-
10 kroków do bezpiecznych zakupów mobilnych
... 1. Korzystanie z systemów płatności mobilnych Płacąc za zakupy dokonywane przez Internet, klienci mogą posługiwać się zarówno kartą kredytową, jak również kartą debetową ... złośliwym oprogramowaniem. 6. Korzystanie z aplikacji zakupowych dostarczonych przez zaufane firmy Aplikacje mobilne gwarantują nie tylko bezpieczeństwo zakupów online, lecz także ...
-
Halo! Assistance? Jak zgłosić zdarzenie drogowe?
... przygotować się do zgłoszenia zdarzenia. Dowód rejestracyjny zawsze pod ręką Dzwoniąc do firmy assistance i prosząc o pomoc należy się spodziewać kilku pytań mających na celu weryfikację ... pojawia się również w chwili, gdy na miejscu awarii pojazdu pojawia się pomoc. Klienci często zapominają, iż na pomoc należy zawsze czekać przy aucie, a w ...
-
Klucz do sukcesu w handlu? Zrozumieć pokolenie Y
... w sieci. Procesy zakupowe klientów można porównać do podróży. W jej trakcie klienci doświadczają indywidualnych wrażeń, odbierając rozmaite informacje, bodźce i sygnały – jeszcze zanim pojawią się w ... Pokolenie Y to dziś już aktywni na rynku pracy, dorośli ludzie. Wg firmy Accenture, konsumenci w wieku od 18 do 34 lat w skali globu dysponują siłą ...
-
Nowe mieszkania: co deweloperzy mówią o cenach?
... poziomie. Nasi klienci mogli wielokrotnie liczyć na atrakcyjne oferty specjalne, które przynosiły znaczne oszczędności. Czytaj także: - Planujesz kupno mieszkania? Zobacz, co deweloperzy mają w zanadrzu - Nowe mieszkania: gdzie po podwyższony standard? Katarzyna Pietrzak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Victoria Dom S.A. Od założenia firmy w 1998 ...
-
Banki nie powinny się spodziewać, że hakerzy odpuszczą
... przedsiębiorstwa, które nie przywiązują dostatecznej wagi do dbałości o kwestie związane z cyberbezpieczeństwem. Klienci w coraz większym stopniu cenią sobie swobodę dostępu do swoich finansów, dlatego ... niższa (6 tys. zł). Nic zatem dziwnego, że to właśnie małe i średnie firmy coraz częściej znajdują się na celowniku hakerów. „Duży zwrot z ...
-
Przed nami kumulacja. Opóźnień w platnościach
... , że kłopoty pojawiąją się najczęściej na przełomie grudnia i stycznia. Niestety są też firmy, w przypadku których trudny okres piętrzenia się zaległości rozpoczyna się w listopadzie, a kończy ... niższy niż w zeszłym, to wciąż zatory płatnicze ma niemal połowa firm. Firmy nie mają złudzeń, że kontrahenci przesuwający termin płatności finansują w ten ...
-
Upadłości firm IX 2016
... hurtowego, usług, ale też ostatnio budownictwa, a wkrótce także zapewne transportu. Klienci usług B2B (np. usług ochrony, sprzątania, doradztwa, obsługi inwestycji etc.) szukają ... dnia na dzień dostęp do np. 2/3 środków finansowych (realny przypadek firmy z sektora hurtowego) firmy zmuszone są ogłosić upadłość lub szukać pomocy w postępowaniach ...
-
SmartDOM Plusa i Cyfrowego Polsatu w świątecznej odsłonie
... 10% taniej Decydując się na zakup pralki, zmywarki, lodówki i kuchenki gazowo-elektrycznej, klienci korzystający z rabatu smartDOM mogą zaoszczędzić ponad 400 zł. AGD dostępne w wybranych punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu to sprzęty firmy MPM: pralka automatyczna typu slim (model WA-6040S), kuchnia gazowo-elektryczna (model GH-5001W ...
-
E-mail marketing w branżach B2B i B2C. Podobieństwa i różnice
... W sektorze B2C decyzje zakupowe są często podejmowane pod wpływem emocji. Klienci częściej kierują się sercem, niż rozumem. W przypadku B2B proces podejmowania decyzji jest ... warto wówczas poprosić o kontakt do innej, potencjalnie zainteresowanej naszymi treściami osoby. Firmy używają również adresów funkcyjnych, takich jak info@... lub zakupy@.... ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Poziom satysfakcji
... kroku, jak i jakie dokumenty złożyć, aby szybko i sprawnie ten kredyt dla firmy jednak dostać. Doradca polecił poszukać sobie dofinansowania w funduszach unijnych dla ... klientów, a negatywne wypowiedzi - jak niewiele można zrobić, aby ocenę zepsuć. Klienci, w tym przypadku przedsiębiorcy, w sposób bardzo jaskrawy obnażali niedostatki banków, niektóre ...
-
Wiosenny remarketing: SMS odświeży relacje z klientem
... skłonni do zmniejszenia wydatków w firmie niż klienci, którzy przemilczeli niezadowolenie. Jak widać, nawet zła opinia może przynieść korzyści. - Wysyłanie klientowi wiadomości przydatnych i korzystnych widocznie wpływa na jego lojalność wobec marki. Jeśli klienci oczekują od firmy komunikacji bezpośrednio na komórki warto wprowadzić newsletter ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2017
... proc., tymczasem na rynkach bardziej dojrzałych, czyli w krajach UE, USA i Japonii klienci tacy stanowili 53 proc.” – mówi Magdalena Jończak, Lider Zespołu ds. Sektora ... zanotowali producenci torebek i akcesoriów (o 13,4 proc.). Najwyższą rentowność sprzedaży osiągnęły z kolei firmy oferujące różnorodny asortyment dóbr luksusowych. Transakcje M&A na ...
-
Jak zbudować wizerunek marki sklepu detalicznego?
... w sieci sklepów detalicznych LS Nav to zintegrowany system, obsługujący zarówno siedzibę firmy, zaplecze sklepów jak i punkty POS. Jest wykorzystywany w całej organizacji, umożliwiając ... wysokiej jakości obsługi oraz silny wizerunek marki. To dzięki nim, klienci będą chcieli wracać. Poczują więź z marką i pozostaną jej lojalni. Warto korzystać z ...
-
Masz sklep stacjonarny? Śledź zachowania, dbaj o doświadczenia
... , działającego na emocje przeżycia. Firmy, które oferują Customer Experience na wysokim poziomie, już teraz obserwują większą liczbę powracających klientów i rekomendacji, a także dłuższe wizyty klientów w punktach sprzedaży. Trend ten będzie z pewnością się dynamicznie rozwijał – dodaje Valentina Candeloro. Klienci niezwykle cenią fizyczną naturę ...
-
Bezpieczna wycieczka na Kubę
... zabrać je ze sobą z kraju. O ile w sytuacjach pogorszonego samopoczucia bądź bólu zęba, klienci mogą sami udać się do lekarza, o tyle w sytuacjach nagłego wypadku ... rozwiązanie, szczególnie gdy za granicą klienci w trudnej sytuacji mogą czuć się zagubieni i zdezorientowani. Dodatkowo, korzystając z usług firmy assistance ubezpieczeni mogą mieć pewność ...
-
Sklepy internetowe powinny dbać o świąteczny spokój klientów
... bardziej zależny od infrastruktury dostawców, która zapewnia pierwszą linię ochrony przed atakami. Klienci chcą w spokoju robić zakupy, o nic się przy tym nie martwiąc. Z czasem solidne i zapewniające odpowiedni poziom bezpieczeństwa firmy zyskają zaufanie i zdobędą stałych klientów. Z kolei sposób działania ignorujący nauki z przeszłości szybko ...
-
E-commerce w 2018 r. Prognozy i trendy
... e-commerce jest wygodniejsze niż kupowanie u przedstawicieli handlowych. Świadome tej opinii firmy zainwestują w dystrybucję, która siłą rzeczy nabierze pewnych cech B2C. ... szybką przesyłką, wybrałoby darmową. E-sklepy udostępnią więc wiele opcji wyboru. Klienci będą mogli wybierać przedział czasowy doręczenia przesyłki, np. godziny wieczorne ...
-
Wynajem długoterminowy aut dostawczych
... okres wynajmu auta użytkowego wynosi 40 miesięcy. W ramach kontraktu klienci mogą korzystać z szeregu usług dodatkowych, w tym między innymi obsługi technicznej, ... aby nimi wyjechać za granicę potrzebne jest upoważnienie od leasingodawcy bądź firmy wynajmującej. W przypadku Carefleet wystarczy, że użytkownik pojazdu, mając zgodę od swojego ...
-
Omnichannel: o co w nim chodzi i dlaczego ma znaczenie
... „Połączeni”: gdzie online spotyka się z offline’m W idealnym „omnichannelowym świecie” klienci powinni mieć poczucie, że są rozpoznawani. Bez względu na to, z ... jest zadowolonych ze współpracy oraz jakości danych, jakie otrzymują. Warto wspomnieć, że firmy powinny kierować się kryterium transparentności w kontekście zbierania i wykorzystywania ...
-
RODO z punktu widzenia konsumentów. Co warto wiedzieć?
... nowe prawo? I jak możemy to prawo wyegzekwować? Eksperci Trusted Shops, firmy oferującej gwarancję zwrotu pieniędzy klientom sklepów internetowych, przygotowali zestawienie najważniejszych praw, ... jego stosowaniu, już przed rozpoczęciem zbierania danych. Użytkownicy – np. klienci e-sklepów będą natomiast mogli wyrazić sprzeciw wobec profilowania. ...
-
5 powodów, dla których retail potrzebuje Big Data
... najważniejszych powodów, aby zainteresować się Big Data Dzięki połączeniu odpowiednich metod zbierania i analizowania zgromadzanych informacji, firmy z branży handlu detalicznego z dużym prawdopodobieństwem mogą określać, co kupią klienci, odwiedzając dany sklep w przyszłości. Ale to nie jedyne korzyści, na które można liczyć, wdrażając technologię ...
-
Jak podwyższyć sprzedaż: promocje i rabaty
... Strategia numer 3: Powiększ liczbę klientów powracających Liczne badania wskazują – stali klienci wydają średnio ponad 67% więcej na zakupy niż nowi. Klient powracający ... rozwiązania, rozwijające się wraz z rynkiem i oczekiwaniami konsuemntów - komentuje Daria Widerowska z firmy IT.integro - Rozwiązaniem, które my wdrażamy u naszych klientów jest LS ...
-
5 etapów obsługi klienta
... , a także ze zbudowaniem pozytywnego doświadczenia klienta wobec Ciebie oraz Twoich produktów. Koszt ryzyko i zamieszanie – Twoi klienci nie lubią zmian. Ta zasada działa zarówno na Twoją korzyść, jak i może być przeszkodą w pozyskiwaniu ... zaproponuj taki produkt czy usługę, która w 100% odpowie na oczekiwania. Robert Zych - współwłaściciel firmy ...
-
Osiedle zamknięte czy otwarte? Które wygrywa?
... Building Budowane przez nas osiedla są otwarte. Marcin Komuda, kierownik Biura Sprzedaży firmy Profbud Kilka z naszych inwestycji bazuje na koncepcji częściowo otwartej przestrzeni ... Start Nie zamykamy się na budowanie jednego typu osiedli, ponieważ klienci mają odmienne upodobania. Posiadamy w ofercie ogrodzoną inwestycję Modern House przy ulicy ...
-
Rekrutacja wpływa na zachowania konsumentów?
... koszyka: kandydaci to też klienci” wyraźnie wynika, że aż 59% badanych zniechęci się do produktów lub usług firmy, która w niewłaściwy sposób potraktowała ... firmą staje się nie tylko potencjalnym pracownikiem, lecz także klientem. I odwrotnie – klienci mogą stanowić potencjalną grupę wartościowych talentów. Dzięki znajomości produktów i usług znają ...
-
Dlaczego wciąż kupujemy samochody używane?
... się cywilizuje. Po pierwsze, klienci są coraz bardziej świadomi i ... Firmy napędzają sprzedaż nowych aut Kołem zamachowym rynku nowych samochodów osobowych pozostają firmy. Z danych PZPM wynika, że od stycznia do listopada br. do firm rejestrujących na regon dostarczono aż 350,7 tys. sztuk. To ponad 72% udziałów w rynku. Tylko 28% nabywców to klienci ...
-
Detaliści muszą inwestować w nowe technologie
... Sklep przyszłości Badanie Riverbed wykazało jeszcze jeden ciekawy trend. Otóż klienci oczekują od retailerów wielu cyfrowych udogodnień. Najważniejszy jest szybki dostęp do ... automatycznie i bezpiecznie – tłumaczy Bochnak. Przy deficycie specjalistów IT jest to o tyle ważne, że firmy retailowe nie muszą zatrudniać więcej personelu IT czy kupować ...
-
Ataki DDoS w IV kw. 2018 r. Jakość ważniejsza niż ilość
... uszczerbki wizerunkowe, gdy legalni użytkownicy czy klienci nie są w stanie uzyskać dostępu do internetowych zasobów firmy. Wprawdzie 2018 rok zaowocował spadkiem ... ataki DDoS będą musieli udoskonalić swoje umiejętności techniczne, ponieważ ich klienci będą poszukiwać osób z większym doświadczeniem. Z tego powodu można przypuszczać, że ataki DDoS ...
-
Za ile wykończenie mieszkania od dewelopera?
... Współpracujące z nami firmy mogą zaoferować atrakcyjne ceny ze względu na stałą współpracę z podwykonawcami i hurtowe zamówienia materiałów. Dodatkową oszczędność stanowi niższa stawka podatku VAT, która w przypadku zakupu mieszkania z wykończeniem wynosi 8 proc., podczas gdy kupując materiały wykończeniowe na własną rękę klienci muszą zapłacić 23 ...
-
7 etapów skutecznej sprzedaży
... Essential Guides: Navigating the Sales Process" bazuje na 20-letnim doświadczeniu firmy, która dziś wspomaga procesy sprzedaży w niemal 200 tys. przedsiębiorstw ... pozwalają też oferować wartość dodaną. Zabiegaj o polecenia – rekomendacje nakręcają sprzedaż. Klienci czterokrotnie częściej kupią produkt, który jest polecony przez osobę znajomą. ...
-
Deweloperzy ocenili sprzedaż mieszkań w I kw. 2019 r.
... mieszkań w historii firmy, mimo wymagającej sytuacji na rynku, z którą branża zmaga się od kilkunastu miesięcy. Klienci doceniają wybrane przez nas lokalizacje oraz zdywersyfikowaną ofertę, którą zgodnie z wcześniejszymi założeniami, uzupełniliśmy w ostatnich miesiącach o ponad 450 lokali. W pierwszym kwartale klienci najchętniej wybierali ...
-
4 powody, dla których dostawcy usług w chmurze są niezastąpieni
... . Dostawcy chmur publicznych starają się uzyskać dominującą pozycję na rynku, a klienci wybierają, które obciążenia najlepiej sprawdzą się w środowisku chmury publicznej. Dostawcy ... publicznych. Wybór zaufanego partnera MCSP, który rozumie zasady działania danej firmy, może okazać się lepszym rozwiązaniem w trakcie wdrażania zmian technologicznych. ...
-
Licencje na software: tanie klucze, wysokie kary
... klucze aktywacyjne do aplikacji biurowych bądź systemów operacyjnych. Klienci są zadowoleni, bowiem oprogramowanie działa, aczkolwiek nie zdają sobie sprawy, że korzystają z pirackiego software’u – wyjaśnia Patrycja Hanowska Microsoft Product Manager z Senetic firmy, która otrzymał tytuł Zaufanego Sprzedawcy Microsoftu. Przedsiębiorca, który ...
-
Ceny mieszkań: czy jest jeszcze przestrzeń dla podwyżek?
... tu o znacznym wzroście, rzędu kilkuset złotych na metrze kwadratowym. Jednak w przypadku naszej firmy nie miało to aż tak znacznego jak u konkurencji przełożenia na ... się dalszego wzrostu cen m.in. z uwagi na ograniczoną ilość gruntów. Na rynku trójmiejskim klienci mają jednak szeroką możliwość wyboru najbardziej optymalnej propozycji w zależności od ...
-
Po co ci marketing conversion?
... wynikach wyszukiwania wymienia wartościowe treści, które doprowadzą potencjalnego klienta do twojej firmy. e-PR w połączeniu z marketing conversion sprawią, że publikacje zaczną sprzedawać. Klienci sami zapukają do drzwi twojej firmy z zapytaniem o usługę. A ty - osiągniesz satysfakcjonujący poziom przychodów. Pamiętajmy - w biznesie nie ma ...