mieszkania: gdzie po podwyższony standard? Katarzyna Pietrzak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Victoria Dom S.A. Od założenia firmy w 1998 ...
-
Banki nie powinny się spodziewać, że hakerzy odpuszczą
... przedsiębiorstwa, które nie przywiązują dostatecznej wagi do dbałości o kwestie związane z cyberbezpieczeństwem. Klienci w coraz większym stopniu cenią sobie swobodę dostępu do swoich finansów, dlatego ... niższa (6 tys. zł). Nic zatem dziwnego, że to właśnie małe i średnie firmy coraz częściej znajdują się na celowniku hakerów. „Duży zwrot z ...
-
Przed nami kumulacja. Opóźnień w platnościach
... , że kłopoty pojawiąją się najczęściej na przełomie grudnia i stycznia. Niestety są też firmy, w przypadku których trudny okres piętrzenia się zaległości rozpoczyna się w listopadzie, a kończy ... niższy niż w zeszłym, to wciąż zatory płatnicze ma niemal połowa firm. Firmy nie mają złudzeń, że kontrahenci przesuwający termin płatności finansują w ten ...
-
Upadłości firm IX 2016
... hurtowego, usług, ale też ostatnio budownictwa, a wkrótce także zapewne transportu. Klienci usług B2B (np. usług ochrony, sprzątania, doradztwa, obsługi inwestycji etc.) szukają ... dnia na dzień dostęp do np. 2/3 środków finansowych (realny przypadek firmy z sektora hurtowego) firmy zmuszone są ogłosić upadłość lub szukać pomocy w postępowaniach ...
-
SmartDOM Plusa i Cyfrowego Polsatu w świątecznej odsłonie
... 10% taniej Decydując się na zakup pralki, zmywarki, lodówki i kuchenki gazowo-elektrycznej, klienci korzystający z rabatu smartDOM mogą zaoszczędzić ponad 400 zł. AGD dostępne w wybranych punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu to sprzęty firmy MPM: pralka automatyczna typu slim (model WA-6040S), kuchnia gazowo-elektryczna (model GH-5001W ...
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
... W sektorze B2C decyzje zakupowe są często podejmowane pod wpływem emocji. Klienci częściej kierują się sercem, niż rozumem. W przypadku B2B proces podejmowania decyzji jest ... warto wówczas poprosić o kontakt do innej, potencjalnie zainteresowanej naszymi treściami osoby. Firmy używają również adresów funkcyjnych, takich jak info@... lub zakupy@.... ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji
... kroku, jak i jakie dokumenty złożyć, aby szybko i sprawnie ten kredyt dla firmy jednak dostać. Doradca polecił poszukać sobie dofinansowania w funduszach unijnych dla ... klientów, a negatywne wypowiedzi - jak niewiele można zrobić, aby ocenę zepsuć. Klienci, w tym przypadku przedsiębiorcy, w sposób bardzo jaskrawy obnażali niedostatki banków, niektóre ...
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... skłonni do zmniejszenia wydatków w firmie niż klienci, którzy przemilczeli niezadowolenie. Jak widać, nawet zła opinia może przynieść korzyści. - Wysyłanie klientowi wiadomości przydatnych i korzystnych widocznie wpływa na jego lojalność wobec marki. Jeśli klienci oczekują od firmy komunikacji bezpośrednio na komórki warto wprowadzić newsletter ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... proc., tymczasem na rynkach bardziej dojrzałych, czyli w krajach UE, USA i Japonii klienci tacy stanowili 53 proc.” – mówi Magdalena Jończak, Lider Zespołu ds. Sektora ... zanotowali producenci torebek i akcesoriów (o 13,4 proc.). Najwyższą rentowność sprzedaży osiągnęły z kolei firmy oferujące różnorodny asortyment dóbr luksusowych. Transakcje M&A na ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... w sieci sklepów detalicznych LS Nav to zintegrowany system, obsługujący zarówno siedzibę firmy, zaplecze sklepów jak i punkty POS. Jest wykorzystywany w całej organizacji, umożliwiając ... wysokiej jakości obsługi oraz silny wizerunek marki. To dzięki nim, klienci będą chcieli wracać. Poczują więź z marką i pozostaną jej lojalni. Warto korzystać z ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... , działającego na emocje przeżycia. Firmy, które oferują Customer Experience na wysokim poziomie, już teraz obserwują większą liczbę powracających klientów i rekomendacji, a także dłuższe wizyty klientów w punktach sprzedaży. Trend ten będzie z pewnością się dynamicznie rozwijał – dodaje Valentina Candeloro. Klienci niezwykle cenią fizyczną naturę ...
-
Bezpieczna wycieczka na Kubę
... zabrać je ze sobą z kraju. O ile w sytuacjach pogorszonego samopoczucia bądź bólu zęba, klienci mogą sami udać się do lekarza, o tyle w sytuacjach nagłego wypadku ... rozwiązanie, szczególnie gdy za granicą klienci w trudnej sytuacji mogą czuć się zagubieni i zdezorientowani. Dodatkowo, korzystając z usług firmy assistance ubezpieczeni mogą mieć pewność ...
-
Sklepy internetowe powinny dbać o świąteczny spokój klientów
... bardziej zależny od infrastruktury dostawców, która zapewnia pierwszą linię ochrony przed atakami. Klienci chcą w spokoju robić zakupy, o nic się przy tym nie martwiąc. Z czasem solidne i zapewniające odpowiedni poziom bezpieczeństwa firmy zyskają zaufanie i zdobędą stałych klientów. Z kolei sposób działania ignorujący nauki z przeszłości szybko ...
-
E-commerce w 2018 r. Prognozy i trendy
... e-commerce jest wygodniejsze niż kupowanie u przedstawicieli handlowych. Świadome tej opinii firmy zainwestują w dystrybucję, która siłą rzeczy nabierze pewnych cech B2C. ... szybką przesyłką, wybrałoby darmową. E-sklepy udostępnią więc wiele opcji wyboru. Klienci będą mogli wybierać przedział czasowy doręczenia przesyłki, np. godziny wieczorne ...
-
Wynajem długoterminowy aut dostawczych
... okres wynajmu auta użytkowego wynosi 40 miesięcy. W ramach kontraktu klienci mogą korzystać z szeregu usług dodatkowych, w tym między innymi obsługi technicznej, ... aby nimi wyjechać za granicę potrzebne jest upoważnienie od leasingodawcy bądź firmy wynajmującej. W przypadku Carefleet wystarczy, że użytkownik pojazdu, mając zgodę od swojego ...
-
Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie
... „Połączeni”: gdzie online spotyka się z offline’m W idealnym „omnichannelowym świecie” klienci powinni mieć poczucie, że są rozpoznawani. Bez względu na to, z ... jest zadowolonych ze współpracy oraz jakości danych, jakie otrzymują. Warto wspomnieć, że firmy powinny kierować się kryterium transparentności w kontekście zbierania i wykorzystywania ...
-
RODO z punktu widzenia konsumentów. Co warto wiedzieć?
... nowe prawo? I jak możemy to prawo wyegzekwować? Eksperci Trusted Shops, firmy oferującej gwarancję zwrotu pieniędzy klientom sklepów internetowych, przygotowali zestawienie najważniejszych praw, ... jego stosowaniu, już przed rozpoczęciem zbierania danych. Użytkownicy – np. klienci e-sklepów będą natomiast mogli wyrazić sprzeciw wobec profilowania. ...
-
5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data
... najważniejszych powodów, aby zainteresować się Big Data Dzięki połączeniu odpowiednich metod zbierania i analizowania zgromadzanych informacji, firmy z branży handlu detalicznego z dużym prawdopodobieństwem mogą określać, co kupią klienci, odwiedzając dany sklep w przyszłości. Ale to nie jedyne korzyści, na które można liczyć, wdrażając technologię ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... Strategia numer 3: Powiększ liczbę klientów powracających Liczne badania wskazują – stali klienci wydają średnio ponad 67% więcej na zakupy niż nowi. Klient powracający ... rozwiązania, rozwijające się wraz z rynkiem i oczekiwaniami konsuemntów - komentuje Daria Widerowska z firmy IT.integro - Rozwiązaniem, które my wdrażamy u naszych klientów jest LS ...
-
5 etapów obsługi klienta
... , a także ze zbudowaniem pozytywnego doświadczenia klienta wobec Ciebie oraz Twoich produktów. Koszt ryzyko i zamieszanie – Twoi klienci nie lubią zmian. Ta zasada działa zarówno na Twoją korzyść, jak i może być przeszkodą w pozyskiwaniu ... zaproponuj taki produkt czy usługę, która w 100% odpowie na oczekiwania. Robert Zych - współwłaściciel firmy ...
-
Osiedle zamknięte czy otwarte? Które wygrywa?
... Building Budowane przez nas osiedla są otwarte. Marcin Komuda, kierownik Biura Sprzedaży firmy Profbud Kilka z naszych inwestycji bazuje na koncepcji częściowo otwartej przestrzeni ... Start Nie zamykamy się na budowanie jednego typu osiedli, ponieważ klienci mają odmienne upodobania. Posiadamy w ofercie ogrodzoną inwestycję Modern House przy ulicy ...
-
Rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?
... koszyka: kandydaci to też klienci” wyraźnie wynika, że aż 59% badanych zniechęci się do produktów lub usług firmy, która w niewłaściwy sposób potraktowała ... firmą staje się nie tylko potencjalnym pracownikiem, lecz także klientem. I odwrotnie – klienci mogą stanowić potencjalną grupę wartościowych talentów. Dzięki znajomości produktów i usług znają ...
-
Dlaczego wciąż kupujemy samochody używane?
... się cywilizuje. Po pierwsze, klienci są coraz bardziej świadomi i ... Firmy napędzają sprzedaż nowych aut Kołem zamachowym rynku nowych samochodów osobowych pozostają firmy. Z danych PZPM wynika, że od stycznia do listopada br. do firm rejestrujących na regon dostarczono aż 350,7 tys. sztuk. To ponad 72% udziałów w rynku. Tylko 28% nabywców to klienci ...
-
Detaliści muszą inwestować w nowe technologie
... Sklep przyszłości Badanie Riverbed wykazało jeszcze jeden ciekawy trend. Otóż klienci oczekują od retailerów wielu cyfrowych udogodnień. Najważniejszy jest szybki dostęp do ... automatycznie i bezpiecznie – tłumaczy Bochnak. Przy deficycie specjalistów IT jest to o tyle ważne, że firmy retailowe nie muszą zatrudniać więcej personelu IT czy kupować ...
-
Ataki DDoS w IV kw. 2018 r. Jakość ważniejsza niż ilość
... uszczerbki wizerunkowe, gdy legalni użytkownicy czy klienci nie są w stanie uzyskać dostępu do internetowych zasobów firmy. Wprawdzie 2018 rok zaowocował spadkiem ... ataki DDoS będą musieli udoskonalić swoje umiejętności techniczne, ponieważ ich klienci będą poszukiwać osób z większym doświadczeniem. Z tego powodu można przypuszczać, że ataki DDoS ...