-
Co powinno znaleźć się na etykiecie produktu spożywczego?
Wprawdzie kolejne badania dowodzą, że polscy konsumenci kupują w sposób coraz bardziej świadomy, to jednocześnie okazuje się, że czytanie etykiety produktu spożywczego do końca nie weszło nam w krew. Z badania zrealizowanego przez SW Research na potrzeby kampanii "Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2" wynika, że do wczytywania się w treść ...
-
Cyfryzacja sprzedaży w firmach B2B: jak zwiększyć marżę i nie przepalić budżetu
Cyfryzacja sprzedaży nie jest już domeną wyłącznie sektora B2C. Coraz więcej firm B2B - zwłaszcza tych z obrotem powyżej 50 mln zł - szuka dziś sposobów na poprawę efektywności handlu, uproszczenie procesów i zwiększenie marż. W centrum tych działań znajduje się nowa rola technologii: nie jako kosztu, lecz jako źródła przewagi strategicznej. Z ...
-
Seniorzy w Polsce liderami świadomej i ekologicznej konsumpcji, nie Zetki ani Millenialsi
Badanie przeprowadzone w 2024 roku wykazało, że w Polsce to nie młodsze pokolenia, lecz Baby Boomersi - osoby powyżej 60. roku życia - są najbardziej świadomymi i ekologicznymi konsumentami. Seniorzy kupują żywność z rozwagą, wybierają produkty o wysokiej jakości i częściej niż młodsi zwracają uwagę na recykling i biodegradowalność opakowań. ...