-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... w centrum uwagi, jemu podporządkowała komunikację, dla niego usprawniła obsługę, bo zorientowana była na jego potencjalne potrzeby – dzisiaj może mówić o sukcesie. Analizowanie konkurencji jest możliwe na kilka sposobów. Oczywiście można, co jest ponoć nawet powszechne, wypuścić na rynek tzw. szpiegów i w ten sposób zgromadzić ...
-
Polskie kasyna przeciw 10% dopłacie
... z ekonomiczną opłacalnością wyjazdu do dowolnego kasyna zagranicznego w sytuacji kiedy koszt dopłaty przekracza koszt podróży i pobytu za granicą. Inną stroną zagadnienia konkurencji międzynarodowej jest niemały udział w polskim rynku graczy zagranicznych (od 8% do 35% w zależności od lokalizacji i pory roku), dla których atrakcyjność gry ...
-
Specjalista ds. sprzedaży
... prowadzi dokumentację sprzedażową i raportuje wyniki sprzedaży przełożonym. Czym się zajmuje specjalista ds. sprzedaży (Zakres obowiązków): analizowanie rynku i ofert konkurencji realizowanie planów sprzedażowych sprzedawanie produktów branżowych obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami ...
Tematy: specjalista ds. sprzedaży -
Big Data wspomoże firmy farmaceutyczne
... analizowanie dużych baz danych (Big Data) interesują się w ostatnich kilkunastu miesiącach niemal wszystkie ... przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego i ochrony zdrowia stanęły w obliczu kryzysu. Wygasająca ochrona patentowa, wzrost konkurencji na rynku leków generycznych, długotrwałe spowolnienie gospodarcze oraz rosnąca presja cenowa powodują, ...
-
Jak napisać ogłoszenie o pracę?
... właśnie naszą organizację, a slogan, to forma, która łatwo zapada w pamięć kandydatów i kojarzy się im z danym pracodawcą, wyróżniając go na tle konkurencji rekrutującej w tej samej branży. EVP to w pewnym sensie wizytówka firmy odzwierciedlająca wizerunek, poprzez jaki organizacja chce zaprezentować się pracownikom i wszystkim ...
-
Przemysł 4.0, czyli możliwości i wyzwania produkcji
... faktem. Jak przeżyć skok technologiczny, sprostać jego złożoności i wyróżnić się na tle konkurencji? Gdy zakład przemysłowy rozwija, któryś ze swoich procesów technologicznych, to ... jest śledzenie działań całej organizacji. Kluczowe jest także zbieranie i analizowanie danych w czasie rzeczywistym. Ważne, aby każdy z obszarów organizacji działał w ...
-
Wywiad gospodarczy w warunkach wojen ekonomicznych
... SCIP): wywiad gospodarczy (WG) to systematyczne i etyczne gromadzenie, analizowanie i zarządzanie informacją, która może wspierać plany przedsiębiorstwa, jego decyzje ... było, w obu przykładowo wymienionych przypadkach, dochodzi do naruszenia zasad uczciwej konkurencji, co negatywnie wpływa na funkcjonowanie gospodarki, jako całości. Wpływ ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... danej marki (stworzenie i implementacja planu marketingowego, koordynowanie i prowadzenie badań oraz analiz marketingowych, monitorowanie i analizowanie rynku, zachowań konsumentów i działań konkurencji, planowanie i prowadzenie różnorodnych działań służących budowaniu wizerunku marki, współpraca z agencjami reklamowymi i innymi podmiotami ...
-
Jak działać na rynku e-commerce w dobie koronawirusa?
... też niezbędne jest bycie na bieżąco z sytuacją rynkową oraz monitorowanie cen i konkurencji, aby żadne istotne zmiany nie umknęły naszej uwadze. Rosnąca liczba konkurentów oraz nagłe zmiany zachowań konsumentów utrudniają analizowanie rynku. Warto zatem rozważyć wykorzystanie dedykowanych narzędzi do monitoringu cen, takich jak ...
-
Składowe powodzenia produktu
... Choice Based Conjoint czy też Adaptive Conjoint. Upraszczają one wywiad poprzez analizowanie poprzednich wyborów, redukcję atrybutów powiązanych ze sobą i prezentowanie w ... naszego produktu i produktów konkurencji. Niezwykle ważne jest, więc takie zdefiniowanie produktów, aby uwzględnić sposób definicji analogicznych cech u konkurencji. Jeśli z ...
-
Kradzież danych - jak się ustrzec
... się tak stanie. W Stanach Zjednoczonych stosunkowo niedawno pojawił się termin COMPETITIVE INTELLIGENCE. Tak określa się działania mające na celu gromadzenie i analizowanie informacji o konkurencji. W większości są one dostępne oficjalnie, albo bez naruszania przepisów prawa. Z badań przeprowadzonych w USA wynika, iż najbardziej na takie działania ...
-
Odpowiedzialność zarządu spółki akcyjnej
... odpowiedzialność cywilnoprawną wobec spółki: za wyrządzoną jej szkodę, za naruszenie zakazu konkurencji czy za dokonanie czynności prawnej bez zgody właściwego organu spółki, ... funkcji (m.in. zajmowania stanowiska członka zarządu i rady nadzorczej). Bieżące analizowanie sytuacji spółki pod kątem złożenia wniosku o ogłoszenie upadłości jest więc ...
-
UOKiK skontrolował produkty dla dzieci
... wybierając łóżeczko, obuwie, artykuły szkolne? Przypomina o tym Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w najnowszym raporcie z kontroli Inspekcji Handlowej. W tym roku IH ... im. Do jego obowiązków należy m.in. przeprowadzanie badań próbek produktów, analizowanie skarg konsumentów. Producenci i dystrybutorzy powinni być również świadomi obowiązku ...
-
Przyjazne biuro zyskuje na znaczeniu
... rynku i umiejętne dostosowanie się do nowych realiów, daje przewagę w wyprzedzeniu konkurencji i pozyskiwaniu najlepszych pracowników. Odpowiadanie na potrzeby pracowników niesie za sobą ogromne ... parkingowe, ale też sterować oświetleniem lub klimatyzacją. Umożliwi też zbieranie i analizowanie danych, aby jeszcze bardziej dopasować przestrzeń do trybu ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... . Google ciągle się rozwija i oferuje nowe narzędzia, których należy próbować, aby nie dać się wyprzedzić konkurencji. Ważne jest również korzystanie z różnych kanałów sprzedaży, sprawdzanie i analizowanie, który z nich jest najlepszy i w który warto inwestować. Najpopularniejszymi platformami sprzedażowymi, wspierającymi działania e-sklepu są ...
-
Gdzie po fundusze?
... możliwości telefonicznego realizowania transakcji, a wszystko po to, aby przy rosnącej konkurencji na naszym rynku przyciągać nowych i utrzymać dotychczasowych klientów. Najważniejszą ... , akcje, czy nawet lokaty bankowe trzeba przeznaczyć sporo czasu na analizowanie ofert, śledzenie rynku i podejmowanie innych ważnych decyzji inwestycyjnych. W TFI ...
-
Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji
... w celach komercyjnych. Najczęściej pragną zaangażować minimum wysiłku psychicznego w analizowanie cech produktów, szczególnie dotyczy to nowych produktów. Stąd płynie ... wytrwałości klienta w kontynuowaniu związku. Wpływ może być mniejszy, jeśli wszyscy konkurencji oferują podobne możliwości wyboru. Wpływ może być jednak o wiele większy, jeśli firma ...
-
Złośliwe programy: bootkit na celowniku
... ma wątpliwości, że metoda ta ma na celu zarówno zwalczanie konkurencji, która może próbować ukraść botnet, jak również utrudnianie działania firm antywirusowych ... metodą stosowaną przez produkt antywirusowy będzie ochrona proaktywna, która umożliwia analizowanie nieznanych plików, określenie ich funkcji i przeprowadzenie analizy heurystycznej kodu i ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2008
... do ochrony przed rootkitami: blokowanie dostępu do plików jądra, uniemożliwiające analizowanie kodu maszynowego takich plików, co jest konieczne w celu przywrócenia jądra w ... typie szkodliwych trojanów, ale również tym, że w wyniku coraz większej konkurencji zarabianie pieniędzy poprzez defraudację kart kredytowych oraz ataki na użytkowników banków ...
-
Umowa z deweloperem: dobrze się zastanów
... prezes, umowy nie może z nami podpisywać, skądinąd sympatyczna, pani Zosia z biura sprzedaży. Dopiero teraz czas na analizowanie kolejnych zapisów umowy. Przede wszystkim pamiętajmy, że umowa z deweloperem (jak w teorii każda umowa) powinna spełniać ... szukać sprawiedliwości przed sądem. Ponadto możemy zwrócić się również do Urzędu Ochrony Konkurencji ...
-
Strategie agresywne: część 1
... aktywów można uzyskać, wykorzystując swoje umiejętności i angażując czas w aktywne analizowanie rynku i poprzez dokonywanie selektywnych wyborów. Wybory te w założeniu mają ... w poszczególnych branżach w perspektywie długoterminowej. Jest to wynikiem wzrostu konkurencji w branży, która w jakimś okresie cechowała się występowaniem ponadprzeciętnych ...
-
Systemy Business Intelligence przyspieszą
... dodaną dla biznesu. BI to aplikacje i technologie wspomagające procesy decyzyjne poprzez zbieranie, gromadzenie i analizowanie danych teraźniejszych i przeszłych, dotyczących np. sprzedaży, produkcji, magazynowania, dystrybucji czy działań konkurencji. Jak wynika z badań Forrester Research, to właśnie analizy biznesowe pełnią najważniejszą funkcję ...
-
Izba skarbowa: ograniczony zakres działania
... sprawach należących w pierwszej instancji do urzędów skarbowych; ustalanie i udzielanie oraz analizowanie prawidłowości wykorzystywania dotacji przedmiotowych dla przedsiębiorców w ... finansowane są działania państwa, jak i chociażby ochrona zachowania uczciwych zasad konkurencji rynkowej, które są łamane w przypadku unikania opodatkowania przez ...
-
Sprzedaż usług a style sprzedaży
... jest dobry w organizowaniu i tworzeniu systemu. Ważne jest dla niego planowanie i analizowanie przebiegu działań. Lubi porządek i trudno mu zrozumieć osoby niedbałe, które ... tak też odbierana jest firma. Jeśli spotkanie przebiega podobnie jak u konkurencji, prawdopodobnie pracujecie w podobny sposób jak ona. Jeśli jesteście odbierani w podobny ...
-
Europejskie frmy telekomunikacyjne w opałach
... Dahlke, Partner w Roland Berger Strategy Consultants. „Skupienie na kliencie i ciągłe analizowanie jego zachowania jest jedynym sposobem na rozwój w dzisiejszym cyfrowym świecie ... takie jak sieci światłowodowe oraz LTE, by przeciwstawić się ostrej konkurencji ze strony dostawców szerokopasmowego Internetu, oferujących połączenia o prędkości 100 Mb." ...
-
Polskie firmy ekspansywne
... IT do celów biznesowych, będą w stanie skuteczniej kontynuować ekspansję pomimo rosnącej konkurencji. Mam na myśli np. szersze wykorzystanie rozwiązań analitycznych w podejmowaniu decyzji, czy ... jak np. SAP HANA, które dzięki zastosowaniu technologii in-memory umożliwia analizowanie gigantycznych wolumenów danych w czasie zbliżonym do rzeczywistego. ...
-
SEO - kilka bolesnych faktów
... podejście do SEO i kilka pomysłów na to jak osiągnąć sukces mimo zaostrzonej konkurencji na rynku: Blogowanie nie działa (przynajmniej nie od razu!) Twierdzenie, ... po prostu więcej wysiłku na blogowanie, osiągniesz oszołamiające wyniki. Według Google "analizowanie i indeksowanie stron to proces, który zabiera nieco czasu i opiera się o wiele ...
-
Kierownik restauracji
... restauracji musi być przygotowany na wiele stresujących sytuacji. Czym się zajmuje kierownik restauracji (Zakres obowiązków): Monitorowanie rynki i działań konkurencji Analizowanie potrzeb klientów Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, podwykonawcami Zarządzanie pracą personelu i dbanie o jakość obsługi klienta Ustalanie grafiku pracy zespołu ...
Tematy: kierownik restauracji -
Kierownik serwisu
... się zajmuje kierownik serwisu (Zakres obowiązków): zarządzanie podległym zespołem, organizowanie i kontrolowanie jego pracy, ustalanie grafików analizowanie rynku i działań konkurencji budowanie pozytywnych relacji z klientami nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych kontrola terminowej realizacji procesu napraw opracowywanie standardów obsługi ...
Tematy: kierownik serwisu -
Merchandiser
... stanu towarów (np. daty ważności) zarządzanie zapasami w magazynie prowadzenie negocjacji z właścicielami sklepów i dostawcami organizowanie imprez promocyjnych analizowanie działań konkurencji i poszukiwanie najlepszych rozwiązań np. na podstawie informacji uzyskiwanych od klientów dbanie o atrakcyjną oprawę towaru przygotowywanie propozycji ...
Tematy: merchandiser -
Regionalny kierownik sprzedaży
... o odpowiednie środowisko pracy, szkolenie, rozliczanie powierzonych zadań) Tworzenie planów sprzedażowych i kontrola ich realizacji Monitorowanie rynku i działań konkurencji Analizowanie potrzeb klientów Sprawowanie nadzoru nad pracą podległych mu jednostek, kontrola standardów sprzedaży Negocjowanie warunków handlowych z klientami Reprezentowanie ...
Tematy: regionalny kierownik sprzedaży -
Produkcja maszyn radzi sobie nieźle
... produkcja maszyn na tych rynkach zwolni. Widocznym obecnie trendem wśród poszczególnych producentów maszyn jest dokładne analizowanie i przewidywanie przyszłego globalnego popytu, a także dostosowanie się do zmieniającej się konkurencji. Nawet wysoko ceniona branża maszynowa w Niemczech musi się mierzyć ze spadającymi marżami w wyniku rosnącej ...
-
Wakacje 2018: na Kanarach nieco taniej
... a więc krzywe mają jedynie wstępne znaczenie poglądowe, a czas na dokładniejsze analizowanie trendów przyjdzie nieco później. Tym niemniej, można się pokusić o przedstawienie ... sprzedaży tego kierunku, który jest nabywany stosunkowo późno oraz z powodu silnej konkurencji ze strony Turcji I Bułgarii, która nie występuje w sezonie zimowym. Plusy i ...
-
5 głównych trendów regulacyjnych w zakresie sztucznej inteligencji
... uzupełnieniem ogólnych regulacji, które zapewniają podstawowe ramy zabezpieczeń. Trend 4. Analizowanie wpływu na inne obszary Ustanawianie przepisów ... rozwój bardziej ukierunkowanych i skutecznych regulacji, wspieranie inwestycji venture capital, ułatwianie konkurencji i zachęcanie do lepszej komunikacji między organami regulacyjnymi a firmami. O ...
-
Cyfrowy sekretariat w MŚP: Klucz do efektywności, oszczędności i lepszej organizacji pracy
... z faktu, że cyfryzacja daje ogromną szansę na poprawę wydajności i wyprzedzenie konkurencji. Szkolenie pracowników Kluczowe jest przeszkolenie personelu, aby nowe narzędzia ... dokumentami i automatyzacji biurowej. Już dzisiaj algorytmy umożliwiają inteligentne klasyfikowanie i analizowanie dokumentów. Jednym z kluczowych aspektów jest również ...