-
Sztuczna inteligencja nie zabierze pracy, ale są inne zagrożenia
... możliwości lub nie ma takich planów. Transakcje fuzji i przejęć stanowią jedną z opcji strategicznych, które pomagają prezesom reagować na gwałtowne zmiany w otoczeniu gospodarczym spowodowane ... świata prowadzonym na zlecenie EY przez FT Longitude, specjalistyczny dział badań i marketingu treści Financial Times Group. W czerwcu i lipcu 2023 r. FT ...
-
Inwestowanie w Tajlandii: dlaczego warto i jak zacząć?
... do państw, które doskonale radzą sobie w obliczu trudności, kontynuując rozwój strategicznych gałęzi gospodarki. Tajlandia należy do państw intensywnie inwestujących w ... czy montaż – znajdują się tu między innymi zespoły ds. badań i rozwoju, działy obsługi i serwisu, czy biura reklamy i marketingu. Najciekawsze kierunki inwestowania i współpracy ...
Tematy: Tajlandia, działalność gospodarcza w Tajlandii, działalność gospodarcza, prowadzenie działalności gospodarczej, własny biznes, własna firma, polskie firmy za granicą, działalność gospodarcza za granicą, rejestracja firmy za granicą, inwestycje za granicą, inwestowanie za granicą, firma za granicą -
Dezinformacja największym z globalnych ryzyk
... umiejętności cyfrowych w zakresie dezinformacji, a także wsparcie i promocja badań w dziedzinie modelowania klimatu i technologii, które przyspieszą transformację ... wśród których wiele zmaga się z zagrożeniami wynikającymi z dezinformacji, dezintermediacji i strategicznych błędów w kalkulacjach. Jednocześnie firmy muszą na nowo definiować łańcuchy ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... strony internetowej, logo i materiałów promocyjnych. W jakiej sytuacji warto pomyśleć o rebrandingu? Zmiana strategicznych celów firmy może być impulsem do rebrandingu. Jeśli brand ... także jakie są ich cele na danym etapie interakcji z marką. Skorzystaj z ankiet, badań opinii i analizy feedbacku klientów, aby uzyskać wgląd w ich doświadczenia na ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Coraz bardziej otwarci na darowizny i filantropię
... ” będącego kompleksowym podsumowaniem badań, które Social Impact Alliance for Central & Eastern Europe (niezależny, apolityczny think thank) przeprowadził w latach 2020-2023 we współpracy z kluczowymi interesariuszami i decydentami w 11 krajach Europy Środkowej i Wschodniej – w Polsce (przy udziale partnerów strategicznych: UN Global Compact ...
-
5 kroków do efektywnego wdrożenia AI w produkcji przemysłowej
... 29% dyrektorów generalnych z tej branży będzie to jedno z najważniejszych działań strategicznych w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Z drugiej strony niemal co trzeci ankietowany ... partnerzy w łańcuchu dostaw. O badaniu Komunikat powstał na bazie globalnych badań EY przeprowadzonych w 2023 r. wśród członków wyższej kadry zarządzającej z ...
-
Cyberbezpieczeństwo jako fundament ciągłości biznesu REKLAMA
... stanowi jego dodatkową wartość. Opracowane rozwiązania powstały w ramach zaawansowanych badań i testów, a ich kolejna faza to komercjalizacja i wdrażanie na szerszą skalę ... mogą w przyszłości stać się standardem w zarządzaniu bezpieczeństwem cyfrowym w strategicznych sektorach gospodarki. Podsumowanie i wezwanie do działania Cyberbezpieczeństwo jest ...
Tematy: -
Usługi dla biznesu: dlaczego inwestorzy chcą do Polski?
... m.in. fintech, e-commerce i sektor startupów, które współpracują z międzynarodowymi centrami BSS w zakresie badań i rozwoju (R&D). To dodatkowo wzmacnia rolę Polski jako miejsca, w ... . Coraz więcej firm decyduje się na przenoszenie do Polski strategicznych procesów decyzyjnych, co świadczy o rosnącej dojrzałości rynku. W perspektywie najbliższych lat ...
-
Rekrutacja, czyli jak długo firma musi czekać na pracowników?
... KPI w rekrutacji to klucz do optymalizacji procesu pozyskiwania kandydatów. Wybranie strategicznych KPI i ich bieżące śledzenie pozwala wskazać obszary wymagające ... narzędzia poprawiają doświadczenie kandydatów – mówi Aleksandra Hoja, starsza specjalistka ds. badań i analiz eRecruiter. Wśród korzyści płynących z korzystania z nowych technologii ...