-
Jak się miewa polska poligrafia?
... pracy, zaczyna się wyczerpywać. Sektor będzie potrzebował dodatkowych nakładów inwestycyjnych, podnoszących stopień automatyzacji procesów produkcyjnych oraz wydatków na marketing i promocję. Oprócz wymienionych w raporcie rynków, tj. Szwajcarii, Niemiec, Belgii i Francji, musimy rozwijać aktywność w Wielkiej Brytanii, Holandii, Austrii i krajach ...
-
Osiedle zamknięte czy otwarte? Które wygrywa?
... łączy, a nie dzieli ludzi. Marzena Christiansen, dyrektor sprzedaży Aura Sky firmy Mill-Yon Budujemy osiedla, zarówno otwarte, jak i zamknięte. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska O zamknięciu osiedla decydują często warunki zabudowy, jednak jeśli chodzi o nasze inwestycje, najczęściej staramy się wprowadzać na rynek ...
-
Jak optymalizować strony mobilne pod SEO?
Z racji tego, że coraz więcej użytkowników konsumuje treści i dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania. Co należy zrobić, żeby witryna była jak najlepiej widoczna w Google? Jakie działania SEO wpisać w stały element ...
-
O ile wzrosły ceny gruntów inwestycyjnych?
... . Co więcej, w dużych miastach, brakuje działek pod projekty większe niż 100-150 mieszkań, co powoduje zaciekłą walkę pomiędzy deweloperami. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Ceny gruntów to bardzo indywidualna sprawa, wiele czynników ma na to wpływ. Niemniej, notujemy wzrost cen gruntów ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
Grzeszki zdarzają się wprawdzie każdemu, ale w biznesie ich konsekwencje bywają o tyle poważne, że mogą negatywnie zaważyć na wizerunku i wyniku finansowym firmy. Czego powinniśmy wystrzegać się w handlu internetowym, aby osiągać zyski i nie dać się konkurentom? Oto 6 grzechów głównych w marketingu e-commerce. 1. Brak informacji o promocjach ...
-
Czy popyt na nowe mieszkania słabnie?
... Nasza firma nie korygowała planów sprzedaży. Regularnie sprzedajemy oferowane nieruchomości. W ostatnich tygodniach widać nawet zwiększone zainteresowanie klientów. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Nie odczuwamy tendencji malejącej w kwestii sprzedaży mieszkań. Rytm sprzedaży pozostaje, taki jak był zakładany. Oczywiście okres ...
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online
... płatności. Nadal co piąta osoba, która dokonała zakupu za pomocą smartfona, samą płatność woli wykonać korzystając z komputera – mówi Piotr Anuszczyk, Marketing Director w Media4U.
-
Nowe mieszkania: co sprzedaje się na pniu?
... poszły w górę już o około 20 proc. i na krakowskim rynku utrzymują się już od dłuższego czasu w granicach 6000 zł/mkw. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Patrząc na ceny sprzedanych mieszkań w naszych inwestycjach można zauważyć, że kwota do jakiej wybierane są mieszkania waha ...
-
Praca elastyczna. Tego chcą pracujący rodzice
... pracodawca nie dostarcza tego typu komfortu, pracownicy szukają go we własnej działalności gospodarczej. Jak zauważa Marek Dmitruk, właściciel firmy MDirect Marketing Navigation www.mdirect.eu – wcześniej Dyrektor Marketingu w dużych firmach a jednocześnie tata sześciorga dzieci: Rodzina jest dla mnie najważniejsza. Po kilkunastu ...
-
Polska championem cyberbezpieczeństwa?
Polska może nie tylko aspirować do miana kluczowego producenta rozwiązań dla cyberbezpieczeństwa w regionie Trójmorza, ale ma również szansę stać się konkurencyjnym dostawcą na światowych rynkach. Aby jednak było to możliwe, musimy, wzorem Izraela czy Wielkiej Brytanii, stworzyć jednolitą i rozpoznawalną „markę” całej polskiej branży ...
-
Jak szybko rosną ceny mieszkań
... na pewno bariera psychologiczna, jeśli chodzi o cenę. Klienci obserwują, jak zachowa się rynek nieruchomości i czy ceny będą spadać. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Nie da się ukryć, że ceny mieszkań mają tendencję wzrostową, jednak cena nie jest jedyną determinantą przy ...
-
Czy zmiana pracy kogoś jeszcze interesuje?
... do osób, które samodzielnie nie wyszukują takich informacji – mówi Tomasz Ślęzak, Wiceprezes Work Service S.A. – Z tego względu na znaczeniu zaczyna zyskiwać marketing rekrutacyjny, który pozwala m.in. za sprawą mediów społecznościowych nawiązywać bezpośredni kontakt z potencjalnymi kandydatami – dodaje Ślęzak. Internet wygrywa ze znajomymi Polacy ...
-
Jakie mieszkania najszybciej znikają z oferty deweloperów?
... metraż waha się od 220 do 370 mkw. Dodatkowo, dużym zainteresowaniem klientów cieszą się lokale objęte specjalną promocją. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska W pierwszych dniach sprzedaży często kupowane są lokale na cele inwestycyjne, tendencja skierowana jest ku mniejszym metrażom. Adrian ...
-
Gdzie po gotowe mieszkania od deweloperów?
... wymagają dodatkowych zachęt cenowych. Andrzej Swoboda, wiceprezes zarządu Grupy CTE Obecnie nie posiadamy w ofercie lokali gotowych do odbioru. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Nie posiadamy aktualnie gotowych mieszkań w ofercie. Wszystkie lokale wyprzedają się w czasie budowy. Po zakończeniu realizacji pierwszego etapu ...
-
Dlaczego specjaliści decydują się na zmianę pracy?
Serwis Pracuj.pl postanowił przyjrzeć się postawom prezentowanym na rynku pracy przez specjalistów. Pod lupę wzięto przeszło 4000 tys. osób, w tym fachowców od programowania, finansów, marketingu, inżynierii i handlu. Analitycy zapytali ich m.in. o sposoby poszukiwania pracodawcy, warunki pracy, wady i zalety zatrudniających, stosunek do ...
-
Najpopularniejszy metraż mieszkania
... potencjale, gdzie oferujemy mieszkania w inwestycjach Stalowa 39, Wileńska Express oraz Atelier Praga. Roma Peczyńska, dyrektor e-marketingu RED Real Estate Development, marketing manager Red Park We wrocławskiej Nowej Papierni największym zainteresowaniem cieszą się trzy typy apartamentów loftowych i soft loftów. Najwięcej potencjalnych nabywców ...
-
Inwestycja w condohotel. Lepsza niż zysk z lokaty, ale...
Nawet 8% zysku netto w skali roku może wypracować inwestor lokujący oszczędności w nieruchomościach typu condohotel. Stopa zwrotu zależy od wielu czynników takich, jak: lokalizacja, standard inwestycji czy umiejętności marketingowe operatora - podpowiadają eksperci serwisu domiporta.pl. Mechanika zarabiania na inwestycjach typu condohotel jest ...
-
Wyłączenie z kosztów uzyskania przychodu usług podmiotów powiązanych
... deweloperskich” nie są usługami doradczymi, reklamowymi, zarządzania, kontroli, powołując się na kompleksowość usług, w których zakres wchodzą poszczególne, jak np. zarządzanie, marketing itp. Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej jest jednak odmiennego zdania: „Nie można zatem zgodzić się ze stanowiskiem Wnioskodawcy, że są to ...
-
Jakie będą mieszkania przyszłości?
... osiągane są priorytetowo komfort, poprawa bezpieczeństwa oraz oszczędność pieniędzy i energii elektrycznej. Roma Peczyńska, dyrektor e-marketingu RED Real Estate Development, marketing manager Red Park Wszystko wskazuje na to, że przyszłość należeć będzie do mieszkań inteligentnych, wyposażonych w urządzenia i instalacje sterowane z poziomu ...
-
Trujący klimat organizacji
... , spadek wyników i generowanie kosztów zatrudnienia nowych pracowników. Branże, które potrzebują kompetentnych liderów i opierają się na pracy zespołowej to w głównej mierze: marketing, działy HR, logistyki, produkcji i również coraz częściej branży IT, w której managerowie projektów pracują nad wdrożeniami nowych produktów lub funkcjonalności ...
-
Komu udał się Black Friday?
Black Friday przywędrował do nas zza oceanu i wiele wskazuje na to, że na dobre wpisał się w kalendarz przedświątecznych zakupów. Jak wynika z badania „Zakupy świąteczne 2018”, odwiedzenie sklepów planowało tym dniu aż 3/4 Polaków. Czy faktycznie zaoszczędzili? Niekoniecznie. Coroczna, przeprowadzana przez Deloitte i Dealavo analiza ofert niemal ...
-
Automatyzacja to strategia, a nie taktyka
... oraz 15% dla zasobów ludzkich. Wśród firm, które wdrożyły rozwiązania automatyzacyjne, 29% zrobiło to dla funkcji front-office, takich jak sprzedaż i marketing. Szybkie sukcesy w kadrach i księgowości Skupiając się na automatyzacji wdrożonej jako „szybkie sukcesy”, możemy uzyskać efektywne wdrożenie na dużą skalę ‒ raport ...
-
Jak osiągnąć świąteczny sukces w e-commerce?
... . 95% kupujących deklaruje, że zauważa rekomendacje podczas e-zakupów, ale tylko 27% z nich uważa te sugestie za istotne. Sprzedający muszą stosować marketing kontekstowy, wykorzystywać analitykę i algorytmy uczenia maszynowego, aby przewidywać zachowania i rozumieć intencje kupujących, jednocześnie przekazując istotne informacje konsumentom, aby ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... Intelligence) przyjdą z pomocą dylematom wiążącym się ze zwrotem z inwestycji marketingowych w zintegrowane działania online/offline. Przełomem dla planowania kreacji reklamowych i marketing mix ma okazać się technologia głosowa. Wiodąca pozycja Chin w sferze mediów społecznościowych i analityki mediów społecznościowych zmobilizuje Zachód do ...
-
7 grzechów głównych zarządzania produktem cyfrowym
... obszary organizacji zaczynają się komunikować, to produkty zaczynają osiągać nowe poziomy doskonałości, co dowodzi o ich dobrym zarządzaniu. Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej
-
4 sposoby na Boże Narodzenie bez finansowego kaca
Święta Bożego Narodzenia to czas, kiedy wydajemy zdecydowanie więcej niż zazwyczaj. Warto jednak zachować zdrowy rozsądek, co nie zawsze jest proste. Specjaliści od marketingu długo przygotowywali różnego rodzaju działania, które mają nas skłonić do tego, żebyśmy wydali więcej niż planowaliśmy. Expander podpowiada co zrobić, aby się przed tym ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... zyskują większy zasięg i rozpoznawalność wśród odbiorców. Wpływa to również na kreowanie pozytywnego wizerunku marki oraz efektywność działań marketingowych. Diana Polska – Marketing & PR Manager w
-
Seniorzy na łowach, czyli najstarsi internauci też kupują online
... w wieku 50+ są znacznie bardziej aktywne w internecie i chętniej korzystają z dostępu do sieci niż jeszcze kilka czy kilkanaście lat temu. Jednak marketing zdaje się tego nie dostrzegać. Pojawiają się w reklamach farmaceutyków, finansów i żywności. W co trzeciej reklamie są babcią lub dziadkiem, a w co piątej ...
-
4 etapy przygotowań do sprzedaży mieszkania
... ściany niepotrzebnie dzielące pomieszczenia (np. kuchnię i salon). Za pomocą tych sposobów możesz „zyskać” nawet kilka metrów kwadratowych! 4. Postaw na dobry marketing Zadbaj o odpowiedni opis swojej oferty. Opisz ją jak najdokładniej, podając precyzyjne parametry wszystkich pomieszczeń, detale dotyczące wyposażenia i stanu nieruchomości (np ...
-
Co rodzice powinni wiedzieć o Musical.ly?
... . I wprawdzie program jest w zasadzie nieszkodliwy, to jednak rodzice powinni być świadomi pewnych zagrożeń, które stwarza jego użytkowanie. Jak podaje Influencer Marketing Hub, najbardziej wpływowi pośród użytkowników Musical.ly („influencers”) za jeden sponsorowany post pobierają opłaty, które nierzadko sięgają kilkuset tysięcy dolarów ...
-
DMP, czyli zrób użytek z danych
Każdy z nas zostawia po sobie cyfrowy ślad. Począwszy od profilu na Facebooku, a kończąc na formularzach rejestracyjnych i systemach szybkich płatności on-line. Tak tworzy się gigantyczna ilość danych, którymi codziennie zapełniamy bazy e-sklepów, portali internetowych i serwisów randkowych. W dzisiejszych czasach ich posiadanie jest niezwykle ...
-
Miasta przyszłości, czyli hyperloop i domowe roboty
... roku pozwoliło nam skonfrontować ekscytację, którą wzbudzają nowe rozwiązania z realistycznymi prognozami - powiedziała Florence Verzelen, Executive Vice President, Industry Solutions, Field Marketing, Global Affairs, Dassault Systèmes. - Konsumenci spodziewają się, że we wszystkich aspektach życia dojdzie do gigantycznych zmian. Wgląd w to, co ...
-
Blockchain w służbie reklamodawcom i konsumentom
W ubiegłym roku przyszłość kryptowaluty stanęła pod znakiem zapytania, jednak tego samego nie można powiedzieć o blockchain, czyli technologii która umożliwia jej istnienie. Przewiduje się, że globalne wydatki na te rozwiązanie, do 2022 roku wyniosą nawet 115,7 mld dolarów. Blockchain coraz silniej zaznacza też swoją pozycję w marketingu cyfrowym. ...
-
Debiut QUARTICON S.A. na NewConnect
... dla Segmentu Selfservice (platformy e-commerce, klienci z automatycznym wdrożeniem). Jednocześnie trwają prace nad ostateczną wersją systemu do automatyzacji marketingu (QON Marketing Automation). Natomiast dla Segmentu Enterprise Spółka planuje sukcesywne pozyskiwanie nowych klientów Cel krótkookresowy (realizacja do końca 2020 r.) W horyzoncie ...
-
Zimowe wyprzedaże, czyli 6,6% zamiast 70%
Rozpoczynające się tuż po Bożym Narodzeniu zimowe wyprzedaże kuszą klientów chwytliwymi hasłami o okazjach i dużych rabatach cenowych. To jednak, czy kupującym faktycznie uda się oszczędzić, zależy w dużej mierze od tego, co zamierzają zakupić. Z najnowszej edycji "Świątecznego barometru cenowego" Deloitte i Dealavo wynika, że tuż po świętach ...