-
Rynek handlowy w Polsce, czyli interesujące perspektywy
... skupia swoją uwagę na kondycji rynku handlowego w Polsce, prezentując m.in. dane odnośnie zasobów handlowych, planowanej podaży, nasycenia powierzchnią handlową czy liczby marek ... optymalizacji (m.in. Duka, C&A, Piotr i Paweł) zajmują branżowi konkurenci oraz sieci, które znajdują się na etapie dynamicznej ekspansji. Reprezentują oni wszystkie branże ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2013 r.
... handlowych – 75–85 EUR/mkw./miesiąc. Poza galeriami, wśród nieruchomości handlowych w Polsce silnie rozwija się sektor parków handlowych, w którym prężnie działa kilkanaście firm deweloperskich. Trwa również dynamiczna ekspansja sieci dyskontowych, które podnoszą standard sklepów i wkraczają do galerii handlowych oraz centrów miast. Z kolei sieci ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... na czele. Główną barierą rozwoju tej sieci jest standardowa wielkość placówek handlowych (średnio ok. 1260 m²), co uniemożliwia ekspansję do małych miejscowości i na mniejsze osiedla mieszkaniowe. 4. Kaufland Kaufland jest siecią handlową, która przez lata zdobywała średnie miejscowości w Polsce. Okazało się jednak, że danie w postaci ...
-
Co oferuje rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce?
... w aglomeracji katowickiej do 4,5% w Krakowie. Warszawa, wraz z pozostałymi największymi miastami w Polsce, jest atrakcyjną lokalizacją dla międzynarodowych sieci handlowych – w ostatnich latach odnotowywano pojawianie się około trzydziestu nowych marek rocznie, m.in. następujących sieci: GAP, Next, The Body Shop, Jennyfer, Palmers, Spring, Guess by ...
-
Po 15 latach w UE mamy dojrzały rynek powierzchni handlowych
... UE nie spowodowała znaczącego ani masowego dopływu marek handlowych. Nadal silną obecność na naszym rynku mają (obecne już w Polsce w 2004 roku) brandy, jak H&M, ... i tak, że sieci ryzykowały, wynajmując te „zostawione” powierzchnie po bardzo korzystnych cenach. Jedną z takich marek był TK Maxx, który budowanie swojej sieci w Polsce rozpoczął w 2009 ...
Tematy: powierzchnie handlowe, centra handlowe -
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2015
... handlowych. Współwystępowanie różnych form sprzedaży oraz przenikanie się różnych sposobów robienia zakupów jest obecnie jedną z najważniejszych cech rynku handlowego – mówi Marek Noetzel, Partner, Dyrektor działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield. NIERUCHOMOŚCI MAGAZYNOWE W pierwszej połowie 2015 r. rynek magazynowy w Polsce ... lepszej sieci ...
-
15,6 mln mkw. powierzchni handlowej w Polsce na koniec II kw. 2022
... Polsce nowoczesnej powierzchni handlowej - wynika z raportu Cushman & Wakefield. Oddano do użytku prawie 100 tys. mkw. nowej powierzchni, głównie parków handlowych. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Ile w Polsce jest dostępnej nowoczesnej powierzchni handlowej? Jaki jest najbardziej popularny format handlowy? Czy odwiedzalność centrów handlowych ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... sieci handlowych i dostawców. Była to sytuacja kuriozalna – dostawcom zależy przecież na jak najlepszej sprzedaży ich produktów, sieci dążą zaś do maksymalizacji przychodu ze sprzedaży całego asortymentu. Dodatkowym utrudnieniem był fakt, że sieci ... merchandising. W Polsce działania z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych skupiają się na stosowaniu sieci ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w 2013 r.
... Polsce, opisanych w najnowszym raporcie Cushman & Wakefield „Marketbeat Polska – Wiosna 2014”. Odnotowuje się także wzrastającą liczbę centrów handlowych w rozbudowie – w bieżącym roku powiększonych zostanie aż sześć galerii handlowych ...
-
Parki handlowe w Polsce - kanibalizacja czy synergia?
... handlowych staje się coraz bardziej wyraźna. Ma to szczególne znaczenie w kontekście strategii rozwoju sieci handlowych, zwłaszcza dla dyskontów i firm typu value retailers, których oferta jest obecna zarówno w parkach handlowych, jak i centrach handlowych ... milionów osób w Polsce mieszka w zasięgu 15-minutowej jazdy samochodem od parków handlowych, ...
-
Płatności zbliżeniowe w Polsce rosną dynamicznie
... handlowych, jak również w dużych, międzynarodowych sieciach handlowych, które zresztą pierwsze swoje wdrożenia płatności zbliżeniowych miały właśnie w Polsce. We wrześniu 2012 roku transakcje zbliżeniowe stanowiły już ponad 10% wszystkich transakcji kartami MasterCard w Polsce, mówi Michał Skowronek, dyrektor generalny MasterCard w Polsce ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2015
... sytuację na polskim rynku nieruchomości handlowych na koniec I kw. 2015 r. Pod koniec marca bieżącego roku podaż nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce wyniosła 12,47 mln ... sieci w już spenetrowanych miastach. Dzięki temu zwiększa się dostępność popularnych marek, takich jak np. H&M. Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I poł. 2015
... detalicznej. Dobre perspektywy dla wzrostu gospodarczego w Polsce w najbliższych trzech latach będą nadal pozytywnie wpływać na działania i decyzje sieci handlowych, deweloperów i inwestorów”. Polski rynek nadal przyciąga nowe marki. W każdym kwartale nowe zagraniczne marki informują o rozpoczęciu działalności w Polsce. W II kw. 2015 r. były to ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2012 r.
... na potrzeby własne. Największą transakcją półrocza był wynajem przez PTC (operatora sieci T-Mobile) 27.000 mkw. w budowanym biurowcu Marynarska 12 (Ghelamco). ... Polsce, niepewna sytuacja na światowych rynkach kapitałowych sprawiła, że uczestnicy rynku handlowego przyjęli postawy zachowawcze. Rozpoczęto budowę niewielu centrów handlowych, inwestorzy ...
-
Centra handlowe w Polsce: oferta szeroka czy unikalna?
... centrów handlowych jest jednym z czynników wpływających na ich postrzeganie przez klientów, którzy oczekują, że każde centrum zaoferuje im nieco odmienny zestaw sklepów. Mimo, że pula marek dostępnych w Polsce cały czas ulega powiększeniu, w przypadku wielu galerii zlokalizowanych w mniejszych miastach, na liście obecnych w nich sieci ...
-
Moda w Polsce z potencjałem
... również rozwoju sieci placówek ... Polsce. Istotnym elementem jest także rosnąca świadomość społeczna związana z potrzebą strategicznego podejścia do tworzenia i zarządzania przestrzeniami publicznymi, w tym ulicami handlowymi. Poza typowymi powierzchniami funkcjonującymi na high street obserwujemy powstawanie nowych, konceptualnych form handlowych ...
-
Pandemia a rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce
... sieci handlowe, które są w stanie realizować zamówienia online z dostawą do domu. Polska wprowadziła tarczę antykryzysową, zgodnie z którą obowiązywanie umów najmu w galeriach handlowych ... się do rzeczywistości po pandemii. Mocne fundamenty sektora biurowego w Polsce, przy jednoczesnym braku ryzyka nadpodaży i aktualnie niskich wskaźnikach ...
-
BLIX AWARDS 2023. Te sklepy w Polsce oferują najlepsze promocje
... są przez samych klientów, którzy w swoich ocenach kierowali się wyłącznie własnymi spostrzeżeniami i doświadczeniami. A to dla sieci handlowych powinien być największy zaszczyt – przekonuje Marcin Lenkiewicz. Organizatorzy zauważają, że sieci handlowe, jak co roku, niemal od razu po otrzymaniu nagród zaczęły korzystać z tego faktu. Szeroko ...
Tematy: sieci handlowe, handel, sklepy, BLIX AWARDS, rabaty, promocje, promocje cenowe, cena, ceny, Biedronka, Stokrotka, Kaufland, Żabka, Rossmann, Action -
Umowy najmu w centrach handlowych - klauzula OCR
... , wobec tego dla wynajmującego w Polsce bardziej opłaca się w ... handlowych dokonują się rewolucyjne zmiany: wzrost ilości centrów handlowych, zwiększenie liczby dostępnej na rynku powierzchni handlowej, rozrost sieci handlowych, a tym samym dominująca pozycja negocjacyjna kluczowych najemców (tzw. anchorów), doprowadziła do sytuacji, w której sieci ...
-
Liczy się już tylko park handlowy? Wyraźne zmiany na rynku powierzchni handlowych
... handlowych. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Z czego wynika ożywienie na rynku parków handlowych? Jaki wolumen powierzchni handlowych pozostaje w budowie? Jaki odsetek polskich firm zdecydował się w minionym roku na podniesienie marż? Ile wynoszą całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-XII 2010
... handlowych. To główne wnioski dotyczące wolnej powierzchni handlowej w Polsce wynikające z najnowszego raportu rynkowego Colliers International. ZARYS OGÓLNY Jak czytamy w raporcie, po znaczącym spowolnieniu odnotowanym w roku 2009 sytuacja na rynku powierzchni handlowych ...
-
Grunty inwestycyjne w Polsce w 2015 r.
... w bieżącym roku na rynku mieszkaniowych, biurowych, handlowych, hotelowych i rolnych gruntów inwestycyjnych w Polsce. Zdaniem ekspertów, w 2015 roku największą dynamiką charakteryzowały się ... w największych miastach powstanie Polski ok. 30 nowych obiektów hotelowych dużych sieci, z czego połowę będą stanowić hotele niskobudżetowe. Grunty rolne Rok ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2016
... handlowych, co odpowiadało za przeszło połowę (51%) całej zeszłorocznej podaży. W okresie październik-grudzień 217 otwarcia doczekało siępięć nowych centrów handlowych, a cztery kolejne zostały rozbudowane. W wyniku ostatnich otwarć poziom nasycenia powierzchnią handlową w Polsce ...
-
Rynek HoReCa w Polsce 2009
... w opublikowanym przez PMR raporcie pt. „Rynek HoReCa w Polsce 2009. Analiza rynku i prognozy rozwoju na ... handlowych i w związku z tym rosnąca liczba atrakcyjnych lokalizacji, nowe okazje do spędzania czasu poza domem - zakupy w centrach handlowych ... przyczyni się do rozwoju ich sieci. Oznacza to, że pewna ilość sieci jest nastawionych pozytywnie na ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I kw. 2011 r.
... zróżnicowany. Kilka znanych międzynarodowych sieci planuje wejście na polski rynek lub ... handlowych w całym kraju uległy kompresji o 25- 50 punktów bazowych, natomiast w centrach handlowych i magazynach handlowych ... Warszawa i Krakowem. RYNEK MAGAZYNOWO-PRZEMYSŁOWY W POLSCE Z raportu wynika, że z Polsce firmy wykazują optymizm wynikający z silnego ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce I kw. 2017 r.
... W Polsce aż 50% istniejących centrów handlowych ... Handlowych CBRE. Mimo, iż z rynku wycofał się Marks&Spencer oraz TopShop, wiele znanych marek zagranicznych takich jak np. Hamleys, Victoria’s Secret oraz marki z grupy Iconix Brand przyglądają się Polsce i zapowiadają tutaj swój rozwój. Ponadto, firmy już obecne na polskim rynku rozwijają swoje sieci ...
-
Centra handlowe: nowa fala otwarć w Polsce
... wciąż atrakcyjny dla zagranicznych sieci. W III kw. 2017 r. ... handlowych w Polsce przekroczyła 1,26 mld euro. W ostatnich miesiącach roku spodziewamy się finalizacji kilku dużych transakcji, w związku z czym wolumen w całym 2017 r. może osiągnąć ok. 2 mld euro”, komentuje Marcin Sulewski, Dyrektor w Dziale Rynków Kapitałowych Nieruchomości Handlowych ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2019
... handlowych w ośmiu głównych aglomeracjach w kraju wyniósł 3,5% według stanu na koniec 2018 roku. Wzrost siły nabywczej i wydatków konsumpcyjnych Polaków to dobry prognostyk dla przyszłości rynku handlowego w Polsce. To z tego powodu zakaz handlu w niedzielę nie wpłynął w tak znaczący sposób na kondycję wielu centrów handlowych ...
-
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
... handlowych, gdzie znajdują się hipermarkety. Chętniej za to korzystamy z usług pobliskich sklepów wolnostojących i parków handlowych, w których najemcami są często dyskonty spożywcze. Widzimy także, że sieci ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka, Lidl, Aldi, Netto, FMCG, e-grocery, zakupy spożywcze, zakupy internetowe -
Zakupy online tracą klientów. Polacy wracają do centrów handlowych?
... sieci handlowych. Wyniki badania pokazują, że segment marek własnych może znów zwiększyć swoją dynamikę – przed pandemią w niektórych kategoriach produktowych zauważyć można było stabilizację albo wręcz spadek segmentu private label. Wzrost popularności marek własnych może być szansą dla jednych podmiotów, a zagrożeniem dla innych. Sieci ... ) w Polsce ...
-
Centra handlowe w Polsce I-III 2009
... handlowych przyjęli strategię "poczekajmy i zobaczymy co dalej", informuje Cushman & Wakefield w najnowszym raporcie z badań dotyczących polskiego rynku centrów handlowych. Mimo wyraźnych oznak spowolnienia w I kwartale 2009 r. oddano w Polsce do użytku 150 000 mkw. powierzchni nowych centrów handlowych ... na GPW oraz sieci mających trudności z ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-III 2010
... handlowych - wynika z raportu firmy Colliers International. PODAŻ W minionym kwartale dostarczono ponad 117 000 mkw, zwiększając tym samym całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce ...
-
Centra handlowe w Polsce i Europie I poł. 2014
... w mniej centralnych regionach, takich jak Izmir. Realizacja nowych obiektów handlowych na tak szeroką skalę możliwa jest głównie dzięki rozwojowi ekonomicznemu w tym regionie, coraz liczniejszej klasie średniej oraz rosnącym oczekiwaniom międzynarodowych sieci handlowych, spośród których wiele zdało sobie sprawę, że istniejąca lokalnie przestrzeń ...
-
Sieci handlowe: jak odbudować zaufanie konsumentów po pandemii?
... ustaleniu, czy konsumenci są gotowi zacząć ponownie chodzić do sklepów, galerii handlowych, siłowni i kin. Wykorzystując te dane, poszczególne marki będą mogły ... i wyników sprzedaży. Trwająca pandemia z pewnością odmieni nasz świat na zawsze. Sieci handlowe zdecydują się na zmianę strategii, reorganizację i nadanie prowadzonej działalności nowej ...
-
Nowy Huawei MateBook X Pro w Polsce
... Polsce trafił nowy Huawei MateBook X Pro. To 14,2-calowy laptop zamknięty w ultrasmukłej i trwałej metalowej ... w wersji z dyskiem 1 TB, dostępnej w sieci Plus, na Amazon, w Huawei Experience Store oraz na Huawei.pl, w cenie sugerowanej 8.999 zł, w wersji z dyskiem 512 GB, dostępnej w sieci Orange, w sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro ...